home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Sve je vrhunski precizno u „hondi akord“. Direktnost komandi je glavni adut, dok je benzinac toliko dobar da troši gotovo kao dizel

Kad bi išao u školu, „akord“ bi imao skoro sve petice!

Na početku glavno. Ovde imamo nešto veliko! Nikada na testu Kurira nije bio benzinac koji troši ovako malo, uzimajući u obzir masu automobila! Motor 2,0 i-VTEC po gradu „pije“ osam litara, doduše, kad nema velikih gužvi. Na otvorenom pravcu, pri brzini od oko 150 km/h, iz rezervoara uzima oko 7,9 litara. To je samo pola litre više od recipročnog naftaša. Senzacionalno!

Trkački odziv volana

Sve ostalo je matematički precizno. Direktnost volana je trkačka, „Honda“ je poznata po tome. I ostale komande su masivne i ozbiljne. Ipak, imamo utisak da je volan u jeftinijem „siviku“ mnogo atraktivniji! Upravljački komplet zaokružuje ručica šestostepenog manuelnog menjača. Dobar je lagana reč. Ovo je umetnost - nikad manja i efikasnija palica!

Kabina je odmerena i elegantna. Reljefni greben, dobri materijali i jednostavnost. Instrument tabla svetli sivo, mada nam smeta što na displeju ne može da se očita digitalni prikaz brzine. Mesta ima za četvoro, za petog teško.

Fali elastičnost

Vozač sedi dobro i, posle okreta ključa, ima na raspolaganju 156 konjskih snaga. Ipak, „akord“ sa 2,0 i-VTEC agregatom ne lepi za sedište, osim ako kazaljka obrtomera ne boravi u „crvenom“. Elastičnost je osrednja jer 192 Nm momenta stižu tek na 4.500 obrtaja. Međutim, bez obzira na to da li ide malom ili maksimalnom brzinom, ova „honda“ je čvrsto prikovana za asfalt, bez ijedne vibracije. Iako je težak 1.458 kg, lagano se vozi. Međutim, toliko lagano da ne odaje utisak masivnosti, što klijentela D segmenta često zahteva.
Ipak, ovaj osećaj i te kako imaju prolaznici na ulici. „Akord“ je savršeni hibrid fluidnog i oštrog dizajna. Šmek daju „oštri“ farovi, duboko usečeni u haubu.

Nije jeftin

Pored svih vrlina, „akord“ (nažalost), ne prodaje jeftino svoju kožu. Osnovni model s pomenutim motorom košta 22.900 evra. Model s testa ima prednje i zadnje parking senzore, ksenone i još ponešto, pa je konačna cifra 24.900. Matematiku s konkurencijom prepuštamo kupcima.

Nastavak možete pročitati na sajtu : Kurir-info.rs



čitanja : 10096



Komentari

Nije kriv Kurir sto postoji, krivi su oni sto ga citaju sto postoji.

Autor krle 15 Avg 2011, 18:14

koliko je dobra ova hondica...i dalje zalim sto je nismo kupili!

Autor NemanjaBB 15 Avg 2011, 18:55

I prosli model je imao tu manu - ponasao se previse lagano na putu. Pri 200kmh kao da je mogao da poleti ako pregazi muvu. Civic (HB) daleko bolje i sigurnije lezi, deluje masivnije i tako se ponasa.

Autor dzigi 15 Avg 2011, 19:04

Vau, kakav test!!!

Autor carobnjak 15 Avg 2011, 19:19

Naš limar ima prethodni model i kaže: ,, Prtljažnik je jadan i tesan, a kad nam je doterao krilo za 307, video sam i zašto. Trouglasto trapezasta površina ne obećava, baloni blatobrana ulaze u prtljažnik i to najjadnije što sam ikad video.
NPR, Alfa 159 ima isturene rubove i točkovi su van vozila, a ne u gepeku kao kod Accord-a

Autor Dejan L 15 Avg 2011, 20:12

Boles'..

Autor Panchev9 15 Avg 2011, 21:28

hvala, ali za te pare ja bi pre Insigniju ili Passata...

Autor DaMir 16 Avg 2011, 09:16

Lazu sa potrosnju...ali hajde...mozda su bili idealni uslovi....

Auto je mega u svakom slucaju

Autor beopozit 16 Avg 2011, 09:38

Auto je smešan u svakom slučaju....o tome smo već pričali...

Slab motor, velika potrošnja, premalo mesta a naročito nazad, plastikaner iznutra, previsoka cena...

Za te pare može da se uzme bolji auto.

Autor Nikola 16 Avg 2011, 13:35

Najbolja ponuda na trzistu..
Jos kada bi bio Elegance bio sa cenom Comfort-a...

Nikola
E neka si se itsresao(iz gaca)..
Nadam se da ti je sada bolje..

Autor Panchev9 16 Avg 2011, 14:30

Ma da kontam da je Skoda pegla prava mera....

Moras da porastes i naucis mladi veeljace

Autor beopozit 16 Avg 2011, 14:56

Da li ste vi uopšte vozili Accorda?

Naravno da niste, ali vas to ne sprečava da lupetate...

Prvo vozite Accorda, pa onda vozite neki auto sa 1,8 TSI ili 2,0 TSI motorom, pa kada dođete sebi od razlike - onda nešto pričajte...

Ako to ne uradite, sve što pišete je samo bambusanje u prazno...

Autor Nikola 16 Avg 2011, 15:00

Nikola
Tesko mi je ovde na Marsu da nadjem Accord..

Autor Panchev9 16 Avg 2011, 15:38

@Nikola

Ja ga vozim, vec godinu dana! I ne bambusaj ti, ocigledno ne znas da vozis Hondu! I-vtec trazi visoke obrtaje ako hoces da ga gazis, zato ne talasaj! I molim te reci mi koji auto je bolji za te pare po tvom misljenju!

Autor Bozza 16 Avg 2011, 21:26

ilija cvorovic... pa koji je to auto bolji od moskvica !?
potpisujem ovo sto je napisao nikola imao sam isto iskustvo auto me razocarao. mazda 6 to sve radi puno puno bolje

Autor ja 17 Avg 2011, 00:45

Nije mi jasno zasto bilo ko komentarise automobil ako ga nikad nije vozio. Imam hondu accord 2,2 idtec od 2008, godine i do sada sa predjenih 80.000 nisam imao nikakvih problema.Vozio sam svasta u zivotu masu nemaca i ponekog francuza. prednosti unutrasnji prostor napred, upravljivost,sedista, menjac,odnos snaga/potrosnja. mane gepek nepravilnog oblika i nedovoljno mesta pozadi za noge - razlog sedista punih dimenzija i pozadi. U estetiku ne ulazim, stvar ukusa - ali pronadjite mi bilo kog novog nemca koji nece imati ni jedan kvar u prvih 80 - 100000 km. Raspitajte se malo po servisima mercedesa,bmw-a ili vagena.

Autor jovan 19 Avg 2011, 15:52

CITAM KOJEKAKVE PRICE IMAO SAM DVE HONDE ACCORD ZADNJI MOD BIO GOD 2003 SA MOT 2,0I 155 KONJA AUTO JE SUPER VOZIO SAM GA 230 POTROSNJA OD 8L DO 10L PUN GAS SAD IMAM NOVU MAZDU 6 ISTA KONJAZA BOLJA OPREMA ZA ISTE PARE KAD SE UPOREDE CENE JAPANACA SA NEMCIMA TRBA TI BAR JOS PT DO DESET HILJADA EURA VISE ZA OPREMU A POUZDANI

Autor GORAN 01 Maj 2012, 12:50