Volkswagen Golf 7 1.2 TSI na probi "Kurira"

Preuzeto sa: Kurir-info.rs
Očekivano, „sedmica“ je jaka na svim poljima. Uz visoku tehnologiju donosi očekivani kvalitet, i prostranost, i budi emocije u vozaču
Na testu Kurira automobil iz „golf klase“. Pa još i „golf“. Baš zato smo preskočili upoznavanje. U ovoj vezi sve štima, i to odmah. Harmonija sa upravljačem, menjačem i ostalim komandama trenutno je uspostavljena! Isti slučaj bio je i s prethodnim generacijama, pa je do sada prodato 30 miliona „golfova“.
Prvi zadatak „sedmice“ je da se dopadne kupcima. Linije su, u odnosu na fluidne konture „šestice“, zategnute i kockastije. To je sada trend. U modi su i LED diode - eto ih i na „golfu“. Visina je smanjena za 28 mm, što donosi vizuelnu dinamiku.
Kabina očekivano otmena, kvalitet obrade i materijali na visokom nivou. Više od C segmenta, manje od premijuma. Osvetljenje instrument table je elegantno sivo, bez kiča. Zameramo što, uz sivu i crvenu boju, u kabini nije korišćena i plava, kao u „šestici“. Za utehu, postavljen je kolor ekran osetljiv na dodir, ali i tu ima problema. Stanice na radiju mogu da se traže samo preko tač-skrina, a ne na dugme, što nije praktično u vožnji.

Ipak, veliki plus u kabini je prostranost. Četvoro gabaritnih ovde može i na daleki put. Odlična vest je da je standardna oprema u „sedmici“ sada bogata.
Pod haubom je 1,2 TSI benzinac. Mali, ali - sjajan agregat.
Kompletan članak i više slika na sajtu Kurir-info.rs
Autor: Mladen Radulović
Foto: Dado Đilas
Ovi testovi Kurira su puni "genijalnih" konstatacija:
1."Harmonija sa upravljačem, menjačem i ostalim komandama trenutno je uspostavljena!"
2."U modi su i LED diode - eto ih i na „golfu“
3. "Četvoro gabaritnih ovde može i na daleki put."
Koliko toga tek bude kad se pročita ceo test - ne želim da znam. :)
Za divno čudo, taj "osnovni" paket meni sasvim dobro izgleda uživo. Plus što je zaista prostran. Jedino sam skeptičan prema motorizaciji, dok ne probam.
Nema razloga za strah od motorizacije. Taj novi TSI se radi u Škodi i sada ima samo „jedan kaiš za celi život“( više o tome možete da vidite na Autoportal.hr ). Znači, sa problemima ( sa lancem ) je gotovo ...
1.2 TSI 105 ks kod Leona jede ko Maradona pre smanjenja želuca. U tom smislu, treba proveriti ovaj manji pre eventualne kupovine.
Odlican enterijer, sasvim solidna oprema i u osnovnom modelu, verzija sa 5 vrata je mnogo bolji izbor od 3-vratne.
Spolja je uzasno dosadan! Prica o konzervativnom dizajnu vise jednostavno ne pije vodu. Auto koji se kupuje zbog preprodajne vrednosti. Dakle iz racuna. Bljak...
Ne kazem da je los tehnicki.
ПИТ
Кажу да тај са 2.0д бежи преко носа опасно! :)
Обзиром на твој стил вожње, дебело би се свађао са њим!! :)
Nesto ne verujem da se radio stanice mogu menjati samo na ekranu, mora da postoji neko dugme za to, izgleda da su novinari nenaviknuti na "luksuz" pa im sedmica izgleda kao svemirski brod :)
Gagiba
Haha, pa i 1.9 se otimao povremeno. :)
Lepse je ipak kad se guza otima nego kljun. ;)
Za one kojima je problem bezanje, ima 4-motion.
Mada i on bezi nosem iz krivine, odnosno produzava kroz krivinu, ili ispravlja krivinu sto bi reko nas narod, ako se pretera sa brzinom.
Meni zadnja vuca br 1, pa tek onda 4x4, prednja na kraju. ;)
Sedmlcu imam vec oko 3 meseca.1.2 tsi se veoma lako i lepo vozi i prosto je neverovatno da ima samo 85 ks.veoma je tih udoban,posto sam imao i sesticu mogu da potvrdim veliki napredak u svakom pogledu.auto se mora detaljno pogledati,obavezno provozati pa onda suditi o njemu.
Imam sedmicu vec godinu Dana auto je savrseno, isto tako Sam I peticu I sesticu IMA, Ali sedmica je cudo of auta. A vi koji kritizirate tako golfa kao auto 100 posto ste u krivu, koji je to japanac bolji od o golfa DA jednom sidnete u golf a onda bi se uvjerili sta je auto. DA japanci ili alfe ma ljudi moji ne mojte to DA vas ko to cuje. Svaki golf je kralj na cesti.