home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Deveta generacija slična je prethodnoj. Futuristički dizajn je očuvan i unapređen, a napredak je vidljiv i na svim ostalim poljima

Plivanje po asfaltu!

Još jedna lekcija „Honde“ u kabini! Za razliku od političara, koji pričaju tačno ono što birači žele da čuju, vozač u „siviku“ dobija baš ono što hoće! To je futuristički enterijer, savršen spoj boja, digitalne kazaljke, vrhunska preglednost... Zapravo, reč je o veoma sličnom, ali poboljšanom kokpitu prethodnog modela. Jedino je dizajn volana nešto lošiji, bar po našem ukusu. Mala palica ručice menjača više liči na džojstik, pa sve zajedno podseća na avionski kokpit!

Na testu Kurira bila je deveta generacija „sivika“. Japanci ističu da je novi model najbolji do sada. U to nismo ni sumnjali. Ipak, sve je ubedljivije u praksi. Vozač je „opkoljen“ kvalitetom. Za šta god da se dohvati, to ostavlja odličan utisak. Nema nikakvih zamerki dizajnu i jednostavnosti tastera. Menjač je postavljen nešto niže u odnosu na prethodni model, što pohvaljujemo. Hodovi su toliko precizni da čovek poželi da šalta i bez naročite potrebe.

Iako spolja ne deluje tako, sedi se relativno nisko. Prostora ima za petoro, jedino zameramo na tome što suvozačevo sedište ne može da se pomeri još više pozadi. Za razliku od starih „sivika“, novi model je mekan za vožnju i udoban. Zasmetalo nam je to što volan nije više direktan, jer se od „Honde“ očekuju sportski momenti. U svakom slučaju, vozi se kao po loju i prosto pliva asfaltom.

Pod haubom smo imali atmosferski 1,8-litarski benzinac. Iako ne deluje kao sportista, ubrzanje do stotke za 9,1 sekundu je veoma dobro, ali za to je neophodno zalepiti pedalu gasa. S druge strane, ovaj agregat „poručuje“ da će preći stotine hiljada kilometara bez ozbiljnije intervencije u servisu. Potrošnja je, očekivano, mala. Pri 120 km/h troši 6,6 litara, dok u gradu troši oko 7,5 litara bez štednje.

Na testovima u malom broju slučajeva imamo osnovnu opremu. To je bio slučaj sada sa „sivikom“. Međutim, početni paket je toliko bogat da nam, sem tempomata i zadnjih senzora, ništa nije zatrebalo.

Cena osnovnog modela od 14.990 evra (1,4 100 KS) nije jača strana „sivika“, u vremenu kada prodavci bombarduju sniženjima. Ali Japanci sada žele da se približe klasi BMW serije 1. Da imaju snažno oružje, niko ne može da ospori!

Ekološki taster

U osnovnoj varijanti oko digitalnog brzinomera sija plava boja. Ukoliko pritisnete taster „eko“, boje se menjaju od zelene preko plave do ljubičaste, kada je potrošnja velika. Takođe, ekološki mod redukuje snagu, pa kompjuter izbegava nagla ubrzanja. Na raspolaganju je „šift“ pokazivač, koji sugeriše kad treba šaltati. Već oko 1.300 obrtaja pokazuje da se prebaci u veću brzinu.

HONDA SIVIK 1,8

Snaga: 140 KS pri 6.500 o.

Menjač: manuelni, 6-stepeni

Masa: 1.300 kg

Ubrzanje 0-100 km/h: 9,1 s

Maksimalna brzina: 215 km/h

Dužina/širina/visina:

4.300/1.770/1.470 mm

Prtljažnik: 477/1.209 l

Potrošnja na testu (grad): 7,5 l

Osnovni (1,4, 100 KS): 14.990 €

Testirani model: 16.490 €

Autor: Mladen Radulović



čitanja : 4760



Komentari

Šteta što se na slici ne vidi dobro najodbojniji deo ovog japanskog kiča - njegova "zadnjica".

Autor Mix 30 Apr 2012, 11:27

@auto
Ajde što prenosite Kurir testove( manjak vesti ), ali zašto koristite slike sa neta?
Ako nemaju svoje "žive" slike, nemojte ni da objavljujete..

Civic: pomera limite.. Originalan kao i do sada..
Različit po navici..

Autor Panchev9 30 Apr 2012, 11:48

Na proslom modelu meni je prednji deo, narocito posle resyle, bio odlican narocito na S i R verzijama, a zadnji mi se nije svideo, a kod novog obrnuto zadnji je extra sada prdnji mlak, nista posebno... :)

Autor Orlo 30 Apr 2012, 12:10

Ako je Kurir testirao, poješću njihovo današnje štampano izdanje. Oni nađu test na internetu, kopiraju u Google Translate i lupetaju!
Video sam je više puta uživo , mastilo plavu u salonu i na NBG belu, što tamnija, to lepša!
Ali one štopaljke koje štrče 15cm van C stuba, su odvratne

Autor Dean L 30 Apr 2012, 13:20

Džaba sve kad ja sa svojih 197cm ne mogu ni da uđem.

Autor arh 30 Apr 2012, 13:57

Za isti auto novinari iz Auto Bilda su rekli da je upravljanje na nivou BMW serije 1. Još mi nije jasno kako su zaključili da će motor preći stotine hiljada (?!) kilometara bez intervencije, koju su tehniku koristili: drljanje kugle, pasulj, tarot... Mislim da ova potrošnja isto ne može biti tačna, motor koji max obrtni moment razvija na 4300 obr/min mora po gradu trošiti najmanje 10l.

Autor bakicar 30 Apr 2012, 14:21

Moja ćerka je htela da kupi Civic-a,doduše pre dve godine,znači prethodni model..imaju Accord-a i hteli su još jedan,manji auto..ja sam se šokirao, vozeći ga ulicama Dortmunda,koliko mu je slaba vidljivost,posebno pozadi..sve se završilo na probnoj vožnji..ako su taj problem rešili ostalo je OK..ali,da li su?

Autor SaleKostolac 30 Apr 2012, 14:36

Vozio sam prethodni, 2.2 dizel. Fantastičan auto, da ga dobijem na poklon, odmah bih ga zadržao :) Preglednost nije problem, većina automobila u toj klasi su sve više bunker.
Mana mu je jedino bilo to što nije imao zadnji brisač stakla i što je plastika bila baš - plastična (da ne kažem jeftina).
Kod novog verujem da je sve podignuto na viši nivo ali još uvek ne mogu da svarim prednju insekt-masku.
Inače, zadnji spojler ne umanjuje previše vidljivost ali ima jedinstvenu prednost: zaklanja svetlost automobila pozadi (ne i sam automobil) noću, tako da vam ne bije u retrovizor.

Autor dzigi 30 Apr 2012, 16:29

Prilično ružniji od prethodnika.

Autor Predrag 30 Apr 2012, 16:54

dzigi
Ovaj civic ima i zadnji brisač, tako da je to sada potpun automobil ...
Zamisli tek da ima dva brisača nazad, tj. i jedan minijaturni ispod zadnjeg spojilera.Tada bi ga i Predrag pohvalio

Autor Moron 30 Apr 2012, 17:31

Žiga i žulja Civic i one koji ga ne bi ni pogledali..
Šta ti je ikona? Misle i oni "s' druge strane sveta"..
:)))

Autor Panchev9 30 Apr 2012, 20:35

Moron
Video sam da ima zadnji brisač, to je pohvalno. Ono malo staklo nije problem, nikad ne kisne ;)

Autor dzigi 30 Apr 2012, 20:37

bakicar
Kaze meni jedan juče da taj motor od 1,8 litara po gradu Beogradu trosi 8 litara. Meni neverovatno, ali ja ga nisam probao, pa ne znam

Autor Moron 30 Apr 2012, 23:08

@Moron
Pa slagao te je :)

Autor Predrag 30 Apr 2012, 23:39

Bregitidžanum, bregitidžanum..

Autor Panchev9 01 Maj 2012, 00:02

Ne znam za 1.8, ali 2.2 po Beogradu troši 6-6.5 litara. Uz jako bitnu napomenu - službeni auto :)

Autor dzigi 01 Maj 2012, 21:28

NEVEROVATNO, PAŽNJA !!!!!
Nakon 45 dana čekanja na deo, iz Honde Srbija, mom komšiji, čiji je Civic prezupčio zbog senzora radilice, javljaju da deo NE MOGU da mu nabave. U pitanju je leteći ležaj radilice! Eto vam vaša Honda! Obrazloženje je sledeće: Taj tip radilice se ugrađivao u par stotina Civic-a i NEMOGUĆE ga je nabaviti!
I posle kažu kupi japanca! NIKAD

Autor Dejan L 13 Maj 2012, 17:10

U mojoj kući su stalno voženi Japanci i nikada nismo imali probleme.

Na sadašnjem Akordu (2007) udaren je prednji branik, stigao nam je nov za nedelju dana.

Na Toyoti staroj 22 godine pronašao sam nova vrata (takođe je neko očešao na parkingu) iz prve! Ušao u saloni imali na lageru.

Po meni te priče o održavanjui ne piju vodu jer apsolutno nikakvih problema otac i ja nismo imali a vozili smo redom:

-Toyota Carina E
-Toyota Camry 2.4
-Toyota Land Cruiser Prado

-Honda Prelude
-Honda Accord

-Mazda 6

Neke veće kvarove da čuknem u drvo nismo imali, dakle za sada sve pozitivna iskustva.

Autor Raziel 14 Maj 2012, 02:16

@ Raziel
Izvini, ali ovo je Srbija, ne znam gde živiš i koliko su japanci zastupljeni.
Govorim o Srbiji.

Autor Dejan L 14 Maj 2012, 08:36