home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Novosti.rs

Novinari „Večernjih novosti“ na svetskoj premijernoj vožnji. U Srbiji dizel i benzinski agregati. Visok nivo bezbednosti i u osnovnoj verziji

Ševrolet je napunio 101 godinu i rešio da dašak američke automobilske filozofije oličen u čuvenom modelu „malibu“ predoči i Evropi.

Za organizaciju premijere odabrana je Opatija, gde su novinari imali priliku da se uvere u sve kvalitete tog noviteta, koji je već stigao na tržište Srbije. Uz vrlo konkurentnu cenu „malibu“ će se u osnovnoj verziji prodavati za oko 25.000 evra.

„Malibu“ je sedan koji dizajnom ali i voznim karakteristikama daje sve ono što se od limuzine i očekuje. Prestiž, udobnost, bezbednost, snaga, prefinjenost, komfor...

Zahvaljujući međuosovinskom rastojanju od 2.737 mm, te ukupnoj širini od 1,855 mm, „malibu“ ima stabilno sportsko držanje. Njegovim prednjim delom dominira „Ševrolet“ dvodelna maska sa centralno postavljenom „leptir mašnom“ i hauba sa izbočinom iznad motora. Moćnom utisku dodatno doprinose zabačeni halogen ili ksenon farovi i smeli prednji deo.

Alufelne su veličine 17 ili 18 inča, i ispunjavaju svoja kućišta tako da točkovi i karoserija izledaju tesno spojeni. Integrisani spojler poklopca prtljažnika sa centralnim i visoko postavljenim stop svetlom, pomaže da se strujanje vazduha odvoji od zadnjeg dela automobila.

U unutraŠnjosti, „malibu“ odiŠe ambijentom udobnosti i prefinjenosti. Poseduje prepoznatljiv „Ševrolet“ dvostruki kokpit i integrisanu centralnu konzolu, u koju je smešten 7-inčni „tač-skrin“ ekran u punoj boji (viši nivoi opreme). Prtljažnik ima kapacitet od 545 litara; prostor za teret može se proširiti preklapanjem naslona zadnjih sedišta u odnosu 60/40. Kada su u pitanju rešenja pametnog skladištenja, standard kod opreme višeg nivoa je šupljina skrivena iznad „podižućeg“ pomenutog ekrana. „Malibuova“ sedišta značajno doprinose osećanju udobnosti i unapređena su kroz opsežne procene u vožnjama širom sveta.

Specifikacije viših nivoa opreme uključuju električno podešavajuća zagrevana sedišta sa funkcijom pamćenja i lumbalnom podrškom i sportske kožne sedalne površine. Kod luksuznih kompleta opreme, radio sa CD plejerom je povezan sa ekranom i prvoklasnim sistemom od devet zvučnika.

Ovaj prikaz ima nekoliko upotreba, uključujući i opcionu navigaciju i pregledavanje slika, te omogućava bežičnu „Blutut“ konekciju za „hendsfri“ upotrebu mobilnih telefona, sa softverom za prepoznavanje glasa.

U Srbiji, malibu se može naručiti sa benzinskim ili sa dizel motorom, a obe verzije su sa četiri cilindra.

Dizel donosi maksimalnu izlaznu snagu od 160 ks, 350 Nm obrtnog momenta, što sve zajedno čini da „malibu“ dostigne maksimalnu brzinu od 213 km/h. Kada se ukombinuje sa ručnim sistemom prenosa, dizel motor troši 5,1 litar na 100 kilometara.

Benzinski motor postiže 167 ks, omogućavajući automobilu da održava maksimalnu brzinu od 204 km/h i da stiže do „stotke“ za 9,5 sekundi, kada se ukombinuje sa ručnim sistemom prenosa. Maksimalan obrtni momenat je 225 Nm, a pri kombinovanom ciklusu, ovaj motor troši 7,8 litara na 100 km.

Šestostepeni ručni ili automatski sistem prenosa se može upariti sa 2,4-litarskim benzincem i sa 2,0-litarskim dizel motorom. Šestostepeni automatski sistem prenosa ima i DSC sistem koji dozvoljava vozaču da ručno menja brzine. Adaptivne kontrole menjača uključuju i postepeno kočenje koje sistemu prenosa naređuje da ostane na nižim brzinama ako vozilo usporava ili vozi na nizbrdici.

Sve specifikacije će imati električno servo upravljanje, podršku pri kretanju pod ručnom, i biće opremljene elektronskom parking kočnicom.

PETOGODIŠNJA GARANCIJA

Svaki „ševrolet malibu“ u Srbiji biće isporučen sa garancijom od pet godina, odnosno 150.000 pređenih kilometara. Uz sve to, kupci će moći da računaju na šestogodišnju antikorozivnu garanciju i trogodišnju pomoć na putu.



čitanja : 1546



Komentari

Odnapred Mercedes, a odzada Camaro. Mada ne izgleda loše. Gledao sam neke slike unutrašnjosti i tu mi se baš ne sviđa kokpit, ali sve u svemu lep auto za malo novca.

Autor Rale 26 Sep 2012, 10:44

"Uz vrlo konkurentnu cenu „malibu“ će se u osnovnoj verziji prodavati za oko 25.000 evra."

Možda grešim, ali meni ova cena ne deluje baš konkurentna. Npr. VW Passat kreće od 21000 EUR.

Autor Maxa 26 Sep 2012, 15:30

Ovo će da se "dobro prodaje" koliko i jedna kia optima, koju uživo ( osim u "salonu" ) još nisam video

Autor Moron 26 Sep 2012, 16:36

Novinar bio u Opatiji. Lepo se proveo... Ovo što je pisao bolje da nije.

Autor Misa 26 Sep 2012, 18:10

A Superb i Insignia ?

Autor Dejan L 26 Sep 2012, 21:42