Chevrolet Malibu na probi "Novosti"

Preuzeto sa: Novosti.rs
Novinari „Večernjih novosti“ na svetskoj premijernoj vožnji. U Srbiji dizel i benzinski agregati. Visok nivo bezbednosti i u osnovnoj verziji
Ševrolet
je napunio 101 godinu i rešio da dašak američke automobilske filozofije oličen
u čuvenom modelu „malibu“ predoči i Evropi.
Za organizaciju premijere odabrana je Opatija, gde su novinari imali priliku da
se uvere u sve kvalitete tog noviteta, koji je već stigao na tržište Srbije. Uz
vrlo konkurentnu cenu „malibu“ će se u osnovnoj verziji prodavati za oko 25.000
evra.
„Malibu“ je sedan koji dizajnom ali i voznim karakteristikama daje sve ono što
se od limuzine i očekuje. Prestiž, udobnost, bezbednost, snaga, prefinjenost,
komfor...
Zahvaljujući međuosovinskom rastojanju od 2.737 mm, te ukupnoj širini od 1,855 mm, „malibu“ ima stabilno sportsko držanje. Njegovim prednjim delom dominira „Ševrolet“ dvodelna maska sa centralno postavljenom „leptir mašnom“ i hauba sa izbočinom iznad motora. Moćnom utisku dodatno doprinose zabačeni halogen ili ksenon farovi i smeli prednji deo.
Alufelne
su veličine 17 ili 18 inča, i ispunjavaju svoja kućišta tako da točkovi i
karoserija izledaju tesno spojeni. Integrisani spojler poklopca prtljažnika sa
centralnim i visoko postavljenim stop svetlom, pomaže da se strujanje vazduha
odvoji od zadnjeg dela automobila.
U unutraŠnjosti, „malibu“ odiŠe ambijentom udobnosti i prefinjenosti. Poseduje
prepoznatljiv „Ševrolet“ dvostruki kokpit i integrisanu centralnu konzolu, u
koju je smešten 7-inčni „tač-skrin“ ekran u punoj boji (viši nivoi opreme).
Prtljažnik ima kapacitet od 545 litara; prostor za teret može se proširiti
preklapanjem naslona zadnjih sedišta u odnosu 60/40. Kada su u pitanju rešenja
pametnog skladištenja, standard kod opreme višeg nivoa je šupljina skrivena
iznad „podižućeg“ pomenutog ekrana. „Malibuova“ sedišta značajno doprinose
osećanju udobnosti i unapređena su kroz opsežne procene u vožnjama širom sveta.
Specifikacije viših nivoa opreme uključuju električno podešavajuća zagrevana
sedišta sa funkcijom pamćenja i lumbalnom podrškom i sportske kožne sedalne
površine. Kod luksuznih kompleta opreme, radio sa CD plejerom je povezan sa
ekranom i prvoklasnim sistemom od devet zvučnika.
Ovaj prikaz ima nekoliko
upotreba, uključujući i opcionu navigaciju i pregledavanje slika, te omogućava
bežičnu „Blutut“ konekciju za „hendsfri“ upotrebu mobilnih telefona, sa
softverom za prepoznavanje glasa.
U Srbiji, malibu se može naručiti sa benzinskim ili sa dizel motorom, a obe
verzije su sa četiri cilindra.
Dizel donosi maksimalnu izlaznu snagu od 160 ks, 350 Nm obrtnog momenta, što
sve zajedno čini da „malibu“ dostigne maksimalnu brzinu od 213 km/h. Kada se
ukombinuje sa ručnim sistemom prenosa, dizel motor troši 5,1 litar na 100
kilometara.
Benzinski motor postiže 167 ks, omogućavajući automobilu da održava maksimalnu
brzinu od 204 km/h i da stiže do „stotke“ za 9,5 sekundi, kada se ukombinuje sa
ručnim sistemom prenosa. Maksimalan obrtni momenat je 225 Nm, a pri
kombinovanom ciklusu, ovaj motor troši 7,8 litara na 100 km.
Šestostepeni ručni ili automatski sistem prenosa se može
upariti sa 2,4-litarskim benzincem i sa 2,0-litarskim dizel motorom.
Šestostepeni automatski sistem prenosa ima i DSC sistem koji dozvoljava vozaču
da ručno menja brzine. Adaptivne kontrole menjača uključuju i postepeno kočenje
koje sistemu prenosa naređuje da ostane na nižim brzinama ako vozilo usporava
ili vozi na nizbrdici.
Sve specifikacije će imati električno servo upravljanje, podršku pri kretanju
pod ručnom, i biće opremljene elektronskom parking kočnicom.
PETOGODIŠNJA GARANCIJA
Svaki „ševrolet malibu“ u Srbiji biće isporučen sa
garancijom od pet godina, odnosno 150.000 pređenih kilometara. Uz sve to, kupci
će moći da računaju na šestogodišnju antikorozivnu garanciju i trogodišnju
pomoć na putu.
Odnapred Mercedes, a odzada Camaro. Mada ne izgleda loše. Gledao sam neke slike unutrašnjosti i tu mi se baš ne sviđa kokpit, ali sve u svemu lep auto za malo novca.
"Uz vrlo konkurentnu cenu „malibu“ će se u osnovnoj verziji prodavati za oko 25.000 evra."
Možda grešim, ali meni ova cena ne deluje baš konkurentna. Npr. VW Passat kreće od 21000 EUR.
Ovo će da se "dobro prodaje" koliko i jedna kia optima, koju uživo ( osim u "salonu" ) još nisam video