home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Upitan svojevremeno, da li će i „Folksvagen“ poput konkurencije na tržište izbaciti neki „jeftiniji model“, prvi čovek nemačkog auto-giganta, Martin Vinterkorn rekao je - „Mi nećemo praviti jeftine i nekvalitetne automobile“! Tako je bilo i sa novim „polom“.

Nemci nisu uopšte eksperimentisali. Primenili su stari, dobro oprobani recept i ponudili su vozilo, mirnih, dopadljivih linija. Kvalitet je odmah prepoznat, pa je „polo“ proglašen za „Automobil godine“ u Evropi, usput pokupivši pregršt nagrada specijalizovanih časopisa i kupaca.

Na testu „Novosti“ smo imali ovog puta model sa benzinskim motorom 1,2 litra sa 70 KS (osnovni ima 60 KS) i opremom „trendlajn“, što znači sa osnovnim, baznim paketom. Unutrašnjost vozila deluje pomalo „spartanski“ na prvi pogled. Nema tu onih silnih „džidža-bidža“ kao kod većine „modernih“ vozila, ali ubrzo shvatite da imate baš sve ono što vam treba. Enterijer „pola“ je jednostavan, krajnje funkcionalan i napravljen od vrhunskih materijala - da traje!

U vožnji, novi „polo“ ima sve odlike nemačkih automobila. To pre svega znači da se osećate bezbedno, jer automobil u svakom trenutku, precizno, reaguje na vaše komande. Navedenih „70 konja“ je za ovaj automobil težak tek nešto više od tone, sasvim dovoljno. Dimenzije primerene klasi garantuju okretnost i ubotrebljivost u gradu. Međuosovinsko rastojanje, nešto veće nego kod prethodnog modela, je dokaz da su u „Folksvagenu“ mislili i na manje porodice koje bi rado „malim golfom“ išle na odmor. Takođe, tu je i prtljažnik od 280 litara, koji lakim obaranjem naslona zadnje klupe naraste na 952 litra.

„Polo“ na našem testu je imao prosečnu potrošnju nešto manju od šest litara na 100 kilometara, što jeste nešto više od fabrički deklarisane, ali je ipak, u granicama konkurentnosti.

Na kraju - cena. Osnovni model, sa paketom opreme „trendlajn“ i motorom 1,2 litra sa 60 KS košta 10.797 evra, a sa snažnijim motorom, od 70 KS, koga smo mi imali na testu 11.335 evra.

Popularan

Na srpskom tržištu, „polo“ koji ima veću cenu od dosta automobila iz njegove klase, pobrao je mnoge simpatije i domaće nagrade. Takođe, podatak koji dosta govori o ovom automobilu je da je u prvih šest meseci kod nas prodato 407 vozila ovog „Folksvagenovog“ modela.

„Trendlajn“ oprema

Model koji smo mi testirali ima „trendlajn“ paket opreme. Ona između ostalog donosi odbojnike u boji vozila, migavce integrisane u kućišta spoljnih retrovizora... Tu su i halogeni farovi i migavci ispod zajedničkog kućišta sa prozirnim staklom, i crna maska hladnjaka sa crnim rešetkama za propuštanje vazduha. Sedište vozača ima i funkciju podešavanja po visini, pregrade za odlaganje sitnica su na svim vratima - na prednjim čak sa držačem za boce od 1,5 litra. Tu su i električni podizači stakala napred, kombinovani instrument sa elektronskim brzinomerom, meračem ukupno i dnevno pređenih kilometara, kao i obrtomerom. Stub upravljača je podesiv po visini i dubini, dok je servo upravljač elektrohidraulički, „klimatik“ klima-uređaj, centralno zaključavanje sa daljinskim upravljanjem...

„Polo“ je na našem testu imao prosečnu potrošnju nešto manju od šest litara na 100 kilometara, što je više od fabrički deklarisane

Autor : Petar Živković



čitanja : 4992



Komentari

Polo je dobar auto, ali ko ga uzima nov treba da se otvori bar za Comfortline paket opreme, ovaj Trendline je klotara...1.4TSI Comfortline je po meni prava verzija

Autor DaMir 17 Avg 2011, 09:21

"Martin Vinterkorn rekao je - „Mi nećemo praviti jeftine i nekvalitetne automobile“!"
Čovek je ispunio pola obećanja, nisu jeftini! :)

Autor Dr 17 Avg 2011, 09:49

@Dr

Pa zar su nekvalitetni?

Autor milan 17 Avg 2011, 10:57

Autor ovog teksta bas i nije dao pravu cenu auta. Klima kosta jos 947 evra. Takodje je cena za model sa 3 vrata, i beli. Znaci za neku normalnu verziju treba izdvojiti jos 1500 evra vise. S obzirom da sam svoju Fiestu platio 9500 evra sa trend paketom opreme (5 vrata, kozni volan, mp3 sa komandama na volanu), ne mogu da verujem da je Polo toliko bolji auto...

Autor Zele 17 Avg 2011, 11:08

Najbolji i najprodavaniji auto u klasi. Evropljani valjda znaju sta VWalja.

Autor Tu je svwe savwrseno 17 Avg 2011, 11:45

Dr i Zele
Slazem se..

Autor Panchev9 17 Avg 2011, 12:56

kakav vrh od opreme, da se najezis, ima cak i kombinovane instrumente! i drzac za flasu od 1.5 litara! ko da cu usred voznje da zgrabim rucerdom tolku flasu i sunem u sebe bar 2 deci odjednom... e moj vw...
ne bih da budem prvi koji ce krenuti "sta sve moze da se kupi za 11.300e" ali - vec sam krenuo :)

Autor dzigi 17 Avg 2011, 14:22

Pa za tu cenu bas i nije neki kvalitet.

Autor bk 17 Avg 2011, 15:21

Mogu vam reci da sam ja uzeo taj auto u tom paketu opreme sa klimom i radiom i da sam odusevljen njime. Isao sam na more u CG i prosecna potrosnja mi je iznela 5.7l. Smatram da ne postoji lepsi auto u tom rangu a mozda moze da se meri i sa vecim klasama. U komentaru autora je sve na mestu i jos nesto moram da dodam gust nema cenu

Autor nenad 17 Avg 2011, 18:49

Za taj motor i takav enterijer realna cena je 9000...

Autor carobnjak 17 Avg 2011, 21:09

@carobnjak
Pa nije ovo Fiat da stoji 9000 banki. Mada je i ovo auto do pola, a Fiat mu brcima dodiruje jajca :-))
Ma kupite polovnog Mecu, to je rešenje

Autor Dule 17 Avg 2011, 22:25

"Tu su i halogeni farovi i migavci ispod zajedničkog kućišta sa prozirnim staklom, i crna maska hladnjaka sa crnim rešetkama za propuštanje vazduha"
bravo za pr pisca.kreativnosti maximum!

Autor Alex 18 Avg 2011, 12:02