Hyundai Veloster 1.6 na testu "Kurira"

Preuzeto sa : Kurir-info.rs
„Veloster“ je ime najlepšeg „hjundaija“ u istoriji. Ugrađeno je vrhunsko vešanje, mada mu je potreban jači agregat. Prodaja u Srbiji za mesec dana
Nećemo ništa, samo se ku..imo!
Kao da baš ovo kaže „Hjundai“ jezikom novog modela „velostera“. Ovaj auto
je savršeni „muškarac“, ali uspeh futurista na tržištu uvek je bio neizvestan.
Trenutno ni cena nije poznata. Mesec dana pre početka prodaje u Srbiji vozili
smo ga na testu Kurira.
„Veloster“ ostavlja blještav trag. Ovo je skulptura savršenih proporcija. Cela
karoserija je reljefnog oblika, ali su sve linije usmerene sa potpunim smislom.
Stakleni krov sa šiberom zadužen je za ekskluzivnost. Na njegovoj sredini je
crno peraje, doskora detalj sa modela BMW. I zadnjica je moćna i potentna...
Sve zajedno čista desetka (Bogi bi rekao). Ali ovde je nešto sasvim drugačije.
Na levoj strani su samo jedna vrata, a na desnoj dvoja! To je već revolucija.
Drugi će reći „to smo i mi mogli“, ali ipak nisu uradili...
Skroman agregat
Ipak, agregat sa testa je jedino što iskače iz utiska rasnog trkača. Reč je o
1,6-litarskom benzincu sa 132 konjske snage. Do stotke stiže za 11 sekundi. Ako
je gas slepljen sa podom, može se voziti sportski, mada ovakvom autu ne priliči
da ga svaka „šuša“ ostavi u bici između dva semafora. Satisfakcija je mala
potrošnja. Ako ne forsirate, troši oko sedam gradskih litara na 100 km. Pri
težoj nozi „pije“ najviše devet litara.
Sve ostalo je na najvišem nivou. Enterijer je vrhunski. Centralna konzola je
izlomljena, materijali su odlični sa originalnim dezenom. Instrument-tabla
svetli slično kao u „i30“, pa dominira plava boja. Mesta za vozača i suvozača
ima na pretek. Pozadi nije raskošan, dok viši putnici udaraju glavom o krov.
Vrhunska stabilnost
Komande su meke, a osećaj sličan onom u „i30“. Međutim, komande su u velikoj
meri sportski nastrojene. U mestu, volan je lagan, ali čim krenete, postaje
krut i direktan. Oduševljava i manuelni 6-stepeni menjač. Veoma precizan, sa
kratkim i trkačkim hodovima. Ali, možda najviše oduševljava stabilnost. Malo
međuosovinsko rastojanje, kruto vešanje i niskoprofilni pneumatici. Krivine su
kao šine za „veloster“. Šasija može mnogo, mnogo više od motora sa testa.
Zato je „veloster“ čistokrvni sportista. Pored toga, spreman je da postane
snažan deo imidža. S njim oznaka „hjundai“ dobija novi smisao. Iako se
nezvanično pominje cena od oko 20.000 evra, teško se može prognozirati ishod
prodaje u Srbiji. Sigurni smo da se nijedan vlasnik neće kajati.
Bezbedan
„Hjundai“ je u osnovnu opremu nakrcao „ful“ bezbednosni paket. Tu je šest
vazdušnih jastuka, kao i ESP, ABS, BAS, EBD, VSM (Vehicle Stability
Management). Rezultat je vrhunska sportska stabilnost.
HJUNDAI VELOSTER 1,6
Zapremina: 1.591 cm3
Snaga: 132 KS pri 6.200 o/min
Obrtni moment: 165 Nm pri 4.800 o/min
Masa: 1.172 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 11 s
Maksimalna brzina: 200 km/h
Menjač: Manuelni, 6 brzina
Dužina/ širina/ visina: 4.220/ 1.790/ 1.399 mm
Međuosovinsko rastojanje: 2.650 mm
Prtljažnik: 320/1.150 l
Rezervoar: 50 l
Potrošnja na testu: 8 litara
Cena: Nije poznata
Autor : Mladen Radulović
Foto : Kurir-info.rs
"I zadnjica je moćna i potentna..." Strašno!
"Šasija", "vešanje"... pogrešna primena termina i jedan pogrešan naziv. Kada li će automobilski tekstovi (testovi) postati smisleni, realni i korisni?
Jedan od najoriginalnijih automobila trenutno, ali ako cena bude 20 000e bice tezak promasaj
Auto je vrhunski, i veoma lep, jedino je ta cena malo jača ali se dobije nesvakidašnji auto. Hejteri nestanite!!!!
Koja ce ovo odvratnost da bude na ulici za godinu dana
Strasnoooooo.......
Dupla sreca sto bi rekli....
Vozili su ga kroz Kosutnjak pre 7 dana na nekom testu, dusu su mu vadili! Krsina teska
video sam ga uzivo i izgleda fenomenalno, dosuse video sam samo zadnji deo, ne izgleda ni malo neskladno. e sad tekst je stvarno uzasan i neprofesionalan. procitajte na b92 test istog automobila.
@Ex Italo fan
Zasto neko mora da bude PR samo zbog toga sto mu se svidja ovaj auto? Meni izgleda vrh npr, ukusi su razliciti