Renault Clio 1.5 dCi na probi "Novosti"

Preuzeto sa: Novosti.rs
Kada se neki automobil proda u 12 miliona primeraka onda je jasno zašto kompanija svakoj novoj generaciji tog modela pokušava da udahne novi, savremeni duh, ali i da zadrži i sve stare prepoznatljive okvire.
Takav je slučaj i sa modelom “reno klio 4”, od kojeg, u francuskom automobilskom gigantu to ne kriju, očekuju da nastavi utabanom stazom prethodnika i da predvodi novu gamu vozila koja je u pripremi.
Zato je “klio 4” porastao za 35 milimetara, a veštim prekomponovanjem unutrašnjosti (ne nauštrb putnika) dobijen je prtljažni prostor koji, bez obaranja sedišta, ima za ovu klasu respektivnih 300 litara!
Ulazak u unutrašnjost vozila je lep doživljaj. Sve je drugačije nego kod prethodne generacije. Instrument tabla je moderna, jedinstvena, ali sve je i dalje veoma pregledno, funkcionalno. Od opreme, u modelu sa opremom “dinamik” kojeg smo mi imali na testu, bukvalno “nema šta nema”. Počevši od klime do navigacije, “tač skrin” ekrana, audio-sistema (nije predviđen CD), senzora, kamera za pomoć pri parkiranju, tempomata, start-stop sistema koji ionako štedljivom motoru (nova generacija poznatog 1,5 DCi dizelaša) pomaže da ruši rekorde u štedljivosti, tu je i sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici, i, naravno, ABS, ESP i ostali elektronski sistemi koji su sada u takozvanom “standardnom” paketu opreme.
Kompletan članak na sajtu Novosti.rs
Razočaran. Samo 3.6 l/100 km. S obzirom na trend, u najmanju ruku očekivao sam da ovaj Clio u toku vožnje proizvodi gorivo i puni sopstveni rezervoar..
I da se ostaci prednjih guma lepe za zadnje pa kad se prednje istroše, samo im zameniš mesta.
Clio 4 najbolji u klasi, ali kako je prodaja vozila zbog krize u Srbiji ravna nuli, biće ih malo po našim ulicama.
@Dikh tu kava
Moj Megan koji je veći i teži još u sedan varijanti iz 2004g. sa 1.5 DCI i 80ks van grada troši ispod 4 litre znači nije na preuveličavam ili nešto slično znači 100% i po bordu a i po mojoj računici koliko naspem. Po gradu je ako napravim svih 100km bude negde odo 6-6.5 litara ugravnom to ne prelazi. A ovo je još novi motor sa star-stop i novijom tehnikom ubrizgavanja goriva tako da potrošnja nije preuvelicana.
Zaboravi još pitati da li neko zna da li za ovaj motor ide i DPF filter?
Dakara
Uglavnom se priča da su dci štedljivi, ali prvi komentar posvećen je isključivo autorima testa. U arhivi autobloga ima dosta testova "Novosti", i po pravilu, sa svakim autom su postigli prosečnu potrošnju znatno manju nego fabričku. Fenomeni..
Dakara
Vreme bez DPF-a je daleka prošlost. Nikada više isplativih i pouzdanih dizela.
Nabavka ovoga DCi-a od strane "dede" bi se isplatila tek u rukama "unuka", a možda ni tada
Uz neke zamerke koje su mnogi ranije iznosili, možda je i ok u smislu proseka klase.
Ali, ako i možda "mogu" da prihvatim da "vazdušne zavese" ni kao doplata ne mogu da se odbiju kod novog Dačija Sandera, ne razumem kako to nije moguće ni kod novog Klija ( jer neka razlika u ceni ipak postoji ).
Možda je neko i spreman da i za veće pare ( tj. po ceni Klija ) glavom "bočno" dočeka pri bočnom udaru ili prevrtanju, ali meni to i ne deluje tako privlačno ni za manje novce ...
@moron
Sad sam i ja našao da ima DPF filter. Ovaj moj je bio zadnji bez tog filtera od sad će svi morati to imati jer ovi zeleni povećavaju standarde.