home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Novosti.rs

„Mališan“ koji, otkako se pojavio na globalnom tržištu automobila, ne prestaje da oduševljava kupce

Dinamičan, moćan i elegantan. To je „mališan“ koji, otkako se pojavio na globalnom tržištu automobila, ne prestaje da oduševljava kupce. Takva je situacija i na srpskom tržištu gde, iz meseca u mesec, ovaj pravi mali „atleta“, na svoj „konto“ dodaje nove vlasnike. Odličan dizajn, agilan i štedljiv agregat, komande lagane za upravljanje, uz cenu od 9.990 evra (za benzinac sa petora vrata - 1.2 od 94 KS), „sviftovi“ su najveći aduti!

Ovaj model „suzukija“ pokazuje se kao pravi specijalista za gradsku gužvu. Za uslove na ulicama metropola japanski gigant predvideo je „start-stop“ sistem rada motora, u cilju niže emisije CO2, ali i efikasnije potrošnje goriva.

Iako 1.242 kubika deluju, na prvi pogled malo, u praksi je to ipak nešto drugo. Okretan na svakoj krivini i dovoljno moćan na otvorenom putu, došli smo do zaključka da je, u danima kada cena goriva gotovo non-stop skače, prosečna potrošnja od šest litara više nego zadovoljavajuća.

Ono što posebno privlači poglede je lepša i agilnija spoljašnost ovog modela gde se, pre svega izdvajaju krov, masivni farovi, oštrija hauba... I enterijer je više nego „utegnut“, pa su sve komande nadohvat ruke.

Prilikom vožnje ovog „mališana“ preglednost je veoma dobra, a tome doprinose i veliki retrovizori. Ako se tome doda podatak da su prenosi petostepenog menjača precizni, nije teško zaključiti da „krstarenje“ drumovima, u ovom slučaju, predstavlja pravo uživanje.

Tvorci ovog automobila sa ponosom ističu da je jedan od najopremljenijih u klasi. Tako se, pored ostalog, ovde nalazi sedam vazdušnih jastuka, ABS sa EBD, ESP sa TCS, centralna brava s daljinskom komandom, automatska klima, putni računar, radio CD/MP3 sa USB, blutut, elektropodizači stakala, maglenke...



čitanja : 1563



Komentari

Dobar. I povoljan.

Autor Damko 29 Avg 2012, 10:47

Neverovatno kako malo gubi na ceni ovaj japanac, nov je ispod 10 hiljada a star pet godina oko 6 hiljada, znaci 40 % izgubio...

Autor aca 29 Avg 2012, 10:51

Odlican mali auto,japanski Polo.

Autor milan 29 Avg 2012, 11:10

Jedina mana (ali dovoljna) - premali gepek. Ima smisla na Zapadu, gde bi bio drugi auto, za grad, ali kod nas teško.

Autor dzigi 29 Avg 2012, 13:00