home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Zvezda je rođena!

Ovo je „klio“. Pa to je neverovatno. Dizajnerska revolucija, uživo! Kreator je Lorens van den Aker, ubuduće Lorens od Klija.

„Reno“ poslednju deceniju osciluje na dizajnerskom planu. Sada je amplituda ponovo na snažno uzlaznoj putanji. „Klio“ izgleda kao savršeno definisani atleta, linije su napete, zadnji kraj „potentan“, svetlosna grupa oštra... Skulptura u Lorensovoj režiji.

Spoljašnjost je presudna kod kupaca. Još je bolje kada se karakter prenese u kabinu. Ovde je upravo taj slučaj.

Dominiraju reljefne površine i dobri materijali. Posebno ističemo kolornu instrument tablu, koja do sada nije viđena u B segmentu. Ona je centralni faktor uživanja za sve koji voze „klio“. Vozač sedi odlično i drži se za vrhunski mesnati upravljač. Ali eto prve mane. Ukoliko je za volanom gabaritni tip koji pomeri sedište pozadi, iza njega ne ostaje previše mesta. Ipak, u proseku četvoro odraslih komotno će se voziti, čak i na međugradskim relacijama.

Prostor je zato „iskočio“ na prtljažniku koji broji čak 300 litara.

Pod haubom modela koji smo na test dobili od „Hit auta“, dilera „Renoa“, nalazi se čuveni 1,5 dCi.

Kompletan članak i više slika na sajtu Kurir-info.rs



čitanja : 2698



Komentari

"Ovo je „klio“. Pa to je neverovatno. Dizajnerska revolucija, uživo! Kreator je Lorens van den Aker, ubuduće Lorens od Klija."

Ha ha ha :)

Autor MV 12 Feb 2013, 07:50

Revolucija gepeka i kontrolne table. Zbog velikih mišića, kabina trpi u širini.
Nos porastao, gepek takođe, kabina po komforu u suštini ista. Dizajn kao lepak za muve, a motor... , dovoljno smo čuli već. Ovde ću stati

Autor Deyan_L 12 Feb 2013, 08:33

Auuu, al` si ti zapeo sa ‚‚trpljenjem u širini‚‚...Pa automobili a,b i c segmenta se prave za četvoro, pusti priče o centimetrima to su nijanse, ne verujem da je lošiji od konkurencije po prostoru i ako jeste to je za neki milimetar ili centimetar koji nikome nisu bitni, osim onima koji traže bilo kakvu manu, jer ‚‚osećaju pripadnost‚‚ brendu koji voze oni ili njihova mama.A motor je jedan od najboljih na svetu, jedan od najprodavanijih dizel motora ikada tako da stvarno tu stani...mesecima nisi promenio ničije mišljenje, prekini uzalud je, možeš menjati samo sebe ako želiš da budeš srećan.A ovaj auto je prelep po mom, kao i po ukusima mnogih i biće jedan od najboljih u klasi, ne postoje najbolji, postoje samo ukusi...

Autor Bora 12 Feb 2013, 09:29

Lično, u ovoj "klasi" kola, pre klija bih uzeo SX4, jer to vozilo za manje pare nudi više prostora za komforan prevoz putnika, življi motor, a i bolju bezbednosnu opremu ( u SX4 ima više jastuka nego putnika ), tako da ne znam šta bi bila eventualna ( objektivna ) "komparativna prednost" klija.
Ako neko zna, "spreman" sam da "saslušam" ...

Autor moron 12 Feb 2013, 09:51

Gotovo sam siguran da bi "Zov" (prirode) bolje i stručnije testirao/analizirao netbook računare, nego "Kurir" automobile.
Ovo mu dođe kao da na "Pink"-u gledaš "Naučni forum" sa voditeljom Sašom Popovićem!

Autor Đenka 12 Feb 2013, 10:28

Profesionalan tekst nema sta!
Umesto da navedu cenu za "probani" dizel oni navode cene za benzinca?!?

Autor carobnjak 12 Feb 2013, 10:58

Objektivna ‚‚komparativna prednost‚‚Klia u toj klasi je bolja oprema, svežiji dizajn, unutrašnji prostor veći od sx 4, duže m.o rastojanje,veći prtljažnik od sx 4, veća masa prikolice bez kocnica, nosivost
osnovne verzije za 4 kg veća,osvojio zlatni volan, najbolji rezultati crash testa u kategoriji sa 5 zvezdica, sx 4 ih je na ranijim testovima osvojio 4, kao naprimer i Oktavia 2, a to je po nanovijim standadima ravno danasnjih 3 kao Dacija koju svi pljuju...hoćeš još!?

Autor Bora 12 Feb 2013, 11:01

Mislim da Clio IV nema veći unutrašnji prostor od SX4. Ako nije greška, za naše tržište nema ni vazdušne zavese.

Autor Dikh tu kava 12 Feb 2013, 11:39

Znači danas je Bora novo ime za MangeTA :)

Clio 4 je jedan od neupotrebljivijih automobila u segmentu.

Autor Predrag® 12 Feb 2013, 11:47

Ovaj testirani dci kosta 13-14k ako ne i vise. Sta nam mazu oci sa nekim cijenam ispod 10k..

Autor Sony 12 Feb 2013, 11:51

1.Nije Bora novo ime ya mangeTA nego sam uporedio podatke i klio nije jedan od najneupotrebljivijih u klasi, već među najupotrebljivijima... 2.ljudi veruju i ne veruju u koncern... bla, bla...nije mi to mama, ili riba da im verujem,kupim ono sto mi se vozi i sviđa, 3.Klio ima veće unutrašnje dimenzije od sx 4- proveri, 4.Ljudi veruju i u Reno-Nissan koncern (oko 8 miliona), nešto manje nego u VW (skoro 9 miliona) ali veruju puno, a svi lažu u potrošačkom društvu, pa i vw verovatno najviše 5.Vozim privatno bmw318i compact iz 1999 a žena fiestu 1.4 iz 2004. i završavaju mi posao
5.Za klia ne znam da li su platili, ali bih se i ja složio da je najlepši auto u segmentu i jedan od najboljih i ne znam zašto bi to neko trebao da plati cenovnik benyinaca imate pa pogledajte na sajtu renoa 6.imao sam prilike da vozim (posedujem 6 meseci) golf 5 i potpuno razočaranje 7.Golf 7 mi je sada najlepši od svih, a sve škode i hyundai su mi nakaze, to su moji stavovi(izuzev Jetija )

Autor Bora 12 Feb 2013, 12:19

Sviđa mi se ovaj novi Clio u svakom slučaju bolji mi je od 208 koji mi je nekako ženstven ne mogu da zamislim nekog muškaraca da sebi uzme 208.
@Sony
Koliko ti smatraš da bi se trebale kretati cijene za Clia 1.5dci ako je ono gore puno?

Autor Dakara 12 Feb 2013, 12:19

Ja probao oba.
SX4 je komotniji unutra od Clio-a, posebno nazad.
Clio je lepši.
Ne bih uzeo ni jedan od navedenih.

Autor Dikh tu kava 12 Feb 2013, 12:27

@Dikh tu kava
kakav je Clio u voznji?

Autor carobnjak 12 Feb 2013, 12:31

I da! ne mažu vam oči, već osnovna verzija sa abs, esp, 4 erbega, elektropaketom retrovizora(sa grejanjem) i stakala, svetlima za maglu, dnevnim led svetlima, hillassist sistemom ,karticom umesto kjluča i čime sve još.... košta 10 hiljada eura benyinac od 75ks, za jedanaest hiljada dobiješ i klimu i multimediju i ukrase...

Autor Bora 12 Feb 2013, 12:34

Bora
Ja sam se vozio u SX4 ( i napred i pozadi ), a sedeo sam i u kliju 4 napred ( pozadi sam pokušao, ali nisam uspeo ) i moje je »razumevanje« da SX4 nudi značajno veći prostor za putnike na zadnjoj klupi.
Oko »brojeva« koji označavaju veličinu prtljažnika ne bih polemisao, jer ti brojevi često obuhvataju i prostor za rezervni točak ako ima »kit za reparaciju«, što je slučaj i sa klijom 4 ( jer se kod njega rezervni točak u svakoj varijanti doplaćuje 50 eura ), tako da bih se tu pre kladio na SX4.
Što se tiče bezbednosti, mislim da je potencijalno bolje imati vazdušne zavese nego ih ne imati, a izgleda da klijo u Srbiji bočno nema ni zavese, ni venecijanere ...
Šta je lepše, zavisi od oka posmatrača ( što bi jedan ovde rekao )

Autor moron 12 Feb 2013, 13:17

@ moron
Treba li pomenuti japanski kvalitet koji ima SX4?
Ili će da se nađe još neki NOVI nik de la Renault reciklirani?

Autor Deyan_L 12 Feb 2013, 13:30

Carobnjak

Nemam pojma. Clio sam probao samo taktilno. I vizuelno. Ne verujem da ide loše. Htedoh vožnju, ali navališe novinari.. SX4 sam vozio. Ide vrlo dobro (nisam preko 120). O unutrašnjosti znaš šta mislim.

Autor Dikh tu kava 12 Feb 2013, 13:44

Doplacuje se rezervni točak,ali ne utiče na veličinu prtljažnika ni u jednoj varijanti.Klio pozadi ima mesta kao i prosek klase, a i sx 4.Možda brojke lažu, ali hteo sam da vam kažem da su razlike neznatne.A nisam ni renault reciklirani samo ne volim isključivost.U svakom slučaju sx 4 je stari model , od Japana nema ni j, čak se nikada tamo nije ni prodavao, razvili ga Fiat i Suzuki u Madjarskoj gde se jedino i proizvode, ali smatram da jeste kvalitetan bez obzira na to. Nisam komentarisao ostale modele samo sam rekao da mi je Klio lep i jedino mi je još Polo u toj klasi, a što se tiče argumenata u nadmetanju sx 4, ako su ti zavese važan parametar i mesto na zadnjoj klupi, onda je sx 4 bolji i od Fieste, 208, Pola, Ibice, Grande Punta,Lanče y,Corse, audija A1, Minija, Fabije,Sandera i ne vidim razlog zasto bi ih neko uopste kupio, sto ne kupe sx4 jer ima zavese...

Autor Bora 12 Feb 2013, 13:51

@Bora
Sve si u pravu.
Pozdrav

Autor moron 12 Feb 2013, 14:11

Clio je najbolji u klasi. Dizajn samo može biti dsan konkurencije. Motori? Savršenstvo prema VW grupi. Sinoć smo imali demonstraciju HTP, šta i koliko može a 16,5s do stotke.
1,5 DCI proverena mašina najmanji potrošač u klasi a Mercedes mu je dao poverenje.

@Bora
Svaka ti je na mestu u gornjim komentarima. Ovde ima dosta hejtera i ljubomornih na Reno.
Ko god se pojavi i da + Renou, dođe mu neku MangTa, kako sam razumeo, a ne znam u čemu je štos?

Autor marqoni 12 Feb 2013, 17:15

@marqoni
I ti si sve u pravu.
Pozdrav

Autor moron 12 Feb 2013, 17:25

Imao priliku da provozam, motor ok.. unutrasnjost hmmm fleke ostaju u sekundi sjajna plastika je veoma losa, zadnja klupa je katastrofa i onaj ko sjedi pozadit nek mu je dragi bog na pomoci .. ali kad sve sabere i oduzme poprilicno veliki napredak renaulta izasli su sa ovim modelom iz kruga bezlicnosti .. e treba jos vidjeti to sve i na novom meganu :)

Autor mire_tz 12 Feb 2013, 17:34

Da se ne lazemo, Yaris ima odlican radio upran sa losim zvucnicima ,a to se lako resi, i ubedljivo je najprostraniji, a ako kojim slcuajem nije najprostraniji po cm3, onda je najprakticniji odmah nakon Polo-a.

Polo za tovar, Yaris za putnike, jasna stvar.

Autor Fordovac 12 Feb 2013, 18:36

A kada ce 1.2 TCE?

Autor moron 12 Feb 2013, 19:24