home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Kurir testirao „Folksvagenov“ hit u klasi malih kompatnih vozila i uverio se zašto je nedavno proglašen za najbolji automobil na svetu za 2012.

Unutra i spolja sve je cakum-pakum

Mali, ali moćan.

Ko je taj mališa, koji je pre nekoliko meseci u Njujorku bacio na kolena zvezde kao što su „porše 911“ i „BMW 3“? Konačno se i ekipa Kurira uverila zašto je „Folksvagenov“ adut u klasi malih, kompaktnih automobila, jednostavno nazvan „up!“, proglašen za automobil godine u svetu.

I zaista, on ima sve što moderan gradski zvrk treba da ima, pa i više od toga. Seli smo za volan verzije „move up!“, koja nudi mnogo opreme, a trenutna akcijska cena ovog modela je od neverovatnih 8.750 evra. Za taj novac, uz već standardan elektropaket, dobićete čak i „maps and more“ portabl infotejnment sistem sa navigacijom, parking senzorima, tempomatom... sjajno!

Ispod haube prede motor od jednog litra i 60 KS, ali, ne brinite, u džungli na asfaltu on se perfektno snalazi. Živahno i s mnogo stila izvući će vas iz svake situacije, a ni krstarenja regionalnim drumovima nisu nikakav problem. Do stotke stiže za oko 14 sekundi. Reklo bi se, ništa specijalno, ali u praksi je sve drugačije. Ovaj motor ima karakter!

„Up!“ je veoma upravljiv i okretan, a menjač precizan, što posebno ide na ruku nežnijem polu. Kad je preglednost u pitanju, nema brige. Velike staklene površine omogućavaju vam da vidite gotovo sve. Parkiranje u gradskim uslovima više je nego lako. Mališan je iznenađujuće tih, čini se kao da vozite mnogo veću i skuplju limuzinu. I kočnice su bolje nego što se moglo očekivati, pa se za tili čas „Folksvagenov“ novi hit može pretvoriti u gradsku zujalicu sportskog duha.

„Up!“ nas je takođe oduševio raspoloživim prostorom, pa bi se moglo reći da je lider u klasi. Ukoliko poželite da na zadnjoj klupi povezete dve odrasle osobe, ne morate da brinete da li će glavom udarati u krov ili kolenima ispravljati leđa onih koji sede napred. Iznenadiće vas koliko toga može da stane u prtljažnik, a tek koliko kad sklopite zadnja sedišta.

Na kraju, ovaj automobil je veoma zabavan za vožnju, pravi moderni mali gradski šmeker, koji ima mnogo više aduta nego što očekujete.

Palac gore za enterijer

Iako je reč o malom, gradskom automobilu, „Folksvagen“ je zadržao deo otmenosti enterijera, koji krasi znatno skuplje modele.

Već na prvi pogled vidi se da se na materijalima nije štedelo, svaki prekidač je na svom mestu i dostupan vozaču, a veoma brižljivo su raspoređene pregrade i držači za čaše.

Do modela s pet vrata uz 0% depozita

Oni koji ipak preferiraju još veći komfor ne treba da brinu. U salone širom Srbije stiže „up!“ sa pet vrata. Da bi ovaj fenomenalni mali auto učinili što dostupnijim, u „Porsche SCG“ spremili su fleksibilnu ponudu u čijem kreiranju mogu da učestvuju sami kupci.

Na kupcu je da odluči da li će imati 0% depozita. Za koju kod opciju se odlučili, omogućeno je odlaganje prvog plaćanja zakupnine za mesec dana. Cena modela s mnogo opreme je od 8.770 evra.

Folksvagen „up!“

Motor: 999 cm3

Snaga: 60 ks

Ubrzanje 0-100: 14,4 km/h

Maks. brzina: 160 km/h

Potrošnja: 4,5 litara (kombinovana)

Akcijska cena testiranog modela: 8.750 evra 



čitanja : 3452



Komentari

Ta cena je samo uz Porsche lizing. Normalno je 900€ skuplji.
A za 9.600€ može da se kupi Auto B klase od 4m

Autor Dr Deki 06 Avg 2012, 11:40

"Na materijalu se nije stedelo". Hahahahaha

Autor Fordovac 06 Avg 2012, 13:34

Tuga...

Autor Panco 06 Avg 2012, 13:52

Bogatstvo materijala se najbolje vidi na volanu...

Ali mene je dirnula ova recenica : "Ovaj motor ima karakter!"

Autor carobnjak 06 Avg 2012, 13:57

Što neko ovde reče, da li su samo fotografisali auto dok stoj iili su testirali? :)

Autor Raziel 06 Avg 2012, 14:40

sramota šta vw može da napravi. enerijer je gori nego na puntu. cena za sramotu. cemu služe 5 vrata

Autor Tony 06 Avg 2012, 14:53

Uživo dobro izgleda!

Autor Raziel 06 Avg 2012, 15:02

Simpatican zenski gradski autic

Autor STrider 06 Avg 2012, 15:59

Stvarno VW ne ume da pravi mala vozila. Pogledajte na šta liči instrument tabla, volan i konzola. Čak ni obrtomer nema...
Spoljni dizajn je bruka, mada premija za Citigo. Motor 60ks.
Sve u svemu Punto clasic je auto za OVO.

Autor Mange 06 Avg 2012, 16:20

@Mange
ima obrtomer! Sa leve strane samo je mali... :)
A nema merac temperature...

Autor carobnjak 06 Avg 2012, 16:22

carobnjak
U bre nisam primeto, ne stavih naočare. Kome treba takav obrtomer. Pokazivač temperature rashladne tečnosti ne treba, jer je to Das ist Auto, ne greje se to :)))

Autor Mange 06 Avg 2012, 16:26

Хахаха, какав обртомер, као мерач за гориво. :))
Која конзерва, па ово не вреди ни 100 евра.
Која јефтина пластика унутра, волан као да је из Темпа, из комада. :)
Ужас од аута, у рангу Тата Нано.

Autor ПИТБУЛ 06 Avg 2012, 16:33

Video sam uživo Citigo. Unutra realno izgleda gore nego Yugo u svakom pogledu (oblik komandne table, izbor materijala, velike limene površine, neobložen prtljažnik...). Vrlo je pregledan, ima iznenađujuće veliki prtljažnik (250 l), veoma je komotan napred (ima više mesta negu u većini automobila B segmenta), a na zadnjoj klupi ima dosta mesta s obzirom na veličinu automobila. Spolja me najviše podseća na Twinga prve generacije i zbog toga mi je vrlo simpatičan. Pozicija za volanom, prednja sedišta i raspored komandi su jako dobri. Kada bi u osnovnom paketu koji košta 6450 € imao klimu, podizače i centralno zaključavanje bio bi najbolja kupovina u A segmentu. Ili da srednji paket košta na pr. 6900 €...

Autor Predrag 06 Avg 2012, 16:37

Pobednicka recenica: " u Njujorku bacio na kolena zvezde kao što su „porše 911“ i „BMW 3“"

Autor Anonymus 06 Avg 2012, 16:54

Izgleda da je došlo do greške, jer ovo su slike najnovijeg šporeta smederevca za 2013. Na trećoj slici se lepo vide sa desne strane prekidači za ringle, a odmah ispod je mini displej za rernu :)

Autor Aleks 06 Avg 2012, 17:09

@Raziel
istina, u živo izgleda bolje neg bilošto je VW do sad uspeo sproducirat u ovom segmentu... ali, još uvek izgleda ko mikrovalovka... :))
pogotovo u beloj boji (ima ga suseda, belog)... a s mikrovalovke su i komande na centralnoj konzoli :D.

@Mange
a što te toliko smeta taj Citigo... pa u pitanjiu je identičan auto, samo sa drugačijom značkom na volanu i blago promenjenim nosom...
to je, ko da se žališ preko druge sestre blizanke, koja "to veće" nosi drugačiji make-up :))

Autor drugmirko 06 Avg 2012, 18:29

Mog belog Tempa je društvo nazvalo šporetom, a UP! je napredovao do mikrovalovke. HIT :))
Neki ga zovu i veš mašina, a neki i trulica, mada sada više nema razloga za to ime :))

Autor Predrag 06 Avg 2012, 18:37

drugmirko
Citigo je još neprihvatljiviji po izgledu.
Nisam fan VW, ali uvek bi pristao da VW platim za 1-2000 evra skuplje od Skode, čisto zbog znaka i lepšeg - prihvatljivijeg dizajna. Uzgred velika je zabluda da je VW i Skoda isto, samo u drugom odelu.

Autor Mange 06 Avg 2012, 18:41

paaa... kod Up/Citigo je... ;)
prave se u istoj slovačkoj fabrici po istom sistemu ko i Aygo/C1/107... jedan auto, 3 "lica"...

Autor drugmirko 06 Avg 2012, 18:57

drugmirko
Ovaj UP ne izgleda kao da ga je pravio VW. Ja nisam neko ko daje veliku važnost plastici, ali ovaj UP je po kvalitetu enterijera gori od nekadašnjeg Juga Amerika.
Ako mu je i ostalo kao i plastika, šta reći...

Autor Mange 06 Avg 2012, 19:02

Ovaj test je potpuna komedija. Apelujem na Autoblog.rs da ne ugrožava sam sebe prenošenjem "Kurirovih" testova koji su sramota za automobilsko novinarstvo.

Autor Miloš 06 Avg 2012, 19:51

Kada je Predrag ovako suzdržan u pohvalama jedne škode ( kao za Citigo ), znam da mu nije lako i da je to "dno" od kola

Autor Moron 06 Avg 2012, 20:04

Kada vidim čime se hvali ,ali baš Hvali VW , sa limenim vratima i "extra eterijerom" i mocnim motorom od 60 KS, vidim da Punto clasic ima smisla, itekako:::))

Autor Ilija 06 Avg 2012, 20:34

@ Miloš +1
Izgleda su u prvoj rečenici teksta pogrešno stavljeni navodnici na reč Folksvagenov umesto na reč testirao.

Autor Dejan 06 Avg 2012, 20:41

Panda je za ovo premijum klasa, a po ceni su jednaki.

Autor cat 06 Avg 2012, 21:14

Kakva je ovo sudopera od auta?
Pa jugo je za ovo dom kulture sa pokretnom bibliotekom i bilijar salom!
Enterijer je za iskušenike na lebu i vodi.

Autor Đenka 07 Avg 2012, 01:26

ne razumem vas ljudi sta mu fali>?auto za grad super .dizajn je super potrosnja mala registracija mala.sto je kod nas itekako vazno.sta fali, sto uvek neke negativne kritike treba i ovo napraviti ,a sto se tice yuga ipak bi ovo radije vozio i mislim da bi svako radije vozio ovo

Autor sinkee 07 Avg 2012, 02:37