home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Nekoliko meseci posle premijere „lodžija“, u Srbiji „Dačija“ ubacuje novu „tricu“. Stigao je novi „sandero“, zatim „sandero stepvej“ i specijalista za srpsko tržište - „logan“.

Cene su još „akcijske“. „Sandero“ i „logan“ u osnovnoj opremi koštaju 7.790 evra, dok se za osnovnu varijantu „stepveja“ traži 9.500 evra. Ovim povodom na Divčibarima je upriličena test vožnja za domaće medije.

Jedna stvar odmah upada u oči. Obe svetlosne grupe sva tri modela neodoljivo podsećaju na one iz „VW pola“, pa i ove „dačije“ podsećaju na mali „folksvagen“. Siluete su prepoznatljive iz prethodnih modela, dok hvalimo oštre linije spojlera. Unutrašnjost je takođe ulepšana. Znatno je lepši centralni greben, koji je sad obložen boljim materijalima, a uz to se napravilo mesto za multimedijalni sistem.

U tehničkom pogledu sva tri modela „stoje“ na zajedničkoj platformi. Cilj je smanjenje troškova proizvodnje, čime je omogućena pristupačna cena.

Kompletan članak i više slika na sajtu Kurir-info.rs



čitanja : 3298



Komentari

Gluplji test nisam pročitao.
A farovi više liče na farove Fabije 1. generacije.

Autor Deyan_L 11 Feb 2013, 11:28

Konačno sam shvatio šta mi smeta kod novog Sandera :)

U pitanju je zadnje staklo koje nema veze sa dizajnom zadnjeg kraja, kao da ga je neko tu slučajno spustio. Šteta, inače bi bio prihvatljivog dizajna...

Autor Predrag® 11 Feb 2013, 11:52

@Predrag®
haha, nije valjda da si nesto pronasao?
Samo estetski ili i funkcionalni nedostatak? :)

Po mom misljenju Sandero je uspesno dizajniran cak i ako se zanemari koliko kosta...

Autor carobnjak 11 Feb 2013, 12:02

Carobnjak
Nešto mi smeta još od trenutka kada sam video prvu sliku, a danas sam shvatio da je problem zadnje staklo ;)

Nisam ga uživo video, ali kako ovaj estetski nedostatak ima veze sa C stubovima, verovatno da je i funkcionalni ;)

Cena, paketi opreme... su za svaku pohvalu ;)

Loganu dajem prednost, iako će verovatno Sandero bolje da se prodaje ;)

Autor Predrag® 11 Feb 2013, 12:17

"Sva tri modela koriste vrhunska bezbednosna dostignuća „Renoovih“ inženjera"

To je taj prepoznatljivi, "informativni" literarni stil.. Nema sumnje, Dacia jeste "vrhunski bezbedan" auto. Za kalendarsku 1993-94 g. ..

Autor Dikh tu kava 11 Feb 2013, 12:30

Ce da vidimo sta ce kaze E-NCAP...

Autor carobnjak 11 Feb 2013, 12:32

Evo o tome koliko prelaze Dacije. Obratite pažnju na vidno stanje kola.

https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2011/04/07/tuzlanski-taksista-loganom-presao-550.000-km

Pa sledeća:
http://www.renaultforumserbia.com/index.php?topic=7653.0

Autor marqoni 11 Feb 2013, 23:58

@auto nije off topic.

@marqoni (mada više volim Mange)

Evo ti Florida sa 275.000 km (Beogradskih):

http://www.polovniautomobili.com/oglas1364817/yugo_florida_in_16l/

I, šta sada? Sve može da pređe puno kada se adekvatno održava, pa čak i Florida. Koju korist imaš od toga što pokušavaš da podigneš Dačiju na mesto koje joj ne pripada? Jeste ona pristupačan i pouzdan auto, ali je ipak samo kompromis.

Ako neko zaluđuje ljude na ovom Blogu to si onda ti.

Autor Predrag® 12 Feb 2013, 00:06

SAT plus 14.februar 2013.
Dačija: Volan se otrgne iz ruku ako točak udari u rupu.
Loša zvučna izolacija.
Živahni motori koji nisu baš štedljivi.
Za isti novac ima i boljih i bezbednijih.
Laku noć!

Autor Deyan_L 15 Feb 2013, 12:18

@Deyan_L
obavezno da napises to i na Vrele Gume, kapito?
:)))

Autor carobnjak 15 Feb 2013, 12:21

@Deyan_L
Sto si ti jednom na sajtu VG napisao kao komentar nekoj gospodji/gospodjici da si imao Opela i da imas i sa njim iskustva... nikada to ranije nisi rekao iako si bezbroj puta ponavljao sta si posedovao i sta posedujes od automobila?

Autor Orlo 15 Feb 2013, 12:35