Alfa Romeo Giulietta na probi "Kurira"

Preuzeto sa: Kurir-info.rs
„Đulijeta“ je raspoložena za igru na asfaltu. Snagator od semafora do semafora, ali majstor za uštedu goriva
Moć u saradnji s emocijama!
Na agregatu piše FPT, a iza ove oznake stoji opaka ekipa! Okupljena je pod imenom „fijat pauertrejn“. Okićeni su nagradama za vrhunske motore i inovacije. Sada nam stiže još jedno čudo - 1,4 benzinski „multi-er“ agregat.

Iako prati „daunsajzing“, ima čak 170 konjskih snaga. Odlično je legao u „alfa romeo đulijeti“, teškoj 1,3 tone, koju smo vozili na sedmodnevnom testu Kurira. Ubrzanje do stotke za 7,8 sekundi ubedljivo je i praćeno reskim zvukom i fijucima turbine. S druge strane, ovaj rasipnik snage zna da štedi svaku kap benzina. Ima „start-stop“ sistem i bez forsiranja u gradskoj vožnji troši najviše sedam litara. To je senzacionalan rezultat!
Snaga u „đulijeti“ je pod kontrolom. Ona se podsmeva krivinama i sportskim stilom pegla sva skretanja. Ipak, danak je plaćen. Vešanje je tvrdo, pa prijavljuje svaku rupu na našem asfaltu. Naročito ako uključite opciju „dinamik“. Odziv na gas tada je osetljiviji, vešanje još tvrđe, ali uživanje pomnoženo. Moramo da pohvalimo i vrhunske kočnice.

U kabini je primetan nemački nivo kvaliteta, naravno, uz italo-dizajn. Sem nekoliko delova od loše plastike, kokpit je originalan i budi emocije. Sedišta odlično drže u krivinama, dok ergonomiji i jednostavnosti komandi nema šta da se zameri.
Autor: Mladen Radulović
Foto: Aleksandar Jovanović
Nastavak članja na sajtu Kurir-info.rs
Jadnog li enterijera... Najveca mana italijanskih kola je to sto kada ga kupite 20k, za 3 godine ce vrijedet 5k. :-)
Kakve novine, takvi strucnjaci, oni koji citaju Kurir ionako nece ni sesti a kamoli kupiti ni blizu neki slican auto...
Šta ti je Alfa... Prednji desni točak joj ( na prvoj slici ) "visi" u vazduhu. Jedna i jedina ...
@Moron,
Dobro si to primetio. Opaka fotomontaza je radila, taj tocak ne baca senku uopste a zasto je to tako nikad necemo saznati.
@ Uros C S
Zato što je Alfa duh, a duhovi nemaju senku.
Duh Fanđoa protestuje zbog Markionea
:))))))
Moron & UCS,
možda je zadnji levi u šahtu, zajeb je tamo kod Arene? :)))
Koliko vidim i na drugoj slici auto stoji na istoj poziciji samo je slikan otpozadi, stvarno zašto li je foto-montirano?
Jes enterijer "sirotinja" ali ga alfisti verovatno kapiraju, tj.gledaju "pravim očima"?
Za potencijal ovog 1,4 multier-a sve pohvale, verujem da "lomi vrat".
Ko zna sta je posredi, mozda ga je novinar samo malo dodatno "pimpovao" zaokrenuvsi ovaj tocak u Photoshopu.
Na enterijer jedinu zamerku upucujem na odvratni volan. Ovaj sredisnji paok mi toliko smeta, recima ne mogu opisati. Inace, sve je tu. Koketira se sa prosloscu malo. Navigacija je "skrivena" na vrhu table.
Ljudi koju upucuju kritike verovatno su zbunjeni odsustvom milion dugmica kao na Fokusu ili Astri.
Kakve novine, takav test, takve slike i nazalost takvi citaoci takvih novina... I ovi sa falsifikovanim diplomama na...
hahahahahah slazem se sa vama.
Jadno unutra, jadna fotomontaza, dobar motor...i ono sto krasi Alfu, to je "sjajno" drzanje cene.
Siromasan enterijer i da shvatim nekako, ali volan???
Ne prilici ni kineskim vozilima. Srednji paok je obavezno morao da ima "rupu", a ne onako jeftino da izgleda i kvari utisak.
Motor je solidno snazan, mada podatak o potrosnji u gradu koja ne prelazi 7 litara nema nikakve veze sa realnoscu.
A i dalje se nisu udostojili da kupe kvalitetan fotoaparat. Pogledajte samo sliku enterijera, pa smeo bih da se kladim da bar 80% prodavaca polovnih vozila stave bolju sliku enterijera na internetu nego ovi sto rade clanak za novine.
volan je vrhunski ,samo vi to ne shvatate:)) al iozbiljno samo umjesto plastike ispd treba biti aluminij i razlik aje 100 %
inače je giulietta je vrhunska, od dizajna do motora 170 KS sa 7 litara..ohoo lepota jedna
Enterijer uopste nije siromasan, naprotiv! Video i "opipao" a ovakve slike ne treba objavljivati!
Sedista takodje vrhunska!