home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Još jedan produkt proverene i uspešne filozofije Korejaca. Lak za upravljanje, bogat opremom i s dugom garancijom

Restilizovani „i20“ još jedan je produkt nove filozofije „Hjundaija“ kojom su stigli u sam svetski vrh. Sve komande moraju biti mekane, troši kao upaljač i ima bogatstvo serijske opreme. Nikako ne zaboravimo garanciju od sedam godina.

Sve vrednosti brenda okupio je „i20“. Kvačilo-prva i dobar stari osećaj. Autić klizi, menjač je mekan, servo pravilno odmeren. Pred vozačem je grafika koja je nekad bila u „i30“. Ima dosta praktičnih polica i sve je nadohvat ruke.

Ipak, oseća se doza monotonije u kabini, kao da je stilistima ponestalo ideja. Slična je situacija i spolja. Kad se pojavio, „i20“ je bio u trendu, ali sad se oseća da je dizajn zastareo. Iako ima fluidne linije, čini se da je redizajn trebalo da bude radikalniji.

Iako su mane stilske, „i20“ se vozi lako i sa uživanjem.

Pod haubom je novo čudo - trocilindrični dizel 1,1 s turbinom varijabilne geometrije. Performanse su dobre, na elastičnost nema zamerke, dok subjektivno ubrzava bolje od deklarisanih 15 sekundi do stotke.

U forsiranom režimu na testu nam je trošio pet-šest litara u gradu, ali postizali smo i proseke od oko samo četiri litra. Hvalimo i stabilnost i dinamičnost. Koliko god bio mekan za vožnju u krivinama, oseća se čvrstina vešanja.

Kompletan članak i više fotografija na sajtu Kurir-info.rs

Autor: Mladen Radulović



čitanja : 2615



Komentari

Koja li mu je potrosnja ?
Koliko ks ima ?

Autor PITBULL 12 Nov 2012, 15:42

15 sek do 100 i njima preformanse dobre.sta su onda lose preformanse?kurir...smece najobicnije.

Autor bmw serija 8 12 Nov 2012, 15:47

@ PITBULL: "Kompletan članak i više fotografija na sajtu Kurir-info.rs", dakle tamo su i podaci koji Vas interesuju.

Autor auto 12 Nov 2012, 16:24

75 ks.

Autor milan 12 Nov 2012, 16:49

Nekada sma razmišljao da ga kupim, a sada mi je odvratan. Dobro je što nisam.

Autor Predrag 12 Nov 2012, 23:36

Ovaj autombil sa svojih "skromnih" 75 KS ide bolje nego atmosferski benzinac od 100 KS. Nije poenta u maksimalnoj brzini ili ubrzanju do 100, već u obrtnom momentu i međuubrzanjima. To je i osnovna prednost modernih dizela u odnosu na anemične benzince koje ne znam ko više i kupuje. Turbo benzinci se već nešto drugo.

Autor Sheriff 31 Maj 2013, 15:37