home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Novosti.rs

Jao što je sladak! Oduševljenje mlađeg, ženskog dela komšiluka, kada smo „folksvagen ap!“ parkirali ispred zgrade sasvim lepo pokazuje da je „Folkavagen“ opet uspeo da spoji lepo i funkcionalno. Uostalom, početkom godine je i prestižni međunarodni žiri na Auto-salonu u Njujorku, ovog „mališana“ proglasio „svetskim automobilom godine 2012.“

Napravljen da osvaja na prvi, ali i svaki drugi pogled, ovaj automobil pruža zaista mnogo za cenu, koja je i za naše prilike više bnego povoljna. Naime, „akcijska cena“ od 8.770 evra je nešto što će svakako obradovati poklonike malih, gradskim automobila, ali će ozbiljno zabrinuti i konkurenciju u segmentu u kojem vlada sve veća gužva.

Na testu se našao model sa dvoje vrata, benzinskim motorom 1,0 litara i 60 KS, i paketom opreme „muv ap!“, u kojem nema šta nema - od elektropaketa do navigacionog sistema, bord kompjutera, parking-senzora, tempomata, klima-uređaja, sjajnog audio-sistema...

Dug tek nešto više od 3,5 metara, skrojen sa mnogo stila, ukrašen velikim staklenim površinama, karakterističnim zadnjim vratima, „ap!“ je lep, dopadljiv, i jasno, pravi gospodar uskih, gradskih ulica. Naravno, parkiranje, koje je olakšano i senzorima, nije nikakav problem.

Unutrašnjost ovog automobila pokazuje da je „Folksvagen“ bio čvrsto rešen da napravi „superminija“. Sve je besprekorno urađeno, skladno, a materijali su vrhunski, napravljeni da traju. Prostora ima kao da ste u vozilu za broj većem! Sistem „izi entri“ na strani vozača, olakšava ulazak na zadnje sedište. Čak je i prtljažnik poprilično prostran, a sa 251 litrom, lakim obaranjem zadnje klupe dobijate čak 951 litar korisnog, prtljažnog prostora.

Volan je lepo oblikovan sa tri kraka, „podrezan“ na donjem delu, pa imate utisak, pogotovo kada kao mi imate na testu vozilo sa crno-belom kombinacijom boja, da se nalazite u nekom sportskom automobilu. Tome doprinosi i izuzetna ručica menjača (petostepeni, manuleni, nemački precizan) ali i „cajgeri“, okrugli sa belim brojkama na crnoj podlozi i crvenim skazaljkama, oivičeni hromiranim prstenovima.

„Folkvagen“ u svog hit „mališana“ ugrađuje dva 1,0 litarska benzinska motora, sa 60 i 75 KS. Mi smo na testu imali agregat sa 60 „konja“, vrlo živahnih, sasvim dovoljnih za gradsku vožnju i ekonomičnu vožnju. Na našem testu prosečna potrošnja od 4,7 tek je nešto bila viša od fabrički deklarisanih 4,5 litara.

Za bezbednost su zadužene vrlo dobre kočnice, ali i brojni elektronski sistemi od ABS do ESP, asistencije pri kočenju i prednjih i bočnih vazdušnih jastuka.

Kupci u Srbiji, koji više vole automobil sa petoro vrata, obradovani su nedavno kada je „Porše SCG„ proširio ponudu, uz jedan dodatak - akciju „Do modela s pet vrata uz 0 odsto depozita“, uz odlaganje prvog plaćanja od mesec dana.

DIMENZIJE

* Dužina 3.540 mm
* Širina 1.290 mm
* Visina 1.489 mm

SPECIFIKACIJE

* Obrtni moment 95 Nm
* Maks. brzina 160 km/h
* CO2 105 gr/km

Autor: P. Živković



čitanja : 1450



Komentari

Kad budete videli ovaj enterijer onda cete shvatiti koliko je SX4 kvalitetan, a cena skoro ista...

Autor carobnjak 17 Okt 2012, 21:06

Enterijer je sramota za jedan VW,pa i10 i Picanto imaju mnogo lepse i kvalitetnije enterijere,provereno kod svih.

Autor milan 17 Okt 2012, 22:57

Sve vise ih vidjam na ulici, a i skoda citigo, jos samo seata da vidim na ulici.

Autor Damko 18 Okt 2012, 09:47

Koja je cena testiranog modela, ako hocete paket sa klimom, a ko u 2012 kupuje nov auto bez, videcete da auto ne da nije jeftin, nego preskup

Autor iks 12 Nov 2012, 13:58