TcS test Toyote Auris HSD i D-4D 2013

Preuzeto sa: Toyota club Serbia
Nekako je ’double-double’ učinak rezervisan kao košarkaški termin, međutim TOYOTA klub Srbija je pomerila granice i tako testirala dve Toyote Auris koji su u potpunosti suprotni jedan drugom i nezavisno orijentisani. Toyota Srbija je još jednom potvrdila našu izuzetnu saradnju i pružila nam pravu podršku. Na testu našla su se dva modela Aurisa, hibridni 1.8 HSD i dizel 1.4 D-4D.
Ova dva modela bila su predstavljena i članovima TcS-a na osmom tradicionalnom skupu koji je održan na Avali. Novi Auris je model koji je klasičnog japanskog dizajna potrebno je doživeti ga i onda se kompletna slika o njemu menja i počinje da vam se izuzetno dopada.

Po svemu sudeći novi Auris druge generacije je pomerio naša očekivanja na jedan viši nivo u odnosu na predhodnika. Novi Auris je sada dinamičniji, napred agresivan, dok je pozadi sa široko postavljenom svetlosnom grupom dobio sportski izgled. U spoljašnjosti dominiraju agresivna prednja svetla na koja se pod kosinom nastavlja maska motora dok bočno ima izgled kao kupe. Predhodnik je imao oble linije, dok njegov naslednik obiluje sa oštrim i izlomljenim linijama.
Auris dizel je Style varijanta u barselona crvenoj boji, sve dodato na Luna plus 16" aluminijumski točkovi(5 duplih krakova), hromirani okviri prozora, hromirane bočne lajsne na vratima, hromirani završetak izduvne cevi. Auris hybrid je Sol varijanta u biserno beloj boji(perla bela), dodato na Style plus 17'' aluminijumski točkovi, hromirane lajsne na maski hladnjaka, električno preklopivi spoljašnji retrovizori.
Unutrašnjost oba Aurisa je izuzetno opremljena, dok se položaj za upravljačem nalazi veoma lako, iako se sedi sportski nisko, osećaj udobnosi i sigurnosti je na visokom nivou. Centralna konzola koja je postojala kod starijeg brata sada je zamenjena u retro stilu, tako da ona sada ne postoji, gde je uklopljeno dosta različitih stilova, nešto što smo videli na novom Yarisu, nešto od Lexusa CT 200h. Uglavnom kao da se išlo na kartu kvaliteta, a ne posebnosti, jer je ovaj auto po našem mišljenju prevenstveno namenjen vozačima Toyote, koji su je već imali i kojima je pouzdanost na prvom mestu. Mesta ima sasvim dovoljno i za više osobe čak i na zadnjoj klupi. Ono što je karakteristično za oba Aurisa je Toyota Touch&Go koji sadrži navigacioni sistem sa kompletnim kartama. Ujedno je to i multimedijalni uređaj sa opcijama i prikazom informacija o vozilu. MP3 i iPod uređaji mogu da se povežu preko Bluetooth ili USB priključka. Ovaj sistem takođe ima mogućnost primanja i slanja SMS poruka preko ekrana, pregledanja fotografija putem USB-a i nekoliko dodatnih aplikacija. Za bezbednu vožnju unazad zadužena je kemera koja se prati preko istog ekrana. Dizel ima digitalni klima uređaj, dok je kod hibrida dvozonski. Multifunkcionalni volan je kod oba modela, dok hibrid ima i tempomat. Dizelaš ima izuzetno precizan i lepo dizajniran šestostepeni menjač, dok se kod hibrida nalazi već provereni CVT automatski menjač čija palica je u hibridno plavoj boji. Hibrid ima i grejače sedišta, električne podizače prednjih i zadnjih stakala, elektrokromatski unutrašnji retrovizor, brisače sa senzorom za kišu, senzor za svetlo, sedišta u kombinaciji kože i tkanine, središnji naslon za ruke presvučen kožom, kožne detalji na centralnoj konzoli i vratima.
Kompletan članak i više fotografija na sajtu Toyota club Serbia