Honda Accord 2.0 i-VTEC na testu "Kurira"

Preuzeto sa : Kurir-info.rs
Sve je vrhunski precizno u „hondi akord“. Direktnost komandi je glavni adut, dok je benzinac toliko dobar da troši gotovo kao dizel
Kad
bi išao u školu, „akord“ bi imao skoro sve petice!
Na početku glavno. Ovde imamo nešto veliko! Nikada na testu Kurira nije bio
benzinac koji troši ovako malo, uzimajući u obzir masu automobila! Motor 2,0
i-VTEC po gradu „pije“ osam litara, doduše, kad nema velikih gužvi. Na
otvorenom pravcu, pri brzini od oko 150 km/h, iz rezervoara uzima oko 7,9
litara. To je samo pola litre više od recipročnog naftaša. Senzacionalno!
Trkački odziv volana
Sve ostalo je matematički precizno. Direktnost volana je trkačka, „Honda“ je
poznata po tome. I ostale komande su masivne i ozbiljne. Ipak, imamo utisak da
je volan u jeftinijem „siviku“ mnogo atraktivniji! Upravljački komplet
zaokružuje ručica šestostepenog manuelnog menjača. Dobar je lagana reč. Ovo je
umetnost - nikad manja i efikasnija palica!
Kabina je odmerena i elegantna. Reljefni greben, dobri materijali i
jednostavnost. Instrument tabla svetli sivo, mada nam smeta što na displeju ne
može da se očita digitalni prikaz brzine. Mesta ima za četvoro, za petog teško.
Fali elastičnost
Vozač sedi dobro i, posle okreta ključa, ima na raspolaganju 156 konjskih
snaga. Ipak, „akord“ sa 2,0 i-VTEC agregatom ne lepi za sedište, osim ako
kazaljka obrtomera ne boravi u „crvenom“. Elastičnost je osrednja jer 192 Nm
momenta stižu tek na 4.500 obrtaja. Međutim, bez obzira na to da li ide malom
ili maksimalnom brzinom, ova „honda“ je čvrsto prikovana za asfalt, bez ijedne
vibracije. Iako je težak 1.458 kg, lagano se vozi. Međutim, toliko lagano da ne
odaje utisak masivnosti, što klijentela D segmenta često zahteva.
Ipak, ovaj osećaj i te kako imaju prolaznici na ulici. „Akord“ je savršeni
hibrid fluidnog i oštrog dizajna. Šmek daju „oštri“ farovi, duboko usečeni u
haubu.
Nije jeftin
Pored svih vrlina, „akord“ (nažalost), ne prodaje jeftino svoju kožu. Osnovni
model s pomenutim motorom košta 22.900 evra. Model s testa ima prednje i zadnje
parking senzore, ksenone i još ponešto, pa je konačna cifra 24.900. Matematiku
s konkurencijom prepuštamo kupcima.
Nastavak možete pročitati na sajtu : Kurir-info.rs
I prosli model je imao tu manu - ponasao se previse lagano na putu. Pri 200kmh kao da je mogao da poleti ako pregazi muvu. Civic (HB) daleko bolje i sigurnije lezi, deluje masivnije i tako se ponasa.
Naš limar ima prethodni model i kaže: ,, Prtljažnik je jadan i tesan, a kad nam je doterao krilo za 307, video sam i zašto. Trouglasto trapezasta površina ne obećava, baloni blatobrana ulaze u prtljažnik i to najjadnije što sam ikad video.
NPR, Alfa 159 ima isturene rubove i točkovi su van vozila, a ne u gepeku kao kod Accord-a
Lazu sa potrosnju...ali hajde...mozda su bili idealni uslovi....
Auto je mega u svakom slucaju
Auto je smešan u svakom slučaju....o tome smo već pričali...
Slab motor, velika potrošnja, premalo mesta a naročito nazad, plastikaner iznutra, previsoka cena...
Za te pare može da se uzme bolji auto.
Najbolja ponuda na trzistu..
Jos kada bi bio Elegance bio sa cenom Comfort-a...
Nikola
E neka si se itsresao(iz gaca)..
Nadam se da ti je sada bolje..
Ma da kontam da je Skoda pegla prava mera....
Moras da porastes i naucis mladi veeljace
Da li ste vi uopšte vozili Accorda?
Naravno da niste, ali vas to ne sprečava da lupetate...
Prvo vozite Accorda, pa onda vozite neki auto sa 1,8 TSI ili 2,0 TSI motorom, pa kada dođete sebi od razlike - onda nešto pričajte...
Ako to ne uradite, sve što pišete je samo bambusanje u prazno...
@Nikola
Ja ga vozim, vec godinu dana! I ne bambusaj ti, ocigledno ne znas da vozis Hondu! I-vtec trazi visoke obrtaje ako hoces da ga gazis, zato ne talasaj! I molim te reci mi koji auto je bolji za te pare po tvom misljenju!
ilija cvorovic... pa koji je to auto bolji od moskvica !?
potpisujem ovo sto je napisao nikola imao sam isto iskustvo auto me razocarao. mazda 6 to sve radi puno puno bolje
Nije mi jasno zasto bilo ko komentarise automobil ako ga nikad nije vozio. Imam hondu accord 2,2 idtec od 2008, godine i do sada sa predjenih 80.000 nisam imao nikakvih problema.Vozio sam svasta u zivotu masu nemaca i ponekog francuza. prednosti unutrasnji prostor napred, upravljivost,sedista, menjac,odnos snaga/potrosnja. mane gepek nepravilnog oblika i nedovoljno mesta pozadi za noge - razlog sedista punih dimenzija i pozadi. U estetiku ne ulazim, stvar ukusa - ali pronadjite mi bilo kog novog nemca koji nece imati ni jedan kvar u prvih 80 - 100000 km. Raspitajte se malo po servisima mercedesa,bmw-a ili vagena.
CITAM KOJEKAKVE PRICE IMAO SAM DVE HONDE ACCORD ZADNJI MOD BIO GOD 2003 SA MOT 2,0I 155 KONJA AUTO JE SUPER VOZIO SAM GA 230 POTROSNJA OD 8L DO 10L PUN GAS SAD IMAM NOVU MAZDU 6 ISTA KONJAZA BOLJA OPREMA ZA ISTE PARE KAD SE UPOREDE CENE JAPANACA SA NEMCIMA TRBA TI BAR JOS PT DO DESET HILJADA EURA VISE ZA OPREMU A POUZDANI