home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Lodži“ nudi megalomanski prostor na svakom delu. Dostupan je i sa sedam sedišta, a sve to uz korektnu cenu

Baš su gabariti najjači adut „lodžija“. U prtljažnik staje 827 litara, a kada se spusti drugi red - 2.617! Ozbiljna konkurencija transporterima jer „lodži“ može da ponese čak 710 kilograma tereta!

Mesta ima na pretek i na zadnjoj klupi, a može se ugraditi i treći red sedišta.

Vozač takođe ima mesta i sedi solidno, ali upravljač može da se šteluje samo po visini, dok u osnovnoj verziji ni to ne može... Enterijer je praktičan, ima čak 12 polica, ali utisak kvari jeftina i tvrda plastika. Preporučujemo ugradnju multimedijalnog sistema „medija NAV“ (doplata), inače će vladati monotona atmosfera u kabini jer narandžasta instrument tabla nije u korelaciji s emocijama.

Pod haubom je 1,6-benzinac. Ima 85 KS, ali sasvim dovoljan jer je „lodži“ sa testa težak samo 1.090 kg.

Autor: Mladen Radulović

Kompletan članak i više slika na sajtu Kurir-info.rs



čitanja : 2773



Komentari

E sad vi ovoj predivni Lodigy uporedite sa Rapdom za istu paru! Ima li dileme kakve?

Autor tony 17 Dec 2012, 17:24

Porediš dve različite klase. A to je neuporedivo.

Autor dzigi 17 Dec 2012, 18:03

Neću "porediti", ali ću citirati zvaničan komentar NCAP-a, koji ukazuje da "neka" razlika Lodgy-a i Rapida postoji:

1. Lodgy ( sa "72%" za čeoni udar )
"In the frontal impact, the screen pillar was heavily deformed at the top of the windscreen and the roof was bent in front of the B-pillar. The rear passenger floor panel and tunnel were completely separated, extending into the driver's footwell and the transmission tunnel was deformed between the front seats. The car was penalised for the instability of its passenger compartment in the test. Dummy readings indicated marginal protection of the passenger's chest and structures in the dashboard presented risk of injury to the knees and femurs of driver and passenger. Protection of the driver's feet and ankles was rated as marginal, owing to deformation and rupture of the footwell area. In the side barrier impact, protection of head, abdomen and pelvis was good and that of the chest was adequate. In the more severe side pole test, dummy readings of rib deformation indicated weak protection of the chest. The seat and head restraint provided poor protection against whiplash injuries in the event of a rear-end collision."

2. Rapid ( sa "94%" za čeoni udar )
"The passenger compartment remained stable in the frontal impact. The Rapid scored maximum points for its protection of the front passenger. Readings for both front seat dummies indicated good protection of the knees and femurs and Skoda showed that a similar level of protection would be available to occupants of different sizes and to those sat in different positions. The Rapid scored maximum points for its protection of the driver in the side barrier test. In the more severe side pole test, protection of most body regions was good and that of the chest was adequate. The seat and head restraint provided marginal protection against whiplash in the event of a rear-end collision."

Autor Moron 17 Dec 2012, 18:29

Izvinjenje svima. Lodgy sa 10,7 i Rapid sa 15,4 poena za čeoni udar

Autor Moron 17 Dec 2012, 18:33

Ovoliki auto,a tezak samo 1090 kg?Naravno da ce dje dobio samo tri zvezdice.

Autor milan 17 Dec 2012, 18:36

Sirotinjski auto. I samim tim traziti mu bilokakve zamerke je neukusno. Nekoj porodici ce ovo biti kao Kadilak.
Da postoji jeftiniji konkurent iste klase, poredjenje bi bilo na mestu.

Autor Uros Cuore Sportivo 17 Dec 2012, 18:37

UCS.
Slažem se potpuno sa tobom da mu Rapid nije konkurent, kao i da Lodgy-u u njegovoj klasi po ceni ne postoji konkurent.
Ali ne mislim da je Lodgy u varijanti od oko 15.000 "sirotinjski auto". Naprotiv! Onom za 9.900 nemam šta da prigovorim za te pare, sem onog što je NCAP naveo

Autor Moron 17 Dec 2012, 18:47

@Moron,
Kod ovog Lodgy-ja vise nego kod bilo kog auta gledam odnos lima za novce. Prvo sto pomislim je nekadasnja Zastava 850 kombi. (Ne znam da li kje ovo tacan naziv, za svog zivota video sam primerke na prste jedne ruke a vise ih ne vidjam uopste)
Taj Lodgy za 15000 ce, bar po meni, biti raritet tako da ga ne uzimam nesto ozbiljno. Mozda i gresim...
Uglavnom, bezbednost je ozbiljno pitanje kojim u buducnosti treba da se bave ljudi iz Dacije(Renoa) ali isto tako mislim da nije prioritet kod kupovine njihovih vozila.
Da li zbog nepostojanja svesti o bezbednosti u voznji, ne secam se da su moji roditelji a i ja sa njima, gledali kako je prosao Logan na testovima. Upravo smo gledali kako da nakrpimo sto vise para da dobijemo sto vise od opreme. Bilo dva jastuka i nama puna kapa.
Cenim da kupci Dacije vecinom razmisljaju tako.
Ovo i nije bas pohvalno, zar ne?

Autor Uros Cuore Sportivo 17 Dec 2012, 18:57

Neka testiraju na NCAP-u ovaj "ogoljeni" Rapid za nase trziste a ne onaj za EU. A i Dacia u visem paketu opreme sigurno ima bar 4 zvezdice.

Autor RS 17 Dec 2012, 19:22

Paket opreme neće promeniti činjenicu da se patos savija, cepa, probija, da se krov savija, da u kabinu prodiru elementi vešanja.
Lodgu je limeni mrtvački sanduk...u koji kao treba da staviš decu. Jadni oni koji to stvarno i urade...i sve to plate oko 15.000 eura jer najslabiji dizel koji nema klimu je 13.900 u Srbiji (koliko mi se čini).

Dakle, ni priča kako je jeftin više ne pije vodu, kao što je već primećeno u ranijim postovima.

Autor Neša 17 Dec 2012, 20:53

@Uros Cuore Sportivo
Imam jedno "blago" u životu-zove se porodica. A istovremeno jednu veliku obavezu, zbog koje i moju glavu na ramenima moram da čuvam kada sam i sam u vozilu. Zato, ako mogu, gledaću da je vozilo bude bezbedno u granicama saznanja, razuma i moga džepa.
Većina ljudi nema saznanja koja mi imamo ili ih ne smatra bitnima. Priznajem da ni meni pitanje bezbednosti nije bilo tako važno dok sam bio dete ( pa i ono starije, dok sam bio dete u glavi ) ili dok nisam dobio moju decu. Ali danas ... Posebno jer ne znaš do kada će sreća da te prati, jer nekoga ona izda "od prve", a nekoga nikada, ali ko će to znati. Moj otac, recimo, prešao je "milion kilometara", a mada nikada nije naučio da ( bezbedno ) vozi, imao je lude sreće. Imao je barem 6-7 dosta teških udesa, dva puta se i prevrtao ( jednom sa mnom ), jednom i iz kola ispao; "susretao" se sa "fensi" kolima ( BMW 2800 ) i nekad poznatim kamionima ( FIAT ); nekadašnjim VIP ličnostima (Josip Vrhovec ), sletao u kanjone reka i jezera ... Ali sreća je činila svoje. I tako je uvek imao "drugu šansu".
Na žalost, mnogi ljudi takve sreće nemaju, a onda iza njih nesrećne porodice ostaju ili cele porodice stradaju.
I "tu" može ( eventualno ) samo da pomogne "bezbedno vozilo", da životna priča te porodice ubuduće ne bi počinjala kao roman "Ana Karenjina".
Ako se vratimo na Lodgy. Dobar je, ako čovek ne može bezbednije za svoju porodicu da obezbedi. Ali, ako može, a neće, pitanje je šta se tom čoveku uopšte po glavi mota i šta će da mu znači "ušteda" ako se neko "neotklonjivo" zlo desi

Autor Moron 17 Dec 2012, 21:15

Uskoro stiže Roomster 2 ubica Lodgy-ja

http://www.skoda-portal.de/wp-content/uploads/2012/02/Skoda-Roomster-2.jpg

Autor Dejan L 17 Dec 2012, 21:16

@Moron,
Apsolutno se slazem sa tvojom pricom, i verovatno to razmisljanje mene "ceka" kroz koju godinu. Ali eto, mi smo npr. nasu Zastavu 128 zamenili Loganom. Star Trekovski receno(uvek sam mrzeo tu seriju jer sam fanaticni dzedaj), skok od par stotina parseka.
Tesko da ce kod izbora Dacije ikad biti ono "ako moze a nece". Po mom nekom misljenju, sve je to ograniceno na "jedino novo sto moze". Tako i mi onomad imali izbor izmedju Zastave 10 i Logana.
Eto Dejan L spominje Roomstera kao konkurenta ovog Lodgy ja a on ce biti za klasu bogatije ljude.

Autor Uros Cuore Sportivo 17 Dec 2012, 21:27

Uros Cuore Sportivo
U svetu vozila sa 5 sedišta može uslovno da se kaže da Lodgy ima konkurente ( tj. ako ne gledaš i prtljažnik ). Ali, ti je i "gepek" stavka ili trebaš vozilo sa 7 sedišta, Roomster ne može da se poredi sa Lodgy-em

Autor Moron 17 Dec 2012, 21:33

@Moron,
Kolega koji vozi Logana bacio je ozbiljan pik na Lodgy-ja. Porodican covek koji ima dvoje dece i voli tako da natrpa brdo stvari u kola i ode npr. njima do Turske na letovanje. Njemu je, po meni, "vazduh"(aludiram na prostor) jako bitan a i nikad nisam cuo nekog da tako hvali taj Renoon dizel motor. Svaki put mislim u sebi da je zato sto on, a i ja, ne vozimo bolje automobile.
Eto, Dacija je uskocila kao legitimni naslednik Zastave iz vremena Stojadina i Yuga. Nista specijalno bolje, samo u korak sa vremenom. Druga meta-isto odstojanje...

Autor Uros Cuore Sportivo 17 Dec 2012, 21:37

Uros Cuore Sportivo
Činjenica je da "tamo" ima mesta kao u "furgonu", a i ( jači ) dci može lepo da potera lodgy-a. Valjda mu pasivna bezbednost nikada zatrebati neće, a najbitniji element aktivne bezbednosti svakog vozila se ionako zove čovek

Autor Moron 17 Dec 2012, 21:54

@Dejan L
meni deluje da je pogrešna pretpostavka na sajtu, kao da je ono brat sa modelima Sharan i Alhambra.

Autor Uzelac 18 Dec 2012, 10:01

Savremeni test je za 30% rigorozniji,od onih sa po;etka 2000 tih.Dacijinu nebezbednost treba uslovno shvatiti, odnosno u odnosu na nove modele, ali tri zvezdice sa samo dva vazdusna jastuka bez ESP i nije tako los rezultat, posebno ako se uzme u obzir da je jednu zvezdicu izgubio zbog odsustva bilo kakve zastite pesaka.Nista bolju i cvrscu sasiju nemaju ni npr.prva Xara picasso ili Scenic prve generacije, a bogami ni Golf 4.

Autor Bora 18 Dec 2012, 10:26

@ Uzelac
Nije, pogledaj deo iza zadnjih vrata, suviše mali 3. bočni prozor, što znači da nije Sharan ni pastrmka ni crvenperka, hehe

Autor Dejan L 18 Dec 2012, 10:46