Mercedes GLK na probi "Kurira"

Preuzeto sa: Kurir-info.rs
Stil osveženog modela pojačan je „na najjače“, dok su performance pogona 4x4 slične čistokrvnim terencima
Nema dalje!
GLK je počeo karijeru pre nekoliko godina glamuroznom kampanjom. „Glumio“ je u filmu „Seks i grad“, a vozila ga je fatalna Samanta. I njegova spoljašnjost bila je fatalna, ali bilo je mnogo zamerki na prosečne materijale i bezidejnost u kabini.
Zato je tu restilizovani model, koji smo vozili na testu Kurira. Čisto druženje sa savršenstvom. Sa obe strane ukrašen je LED svetlima, ali enterijer je potpuno nov.
Kabina donosi „Mercedesov“ dizajn poslednje generacije. Ne zna se šta je jače - četvorokraki srebrni otvori ventilacije, dizajn instrument table, materijali centralne konzole... Naš favorit je ipak volan, za njega se držimo. Idealna debljina, odlična servo jačina.

Pod haubom je 2,2 dizel (220 CDI blu efišensi) sa čak 170 KS. Iako je težak 1.880 kg, stotku „hvata“ za samo 8,8 sekundi. Partner brzine je odlična „7G tronig“ automatska transmisija. Iako se prenosi mogu menjati manuelno, klackalicama na volanu, jasno je da se automatici ne treba mešati u posao. U praksi veoma moćno ubrzanje, ali zbog vrhunske izolacije u kabinu stižu prijatni zvuci. GLK je toliko upravljiv da se u gradu vozi s lakoćom i ogromnim užitkom. Za pohvalu je krug okretaja od samo 11,5 metara, pa se može obrnuti na malom prostoru.
Udobnost je vrhunska, a za GLK rupe na putu gotovo da ne postoje. Zanimljivo je da vešanje savršeno amortizuje svako kočenje, pa nema cimanja u kabini. ESP odlično radi posao, pa ovim terencem možete i brže u krivine. Još ako vam na zadnjem poklopcu piše 4MATIC (kao na testu), možete bez brige voziti po teškim terenima van asfalta.
Kompletan članak i više slika na sajtu Kurir-info.rs
Autor: Mladen Radulović
Foto: Nebojša Mandić