Opel Astra GTC 1.6 Turbo na probi "Novosti"

Preuzeto sa: Novosti.rs
Pod haubom motor od 180 KS. Krivine „guta“. Dizajn za desetku
Atraktivna! Samo ova reč dovoljna je da na najbolji način opiše još jedno „čedo“ nemačkog automobilskog giganta - „Astru GTC“. „Opel“ je, kao nebrojeno puta dosad, u potpunosti uspeo da kreira auto koji će vozaču prirasti za „dušu i telo“, i predstavljati nešto više od običnog četvrotočkaša. I upravo ova „sportistkinja“ zapala je „za oko“ gotovo svakom ko bi nas ugledao na test-vožnji ulicama Beograda.
Motor
„Opel astra GTC“ je u pravom smislu reči „sportista u duši“, ali je i prilikom „obične“ vožnje zaslužila najviše ocene. Ova „mašina“ odlična je za „krivudanje“ gradskim ulicama i bulevarima, dok svoj maksimum, razumljivo, pokazuje na auto-putu. Model na testu „Novosti“ bio je opremljen 1,6 litarskom benzinskim turbo agregatom, od 180 KS. Svoj „trk“ od 0 do 100 „odrađuje“ za 8,3 sekunde, maksimalna brzina je 220 kilometara na čas, dok je emisija CO2 168 g/km.
Ono što ova moćna „astra“ krije ispod haube predstavlja zapravo, motor koji je, pre svega, praktičan. U gradskim uslovima vožnje, zabeležili smo potrošnju od oko 10 litara (fabrički deklarisana potrošnja je od 7,2 litara benzina na 100 kilometara). „Astra GTC“ krivine „guta“ bez većih problema, pa deluje da je praktično „zalepljena“ za asfalt. Uživanju u vožnji doprinosi i šestostepeni manuelni menjač.
Umetnost
Spoljašnji izgled ove „lepotice“ možda je i najjači adut, pa „astra GTC“, prosto pleni na svakoj krivini. Sjajne proporcije čine da linija ovog automobila predstavlja priču za sebe. Nemački dizajneri tako su spojili nespojivo - „mišićavost“ i „nežnost“ ovog automobila, pa slobodno možemo reći da karoserija predstavlja pravo umetničko delo. Uživanje se nastavlja ulaskom u kabinu, gde je izvanredan ambijent. Instrument-tabla, volan, sedišta, menjač, nasloni za ruke, moćan audio sistem... vozača će bukvalno opustiti dok „krstari“ drumovima.
Oprema
„Opel astra GTC“ u „sport“ paketu košta 21,106 evra. Za ovaj iznos dobijaju se, pored ostalog, automatska, dvozonska klima, putni računar, komande na upravljaču, ambijentalno osvetljenje, senzori za kišu, uređaj za nivelisanje prednjih svetala, automatska duga svetla...
Model na testu bio je opremljen i dodatnim „džidža bidžama“, - „park pilot“ senzorima za napred i nazad, naplacima od 19 inča, dodatno zatamnjenim zadnjim staklima i drugim detaljima koji u tom slučaju „pumpaju“ cenu do 23.034 evra (sa PDV-om).
Komfor
Uukupan kvalitet takozvane završne obrade nadmašuje sve dosad viđeno u „Opelovim“ modelima. Komforu dodatno doprinose sjajno postavljeni odeljci za odlaganje stvarčica i centralni, pomični naslon za ruke, ispod koga se takođe mogu odlagati sitnice.
Alal šta reeč ovaj „džidža bidžama“ :))
E baš mu se svideo Opel, verovatno kući ima Opel Suzu, pa mu ovaj leži na svim poljima :))
Одличан ауто.
Сменио Мегана са трона.
Колико има велике точкове за ту класу.
Овај има 19, а ОПЦ чак 21 !
ala bi ga megi izujedao...
http://www.fastestlaps.com/cars/renault_megane_rs_mk_iii.html
ovaj bi mogao sa meganom rs http://www.fastestlaps.com/cars/opel_astra_opc_2012.html
dok ovaj sa testa moze samo da mu pije izduvne gasove.
@PITBULL
Opel u ponudi najvise ima 20''(Insignia i Astra) pa cak i u OPC verzijama gde su te cak lakse od onih sa 19''...
Neda je glupo porediti RS sa ovom "civilnom" verzijom to samo "eksperti" mogu...
RS je hardcore verzija upotrebljiva na stazi sa svojim oslanjanjem, tvrdo do bola, namenjenim za odlicne prolaske kroz krivinu i to bi bilo to - taman za pubertetlije da sanjare i da se prepiru da li je brza na stazi - realno ko ga zabole. Astra OPC je zaokruzeniji auto - komforan za svakodnevnicu u kojoj postoje rupe, ivicnjaci, sahte i sl., upotrebljiva, dovoljno prostora za 5 osoba, kvalitetnija iznutra, izgled je vec stvar ukusa - ali odlicno izgleda... ;)
@ Orlo
Kad procitam ovaj tekst, autora dozivljavam kao kupca Korejskih vozila (bez uvrede). Tvoje razmisljanje je tipa: "Nije bitno sto ljudi ulazu ogroman novac, vreme, posvecenost da nesto dovedu do savrsenstva (ogibljenje i upravljanje) nego da me devojcice gledaju sa poluotvorenim prozorom kad prodjem kroz grad"...i jos nesto... Ja nisam ni poredio Astru sa Meganom samo odgovaram na komentar pre mene. Slazem se da se ti automobili NE MOGU porediti.
@RS
Moje razmisljanje je sasvim na mestu a objasnjenje je vrlo jednostavno. Gde ces ti da primetis njegove performanse, upravljivost i podesenost i da ga dovedes do limita, koji se ovde naglasavaju kao bitnim, u evo recimo Srbiji i da imas sta radis sa tim? Na ulici u gradu, na auto-putu? To sto je RS vrhunski kako ovi sto su testirali kazu, nemam razloga da sporim jer sigurno je tako, auto je jedan od benchmarka u klasi ali to u realnom svetu pada u vodu. Cist primer je R26R koji dobar ali neupotrebljiv u realnom svetu... drugo je inostranstvo pa i da imas novaca da ga izvedes na stazu pa da dokazes to sto je on dobar ali to vise zavisi od vozackog umeca koje sam 100% siguran da ne poseduje ogroman deo vozaca za voznju na stazi, tako da je sve to sto on moze na stazi nebitno a da ubrza i bude brzi od ovih natjurniranih "sportskim izduvom" i "filterom za vazduh" moze i sa slabijom varijantom...
P.S. On nije spomenuo Megane RS...
Ako je mislio na kupe verziju megana onda ok (ali nisam imao utisak da je on na tronu klase)...To i jeste za "sminkere"...upravo ona grupa ljudi o kojoj sam pisao.
@RS
A kada ova druga grupa ljudi, jelte koji nisu sminkeri, koji kupe takva vozila, a kao, znaju da voze i sta rade sa njima ako nemaju gde da ih voze, mislim na stazu, i dovode do limita i testiraju racing setup oslanjanja? Koja je onda poenta takvog vozila u odnosu na ove ostale aute koji nisu tako vrhunski? Uzivaju u osecaju voznje, direktnom osecaju na volanu dok krstare ulicama do pijace ili posla, molim te objasni mi tvoje vidjenje...