Lexus CT 200h na Toyota club Serbia testu

Preuzeto sa: Toyotaclubserbia.com
Dobra saradnja sa Toyota Srbijom još jednom je potvrđena i ovog leta Toyota club Serbia je imala priliku da testira još jedno vozilo posle testa Toyote Yaris treće generacije, a to je Lexus CT 200h. Opredelili smo se za ovoj model zbog toga što je hibridno vozilo iz palete Lexus modela, a pripada C segmentu i konkuriše nemačkom Audi A3 i BMW serije 1, pa tako ulazi na evropsko tržište sa velikim očekivanjima.
Hibridna tehnologija HSD kod ovog i ostalih Toyotinih modela je revolucija zelene budućnosti. Lexus CT 200h je novi iskorak i to je jedini pravi hibridni automobil u premijum kompakt segmentu. Paket opreme koji pripada testiranom vozilu je Sport Premium. To je hečbek u beloj boji sa petora vrata i ima 1,8 l motor sa 136KS.

Bez obzira na ovako čist pedigre, ovom modelu ne nedostaju performanse. Do 100 km/h ubrzava za 10,3 s i dostiže maksimalnih 180 km/h. Prosečna potrošnja deklarisana je na 3,8 l na 100km. Naša vožnja pokazala je prosečnu potrošnju od 5,5 l na 100 km kombinovane vožnje. Na otvorenom je oko 4,5 l dok je u gradskim uslovima potrošnja bila do 6 l na 100 km.
Da počnemo od spoljašnjosti koja je agresivna i sa linijama kupea, kod koga zadnji deo ne gubi ni malo na konforu i prostranosti. Prednji deo je uklopljen sa elegantnim svetlima, dok se zadni deo ističe visoko pozicioniranim i široko raspoređenim svetlosnim grupama, pa tako ostavlja utisak pravog sportiste. Točkovi od 17 inča i niskoprofilne gume doprinose vizuelnom utisku sa bočnih strana, a udobnost nije izgubljena. Spoljašnjost ostavlja bez daha, a tek bešumnost pri kretanju malim brzinama prolaznicima daje do znanja da je ovaj model došao iz bliske budućnosti hibridnih vozila.
Ono što je posebno interesantno je unutrašnjost vozila kod kojeg prvo što primećujemo je veliki i masivan kokpit i izuzetno kvalitetni materijali koji se nalaze na instrument tabli. Tu je i električno varijabilni sistem menjača (E-CVT) sa hodom u položajima D (vožnja), R (kretanje unazad), N (bez hoda) i P (parking).

Fina i kvalitetna koža se nalazi na sedištima koja sa bočnom potporom pojačavaju sportski utisak. Komande su jednostavne i na dohvat ruke, volan je malog prečnika, lak za upravljanje, a na njemu su i komande od audio uređaja. Dvozonska klima, grejna sedišta, ručica menjača koja je sjajna kao pilotska, kamera u retrovizoru pri kretanju unazad nam daje do znanja da je u pitanju luksuzna gama, a obrtna konzola ima mogućnost odabira četiri načina rada. EV način rada omogućava bešumno kretanje bez ikakvih emisija koristeći samo električni pogon. ECO i NORMAL načini rada kombinuju benzinski i električni pogon radi opuštene vožnje velikim brzinama. SPORT način rada pruža dinamičnije iskustvo vožnje. Agregat od 1,8 l raspolaže snagom od 99 ks dok elektro motor ima 82 ks. EV režimu rada CT 200h može da se kreće bešumno do brzine od 45km/h.
U zavisnosti od načina rada ECO i NORMAL način na instrument tabli imaju prozirno plavu boju, dok odabirom SPORT moda ona postaje agresivno crvena i pojavljuje se obrtomer koga nema u predhodna dva moda. U ovom modu smo osetili bolji odaziv snage i izuzetno preciznu upravljivost, a zvuk motora se čuje pri većim obrtajima bez imalo prigušenja i pravim užitkom sportske vožnje, od bežumnog ka bučnom pri dodavanju gasa. Pri odabiru SPORT moda elektronska kontrola stabilnosti i ostala pomagala se umanjuju, upravljač postaje jači, pedala gasa dobija na osetljivosti, a velik deo odgovornosti sa elektronskih sistema prelazi na vozača. Jedino što možemo očekivati u budućnosti je jači agregat, zbog svoje težine koja je u zadnejm delu zbog baterija nešto veća od standardnih modela.
Sve je na dohvat ruke i lako dostupno, samo je potrebno naviknuti se na takvu sredinu. Prtljažnik je konforan i ima još jedan deo ispod, kao duplo dno. Napred se sedi nisko, sportski, ali pregledno, samo je zadnji deo manje pregledan zbog veoma niskog zadnjeg stakla i masivnih stubova gde se taj nedostatak dopunjuje velikim i preglednim retrovizorima i kamerom koja se nalazi na unutrašnjem retrovizoru pri kretanju unazad.
Ovaj novi premium kompakt jedan od najopremljenijih automobila u svojoj klasi kada je reč o sistemima aktivne i pasivne sigurnosti kao i zaštite pešaka. CT 200h je konstruisan kako bi ostvario maksimalnih pet zvezdica na Euro NCAP testu sigurnosti.
U tome će mu pored napredne i čvrste konstrukcije pomoći Pre-Crash sigurnosni sistem sa adaptivnim tempomatom, osam vazdušnih jastuka uključujući i one za zaštitu kolena vozača i suvozača, prednja sedišta i nasloni za glavu sa podrškom za zaštitu od trzajnih povreda, elektronski kontrolisan sistem regenerativnog kočenja sa ugrađenim AMS-om, BAS-om, TRC-om i VSC-om.
Imali smo čast i privilegiju da se družimo sa modelom Lexus CT 200h. Članovi kluba su takođe mogli da ga vide uživo, kao i unutrašnjost ovog modela na mini skupu koji je bio održan kao vanredni u Beogradu na Košutnjaku. Lexus je svoj model CT 200h pozicionirao u C segmentu kao luksuzno i premijum vozilo, sa tim što ne da je jedini sa hibridnim pogonom u svojoj klasi, nego je i najčistiji automobil na svetu. On emituje samo 87 grama ugljendioksida po pređenom kilometru, tako što kombinuje motor sa unutrašnjim sagorevanjem koji radi po specifičnom atkinsovom režimu kao i elektro motor. Svi smo impresionirani ovim nesvakidašnjim modelom na srpskim putevima. Ono što je posebno preovladalo u utisku je da se veoma lako naviknete na spoljašnjost i unutrašnjost i da veoma brzo auto postane deo vas i dopunjuje vas svojim stilom i elegancijom. Automatska vožnja vam postaje zabavna i nikako monotona. Smatramo da su Toyota i Lexus sa ovim modelom podigli lestvicu za sve konkurente i da hibridni pogon sigurnim koracima ulazi u premium nižu srednju klasu.
Sve fotografije možete pogledati na Toyota club Serbia Flickr profilu.
pricali smo milion puta, i o ukusima stvarno ne vredi raspravljati.ali nikad mi nece biti jasno da neko pored nemacke trojke moze da kupi ovako nesto.ne zna se da li je odbojniji spolja ili iznutra.pre bi cak uzeo astru ili golfa nego ovo.p.s.kazu da ulaze na evropsko trziste sa velikim ocekivanjima...neko dobronameran bi trebao da im kaze da ne ocekuju nista i da ne ulazu pare jer ce izgubiti. sa ovim autom nemaju nikakve sanse.
Ovaj auto je ultra popularan u Holandiji jer se ne placa porez za upotrebu motornih vozila (za ovaj auto, benzinac ove tezine, to bi bilo oko 70 evra mesecno), a cena auta nije opterecena porezom na zagadjenje (~oko 5-6k evra) tako da kosta isto kao u Srbiji, uporedio sam cenovnike.
Pored toga, znajte da je benzin u Holandiji otisao na blizu 1.9 (trenutno je 1.85) evra za litar, tako da su hibridi zbog toga jos popularniji!
Pristrasnost postoji, razumljivo jer "bmw serije 8" nije probao ništa drugo osim nemaca. Lexus je odavno u USA pojam kvaliteta, luksuza i prestiža, to pokazuju brojna istaživanja što kvaliteta što same vrhunske prodaje, a ni u nemačkoj (matičnoj zemlji "naj" automobila) stvari ne stoje drugačije. Odavno je nemačkoj autoindustriji uteran strah u kosti od strane Toyote,Lexusa. "Bmw serije 8" čak i tvoj omiljeni Bmw kupuje hibridnu tehnologiju od Toyote jer nema ni znanja ni iskustva da tako nešto koncipira, čitaj malo detaljnije šta se događa na autosceni pre nego počneš davati smešne kometare. ;)
Nikako bez navigacionog displeja u enterijeru, deluje jeftino.
Auto je sigurno dobar, ali bez nekih posebnih olaksica pri registraciji ne vidim da ce se nesto posebno prodavati. Onih 800-900 evra subvencije od strane drzave nije ni blizu dovoljno da ovaj auto kod nas dovede u zizu interesovanja.
@Dex
Procitao sam negde da je u Holandiji prius najprodavaniji model.
Vizuelno je mnogo debeo. Plus mu vire palice za golf iz vrata...
Super je tehnologija i sve to, ali izgled mu je sve sem evropskog, nije ni čudo da se dobro prodaje u Americi.
"ali nikad mi nece biti jasno da neko pored nemacke trojke moze da kupi ovako nesto"
Ovo na bilo kom jeziku da se napise, zna se da je pis'o tipican Balkanajzer.
Automobil je sofisticiran i kupice ga onaj ko voli Lexus i hibride jer trenutno tzv."nemacka trojka" ovakvu tehnologiju u C segmentu jos uvek nema.
hahhaa.e dobri ste.ja samo kazem da mu je exterier i enterijer dno dna.jesam li spominjao tehnologiju?ne.ovo u zivotu pogledao ne bi pa da mi ga daju za dzabe.
bmw serija 8,
Exterier od serije 1 je dno dna. Šiju ga svi redom što se tiče izgleda.
Što se tiče ostalih vozila iz Lexusove game bolje ne komentariši kada već nemaš pojma.
kao sto rekoh,meni je ovo smesno.raziel,hibrid,i svi ostali sto branite leksus,sta vi vozite?vozite li lexus ili nekog evropljanina?
http://www.carsendse.com/2011/07/2012-bmw-1-series-urban-line/2012-bmw-1-series-urban-line-interior-2/
pa uporedite.
Ja vozim trenutno fiat lineu i hondu accord 2.4
Pre toga sam vozao svašta, otac je često menjao vozila, što japanska što nemačka. Rođak poseduje gs 460 i znam kakva je to naprava, ni sam nije bio fan dok ga nije probao, auto bukvalno ne čuješ kada stojiš pored njega, udobnost vrhunska, unutra si izolovan od svega... I najbolje do svega ne privlačiš pažnju...
Kažem, barem poštujete ono što ne volite ili ne razumete. Mogu do sutra da nabrajam pednosti i kvalitete Lexusa ali nije to tema...
odjavljujem se ovim upisom sa ove teme,samo cu ponoviti ono sto sam rekao:NIKAKO mi se auto ne svidja ni spolja ni unutra.ulazio sam u leksuse,odmeravao ih,ruku na srce nisam ih vozio,mada i nemam zelju kad me ne privlace ni malo.moze da ima sve kvalitete ovoga sveta,ali kad mi nije privlacan dzaba sve to.ako vi tako smatrate i za nemacku trojku,nema problema.postujem.da svi kupuju samo nemce ne bi postojalo ni zabara,ni japanaca,ni francuza...aj uzdravlje i manje pene na ustima.lagano...nikoga nisam licno uvredio,a vi skocili...:-)
Za sve one koji nisu upoznati sa genijalnosti inzenjera koji rade za Lexus i Tojotu, molim vas pogledajte ovaj video:
https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=r2Kko3kvkg8&NR=1
Davno, davno Ciza je govorio:
"Mo´s misliti da ja imam ukusa, kakve bih ja pi´ke vodao!"
fenomenalan auto. izgleda daleko lepse od bmw 1-series (koji kao da ga je konkurencija dizajnirala)
kako li svet ne prepozna taj silni leksus majku mu...koliko se prodaje?gde ga ima sem u americi?koliko ga ljudi ovde brani pomislio bi covek da je Srbija puna leksusa.Lexus je statisticka greska u celom svetu sem u americi.ma sam pokusaj poredjenja sa nemackom trojkom je vise nego smesan.
@bmw serija 8
To sto brdjani/zatucani u Srbiji nisu culi ne znaci da je marka losa niti da je neko ne postuje u svetu. Lexus i Infiniti su tek od skora poceli da sire prodajnu mrezu po Evropi tako da ne mozes ocekivati da budu odmah popularni i prodavani i naravno da svaki sa Golf 2 1.6TDI cuje za njih... a ti sto se smeju na pomen imena Lexus i Infiniti trebali bi da se zapitaju sta oni znaju o automobilima kada se zacude i nasmeju na sami pomen tih marki... :)
tek su poceli da sire mrezu?aha,dobro...kad je prosire na nivou nemacke trojke javi se pa mozemo da pricamo.a to za brdjane i zatucane vise govori o tebi.gledao sam neki pokusaj poredjenja infinitija sa kajenom i x5icom.naravno,japanac nikakve sanse nije imao.takodje testovi serija 3 vs is. odvaljivanje u korist trojke.citam malo po netu,informisem se.da citam samo ovaj blog i komentare od tebe,mileta i ekipe pomislio bi da je leksus najbolji auto na svetu.i opet cu ponoviti,nikakve sanse nece imati u evropi sa ovakvim izgledom i onakvim enterijerom.to ti ja tvrdim.ako sta uradi u severnoj americi uradi.i to mu je to.
http://www.thecarconnection.com/car-compare-results/bmw_3-series_2012-vs-lexus_is-350_2012
http://www.thecarconnection.com/car-compare-results/bmw_5-series_2012-vs-lexus_gs-350_2013
http://www.roadandtrack.com/tests/comparison/2010-bmw-750i-vs.-2010-lexus-ls-460-sport/page_2_-_2010_bmw_750i_vs._2010_lexus_ls_460_sport_page_2
da vise ne postavljam jer ima jos brdo linkova na kojima se vidi dominacija BMW-a.kao sto rekoh,kad prosirite mrezu javite se :-)
@bmw serija 8,
mislio sam da je ocigledno sta zelim da kazem ... a to je da samo zato sto je proizvod "a" bolje prodavan nego proizvod "b" ne znaci i da je bolji od njega.
stavi na test bmw/audi/mercedes vs lexus posle 5 godina, svabo nece moci ni da zavrsi test
@bmw serija 8
Ne znam zasto se vredjas, ovo za brdjane i zatucane nije bilo namenjeno tebi ali si se ti ipak pronasao... :)
Poenta u tome je da ja prvi ne bi izabrao nista drugo do premium trojke za velike novce, iskreno, i to prvenstveno Audi i BMW, ali mi po neki put zasmeta kada krenu ti komentari, msm nisi ti jedini, a ljudi u zivotu nisu seli niti videli Lexus ili Infiniti ili Cadillac a znaju sve o njima. Imao sam priliku da se uverim u kvalitet Infiniti-ja i Lexus-a i to uopste ne zaostaje za premijum modelima, samo taj dizajn je prvenstveno namenjen americkom trzistu koje ima drugacije ukuse od naseg pa je to sasvim normalno a i modeli se posebno dizajniraju za njihovo trziste...
Zaista prelep enterijer za jednog Leksusa:
http://www.netcarshow.com/lexus/2011-ct_200h/800x600/wallpaper_49.htm
taman posla da se ljutim.nekako mi se ucinilo da si sve Srbe nazvao brdjanima i zatucanima pa mi nije bilo bas pravo:-). bilo kako bilo,zna se ko kosi a ko vodu nosi.dzaba se ovde ubedjivati sa vama.ceo svet zna sta je premim trica.ceo svet zna za m3,90odsto sveta ne zna kako se zove bilo koji leksusov model.
urose,svetlosni efekti cuda cine...
momci,neki komentari na linkove koje sam postavio?sta bi?muk.
@bmw serija 8
Trebao si bolje da procitas komentar nisam nista tako nesto napisao, nego si napisao u Srbiji pa zato... od mene nikada neces cuti ni jedan komentar na nacionalnoj ili rasnoj osnovi niti psovku i sl... i ja sam Srbin ali to ovde nema nikakve veze, sasvim je nebitno ko je ko, bitno je koliko i sta zna... :)
P.S. Vec sam objasnio za taj ostatak sveta koji ne zna... da se razume u automobile znao bi... :)
@bmw serija 8,
Nikakva prevara, video sam jedno ct 200h na NBG gde radim, imao je ovakav trim u enterijeru i zaista izgleda evropski, posto je to ono sto uglavnom zameramo japancima. To sto prave automobile po ukusu ostatka sveta.
Ovakav enterijer oponasa i BMW 1, u svojoj interpretaciji, koga inace ja cenim. Inace stoji da ovaj LExus nije za svaciji ukus. Meni se eksterijer ne dopada. A problem je sto postoje lepsi modeli. E sad tehnologija pogona je druga stvar i verovatno zelja gorepomenutih konkurenata...
@bmw serija 8,
koga briga sta svet zna? zna i vise ljudi na svetu sta je yugo nego sta je bugatti. sta ti to govori? jer ti kupujes auto zato sto su drugi culi za njega i da cinis druge ljubornim ili zbog sebe?
au brate sta ti mile uporedjujes.ahahha.koliko sam se sad ismejao.bas je jugo poznatiji.hahaa...stvarno da zavrsim na ovoj temi.ljudi,ja OBOZAVAM BMW,ali uvek cu mercedesu kao najvecem rivalu pruziti ruku za ono sto dobro radi.audiju takodje.nisam rob jedne marke.voleo bi da se sto vise proizvodjaca pojavi da im konkurise jer ce onda i nemacka trojka jos bolje da radi.jesam li 1 dirnuo u tehnologiju leksusa?ne.jer znaju znanje bolje od nemacke trojke.nije BMW bzv sklopio ugovor sa tojotom.znaci za to im svaka cast.ali exterijer i enterijer ovog auta mi se jednostavno nesvidja i tu stavljam tacku.
@bmw serija 8,
jedno je reci da se tebi ne svidja, a drugo je pricati "kako iko moze da da pare za lexus pored nemacke trojke" ...
p.s. nista ja nisam usporedjivao, uporno pokusavam da ti kazem da samo zato sto je vise ljudi culo za nesto ne znaci da je to automatski bolje od necega drugog. u protivnom, najbolje aute na svetu pravi gm (jer su prodali najvise vozila u svetu prosle godine), najbolji fast-food na svetu je mcdonalds ... jel to hoces da kazes, da samo zato sto se nesto dobro prodaje i da je popularno da je automatski najbolje?
@bmw serija 8,
da ti iskreno kazem, nisam ih ni otvorio iz prostog razloga sto impresija novinara posle test voznje u jednom danu mi ne govori celu sliku u autu. ja ne sumnjam da je bmw daleko ispred lexusa KAD JE NOV. sigurno je zabavniji za voznju, bolje se ponasa u krivinama, jednostavno ti mnogo vise povecava adrenalin. lexus, sa druge strane, je daleko udobniji i dosta "mirniji". ja sam recimo vozio bmw x5 - daleko je dinamicniji za voznju nego lexus gx, ali je toliko tvrd i neudoban da kao da traktor vozis (po udubnosti). ono sta meni govori pravu sliku o autima je kad vidis rezultate kvaliteta posle 3 godine. dok se lexus bori za prvo mesto (i 95% vremena i zavrsi kao prvi), bmw je daleko ispod granice za prosek
Ne mogu a da ne ostavim komentar kad cujem ponovo ovo trabunjanje o tome kako se BMW u Americi raspada posle 3 godine. Idi mile radi nesto korisno, batali automobile, ne blamiraj se vise.
uzivaj
http://www.autoblog.com/2011/03/17/jd-powers-2011-vehicle-dependability-study-names-lincoln-best-b/
kad ja stavljam linkove ti neces da ih gledas,a kad ti stavis ja treba da ih pogledam?:-) aj laku noc.
pa ajmo reci da ovaj link nije misljenje jednog novinara koji je provozao auto na par sati jedno popodne i onda doneo zakljucak o njemu.
vec iskustvo na hiljade vlasnika kako su bili zadovoljni svojim autima u prve 3 godine vlasnistva ... cisto da vidis kakvo misljenje vlasnici bmw-a imaju o svojim "ljubimcima". zar se nebi slozio da je to mnogo bolji pokazatelj kvaliteta nego test voznja nekog novinara na jedno popodne?
Od prvog dana sam govorio da ima Kontejner dizajn.
Video sam uživo i na sajmu i na ulicama. Ispred Delta Generali-ja ima 1 bordo. Nažalost pored tehnologije i kvaliteta unutra izgleda jeftinije od Oktavije 1. generacije (iz 1996.god)! Neka ni siva i zelena suva plastika.
Digitalni sat poput onog u Ladi Samamri... Spolja ima ćoškove na branicima, sav je kao išutiran rudarskim čizmama, ravno, ravno, pa odjednom ulubljenje nedefinisanog oblika. Branik kao da je nabo na vučnu kuku......
Žalosno je reći da je premijum
http://content.usatoday.com/communities/driveon/post/2012/06/power-quality-study-lexus-1st-jag-leaps-gm-best-us/1#.UDSQl6D3SnA
https://secure.drivers.lexus.com/lexusdrivers/magazine/articles/Vehicle-Insider/10-Reasons
http://money.cnn.com/galleries/2010/autos/1002/gallery.consumer_reports_top_picks/index.html
Lexus NO1!
Gospodo Lexusovci,vozicu BMW.MB,Audi,i ako treba dacu i malo vise para za popravke, ali vozicu PREMIUM brendove koji su u svakom detalju PREMIUM.Od perfektnog izgleda karoserije,luksuza,prestiza,glamura,vesanja,najboljih motora,preformansi.Ma sve je na stranu PREMIUM proizvodjaca.Lexus je samo jedna dobra lokalna radionica u odnosu na PREMIUM.Dzaba pokusavate da ga ubacite tamo gde mu nije mesto.Trziste ga ne prihvata.Svi znaju da za iste ili malo jace pare mogu da kupe PREMIUM.Vi sad pokazite da se auto ne kvari,a sa druge strane malo,malo pa se Ferrari zapali.Da li to treba da znaci da je Lexus bolji od Ferrarija?
"ŠAMAR TROKRAKOJ ZVEZDI"
http://www.vrelegume.rs/strana.php?rubrika=2&id_cikkek=377
Tako gotovo svi novinari iz auto branže su pisali kada je se poslednji model LS pojavio na tržištu. Po svim testovima NAJSAVRŠENIJE VOZILO NA SVETU!
@FF
Vozi šta hoćeš, svak ima pravo na svoj izbor, ali kada budeš kupio hibrida iz nemačke trojke, nisi kupio nemca kupio si Toyotu, Lexusa! ;) Razmišljaj i u tom pravcu! ;)
Samar trokrakoj zvezdi.Ti verujes u to?I gde se taj "najsavrseniji auto na svetu" prodavao?Ko ga je kupovao?Na kom je testu pobedio?Koji su mu bili uspesi?Da nema amera Lexus bi se ugasio.Ali se i oni okrenuli PREMIUMU.Sto pre shvatite da je Lexus lokalna radionica to bolje po vas.A to za hibride...Buducnost je pred nama,sve je to jos u pocetnoj fazi.
Lexus je postao poznat širom sveta po svojoj težnji ka savršenstvu, izvanrednom kvalitetu i
sofisticiranoj najmodernijoj tehnologiji u svojim proizvodima, kao i po jedinstvenom konceptu potpune usluge.
Dodatno ojačavajući tradicionalne vrednosti Lexusa, kao što su nenadmašan kvalitet izrade, luksuzna unutrašnjost
i vrhunska tehnologija, L-finesse filozofija dizajna predstavlja važan faktor u pozicioniranju Lexusa kao izuzetno
poželjnog globalnog brenda.
Danas, Lexus je prvi – i jedini – proizvođač premium automobila koji nudi širok asortiman potpuno hibridnih
modela, koji se sastoji od RX 450h, GS 450h, LS 600h i CT 200h. U Evropi, modeli sa Lexus Hybrid Drive čine preko
60% prodaje svih Lexus modela.
Ko zna, vozi japanca Toyotu, Lexus, Hondu, Subarua, Infinitja, Acuru. ;) Ko misli da zna, najbolji drugar će mu biti mehaničar! :)))
http://autos.jdpower.com/content/press-release/ws4mUEA/2012-u-s-initial-quality-study.htm
:)))
Prodaja 60% od svih 1000 sto je prodato :-))))))))))).
Sto niko od vas ne kupi taj Lexus kad je tako "savrsen"?
Neka mi majstor bude slobodno najbolji drug,ali dok se vozim ima da se vozim u PREMIUMU,a ne pokusaju premiuma.Vi pricate ko da se Nemci ne vade iz mehanicarskih radnji.Glupa vam je ta pricica.Znate i sami da to nema blage veze sa istinom,ali ako vam je lakse i ako cete se bolje osecati onda uredu.
Genije,
pogledaj link iznad koji sam zakačio, ako je nešto premijum onda je to po kvalitetu nešto što je bez premca, nešto što je NO1. Za tvoju informaciju Lexus je već 12godina uzastopno najkavitetniji brend,a Mercedes i Bmw se nalaze ispod proseka ili ti industry average, a prodaja za tvoju informaciju TOYOTA zajedno sa LEXUS-om je najvredniji brend kao (najveći profit) i najprodavaniji u svetu. Inače, COROLLA je najprodavanije vozilo ikada sa preko 50 miliona prodatih primeraka, bolje ćuti nemoj se više brukati.
Inače gorepomenuti model CT200h je oko 30.000e, nemam pare za Lexusa a čim budem imao samo me on zanima. ;)
Vi sto ne volite japanska vozila mozete da pricate pricu, Lexus(Toyota) je napravila jedan od najboljih automobila za drift (Toyota Corolla AE86), e sad sto su ti automobili retki i sto ko ga ima ne bi ga prodao ni za koje pare to je drugo. Ljudi koji hoce da voze drift su prisiljeni da voze BMW(uglavnom M3) jer je jedini auto sa pogonom na zadnjoj osovini koji mozes da kupis za male pare u srbiji a i sire, koji je aerodinamican kao kontejner.
Toyota je umalo propala kad je izbacila Corollu XL, sta mislite sto?
Postoji jednostavan odgovor: Auto se nije kvario, nisu imali kome da prodaju delove!! Pa vi vidite.
Ovaj lexus ovde sam imao prilike da provozam bas na ovom testu i prezadovoljan sam. Stajao ispred i sedeo u kolima, auto se ne cuje(elektromotor),nemac ni ne zna sta je elektromotor.
Ne mozes da sudis kolima po izgledu, subaru ima unutrasnjost kao auto iz 1990 ali je najbolji 4WD koji moze da se kupi.
@vlada
Ne kaze se Lexus(Tojota),nego Tojota(Lexus)...Odgovori mi na ovo...Zasto Lexus nema prodaju kao nemacki 'premijumi'?Po Evropi ces pre videti R8 5.2 koji kosta 150.000e nego neki Lexus...I nemoj da uplices tojotine modele kao da su Lexusi,vec se to obrnuto radi,Lexusi su Tojote,Tojota je gazda...Volim japance ja,dobri automobili ako taj Lexus koji je njihov skoro pa jedini premijum,ne moze prici nemackim premijumima...Imaju i Acuru npr,ali ona se bukvalno samo u Americi prodaje,jedno trziste ne moze da dokaze sve ;) Ne mozes da kazes da nemac ne zna sta je elektromotor posto je Ferdinand Porse jos pre 100 godina napravio elektro automobil,tada Tojota nije bila ni planirana,a ne Lexus...Bmw M3 nije aerodinamican?Nemoj da pricas nesto tako molim te,ima ljudi koji citaju ovde tvoj komentar.Istorija M3-jke govori svoje...
@Hybrid
Zato sto ima taj motor i tu snagu,nemacki konkurenti sa tim sto nudi taj Lexus su iste cene ako ne i skuplji ;) To da je Lexus najsavrseniji automobil je opet velika greska,mnogi tu titulu dodeljuju novom Audiju A8 koji je od konkurenata veci,siri,a ujedno laksi,prepun najnovije tehnologije,po mnogima najlepseg i najluksuznijeg enterijera i fantasticnog dizajna exterijera...Korola jeste mozda najprodavanija ikada,ali da je Vw ranije zestoko interesovalo USA trziste,bili bi i i Pasat i Golf mnogo blizu...U Top 10 imas jednu Korolu,a imas tri Nemca,Bubu,Golf i Pasata...Vise govori to nego jedan jedini model jednog proizvodjaca...Nova Bmw 3 je u Evropi svakog meseca u Top 10 najprodavanijih modela(a kosta preko 30.000e svaki model,e to je za respekt).Takodje,kako nemaju nemci hibride?A S400 Hybrid?Bmw 7 activehybrid?Samo sto oni ne jure previse to posto ces pre videti S Amg nego hybrid,nemci se kupuju benzinci,perfomance automobili,Audi izbacio novi S8 i hvali se smanjenom masom,velikom snagom,elegancijom,prepun tehnologije,skoro pa tezak kao M5...Dok Lexus kad izbaci nesto odmah se hvali onim slovom na kraju oznake H...Pazi ovo,Lexus LS600h ima 440ks,4x4,masa vozila 2345kg!Novi S8 ima 520ks,4x4 i 1900kg.Ubrzanja je glupo i spominjati,S8 do 200 stigne za 13 sekundi,Lexus za 22.Zadnji IS-F ima perfomanse Audija RS4 iz 2005.godine...Masa ista(iako RS4 ima 4x4),snaga ista,perfomanse,lexus opet drugi...E,posto videli ne mogu nikako sa nemcima na polju sportskih limuzina,brzih automobila,bacili se na hibride i tu pokusavaju...Samo kada nemci krenu jace u tu ofanzivu,Tojota ce gasiti Lexus kao Mercedes Majbah :)))
dusan,
Neverujem da im išta mogu na polju tehnologije, jer sve što danas postoji a da se koristi patentirano je i proizvedeno u Japanu ili Americi (*kompjuterska oprema, foto, video, audio, tv... jednostavno sve živo, da ne pominjem što prave adroidne robote nalik ljudima itd., tako je isto i sa hibridnom tehnologijom. Tu su najjači, i ne bi ih BMW jurio bez razloga. Ove što si nabrojao su polu hibridi, samo Lexus i Infiniti imaju full hibride*)
I zašto svi mislite da je Evropsko tržište glavno? Pa šta je pored Američkog, sa Bliskim Istokom, Azijom, arapskim zemljama...? Tamo ljudi od velikoserijskih auta neće da čuju za ništa što nije Toyota, naravno za posebne prilike se voze Engleska i Italijanska... Otac mi je radeći kao inženjer proveo godine po Severnoj Africi, čovek odlično poznaje situaciju.
Uopšte je glupo porediti, jer su to totalno druge filozofije. Svaka strana ima svoje prednosti i mane.
PS
Kažeš ne mogu nikako na polju brzih automobila?
Pa Nissan GTR ubrzava 2.8 do 100, Lexus LFA ima 5 vreme na nirburgringu a ispred njega su sve tunerska vozila...
Infiniti m35h je najbrži hibrid na svetu od 0-100...
Pozz
@Raziel
Mi pricamo o automobilima,znaci ono sto postoji u automobilu...Ne interesuju me kamere,lap topovi...Ja sam rekao da je A8 po mnogima najsavrseniji automobil!Znaci ono sto nudi od tehnologije,motori,potrosnja itd...Ne kazem da je Evropsko trziste glavno,ali pogledaj i americko,Lexus vise nije prvi...Pogledaj Kinesko,Audi ubedljiv!Takodje,proguglaj i za Indiju(takodje trziste u usponu),nemci se gledaju kao jako luksuzni i skupi automobili(cak koliko sam primetio,najvise cene Audi)...Gde je Lexus na drugim trzistima?Reci mi to?Parira nemcima samo u Americi(zbog hibrida posto se Ameri pale na zeleno),ostalo,daleko su ispod nemaca...Rekao sam ne mogu na polju brzih automobila misleci na limuzine,sedane...LFA Ring Edicija ima 5 vreme,na jos par staza gde je izlazio zavrsio je iza nekih Porsea,R8 Gt...I to za Ring sto spremali ko zna sta su radili,posebne gume,posebno sve...
Ja ti takodje kazem,nisu se nemci jos bacili skroz na hibride,vidis i sami da rade i usavrsavaju dizele,benzince...Da li ima neki japanski sportski sedan koji moze da parira M3,RS4?Lexus nema,kad on nema nema niko...Po Perfomansama,S8 nenadmasan u svetu,uopste ne treba razmisljati da li ima neki japanac...
GTR je dobio to vreme 2011.godine,Porse je to vreme 2,8 do 100 imao jos 2007.Tj malo manje od 2,8...
A,Bugati Vejron?Takodje ga nemci prave...Sve najjaci strucnjaci iz Vw grupe radili i rade na njemu...
Takodje,bas na tom bliskom istoku su premijum nemci isto jako prestizni i luksuzni proizvodjaci...
I jos nesto,Audi npr nije pravio opozive nalik Lexusu,Audiju se ne moze desiti da se papucica gasa zaglavi...Svaka cast Lexusu za sve sto su uradili(ali nisu oni nego Tojota,sve skoro sto su ubacili kod sebe,sve je prvo bilo kod Tojota modela) i sve rade ljudi iz Tojote...Da zavrsimo,kada se pomene SS automobil ne pomisli se na japanca nego na Ferari,Porse,Lambo,znaci jedan nemac...Kada se pomisli na udobnost pomisli se,realno,na S klasu,na brzu sportsku limuzinu,Bmw ili Audi,na karavane opet Audi,na SUV realno Land Kruzer ali i G klasa...
@dusan,
evo ja cu ti reci zasto se lexus prodaje daleko losije od nemacke premium trojke u evropi - ime. iz nekog razloga vi u evropi ste zaludjeni imenima (ovo su sami ljubitelji nemackih premium auta priznali ovde na sajtu), sto sam u najvecoj meri primetio kada se poredi cadillac cts-v vs bmw m5. evropskim kupcima je izgleda najbitnije da "kad su grupi ljudi i kazu da voze m5, svi su culi za njega, a ko je cuo za cts-v".
tako je i sa lexusom. neznam stvarno kako neko moze reci da je tvrdi bmw bolji od lexusa kad se u bmw-u osecas kao u FAP-u, osetis svaku rupu preko koje predjes. znam da je sportski i sve to, ali ako su ti performance vec najbitnije, kupi mitsubishi lancer evo i dobices brzi auto za manje novca.
@dusan,
samo da jos spomenem to sto si rekao za opozive, kako audi nema opozive kao lexus. prva stvar, u opozivu nema bas nista lose. lexus je imao opoziv na model ls 3 meseca nakon sto je izasao u prodaju 1989 godine. znas kako su ga resili? tako sto su svakom vlasniku dosli licno kuci, popravili auto i dali im identican drugi auto da voze da se njihov ne popravi. a kupci to cene i zato lexus danas nema musterije koje ce reci "imao sam jednog lexusa i nikad vise". lexusu je cilj da se kupac vrati i sledeci put kod njih, ne da zajebe kupca.
za razliku od nemaca, ja bi mogao dugacku listu da slozim ljudi koje sam upoznao koji kazu "imao sam jednom nemacki auto i nikad vise"
mile,provozaj se u novu 5icu pa vidi da li se oseca svaka rupa.za 7icu da nepricam,6gc isto...reci otvoreno da mrzis BMW i nemacka kola,slobodno.sve ti je oprosteno.dule ti je neke stvari objasnio do tancina,ali nevredi...
@bmw serija 8,
reci cu ti otvoreno da bmw nevolim jer pre svega mi se dizajnerski ne dopadaju, za mene je 1-series coupe u samom rangu sa nissan juke za najruzniji auto danasnjice. isto ih tako nevolim zato sto su tvrdi, barem oni 3-series, x3 i x5 u kojima sam se ja vozio. za mene ako dajem premium cenu hocu da auto bude udoban kao da sedim u fotelji (zato volim cadillac, mercedes, lexus ...).
druga stvar, ti si primetio da sam ja na strani americkih automobila, tako da nemam neki razlog da hvalim lexus. dok mi za cadillac i mozes reci da ga hvalim zato sto je americki auto, lexus je japanac, a ja japance volim jos manje od svaba. ja hvalim ono sta treba da se pohvali, bez obzira na oznaku.
a da ti odam jednu tajnu - ja posedujem jedan nemacki auto, koji mi se u beogradu i vozim ga kad dodjem u posetu, tako da ti pada i ta prica u vodu da mrzim sva nemacka kola.
nego, cemu sve te tvoje kritike na racun lexusa? sam kazes da ih ima jako malo u evropi - na osnovu cega zakljucujes da je lexus losiji nego nemacka premium tojka?
Iskreno,
Smorili ste svi više... Ako ne volite autmobile šta koji tražite na ovome blogu? Idite na druga mesta, a ako je neko usput isfrustriran, neka nađe devojku ili kupi boksersku vreću. :)
Stvarno mi nisu jasni ljudi koji mrze, ej mrze neke automobile.
Pa u životu ne bih mogao da podelim auta na te volim/te ne.
Briga me koji je proizvođač, gledam modele.
A inače preferiram Italijanska i Engleska vozila, ali daleko od toga da mrzim Nemačka i Japanska...
Lexus sam zavoleo iz iskustva, jednostavno obožavam tiha udobna auta koja te izloluju od spoljašnjeg sveta, a oni su tu odlični, naravno, nisam vozio British perverzije, ali od velikoserijskih ja sam više nego zadovoljan Lexusom.
lexus je po kvaliteti i luksuzu parac bilo kojem premijum automobilu.
Jedini problem je barem u evropi manjak tradicije jer je to novokomponovana kompanija, takoðer manjak malih motora i dizela.
Ali ne zaboravimo da je tojota maratonac koji lahko ne odustaje.
Recimo prije 20. Godina teško je bilo vidjeti japansko vozilo na evropskim cestam ali danas je to druga prica.
Iako nisam ljubitelj lexus-a, nevidim razlog za neuspjeh na evropskom tržitu. Možda će uzeti vremena ali svi znamo da tihe vode bregove valjaju.
evo prvih par tema na blogu su sad neki BMW-i i cla mercedes.to volim,takav dizajn,izgled,pojavu.garantujem da se lexus estetski sredi po nekim evropskim kriterijumima verovatno bi se ugurao pored nemacke trojke.malo da odradi dizele,neke sitnice,jos neke modele,i tu je.relativno je mlada marka,ne moze nista preko noci.
@Hybrid
Onaj post od 11:16 ti zvuci kao saopstenje za javnost:)
@Raziel
Odlicna poenta za prvi pasus. Sad ostaje da dusan i toma kazu koji bi MB uzeli za sebe, koji bi VW kupio carobnjak, a koji FIAT Predrag (za Pitbull-a, kao fana MB znamo da je imao X5), i da se manemo navijanja, a uzivamo u (diskusiji o) automobilima.
Ranije si pitao zasto svi polazimo od toga da je Evropsko trziste glavno, pa evo moje glediste:
1. Automobil je izmisljen u Evropi (uzgred budi receno, u Nemackoj)
2. U Evropi zivi preko pola milijarde ljudi, sto ga cini bitno velikim trzistem. Vecim od npr. Amerike. Trenutno vecim i od Kine, buduci da je tamo automobil postao dostupan obicnim ljudima tek pre desetak godina (dakle, neminovno ce ovo trziste biti vece od svih, ali za sada da se ogranicimo na to da se radi o trzistu u ekspanziji).
3. Ovo je kljucno - KULTUROLOSKE razlike. U Americi, ti si amerikanac, bez obzira da li si na istocnoj ili zapadnoj obali, da li si belac, crnac, latino, azijat ili neke druge rase. Svi pricaju istim jezikom, svi koriste istu valutu, i svi su u potpunosti mobilni unutar teritorije.
U Evropi nije bas tako. Iako smo svi evropljani, Nemci, Englezi, Francuzi, Italijani, svaka od ovih nacija je izuzetno etnocentricna. Poslednicno, i u potrosnji. Mobilnost unutar teritorije takodje nije jaca strana, mnogo je teze nemcu da se preseli u Spaniju, nego amerikancu iz Teksasa u Indijanu, npr.
Moja poenta je da je mnogo veci IZAZOV napraviti dobar automobil po ukusu prosecnog Evropljanina, nego po ukusu prosecnog Amerikanca. Posledicno, vezi izazov obicno znaci i bolji proizvod. {Mozda je ovde dobar trenutak da se spomene primer da Fordova vozila koja se prodaju u Evropi su i konstruisana u Evropi (cini mi se u Kelnu), i da se izvesni modeli (Fiesta, Focus) danas salju nazad preko bare u (skoro) neizmenjenoj formi, sto ranije nije bio slucaj}.
Konacno - mi smo u Evropi:) Amerikanac sigurno preferira americko vozilo, a verovatno i japanci preferiraju svoja. Neka pristrasnost mora da postoji.
@W,
malo si pogresio za to da su ameri svi isti jer se razlikuju mnogo vise nego oni u evropi. zato u americi svaki proizvod ima svog kupca, od smart fortwo do hummer h2, a u evropi ako nije nemacki auto sa dizel motorom manjim od 2.0L nema nikakve sanse za uspeh ...
@mile
Nisam mislio bukvalno, no da preformulisem: medjusobno su slicniji, nego sto je slucaj sa evropljanima. Objasnio sam zasto.
Ovo drugo ti nije bas validan argument: u USA se preferira velik auto, sa velikom kubikazom. Ne? Mozda nisam u pravu, ali tek odnedavno su Smart, MINI, i ostali kompakti i sub-kompakti poceli da se prodaju u nekim bitnijim brojkama.
@W,
istina je da ameri vole velika vozila, a da ti iskreno kazem i 90% evropljana bi ih voleli kad bi videli kolike su ulice ovde, i koliko je jeftino gorivo, registracija i osiguranje.
amerikanci su dosta "slobodniji" sto se tice kupovine i voznje auta jer bukvalno i mi obicni smrtnici mozemo da biramo izmedju nekog malog city automobila do full size SUV. a u evropi ako kojim slucajem hoces neki veci SUV, preteruju sa cenama registracije, osiguranja i posebno goriva.
mile antena, pa nije, imaš i ovde slobodu, niko ti ne brani da uzmeš šta hoćeš.
naravno da su nameti za terence i one koji više troše veći, jebi ga ako će glumiš budžu ima da platiš, zna se ko kupuje ovde koj automobil. U Americi maltene svako može svačega da se domogne.
A to si apsolutno u pravu, u Americi su znatno veću putevi, pa ja samo po filmovima šta sam sve video, haos tamo za vožnju, dušu dalo. A ovde pretrpano sve živo, gradovi su blokirani, zato se voze manji i štedljiviji automobili, mada je taj trend i u Americi znatno porastao. Vidim sve više i više se kupuju automobili tipa Fijat 500 iz period u period.
@mile antena
Pa kako mislis da Audi ako se nesto desi njegovim automobilima ode kod milion kupaca i vise te godine i kaze im evo vam drugi dok vam vas popravimo?Suludo malo...
Takodje,kako mozes da ocekujes od sportskog automobila udobnost?Taj auto ima vecu snagu,logicno tvdo vesanje,automatski ti ne leze rupe...Ja sam se vozio u prethodnoj petici,535d,jaaako udoban auto,jakooo!Unutra full oprema,jos ga ovaj cipovao,sila...Mene bas zanima koliko bi lexus prodavao da nema hibrida i u Americi cak...Smanjen bi bio broj zestoko,dok nemci sto prodaju sve je to benzin,90% kazi ga posto Audi ima za po neki model i TDI.Vidim predstavili skoro i prvi RS tamo,RS5 pa TTRS...Krecu sa RS modelima i tamo...Isto,ja sam imao BMW,u pitanju je 320i 2003.god,auto jeste bio tvrdji,ali nije bilo pomeranje bubrega na rupama,kakvu je voznju pruzao bio je za to extra udoban...Sta li bi ti tek rekao kada bi se provozao u Lamborghini Galjardu? :)) Ja sam skoro imao prilike za to :))) Takodje sam se provozao i u 911 996,moja sestra je posle voznje rekla,ja ne volim ovo ovako tvrdo,nisko kao da sedim na asfaltu i ovako bucno,ja hocu Mini! :D Haha :))
Ja sam rekao,svaka cast Lexusu ali on nema ono sto i ostali premijumi(nemci).Ti imas udobni i luksuzni A8 npr,3.0,4.2...Dok imas i super brzi S8 koji sigurno ne moze da se pohvali udobnoscu,ali moze brzinom i nekim drugim stvarima koje on nudi...Skoro sam probao A3 2.0 200ks,19 felne cini mi se...Svaka rupica se oseti,ali krivine,osecaj u voznji,vrhunski...U krivine kako pozelis,zabava...I kako znas tolike ljude koji kazu,nikad vise nemci a Nemci svake godine po ko zna koliko hiljada svako posebno poboljsa prodaju?Danas sam video 1M,meni je taj automobil vrh!Na slikama i nije nesto,uzivo je bomba :))
@Raziel
Ja sam imao prilike da se provozam u british automobilu,u pitanju je Jaguar S Type 4.2 V8...Macka,ona poznata rika Dzega kada mu se nabije gas najezis se(obozavam Jaguar),komsija moj ga ima i jednom sam zurio na neku destinaciju rek'o komsija ajde na brzinu,moj komsija jedva cekao da ga nagazi :)))
Da, ameri imaju siroke puteve ali su puni rupa. Ako nadjem link postavicu...
Kada čitam neke ovde komentare, postaje mi muka, kao da deca pišu. Jel ste vi probali te sve modele o kojima pričate i pišete. Mislim da je odgvor negaitivan. Vidite ja jesam, vozio sma se u svim premijum markama, nemačkim, većinom japanski, ponekim američkim. Japanci prave najkvalitetnija vozilo! Ako poznajete nekog mehaničara, BILO KOGA, pitajte ga koliko je genralnih uradio na japancima, Toyoti, a koliko na nemcima! ;) Citiraću jednog vlasnika servisa: "Da radim sa Toyotama odavno bih propao" Dakle ljudi, probajte tog Lexusa, tu Toyotu pa onda pričajte o njima. O kojim se ovde perforamnasama priča o kom prestižu kada svi ti nemački automobili su malo malo pa u servisu, pa kod masjtora, pa generalne. Toyota ne zna za generalne gospodo, na vama je da odlučite da li ćete da vozite PREMIJUM KVARLJIV PREVOZ ili PREMIJUM PREMIJUM prevoz!
Vozio si ti za malo da ti kazem sta.Aj reci nesto o Nemcima koje si vozio???Kakav su utisak ostavila ta kola na tebe,onako,kao na vrsnog strucnjaka?
Toyote su trome i Leksusi, oni dodaju 100-300kg čelika (zavisno od veličine i klase) ne bi li postigli ono što Nemci mogu. Delovi su papreni (LIMARIJSKI)!
Ne daj Bože da nešto zakaže, čekaš deo 45-60 dana!
A TEK DIZAJN LEKSUSA, sramota i bruka nazvati ga premijumom, kao da su pocepali papirni crtež, pa krpili OXO lepkom!
Koliko neukusa i sive plastike je progutao leksus, pa to je sramota, dok Nemci koriste aluminijum i hrom, Leksus koristi i dalje prefarbanu plastiku. Kod Leksusa su zazori u enterijeru smešni, pogotovo kad se radi o štepu kožnih elemenata, a sam štep krivuda! Lampice i diodice svojstvene jedino Hondinim lowbudget kontenjerima...
@Nenad
Reci mi molim te,kako da on ima Lexuse u servisu kod nas kad godinama se proda jedan mesecno?! :)) Kazes prelaze po 1.000.000 km,voze se i stare itd,evo moj drug ima mazdu 90 i neko godiste,ne moze na kraj da izadje sa kvarovima,popravi ovo,ono crkno ono i sve u krug...Srbin se ne bi setio Golfa 2 da ima para,ali takva je situacija u zemlji da im je jednostavno najbolje da kupe Golf 2 dizel,mala registracija,nije skup za kupovinu i imaju para da sipaju gorivo i da se voze...O jastucima i bezbednosti nemoj nista da pricas,u tome je Volvo br.1!Ni nemac ni japanac,vec Svedjanin!Bmw X5 i ML uopste nisu pravljeni za neke akcije Vojske i to su ti pozer SUV,to i sam znas tako da ne pricaj svasta...Mnoge vojske na svetu koriste G klasu.Kako to i ti i mile antena culi od vlasnika nemackih automobila da im se automobili kvare,da se otvaraju na 200.000,zasto opet ti nemci sve bolji i bolji sto se tice prodaje?Mene bas zanima globalna prodaja Lexusa,da mu nije Americko trziste odavno bi ga Tojota zatvorila.Gde je japancima konkurent M3jci?S8-ici?Jedna od najvecih ikona ikada u automobilizmu je nemac,Porse 911 bas u toj Americi proglasavan kao najbolji i najekskluzivniji auto ikada...Porse je izbacio 80tih 959 ss automobil najsavrseniji do tada sto se tice tehnologije i sve ostalog dok su se japanci tada bavili malim Tojotama a Lexus nije ni postojao...Molim te,price o tome da su samo srbi zatucani ne piju vodu,pogledaj svakog meseca koji je automobil najprodavaniji u EVROPI,ne u Srbiji,vec u EVROPI,Golf!Znaci cela Evropa je zatucana...
Press Release
2012 U.S. Initial Quality Study
Date Published: 06/20/2012
Lexus Is the Highest-Ranked Nameplate for a Second Consecutive Year;
Toyota Motor Corporation Receives Five Model-Level Awards;
General Motors Company and Nissan Motor Co., Ltd. Garner Four Awards Each
http://autos.jdpower.com/content/press-release/ws4mUEA/2012-u-s-initial-quality-study.htm
LEXUS No1 RULES
Dusane,greska,za 7 meseci nije prodat ni 1 Lexus.
Ovo Lexusu treba da je domaci.
Uporedite ls sa ovim azdajama
http://www.bmwblog.com/2012/05/27/photo-comparison-bmw-7-series-lci-vs-mercedes-benz-s-class-vs-audi-a8/
Lexus LS still at the TOP its game !!! Xaxaxaxaaa
http://www.theglobeandmail.com/globe-drive/new-cars/new-car-reviews/lexus-ls-still-at-the-top-of-its-game/article4480619/
Meni apsolutno nije jasno zbog cega se ovde toliko mrze Japanska vozila ali uglavnom sve isti likovi (FF, BMW serija 8, McLaren, Dr Deki, Dusan).
Da nije smesno bilo bi tuzno.
A najsmesnije je sto je vecina (ma sta vecina, svi) njih videla auto samo na slici pa sudi o njemu i kao dete od 5 godina izjavi bolji je a da pritome nema apsolutno veze o drugom proizvodu.
cccc...
I za Jedan Lexus kome svi veliki magazini i emisije daju vrhunske ocene za kvalitet, pogotovo enterijer.
I sto je u poslednjih 20 godina na prvom mestu kvaliteta medju skupim autima, Vi nalazite manu.
Daju mu vrhunske ocene,ali mnogo nize nego NEMACKOM PREMIUMU.bmw serija 8 je postavio neke linkove,cak mislim da su americki sajtovi bili u pitanju,gde od 1 do 10 BMW ubija Lexus za citavu ocenu vise.Trziste je komplet na strani PREMIUMA KOJI DOLAZE IZ NEMACKE.Sta jos treba?Nego mislim da smo smorili i Boga i ljude.Za 95 % ljudi na kugli zemaljskoj NEMACKA PREMIUM TROJKA JE VRH PIRAMIDE,vas 5 % gledajte sta cete.Kupujte ono sto vam se svidja i uzivajte.
@englez
Ipak mislim da su sve to momcici i deca koji još uvek nisu ni seli u te nemačke automobile a pogotovu ne u ekskluzivne japanske. ;)
Svako ko iole nešto zna o automobilima, zna da je LEXUS ekskluziva i da ga ne može svako imati cene tih vozila su opravdano visoke. Zato i kažem, drugari moji mili, probajte LEXUS (ako vam to finansije dozvoljavaju) pa onda sudite!
Znam samo jedno, kada to budete učinili, zaboravićete da je nemačka auto scena ikada i postojala, kao što sam i ja. To Vam govori Lexus driver.
FF,
Pa ti samog sebe demantujes. :D
Govoris o kvalitetu a oni su tu upravo bez premca. Proguglaj malo izvestaje kvaliteta i pouzdanosti u poslednjih 10 i vise godina.
Koje nize ocene? Ja govorim o proverenim magazinima poput CarandDriver, TopGear, autozeitung.
Ti si sigurno sjeo iz Golfa 2 u Lexusa pa si umislio da je Lexus mnogo bolji od Njemackih masina.
Pogledaj ovaj enterijer, sve nesto natrpano i ruznog oblika!
http://image.motortrend.com/f/16829713/112_0904_19z+2010_Lexus_RX_450h+interior_view.jpg
Pogledaj kako ovi prekidaci jeftino izgledaju!
http://stblogs.automotive.com/files/2012/07/2013-Lexus-LS-460-interior-013-1024x640.jpg
http://www.toyoland.com/photos/lexus/ls/switches.jpg
Ovi ''kolutici'' za grijanje sjedista su grozni!
Koliko sive (jeftine) plastike!
http://wot.motortrend.com/files/2011/06/2006-lexus-rx400h-interior.jpg
http://desmond.imageshack.us/Himg694/scaled.php?server=694&filename=dsc04320n.jpg&res=landing
Gledaj kljuc kod novog GSa, Mercedes je 1990. imao kljuc savremenijeg izgleda...
http://image.motortrend.com/f/34654742+w786+ar1/2013-Lexus-GS-350-key-fob.jpg
Pogledaj interfejsa u novom GSu, kao Windows 95...
http://farm8.static.flickr.com/7141/6806437901_44f2df2aea.jpg
@ hh
Bravo za slike, suviše jeftine sive plastike i dugmići kao na dedinom tranzistoru...
Sem toga, moram da dodam još nešto, točkovi na Leksusu nisu istureni, već zalaze duboko u prtljažnik
http://media.caranddriver.com/images/09q2/284555/2010-lexus-hs250h-trunk-photo-284601-s-520x318.jpg
,onda, prekratak sedalni deo (a premijum) namenjen dugim ,,luksuznim'' vožnjama, I NAJVAŽNIJE samo su blede kopije NEMAČKE TROJKE!!!!!
ko je ono jednom izjavio da je cadillac ats kanta jer je video 2-minutni video na youtube i na osnovu toga saznao bas sve o ats?
e cak i taj komentar je imao vise smisla od ovih gore.
svake godine idem na auto show i sedeo sam u sve i jednom lexusu, bmw-u, audiju, mercedesu, cadillacu, acuri i ostalim premium autima.
i zao mi je sto moram da razocaram neke od vas - ali lexusovi enterijeri su sve samo ne jeftini i ne zaostaju za nemackom trojkom bas u nicemu. jedina je razlika sto posle x broj godina svako dugme u lexusu i dalje radi, enterijer izgleda kao nov, a kod svaba se raspadne u roku od 5 godina.
uostalom, znam da je tesko poverovati, ali srbija (a ni evropa) nisu glavno trziste lexusa tako da ne pravi ni najmanju razliku koliko lexusa ima na putevima u srbiji i koliko se dugo ceka na delove za lexus u srbiji ...
Na osnovu čega si definisao da je plastika jeftina? Na osnovu fotografije??? Pitam sve koje pišu protiv Lexusa, ljudi da li ste ikada se provozali, ne daj bože vozili tu mašinu???
Ako niste, gledanje slika sa neta će Vam ostati jedino što možete.
Za akustiku SC430 i to sa otvorenim krovom testiran je da buka bude najminimalnija moguća kada se auto vozi sa superbrzim japanskim voziom i to u saradnji sa jamahom (muzičkim instrumentima). Koliko neznanja i lupetanja se ovde može pročitati, LJUDI NEMOJTE SE VIŠE BLAMIRATI, SAMO POKAZUJETE KOLIKO NEZNATE!
mile antena, Kadilak je zakon! Sviđa mi se njihov dizajn.
Epa kao što si i sam rekao
,,ali srbija (a ni evropa) nisu glavno trziste lexusa"
tako i prolaze ovde. I pravi ogromnu razliku, jer da su malo bolji kupovali bi se više od nemačke trojke. U tome je valjda poenta prodati što više automobila.
Po meni kadilak je bolji od leksusa, a da ne pričam za Nemačku trojku. Jedino Infiniti i Saab su tu negde ili čak slabiji.
@MasterHaosis,
da bi lexus mogao da belezi veliku prodaju u evropi su potrebna ogromna investiranja. jer otvarati nove salone nije jeftino, importovanje auta iz japana takodje nije jeftino, a uz sve to evropsko trziste je trenutno u velikoj krizi i ovo sigurno nije momenat za tolika investiranja, posebno posle onog haosa u japanu prosle godine od koga se toyota jos uvek oporavlja
mile antena, nisi u pravu, to mogu da ti dokažem iz više uglova, ali koristiću moj najomiljeniji, poći ću od pretpostavke da si ti u pravu, i dokazaću da nisi u pravu.
Evo, poćiću od pretpostavke da je kriza u Evropi ogromna kako ti kažeš, i da leksus sad ne može da investira jer je skupo.
Okej, u redu. A ZA KOJ MOJ SU ČEKALI KRIZU, ŠTO NISU RANIJE INVESTIRALI? ŠTO RANIJE NISU PRAVILI FABRIKE PO EVROPI? Kriza nije uvek bilau Evropi, to je od poslednjih par godina. Opet. Nisi u pravu. Slabi su, nisu hteli, nisu mogli, kako god obrneš mogli su a nisu. jer da su oni hteli ili mogli, kao većina sa strane, i oni bi otvorili fabrike u Evropi i proizvodili bi ovde i prodavali. Ali jebi ga, slaba potražnja.
Idemo sad dalje. Ti kažeš ogromna kriza.
Moraću da te podsetim na ono GM 7,6 milijardi $, a VW 20,5 milijardi $ i kao što vidiš, neki evropski proizvošači se ubijaju od prodaje, kako u inostranstvu tako i ovde.
Tako da ti ja objasnim malo nešto o toj krizi u Evropi jer sam malo više upoznat.
Kriza je izgovor za neuspeh. Krizu niko ne može da strpa u zatvor, kriza ne može da se brani na sudu, i kriza je savršen objekat za izgovor. Mi ne možem oda živimo bez toga. Ranije je bilo te Kurta te Murta je kriv, a sada najlakše okriviti krizu. Ako je neko u krizi onda smo to mi Srbija, i tu par naših komšija. U Evropi je prilično lepo, govorimo o premijumu posebno, BMW, Audi i Mercedes se nešto ne žale na prodaju.
Tako da nemoj molim te ti da odpravdavaš Leksus za te gluposti kada su sami krivi, da su hteli oni bi ranije se odomaćili ovde. Ali nisu.
@MasterHaosis,
volkswagen ostvaruje profit zato sto imaju bukvalno jednu platformu za 40 razlicitih modela i troskovi proizvodnje su im minimalni. ja i dalje tvrdim da je najlaksi posao na svetu biti dizajner porschea (koji pripada vw) jer ti dizajneri bas nista ne rade. otvore sliku u photoshopu, zavrse promene za 10 minuta, i bum - vidimo se opet za 10 godina.
druga stvar u vezi vw je sto su jaki bas na svim kontinentima (osim severne amerike), tako da kriza na jednom trzistu ih nece pogoditi toliko koliko pogodi recimo peugeot koji bazi gotovo celu svoju proizvodnju i prodaju u evropi.
sto se tice samog lexusa, evropa je uvek bila daleko manje trziste od amerike. lexus je do ne bas tako davno godisnje prodavao pola miliona vozila - prakticno u jednoj drzavi (s. americi). to je impresivan rezultat. zasto nisu investirali pre u evropi, to ne znam, ali znam da je lexus relativno mlada firma, postoje tek 20-ak godina. to mozda zvuci kao dug period, ali kad osnivas kompaniju iz pocetka (kao sto je toyota uradila sa lexusom) tu su potrebne milijarde i milijarde investiranja - toliko velika investiranja da je firmama potrebno i po 10-ak godina da samo budu na nuli cak i kada zaradjuju milijarde godisnje u profitu. pa onda mozes da imas $$$ u rezerve za crne dane.
lexus realno moze da napravi bolji auto od svaba, sto je pokazao dosta puta do sada.
imam ja knjigu o trenutnom fordovom predsedniku allan mulallyu. to je covek koji zaradjuje oko $30 miliona godisnje i kad su ga jednom pitali (dok je jos radio za boeing) sta vozi, znas sta je rekao? lexus ls i da mu je to najbolji auto koji je vozio. u njegovim recima "it's the finest car in the world"
@mile antena
" otvore sliku u photoshopu, zavrse promene za 10 minuta, i bum - vidimo se opet za 10 godina."
To je bilo orginalno, svaka cast.
Imam osjećaj da si fun to be around.
pozz.
Kda se već postavljaju slike, aj i ja da okačim koju.
http://www.dodaj.rs/f/46/XD/1aOkeTW5/bmw-5.jpg
Da li ovo priliči premiumu i po toj ceni? Sramota! Dizajn zastareo, plastika gruba i kruta kao kamen. Deo između ekrana i iznad volana totalno nespretno uklopljen.
http://www.dodaj.rs/f/V/JT/Rtycbag/5.jpg
Volan odvratan, komandna tebla sva iz nedefinisanih celina, tasteri kao sa neke zastarele tastature.
http://www.dodaj.rs/f/F/GO/1b53lKZa/a6.jpg
Evo kako izgleda "Vaš" premium posle 150000km i 4 godin. Žalosno koje habanje. Gde je tu kvalitet?
http://www.dodaj.rs/f/5/cv/4awbHn0S/a8-2.jpg
A za ovakav dizajn šta reći, uvećani A4, koji pritom izgleda 10 god starije m+no što jeste...
mile antena
ne sporim tvoje navode vezano za VW, ali bih dodao da je ključ njihovog uspeha, naravno po mom mišljenju, najjači PR i marketing.
Nekoliko mojih poznanika u Srbiji voze Leksuse i prezadovoljni su.
Leksusa ovde nema baš puno, ali ih je dosta više u odnosu od pre par godina.
Pojavi se i po koji Infiniti.
Lexus ne moze i nije napravio bolji auto od svaba. Druga stvar Lexus bas nije poceo od nule kako ga mnogi opisuju, imao je Toyotu iza ledja!
@Raziel
Jesi cuo za smanjivanje kilometraze? Dodje ciko i dotjera auto iz Njemacke i smanji sa 250-300 000 na 150 000 ;) Ne vidim sta je na tom Audiju pohabano sem volana malo...
Drug je kupio C klasu sa 220000km i unutra je bila kao nova (bukvalno), sad ima negdje oko 310000 i dalje je ista...
@hh,
kakve veze sa lexus ima to sto je imao toyotu iza sebe? nisi mogao da isti kvalitet delova enterijera ubacujes u lexus kao u corollu. nisi mogao da ubacujes toyotine motore u lexus. isto tako nisi mogao da prodajes lexuse preko toyotinih salona vec si morao sopstvene da otvaras.
pa gm je u istom periodu kada je lexus nastao osnovao saturn i kostalo ga je $7 milijardi. i to je saturn, koji je uvek bio samo dno u gm-u, najosnovniji i najjeftiniji modeli. za premium kompaniju kao sto je lexus troskovi su bili daleko veci
''kakve veze sa lexus ima to sto je imao toyotu iza sebe?''
Pare brate!
Prvi Lexusi su imali jadne enterijere (nisu ni ovi danas nesto ali ima napretka)...
imali su toyotine pare, ali kao sto sam gore objasnio - te pare su morali da investiraju i da posle prodju godine pre nego sto ih dobiju nazad. nisu nista dobili na gotovo.
nisu monopoly $$$ u pitanju pa da ih mozes bacati i ne briniti hoce li se investicija isplatiti ...
To da imaju loše enterijere nije tačno. Jednostavno nije, sedeo sam u najnovijem GS-u i video sam šta i kako. Rođak vozi prethodni i apsolutno nema greške.
http://www.dodaj.rs/f/1r/3l/5LWtH7K/lexus-gs-1.jpg
http://www.dodaj.rs/f/3E/PG/2Ewz0csA/lexusgs450hfourthgenbamb.jpg
http://www.dodaj.rs/f/21/v/1A1aql1t/lexus-gs-4.jpg
http://www.dodaj.rs/f/F/2h/cMQA3kN/ls600.jpg
Fotografije kompaktnim aparatom ili mobilnim, ne studijske i nabudžene...
Nemojte da širite dezinformacije.
Imate i ostale teme, nemorate svaku temu o Lexusu da zatrujete.
Jedino sto sam zamjerio enterijeru novog GS je taj interfejs a ostalo je na nivou.
mile antena, BIH_USA, koliko ja volim ovo kad vidim vas dvojicu kako se taktički dopunjujete! jedan odvali nešto, a drugi ga podri sa originalnošću! E to volim!
BIH_USA, to jeste bilo originalno slažem se, a što ga ne pohvali za ovu originalnost
,,lexus realno moze da napravi bolji auto od svaba, sto je pokazao dosta puta do sada."
Znači mi ovde ispada govorimo o mogućnostima MOŽE. To ti je ono može a i ne mora. Pa i ja realno mogu da budem kosmonaut. A što nisam, to je nešto drugo.
I zastava je realno mogla da napravi bolje automobile, pa nije. Svako može po teoriji, ali se praksa drugačije pokazala.
mile antena, to sve stoji što ti kažeš za Leksus, ali Dejan je u pravu što je rekao. On govori za ovde kod nas, i ja govorim za Evropu. Ti opet jednostavno ne možeš da shvatiš da Amerika i Evropa nisu isto. leksus može Bog da bude kod vas. Ovde nije ništa dok se ne pokaže. Ja ne mogu o njemu da sudim na osnovu onoga što pokazuje u Americi jer ja ne živim u Americi.Ovde se ne trude dovoljno, ovde ništa posebno ne rade, prema tome, svakom po zasluzi, kako je zaslužio tako da tretiramo.
Drugar stvar koju biste vas dvojica trebali da naučite, i ti i BIH_USA je da bez obzira šta vas dvojica, i Amerikanci budu govorili, Evropa je kolevka luksuznih automobila, i Evropa je standard za premijum segment. To se zna odavno ko vodi glavnu reč. To čak i Američki proizvođači priznaju.
GM, to jest Kadilak, glavni njihov, Don Butler.
,,The second thing, to some extent Europe still defines luxury. There is a certain credence to having a presence in Europe that makes sense in terms of the positioning and the appeal of the overall brand,” Butler said."
http://www.autonews.com/article/20111201/BLOG15/312019999
Evo ti pa čitaj sve zašto i dalje dvadeset godina kadilak pokušava da se probije u Evropsko tržište.
Postoji nepisano pravilo da svi premijum proizvođači moraj uda se probiju u Evropi kao što vidiš, ako hoće da budu ozbiljno shvaćeni i da mogu pariraju u premijum segmentu. A ovako, sve dok ne staneš rame uz rame uz Mercedes, BMW, Audi, pa i leksus, pobediš Alfu Romeo (u Evropi), Volvo, nemaš šta da tražiš. Ovako ti se jednostavno poveća ugled.
Videćeš kada Kadilak ATS stane rame uz rame sa BMW3, Audi A4, i Merdžom C klase, pa ovaj njihov XTS kada stane uz Audi A6, BMW 5 i Mercedes E, da vidiš kako će samopouzdanje da im ojača, ako mogu da im budu ravni u Evropi, na domaćem terenu koje određuje premijum u svetu, onda će moći da im pariraju bilo gde, i čak da ih pobede na drugim tržištima (osim u Americi)
bobrbeni momci,pravi nindza ratnici :-)))).nedaju na leksusa ko da im je iz oka ispao.
@master
pa nisam trebao da ga pohvalim za ono drugo jer nije bilo duhovito kao photoshop ali je bilo sasvim istinito, ako nemože toyota/lexus onda nemože nitko.
btw
vidim da voliš da pišeš, trebao bi probat sa djecijim pricama , po mogućnosti uspavanke:-):-)
BIH_USA, hehe e to je već bilo originalno, za dječije priče i uspavanke.
A čekaj, zar samo ja volim da pišem? Koliko vidim ja ne razgovaram sam sa sobom, i tvoj kolega Amerikanac se upusti sa mnom u dobre diskusije koje ume da prati ceo blog, mislim da si to primetio.
A nisam te razumeo ovo ,,ako nemože toyota/lexus onda nemože nitko" na šta si mislio da ne može? Da prave dobre automobile kao oni?
@MasterHaosis,
mene jedno interesuje - kazes nema lexusa ni u evropi ni u srbiji, ali opet svi znate kakav mu je kvalitet enterijera. ja zivim u drzavi u kojoj masovno ima i nemackih i japanskih i americkih premium auta. i sedeo sam u svima. tako da mislim da ono sta kazemo BiH_USA i ja ipak ima vecu vrednost nego nesto sto kaze neko ko je video lexus samo na slikama i onda jos ponosno postavlja te slike ovde da bi pokazao kako je u pravu.
nezna se jeli to gore ili postavljanje onih 2-minutnih video cadillaca ats da nam dokazu kako je enterijer los uradjen.
ili komentari tipa "lexus je los jer u mom selu moram da cekam mesec dana da deo stigne" ...
ja ne sumnjam da su nemci odlicni KAD SU NOVI. to je velika razlika. lexus je slican mercedesu, ali se razlikuje od bmw-a i audija. jer dok bmw i audi guraju na sportski imidz, lexus je vise klasa koja se bori sa udobnoscu i luksuznoscu nego sa snagom. to njih razlikuje.
i opet kazem, sedeo sam u sve i jednom lexusu i bmw-u koji se trenutno prodaju na americkom trzistu i lexus nema nista losiji enterijer. posebno ako usporedimo crossovere i suv, ako usporedimo recimo bmw x5 sa lexus gx, lexus je tu daleko bolje uradjen od bmw-a.
mile antena, samo da te opet podsetim, da se ne desi kao prošli put da ti auto obriše komentar samo zbog toga. Meni je obrisan komentar iz drugih razloga, a tebi samo zato što pričaš stvari koje nemaju veze sa mnom. Ima dve opcije ovde: ili se ostalima obraćaš kroz mene, ili meni pričaš ono što važi za ostale. Kako god, pričaš konstantno nešto što nema veze sa mnom.
Prvo
,,kazes nema lexusa ni u evropi ni u srbiji, ali opet svi znate kakav mu je kvalitet enterijera."
A kada sma ja rekao nešto o Leksusovom enterijeru? Daj mi to odgovori.
Drugo, kada sam rekao da ga nema u Srbiji, lepo sam rekao da ga nema u odnosu na druge premijume, niti se toliko reklamira, niti se prodaje. A da ne ponavljam opet jedno te isto, on ovde mora da se dokaže u Evropi pošto je Evropa standard za premijum. Lepo je rekao šef kadilaka da ne moraš da budeš najbolji u Evropi, ali moraš da imaš određeno prisustvo. A što je kadilak glup u odnosu na Leksus? Kadilak nikad ne kuka, nego pokušavaju iznova i iznova. Gledaj ovaj novi ATS samo kakav je, dizajn bez premca. Ja bi pre njega uzeo nego BMW 3, Audi A4, ili Mercedesa C.
Daj ti meni reci, koliko košta tamo u Americi taj Leksus, koliko ovi navedeni konkurenti, Nemci i Amerikanci?
Dalje, što se tiče enterijera, ja kada bih ušao u Leksusa nebi se bunio, verovatno je isto udoban kao Nemačka trojka, nema tu razlike. Ali je nama spoljašnjost previše ,,Tojotski", previše za matore penzionere nego za modernu omladinu.
,,nezna se jeli to gore ili postavljanje onih 2-minutnih video cadillaca ats da nam dokazu kako je enterijer los uradjen."
Ovo je nečuveno. Ajde ti meni odgovori kada sam ja u životu postavio neku sliku od Leksusa kao prvo, a kao drugo kada sam u životu rekao nešto loše za Kadilak koji sam uvek hvalio, a pogotovo pričao za njegov enterijer ovako?
A ja kada pokazujem dokaze, ja pokazujem prave dokaze. Malo, ali neoborivo. Kod mene je kvalitet nad kvantitetom. ja sam ti lepo pokazao izjavu Batlera šta je rekao. I lepo je čovek sve objasnio.
,,ili komentari tipa "lexus je los jer u mom selu moram da cekam mesec dana da deo stigne"
Pa i to se računa između ostalog. jebi ga, ako hoćeš da budeš uspešan na nekom tržištu moraš i da se potrudiš za njega. Moraš da imaš razvijenu mrežu tu, servise, rezervne delove, a ne da opičiš cenu i da spavaš na to uvo da će neki da ga kupuju ,,ako je najskuplji, mora da je najkvalitetniji"
ili još gore ,,ako je dobar u Americi mora da bude dobar i ovde"
Kako da ne. kada ovde bude bio toliko dobar ima da ga hvalimo. Dobar jeste, ali malo slabiji od Evropskih premijum. Nije daleko ispod, ali jeste ispod.
,,jer dok bmw i audi guraju na sportski imidz, lexus je vise klasa koja se bori sa udobnoscu i luksuznoscu nego sa snagom. to njih razlikuje."
Pa da, ali je Leksus marka koja izgleda kao za penzionere. Dizajn jeste stvar ukusa, ali eto, evropski ukusi nešto ne gotive mnogo Leksus. A da ne pričam za Infiniti.
,,posebno ako usporedimo crossovere i suv, ako usporedimo recimo bmw x5 sa lexus gx, lexus je tu daleko bolje uradjen od bmw-a."
Epa jebi ga brate onda ste vi par tamo izuzetak. neka je Leksus bolje urađen on BMW, ali zato BMW je BMW, pa je prodavaniji i bolji. Daj bre brate za X5 se zna u celom svetu ko je i šta je, a taj GX tamo može da prođe. Ja ovde nikada nisam video taj GX.
I opet, jel ti znaš sa kme razgovaraš? To sam ja MasterHaosis. Ti meni prikačinješ ono što su drugi rekli i postavljali ovde na blogu.
@MasterHaosis,
sorry, komentar je bio generalno za sve kriticare lexusa, nije se odnosilo na tebe. nece vise biti toga. sorry jos jednom
mile antena, ma nema problema brate sve je okej, nego sam ti ja samo skrenuo pažnju pošto ti je to prešlo u naviku kad se nešto odnosi na nekog sa strane, ti to povezuješ sa mnom. Oćeš da napišeš ,,MasterHaosis, oni pišu to i to" a napišeš ,,MasterHaosis, vi pišete to i to" i onda tako ja budem ubačen nesvesno gde ne treba i pripiše mi se šta ne treba, a u stvari si hteo meni da skreneš pažnju šta oni pišu.
Znam ja to, to je tačno šta si rekao, samo ja se trudim da u razgovoru mene i tebe ne mešam nikog posebno ako ne treba. I trudim se da razmenimo mišljenja i iskustva i dokaze. Kao što si primetio, ja ne pričam mnogo rekla-kazala i ono ,,moj drugar poznaje jednog lika, pa je njemu rekao mehaničar", nego ono šta znam, i šta mogu da dokažem od prilike to pišem. A ostali neka lupetaju ako misle da je pametno.
Evo ovde kada govorimo o Leksusu što je i tema zapravo, ja sam govorio o Leksusu od prilike kako se pokazao ovde u Evropi, i u Srbiji prvenstveno. Ti si pomenuo taj Leksus GX da je malo bolje urađen nego BMW. Epa ja njega i da hoću da proverim ne mogu jerr ga nikad nisam video ovde, prema tome za mene je BMW X5 bolji, ja njega bar redovno viđam ovde na ulicama, i Audi Q7. A to da je Leksus udoban ne sumnjam.
Eno onamo, ja sam se složio sa tobom kod terenaca, gde se raspravljaš sa njima.
Ali ovde, Leksus, ne Leksus, Evropa prednjači u premijumima, pa čak je i Leksus prikazao koncept malog automobila da konkuriše Fijatu 500, Alfi MIto, Audiju A1 i Miniju. Znači mora da prati Evropu u ovom rastućem segmentu. To će čak i Kadilak morati da uradi.
Iako je Kadilak pravio samo velike modele, morali su da naprave onaj ATS novi direkno da udara na BMW 3 i kompaniju, što znači da su ovoga puta morali po Evropskim premijum standardima da prave više nego po Američkim. I eto ti rezultat, ekstra auto. Čak i Tojota sa Leksusom pokušava da prati ove. Pa eto ti i Leksus i Kadilak su počeli da kače LED diode u svetlima, to je iz Evrope krenulo, zapravo Audi je prvi počeo. I taj trend se proširio na ostale kompanije.
Evo ti na primer, ovi premijum terenci, čak se i Leksus i Kadilak i Džip ugledaju na njih. Sve više i više se testiraju po gradovima, idu između čunjeva. Iako su Džipovi pravi off road, sada i oni moraju da izgledaju da ostave utisak na prvi pogled na parkingu ili ispred kafića, i da imaju dobre osobine po ulicama.
@Raziel
Ovamo stavljas enterijer Bmw 5 i A6,a na drugu stranu,tj Lexusa stavljas najopremljeniju i najvecu limuzinu,LS...Budi malo objektivniji i konkretniji!
Zasto nisi stavio ovo?
http://www.netcarshow.com/audi/2011-a8/1024x768/wallpaper_52.htm
Zato sto niko na svetu nema odgovor ovome,a ne Lexus!Mozda jedino Panamera,maaaadaaa...
@mile antena
Da ti kazem,to posle 5 godina ne valjaju nista pricas price...
Moj drug ima A4 2004.god,1.9tdi...Kupio ga 2007-me i jedino sto radi je servis...Odradi veliki servis i po 100.000km samo sipa gorivo,ali bukvalno!Znaci ne znam kada je rekao,crklo mi ovo ili ono,samo radi servis i to je to...Trosi malo,unutra ima sve sem navigacije,sve izgleda novo...Nista oguljeno ili izgrebano,koza full i dalje bez trunke habanja,osecaj u voznji vrhunski!Sto neko rece,zasto da dam za taj Audi 8,9.000e kad mogu da kupim nesto mladje 2,3 godine za manje para,svakome kazem,udji provozaj Audi i to pa pricaj,osecaj u voznji besprekoran,potrosnja minimalna a ide kao metak...Drug moj se cudio kako A3 skuplji toliko od Stilo-a(on ga vozi),kada se prvi put vozio u A3 promenio je misljenje...
@Nenad
Ja sam sedeo samo u Lexusu ali sam imao Bmw,vozio sam se u dosta Bmw-a,Mercedesa,Audija cak i u jednoj Acuri...Acura i vidi se zasto ih ne interesuje Evropsko trziste,sa onakvim izgledom i kvalitetom enterijera,ne bi prodali 5.000 komada godisnje u Evropi...O tome koliko su ti nemacki premijumi kvarljivi,pogledajte im samo cene kao polovni...Sada barem po Srbiji imate dosta tih premijuma 2001,2002 god,pitajte ljude kako ih sluze...Ja sam Bmw-om nisam imao nikada nikakve probleme,sipam i gazim...
Opet da se ponovim, kada budete vozili Lexusa, onda pričajte! Do tada nemojte otrcavati najkvalitetniju automobilsku marku automobila!
A za sve neverne Tome evo kako se Lexus, Toyota ocenjuje u samom srcu vaših premijum marki. Zar to nije nemačka, ne?
http://imageshack.us/photo/my-images/42/scan0013custom.jpg/
JD Power je jedna od vodećih kompanija koje sprovode analize zadovoljstvu kupaca vlasnika automobila!
http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=735446
Jes enterijer los...
@dusan
A8 ima stvarno dobar enterijer ali nemoj pretjerivati...
@Hybrid
Znaci Lexus se moze pohvaliti samo ''kvalitetom'' ?
Toplo preporucujem da pogledate kompletan test i vidite sta znaci NEMACKO CARSTVO.Audi,BMW ili MB.Birao bi godinu dana i mislim da ni tada ne bi mogao da izaberem.http://www.autobild.de/bilder/viertuerige-luxuscoupes-im-vergleich-3570542.html#bild15|ref=http://www.autobild.de/artikel/a7-6er-gran-coupe-cls-xj-viertuerige-coupes-im-test-3570441.html
LS je odneo pobedu u uporednom testu sa S klasom, A8 i serijom 7 iz BMW. Dakle pored superiornog kvaliteta i najnaprednije tehnologije (prvi u svetu uveo buđenje vozača kada mu se kapci sklope i autopilota u autu) a takođe ima i sve ostalo što treba da poseduje najsofisticiranije vozilo na svetu!
Pogledaj ti gore test malo pa vidi sta je igranka.CLS,6GC,A7...Snimi enterijere,snimi exterijer,vozne osobine,mocne dizele,ubrzanja,kocnice,udobnost...Oko ove trojke se vrti ceo svet.Kad budete to skontali bice vam lakse.Cudi mi da na testu nisu ubacili ni 1 Lexusa.Bas su bezobrazni.
@Hybrid
Vidi se da se ne moze protiv tebe,ipak ti volis hibride...
Ipak sam ja ljubitelj pravog cistog automobila koji zagadjuje i koji je bucan...Zato cu uvek voleti RS6 ili S8 nego bilo koji tihi Lexus.LS odnese pobedu protiv njih u jednom od 10 testova,to ti je realnost...Pogledaj sve o novom A8 i bice ti jasno da je ispred tvog Lexusa ;)
Tiho,tiho,tiho...Zar ne volite kad auto zagrmi,zarezi,kad ubrzanje proprati neki adrenalinski zvuk?Mogu da skontam da ne volite bucan auto,ali ne mogu da skontam da volite da se vozite u autu koji je kao da si ne daj Boze na groblju.Koliko je to jalovo i dosadno,sterilno.Grozim se takvih automobila.
Ako ćeš bučan kupi Kkakav bre audi, bmw, kupi bre, Ferarija, Lamburginija, LFA, GTR, WRX Sti, EVO, .. ako ćeš krstaricu, predsedničku limuzinu koja je pojam kvaliteta bez kvarova kupi NO1 marku, kupi LEXUS-a!!!
@FF,
bez uvrede, ali ne budi smesan. ti koji si video lexuse samo po internet slikama ubedjujes nas koji smo sedeli u njima kakve enterijere imaju ... jel shvatas koliko nema smisla to sto pricas?
ff,dobar test autobilda.steta sto je 6ica toliko skupa,inace kad bi se cena sklonila u stranu,br 1 u svakom smislu.lexus necu komentarisati jer je vec sve receno.njih par ce drzati stranu japancu,nas par nemcima i tako mozemo u nedogled.
"bmw serije 8" Prešao sam sa Lexusima koliko ti imaš vlasi kose na glavi, hajde budi ljubazan prestani da komentarišeš i ti i ostali, koji su Lexusa videli samo po netu.
Vozio sam i te nemačke kako ih ti nazivaš premijum marke, veruj, nisu za poređenje, Lexus im daje domaći gotovo u svim aspektima. Kada i ako budeš IKADA imao prilike da sedneš (ne daj bože voziš), onda će ti potpuno biti jasno o čemu ti ja i nekolicina ljudi koji znaju prave vrednosti, pričaju/pišu. ;) Živ bio.
Kada smo kod zvuka motora, postoji li išta savršenije na auto sceni (da izuzmemo zvuk F1)!
A LFA breaks a champagne glass with its exhaust note by reviving car's lively engine to a mind bending 9000 RPM redline.
Lexus. Pursuit of Perfection.
https://www.youtube.com/watch?v=5BvVM1OdMUk
ENJOY
LEXUS & YAMAHA SOUND!!!
bmw serija 8, nastavi da komentarišeš ne slušaj nikoga. Ovde auto samo može da zabrani nekome da komentariše.
To ti je ono, kad ne mogu da te pobedim argumentima, ja ću da te ućutkujem.
Da to tako može mile antena i ja nebismo razmenili ovoliko eseja.
A što se tiče domaćih zadataka, jeste, tačno. Leksus sa Tojotom svima zadaje domaći zadatak kako da opozovu što više automobila zbog nekvaliteta. Tačno, preko deset miliona vozila to još ni jedan Nemac nije postigao. Ni Italijan, ni Amerikanac, ni Francuz, Britanac, Korejanac, ni niko. Leksus se sigurno dokazao kao lider u perfektnoj papučici za gas. Tu je bez konkurencije.
Ja bi pre kupio Alfu Romea ili Lanču nego Leksus. Čak bi se razmislio i za Volvo ili Saab.
Stvarno vise nemam snage da se ubjedjujem, ovom prilikom bi preporucio Hibridnom da pogleda koje je sve inovacije donijela S klasa.
@MasterHaosis,
opoziv uopste ne mora da bude losa stvar. toyota ima najvise opoziva, ali ja ih bas zbog toga i postujem - sto im je stalo do musterija, sto ti govore sa opozivima "ako zabrljamo - ispravicemo gresku".
toyota ispravi gresku cak i kad auto vise nije pod garancijom.
a mom drugu su na novom vw gti 4 pravili probleme sa garancijom kad mu je crkao menjac posle mesec dana, pokusavali da svale krivicu na njega da je "vozio auto pogresno" i da je zato otisao menjac (na MESEC DANA starom autu). tek kad je on zapretio da ce da ih tuzi tek onda su popravili.
meni licno u izboru premium auta prvi izbor bi bio cadillac, pa lexus pa velika praznina. od premium nemaca bi kupio samo mercedes i to pod uslovom da ga dobijem po nekoj bas povoljnoj ceni
mile antena, nemojmo da se zaluđujemo molim te.
Ispraviti grešku nije loše naravno, ali opozvati deset miliona automobila, je katastrofalno, a ne greška! To je katastrofa za marku koja drži do sebe.
Plus što su priznali da su pravili propuste u kontroli kvaliteta, koji su ih na kraju skupo koštali.
E zato sad ima da popravljaju i ono što nije pokvareno a kamoli ono što jeste.
A to za garanciju, mi nemamo problema ovde takvih. I naravno da ćeš da izabereš kadilak i Leksus, ti si Srbin sa američkim mentalitetom, to ti je ušlo u krv. Sve što oni rade radiš i ti sada, kako oni razmišljaju tako i ti razmišljaš, od prilike. Šta oni vole da voze, voliš i ti.
Ja sam ti lepo rekao objektivno, meni se više sviđa Kadilak ATS od njegovih konkurenata. Ovaj ovde, http://www.cadillac.com/ats-luxury-sport-sedan.html
Inače, mi smo ovde pod premijum brendovima tak oda za njih delove, servise i salone imaš kolko hoćeš.
I kao što sam ti rekao, voleo ti ne voleo, ovde se meri premijum a ne tamo u Americi. Tu će i Kadilak da pokuša ponovo.
@MasterHaosis,
opoziv je losa stvar, tu nema sta da se prica, ali je mnogo gora stvar ignorisati problem jer ne zelis da unistis reputaciju svoju. to je razlika izmedju lexusa i nemacke trojke. sto lexus kad zabrlja - prizna, popravi problem i zadrzi musteriju. jer musterije cene to, mirnije spavaju noci kad znaju da ako vec dodje do problema da ce biti popravljen. a audi recimo nikad nema opozive, a u americi imaju elektroniku goru nego sto je jaguar imao tokom 1970ih i 1980ih (koja je bilo dno dna). i nece da pozivaju opozive jer se boje kako ce publika da reaguje, jer su jos uvek novi u klasi premium vozila, barem na americkom trzistu.
sto se tice cadillaca i lexusa, to nema veze imam li ja americki mentalitet ili ne, vec volim da mirno spavam noci. ja sam nekada obozavao audi sve dok jedan moj prijatelj nije kupio a6 i stalno je imao problema sa njim, uglavnom elektronika. i tad sam se bas razocarao u nemacke aute. ja bi radije i infiniti vozio nego bmw ili audi iako za mene audi pravi prelepe aute. a1 je za mene remek delo u klasi tako malih auta, audijevi karavani su ubedljivo najlepsi, a a5 je sigurno najlepsi coupe danasnjice. i opet ih nebi vozio, jer imaju tako losu reputaciju da bi uvek bio ogroman rizik kupiti jednog. a ja u zivotu nista ne rizikujem, uvek idem na sigurno poteze. zato cadillac, lexus, infiniti, lincoln, acura, cak i hyundai genesis i equus pre nemacke trojke.
ako ikad budem u financiskoj situaciju da mogu da priustim slican auto i ako odlucim se za nemacki auto, onda samo lease i neka mi bezi sa ociju cim mu istekne garancija
master,ja sam digo ruke od njih.dzaba sva prica.i da im nacrtas ne vredi im nista.ja samo gledam na koji nacin komentarisu i koliko su sigurni u to sto pricaju.mislim da kad bi pricali uzivo da bi i fizicki nasrnuli na nas.zato ih i zovem nindza ratnici :-).samo neka gruvaju.mi cemo da vozimo mecke,bembare i audi,oni neka voze lexus.vuk sit i ovce na broju.