Honda Civic sedan 1.8 na probi "Novosti"

Preuzeto sa: Novosti.rs
Vozači automobila marke „honda“ u najmanjoj meri koriste garanciju zbog kvara, pokazalo je istraživanje čuvenog britanskog auto-magazina „What Car“. Pri tome, „honda sivik“ je na prvom mestu kada je reč o polovnim vozilima koja se najmanje kvare, pružajući tako najveću uštedu vlasniku. Ovaj model proglašavan je za najpouzdaniji automobil čak sedam godina zaredom.
Specijalizovani auto-magazin „What Car“ objavio je da tek svaka deseta „honda“ ima manji kvar u periodu od godinu dana od prve kupovine.
Dakle, „honda“ je pravi drug na drumu. Da se ništa nije promenilo, uverili smo se u toku sedmodnevnog testa potpuno nove „honde sivik sedan“. Jednostavno, vožnja ovog automobila predstavlja vrhunsko uživanje, uz osećaj da se nalazite u daleko skupljem vozilu iz nekog premijum segmenta.

Novi „sivik sedan“, koji po svojim performansama i bogatoj opremi pripada segmentu između modela „akord“ i „sivik hečbek“, dostupan je sa 1.8 i-VTEC benzinskim motorom u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim i petostepenim automatskim menjačem.
„Novosti“ su na testu imale model s manuelnim menjačem sa šest brzina koji je precizno i lako „prenosio“ snagu 142 „konja“ na aluminijumske točkove od 16 cola. Performanse ovog modela su značajno unapređene, čemu je doprinelo i smanjenje mase vozila, a smanjena je i potrošnja goriva na samo 6,6 litara na 100 pređenih kilometara.
Ekonomičnijoj potrošnji i manjoj emisiji štetnih gasova doprinosi i napredni „koučing“ sistem, koji vozaču pomaže da vozi što ekonomičnije, kao i ECON funkcija, koja je sada standard u svim paketima opreme.
Kod „sivik sedana“ primenjeni su najsavremeniji sistemi pasivne i aktivne bezbednosti. Poseban dizajn rama šasije, koji usmerava prenošenje kinetičke energije prilikom sudara daleko od putnika i tako ih štiti, predstavlja najefikasniji „Hondin“ sistem pasivne bezbednosti. Sistemi aktivne bezbednosti primenjeni kod novog modela „sivik sedan“, a koji su standard u svim paketima opreme, jesu VSA (dinamička kontrola stabilnosti), EPS (aktivni nasloni za glavu), šest vazdušnih jastuka i aktivni pojasevi sa zatezačima.
Visokom nivou komfora novog modela takođe doprinose multiinformacioni ekran (i-MID), instrument-tabla s ergonomski raspoređenim komandama usmerena ka vozaču i prednja sedišta koja su redizajnirana i sada pružaju bolju podršku vozaču i obezbeđuju više prostora putnicima. Iako je novi „sivik sedan“ po mnogo čemu napredniji model od prethodnog, čak je i klasa za sebe, važno je istaći da ovo vozilo nema veliki servis, tako da su tekuće održavanje i cena originalnih rezervnih delova zadržani kao kod prethodnog modela.

Zbog svog atraktivnog dizajna i sportske linije ovaj model nalazi svoju ciljnu grupu među mlađom populacijom, ali zbog svoje praktičnosti, prepoznat je i kao porodični automobil. Zapremina prtljažnika je 440 litara. Posebna pogodnost je mogućnost obaranja naslona zadnjih sedišta automobila „iz gepeka“, što dodatno olakšava unošenje kabastijih i dužih predmeta. Ako se tome doda i komfor koji pruža na udobnim zadnjim sedištima, ovaj model je idealan „kompanijski“ automobil.
Na našem testu imali smo vozilo s paketom opreme „elegans“, u kojoj su, pored svega nabrojanog, i ABS, EDB, BAS sistemi, ali i pomoć pri kretanju na uzbrdici, LED dnevna svetla, senzori za kišu, moćni audio-sistem, automatski klima-uređaj, alarmni sistem i imobilajzer.
Cena testiranog modela s trenutnim, akcijskim popustom iznosi 19.380 evra.
Dimenzije
Dužina 4.545 mm
Širina 1.755 mm
Visina 1.435 mm
Masa 1.210 kg
Specifikacije
Motor 1.8 i-VTEC
Snaga 142KS
Obrt. moment 174 Nm
Od 0 do 100 km/h 8,7 sek.
Autor: P. Živković
Ima li neko neku ideju kako da "pljunem" po ovim kolima, a da to bude smisleno?
Predrage, pomagaj ...
Prihvatam dobronamernu pomoć "u pljuvanju" i od drugih, naravno. Ali, samo dobronamernu ... Bilo šta. "Cena po dužnom metru" ili ... Nešto?
Pa reći će ti da se pri istoj brzini motor vrti 1000 o/min više nego na njegovoj Škodi.
@Panchev9
Hahahaha, duhovito.
Bas me interesovalo kakav je zadnji kraj, na osnovu slika izgleda da ovo vozilo ima samo prednji kraj...
Realno, ako može opel astra sedan ( sa 1.6 motorom i 115 ks ) »bazno« da košta koliko košta, pri čemu je »bazni« focus sedan sa 105 ks još i malo skuplji, nema razloga da honda civic sedan sa ovim 1.8 motorom i dosta bogatom opremom ne košta koliko košta ...
Pa, ipak, valjda »majku mu« ima nešto da se zameri ... Možda barem fali rezervni točak ...
Sedeo sam u ovom modelu na sajmu i mogu reci samo jedno - enterijer je kriminalan!
P.S. pogledati trecu sliku gde se jasno vidi dobitna kombinacija oblika, boja i materijala... :)))
инструмент табла је инспиративна, мада, ја би ту дод'о још једно две три зоне гледања и бар још 4 боје ...
Sta misle pod ovim da nema veliki servis?
"Iako je novi „sivik sedan“ po mnogo čemu napredniji model od prethodnog, čak je i klasa za sebe, važno je istaći da ovo vozilo nema veliki servis, tako da su tekuće održavanje i cena originalnih rezervnih delova zadržani kao kod prethodnog modela."
hehe pa naziv moze npr da bude honda pedeset nijansi sive....
salu na stranu...ima li neko ko je vozio ovaj model....ne zanimaju me novinarski placeni tekstovi