home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

„Opel“ je stavio vozača u prvi plan i obezbedio mu najviše standarde na radnom mestu. Gazda može da računa na velike gabarite i izdržljivost

Bolje se vozi „opel kombo“ od mnogih putničkih automobila. Štelovan je tako da vozaču pripadne glavna uloga. Sedi se visoko, retrovizori su dupli, sa konveksnim staklima za „mrtav ugao“, menjač je odlično pozicioniran, upravljač se šteluje i po visini i po dubini... Okruženje kabine je inteligentno projektovano, tako da stvara osećaj prostranosti, pre svega zahvaljujući dubokom prednjem grebenu i visokom krovu.

Pored toga, komande su mekane, sa dobro odmerenom servo podrškom. Vešanje je odlično podešeno, pa se s lakoćom prelazi preko „ležećih policajaca“ i rupa. Prija i to što se vrata zatvaraju sa traženim „bup“ zvukom. Materijali u kabini su adekvatni dostavnom vozilu, plastika je uglavnom tvrda, ali deluje izdržljivo. Police su vešto postavljene, a zameramo nedostatak džepa iza sedišta. Međutim, svaki kubni centimetar ide u korist tovarne površine.

Može da poveze tonu tereta, dok je utovarni deo dugačak čak dva metra. Kargo prostor je čvrst i ojačan sa svih strana. Garancija na koroziju je osam godina, pokriven je 24-mesečnom garancijom bez ograničenja kilometraže, dok je servisni interval do čak 35.000 km!

„Kombo“ koji smo dobili od „Autoprometa“, dilera „Opela“, za Kurirov test bio je 1,3 dizel sa 90 ks. Sasvim je dovoljan za gradska ubrzanja, dok nam je na testu trošio oko 7,2 litra sa težom nogom na gasu, ali se lako može postići prosek od litra manje u gradskoj vožnji.

Sem toga što smo uživali za volanom teretnog „opela“, on uliva i utisak kvaliteta.

Momčilo Bajagić Bajaga, ambasador brenda, napravio je pesmu „Godine prolaze sa Opelom“. „Kombo“ je odlična kombinacija na duge staze jer se čini da će se prvi put nešto pokvariti 2025. godine.

Autor: Mladen Radulović

Kompletan tekst i više fotografija na sajtu Kurir-info.rs



čitanja : 2268



Komentari

Komplet Fijat Doblo, sve, pa čak i volan

Autor Dejan L 16 Okt 2012, 08:47

Ma "Švabo je to pravio"!!!
I dalje će četa seljaka na brdovitom Balkanu da pljuje po Fiatu.

Autor đakoza 16 Okt 2012, 16:16

Nije bas da je potpuno isti Doblo, platforma je zajednicka iz vremena saradnje GM/Fiat... i par znacki Opela po vozilu... ;)

Autor Orlo 16 Okt 2012, 19:02

@ Orlo
Isti je 99.99%
IKorsa koristi platformu Grande Punta, koja je konstruisana nekoliko godina nakon razilaženja sa GM-om i nema veze sa GM-om!
Shvati. Da nije Fijata njegove platforme, njegovih motora, ne bi bilo ni Corse ni Combo-a.
A koji je to Fijatov model kopija Opela u toj meri? Ni 1.
Što sad Opel ne izradi novu Korsu? Jel opet čeka ni Fijata?

Autor Dejan L 16 Okt 2012, 19:34

ama FIAT Doblo 100 %, osim znaka,:))),

Autor Ilija 16 Okt 2012, 19:54

@Dejan L
Mislim lepo je sto ti gotivis i dalje Fiat zbog toga sto si imao 126p ali bi makar mogao da baratas cinjenicama... razlog zasto je Grande Punto izasao na trziste ranije, odnosno pre Corse D, zato sto je prethodni model Punta (1999.) poceo da se proizvodi pre Corse C (2000.) pa je logicno da krene ranije jelte. To je glavni i jedini razlog, inace Fiat je tada bio pred raspadom i bankrotstvom tako da nije imao novaca nizasta i GM im je dao nekoliko platformi (Vectrinu - Epsilon, GM Premium i ovu koju su zajednicki radili GM/Fiat) i nekoliko benzinskih motora. A upravo ova poslednja platforma je okosnica skoro svih(!) modela Fiata trenutno tako da je stanje obrnuto, znaci da nije bilo GM-a Fiat ne bi imao platformu na koju bu kalemio sve ostale modele pa i Doblo tj Combo. Osim toga ne znam kakve bi imala naredna Corsa E veze sa Puntom (koji bi po toj analogiji da jedan model traje 6-7 godina) kada GM ima globalnu Gamma II platformu za male modele a i razvoj je trenutno u toku... Fiat i GM nisu zajedno tako da da... dzabe ti je to sto pokusavas da uvecas uticaj Fiat ali je on zapravo jedan parazit trenutno i bez nekoog znacajnog uticaja...
P.S. Ovo sam ti vec objasnjavao ranije...

Autor Orlo 17 Okt 2012, 15:54

@Orlo
haha, e bas me nasmeja!
Pa veci parazit ti je Opel, u svakom pogledu!
Ali kad je neko pristrasan... :)

Autor carobnjak 17 Okt 2012, 16:05

@carobnjak
Nisam ni malo pristrasan, ali neko ko se prikamci nekom (Chrysler-u) samo zbog novca i nista nema da ponudi, je parazit, a Opel je gubitas i vidi se da nesto rade - izbacuju stalno nove modele... Fiatu tako nesto ne ide bas...
P.S. Jel sam slagao gore nesto? U principu da ti nisi pristrasan ne bi se ni javljao... ;)

Autor Orlo 17 Okt 2012, 16:17

@Orlo
Opel se maltene ceo zivot slepa uz amere a jos mu male aute i motorice radi Fiat!
Ima li vece sramote?

P.S. konacno sam te provalio ciji si fan! :)))

Autor carobnjak 17 Okt 2012, 16:18

@Orlo
uostalom Deki ti ga objasnio, al samo tako! :)

Autor carobnjak 17 Okt 2012, 16:22

@carobnjak
Pocinjes da zvucis kao Deki Li... barataj cinjenicama... ne slepa se niko uz nikoga, Opel je pod kapom GM-a vec vise od 80 godina, ovaj Combo je samo nastavak price iz saradnje GM/Fiat i to je to... a to sto ti ostali fanovi Fiata pokusavate da uvelicate Fiata i njegov znacaj u autoindustriji i medju zadrtom i vec opredeljenom publikom na blogu... slabo to nesto... ;)
P.S. Ja sam fan nemackih vozila primarno, ali sam znas da ja gotivim sve marke, jedino neki model moze da mi se svidi ili ne i to je to... ne postoji mrznja kao kod nekih... ;)

Autor Orlo 17 Okt 2012, 16:28

@Orlo
osnovna cinjenica koju treba da naucis je da se na udruzivanje ili saradnju, 2 proizvodjaca odlucuju iz OBOSTRANE koristi, a ne kako ti tvrdis!
Ovde je svaka diskusija zavrsena.

Druga cinjenica je da biti pristrasan ili fan neke marke nije isto!
Niko ne velica Fiat nego se istina zna a to je da je Fiat car kad su mali auti u pitanju (Mange potvrdi!) i tako je vec 50 godina...
Takodje je istina da mu nikada nije islo sa vecim modelima, manje-vise, eto razloga za razmenu platformi!)...

Da li sam rekao nesto sto nije istina?
Nepristrasan covek, a koji poznaje cinjenice, nikada ne bi izneo takve nebuloze kao ti napred... :)

Autor carobnjak 17 Okt 2012, 16:34

@carobnjak
Tesko je biti tvoj sagovornik kada je tema oko Fiat-a u pitanju... nikada ja nisam rekao da nije bilo obostrano, samo sam izostavio taj deo jer to nije bila poenta raspravke sa Dejanom. GM je dobio dizel motore a Fiat benziske motore, novac i platforme i to bi bilo to (ako je to malo). Fiat jeste poznat po malim modelima, ali je sada, na zalost mnogih, spao na male modele tako da se sada marketing na to skoncentrisao - najbolji proizvodjac malih modela, jer ne sumnjam ni malo da imaju novaca imali bi danas naslednike Crome, Maree i ostalih modela. A problem je koji se javlja kada se uopsteno spomene neki evo sada Combo, da prvo krene blebetanje o tome kako nista ne bi ni postojalo da nije Fiata...to se lako zakljuci iz tvog komentara i nama omiljenog Lazarevcanina i jos par likova.
Koje nebuloze sam gore naveo?

Autor Orlo 17 Okt 2012, 17:01

@Orlo
ovaj komentar mogu da prihvatim (sa zadovoljstvom) za razliku od prethodnih...

P.S. sa mnom uopste nije tesko razgovarati, samo se drzi istine... :)

Autor carobnjak 17 Okt 2012, 17:06

@Orlo
da li je za te svoje male modele, Fiat koristio bilo cije motore, kao neki drugi?

Autor carobnjak 17 Okt 2012, 17:08

@Orlo

da prvo krene blebetanje o tome kako nista ne bi ni postojalo da nije Fiata."

jos mi samo nadji gde sam napisao bilo sta slicno?!?

Tvoj problem je sto izvrces tudje reci! Ali nisi jedini, na blogu...

Autor carobnjak 17 Okt 2012, 17:12

@ Autor carobnjak 17 Okt 2012, 16:34
Da!!! Ja ne veličam Fijat, ali hoću da se zna da je Fijatov model i motor. Pošto svi pljuju Fijat-a, a kad Opel iskopira 99.99% Fijata i kad mu uzme i motore, onda niko da kaže to.
I treće ne volim ja Fijat jer sam imao Peglicu davno davno, već što se ovde pišu bljuvotine od strane onih koji nisu ni seli u isti.

Autor Dejan L 17 Okt 2012, 18:11

@carobnjak
"...a jos mu male aute i motorice radi Fiat!
Ima li vece sramote?"

"...istina da mu nikada nije islo sa vecim modelima, manje-vise..."
Vidis to se zove blebetanje, kada je u pitanju eto sada Opel to je sramota, a to sto Fiat ne zna onda nije mu islo... dobro je sto nisi jedini na toj temi dizel motora uvek se nadje jos neki da pametuje ali se zato niko od hardcore fanova ne seti da ponos Fiata - Alfa je imala motore iz Opela... ;)
A sta je vise sramota... rekao bih nista a i to nije zivo bice da bi nesto bilo sramota... kada je mogao MB da koristi Renault-ove dizelase onda bih rekao da moze sve... osim toga Fiat je prodao/trampio tj uneo u "brak" pravo na koriscenje JTD motora i njegovih derivata tako da GM radi tu prakticno sam izradjuje i unapredjuje, a osim toga Ford, Volvo, Jaguar i LR koriste derivate PSA dizelasa pa ne vidim tu nista sporno ili sramotno.
Da li je Fiat za svoje velike modele koristio tudje benzinske motore?
P.S. Trebao bi malo da spustis loptu, svaka tema o Fiatu te pogadja toliko kao da ti je neko dirao familiju... :)

Autor Orlo 17 Okt 2012, 18:17

@Orlo
pa za takvu marku kao sto je Opel jeste sramota, jer je to ranije radio sam!
Zasto mu GM nije napravio, zasto Fiat?

P.S. moja lopta je tamo gde treba, ne brini! :)
Samo se drzi cinjenica a ne svojih bajki...

Autor carobnjak 17 Okt 2012, 18:23

@ Orlo
Jel znaš da Grande Punto 1.3mjt ima skoro sve delove BOSCH?
Brisači, akumulator, pumpa, creva, boce za tečnost, čak su i džekovi za kablove BOSCH.
I šta sad? Po čemu je on lošiji od Korse? A po čemu je Korsa bolja?
PITAO SAM TE, kad je Fijat uzeo original Opelov auto i samo nakačio Fiat logo?
A Opel je to uradio sa Fijatovim modelom

Autor Dejan L 17 Okt 2012, 18:23

@Dejan L
to i jeste sustina, koju on nece da prihvati jer je "njegov" Opel u pitanju... :)

Autor carobnjak 17 Okt 2012, 18:26

@carobnjak
Cekaj, cekaj za Opel je sramota a za eto Ford i ove ostale premijum modele nije... :))))))
Ok!
Opel je trku sa dizelasima poput VW-ovih vec krajem 80-ih i 90-ih gubio, jer je vazio za benchmark kao marka, bili su pristojni ali ne na nivou gore pomenutog VW-a. S obzirom da su kaskali a Fiat se nasao kao kec na desetku iskoristili su priliku i dosli u posed common-rail tehnologije i uhvatili korak sa konkurencijom, ali i bili ispred nekih s obzirom da je JTD bila dosta napredna tehnologija u to vreme...
Zadovoljan?

@Dejan L
Gde sam ja to igde napisao da je Grande Punto losiji od Corse leba ti? Ajd ako to nadjes dobijes jedan bambi... ;)

@Dejan L & carobnjak
Dobro je da se slazete sa necim sto niko nije rekao. :)

Autor Orlo 17 Okt 2012, 18:41

@Dejan L
Ne citas moje komentare od pocetka shvatio bi neke stvari poput toga sta je u stvari Doblo tj Combo i zasto je to tako...

Autor Orlo 17 Okt 2012, 18:44

O čemu vi raspravljate..... Razvoj jednog ozbiljnog malog dizelaša prelazi 600 mil evra.
Opel je poznat da koristi tuđe agregate i naravno svi imaju korist od toga.
Razvoj jednog modela kao korsa je takođe tih para....
Na kraju, svi današlji motori koriste iste sklopove, pa čak i klipove, ventile i sl.
To što Mercedes koristi Renault motore i buduće platforme, ne znači da je bolji od Mercedesa, već da je to za Merc jedna sitna "rupa" a za sve brak znači pojeftinjenje i kvalitet.
Tako, Fiat se ceo vek takođe bavi malim autima i malim motorima, i zašto neko to ne iskoristi i zaradi, na obostrano zadovoljstvo.
Nemci uopšte nemaju dobre male automobile i treba tu tehnoligiju da uče od Francuza, Italijana, i Japanaca.

Autor Mange 17 Okt 2012, 18:46

@Mange
svaka cast za zakljucak! :)

Autor carobnjak 17 Okt 2012, 20:58

@Orlo

"Opel je trku sa dizelasima poput VW-ovih vec krajem 80-ih i 90-ih gubio, jer je vazio za benchmark kao marka"

???

Opet me nasmeja! A kad je to tacno bilo posto se ja ne secam!
Ti se secas? :)))

P.S. mozda po koroziji... :)

Autor carobnjak 17 Okt 2012, 21:08