home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Kurir-info.rs  

„Veloster“ je ime najlepšeg „hjundaija“ u istoriji. Ugrađeno je vrhunsko vešanje, mada mu je potreban jači agregat. Prodaja u Srbiji za mesec dana

Nećemo ništa, samo se ku..imo!

Kao da baš ovo kaže „Hjundai“ jezikom novog modela „velostera“. Ovaj auto je savršeni „muškarac“, ali uspeh futurista na tržištu uvek je bio neizvestan. Trenutno ni cena nije poznata. Mesec dana pre početka prodaje u Srbiji vozili smo ga na testu Kurira.

„Veloster“ ostavlja blještav trag. Ovo je skulptura savršenih proporcija. Cela karoserija je reljefnog oblika, ali su sve linije usmerene sa potpunim smislom. Stakleni krov sa šiberom zadužen je za ekskluzivnost. Na njegovoj sredini je crno peraje, doskora detalj sa modela BMW. I zadnjica je moćna i potentna... Sve zajedno čista desetka (Bogi bi rekao). Ali ovde je nešto sasvim drugačije. Na levoj strani su samo jedna vrata, a na desnoj dvoja! To je već revolucija. Drugi će reći „to smo i mi mogli“, ali ipak nisu uradili...

Skroman agregat

Ipak, agregat sa testa je jedino što iskače iz utiska rasnog trkača. Reč je o 1,6-litarskom benzincu sa 132 konjske snage. Do stotke stiže za 11 sekundi. Ako je gas slepljen sa podom, može se voziti sportski, mada ovakvom autu ne priliči da ga svaka „šuša“ ostavi u bici između dva semafora. Satisfakcija je mala potrošnja. Ako ne forsirate, troši oko sedam gradskih litara na 100 km. Pri težoj nozi „pije“ najviše devet litara.
Sve ostalo je na najvišem nivou. Enterijer je vrhunski. Centralna konzola je izlomljena, materijali su odlični sa originalnim dezenom. Instrument-tabla svetli slično kao u „i30“, pa dominira plava boja. Mesta za vozača i suvozača ima na pretek. Pozadi nije raskošan, dok viši putnici udaraju glavom o krov.

Vrhunska stabilnost

Komande su meke, a osećaj sličan onom u „i30“. Međutim, komande su u velikoj meri sportski nastrojene. U mestu, volan je lagan, ali čim krenete, postaje krut i direktan. Oduševljava i manuelni 6-stepeni menjač. Veoma precizan, sa kratkim i trkačkim hodovima. Ali, možda najviše oduševljava stabilnost. Malo međuosovinsko rastojanje, kruto vešanje i niskoprofilni pneumatici. Krivine su kao šine za „veloster“. Šasija može mnogo, mnogo više od motora sa testa.

Zato je „veloster“ čistokrvni sportista. Pored toga, spreman je da postane snažan deo imidža. S njim oznaka „hjundai“ dobija novi smisao. Iako se nezvanično pominje cena od oko 20.000 evra, teško se može prognozirati ishod prodaje u Srbiji. Sigurni smo da se nijedan vlasnik neće kajati.

Bezbedan

„Hjundai“ je u osnovnu opremu nakrcao „ful“ bezbednosni paket. Tu je šest vazdušnih jastuka, kao i ESP, ABS, BAS, EBD, VSM (Vehicle Stability Management). Rezultat je vrhunska sportska stabilnost.

HJUNDAI VELOSTER 1,6


Zapremina: 1.591 cm3
Snaga: 132 KS pri 6.200 o/min
Obrtni moment: 165 Nm pri 4.800 o/min
Masa: 1.172 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 11 s
Maksimalna brzina: 200 km/h
Menjač: Manuelni, 6 brzina
Dužina/ širina/ visina: 4.220/ 1.790/ 1.399 mm
Međuosovinsko rastojanje: 2.650 mm
Prtljažnik: 320/1.150 l
Rezervoar: 50 l
Potrošnja na testu: 8 litara
Cena: Nije poznata

Autor : Mladen Radulović

Foto : Kurir-info.rs



čitanja : 1907



Komentari

Obično ne komentarišem dizajn, ali ovo čudo je teška nakaza.

Autor Predrag 22 Avg 2011, 13:07

"I zadnjica je moćna i potentna..." Strašno!

"Šasija", "vešanje"... pogrešna primena termina i jedan pogrešan naziv. Kada li će automobilski tekstovi (testovi) postati smisleni, realni i korisni?

Autor Predrag 22 Avg 2011, 13:14

Jedan od najoriginalnijih automobila trenutno, ali ako cena bude 20 000e bice tezak promasaj

Autor STrider 22 Avg 2011, 13:30

Bas me zanima ko je pisao ovaj tekst-"šuša","kur.imo"........

Autor milan 22 Avg 2011, 14:23

a cena uzas....

Autor NemanjaBB 22 Avg 2011, 15:43

Auto je vrhunski, i veoma lep, jedino je ta cena malo jača ali se dobije nesvakidašnji auto. Hejteri nestanite!!!!

Autor Logan 22 Avg 2011, 16:12

Koja ce ovo odvratnost da bude na ulici za godinu dana

Strasnoooooo.......

Dupla sreca sto bi rekli....

Autor beopozit 22 Avg 2011, 16:50

Vozili su ga kroz Kosutnjak pre 7 dana na nekom testu, dusu su mu vadili! Krsina teska

Autor krle 22 Avg 2011, 17:24

Kakva rugoba...

Autor Djordje 22 Avg 2011, 17:28

Otpozadi lici na nekog glodara!

Autor c 22 Avg 2011, 17:36

Od nazad isti dabar........

Autor milan 22 Avg 2011, 18:13

Dramatično užasan

Autor Jonie 22 Avg 2011, 20:08

video sam ga uzivo i izgleda fenomenalno, dosuse video sam samo zadnji deo, ne izgleda ni malo neskladno. e sad tekst je stvarno uzasan i neprofesionalan. procitajte na b92 test istog automobila.

Autor bb 22 Avg 2011, 21:47

@bb
da nisi možda PR u firmi "Hyundai Auto Beograd"?

Autor Ex Italo fan 22 Avg 2011, 22:28

@Ex Italo fan
da. oces da zakazes test voznju?

Autor bb 22 Avg 2011, 23:50

@Ex Italo fan
Zasto neko mora da bude PR samo zbog toga sto mu se svidja ovaj auto? Meni izgleda vrh npr, ukusi su razliciti

Autor STrider 22 Avg 2011, 23:53

Imam osecaj da ce uzivo biti potpuno drugacija slika..

Autor asf 22 Avg 2011, 23:55

Predraže, lupetaraju gluposti. Ja sam se načitao gluposti po SAtu, AutoBildu i ostalim časopisima. Gluposti žive pišu ponekad.

Autor MasterHaosis 24 Avg 2011, 02:16

Predrag ce to sve da dovede u red... :)))

Autor carobnjak 24 Avg 2011, 03:02