home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Uprkos malim dimenzijama pažnja koju privlače izuzetno je velika. Njihova pozornica su bulevari i poznati kafići, a ciljna grupa svi kojima je originalnost na prvom mestu. Upoznajte do detalja tandem koji se bori za titulu najpoželjnijeg gradskog automobila

Da prolazak kroz gradske gužve ne mora obavezno da bude i monoton prva je dokazala fabrika FIAT. I dok stariji čitaoci pamte originalni „ćinkvećento“ koji je u domaćem izdanju motorizovao Jugoslaviju, savremeni vozači imaju novog favorita, simpatični „fijat 500“. Nostalgični dizajn i provereni kvalitet koji je Fijat „doktorirao“ promovisali su „500“ u vrh prodaje a retro manija doprinela je da i u Srbiji serija „500“ bude izuzetno popularna. Sada je, nakon gotovo sedam tržišnih sezona vreme da se liderstvo preispita, a kao glavni rival prirodno se nameće Opelov „adam“.

Iako nemački brend nema značajnu tradiciju modela u lajfstajl klasi, nedostatak iskustva se zaista ne primećuje jer je od prvog pogleda na „Purple Fiction“ boju karoserije jasno da je „adam“ jednostavno rođen da bude primećen. Jedina veza sa prošlim vremenima zapravo je ime, jer je „adam“ ime dobio po osnivaču kompanije Opel. U svim ostalim kategorijama „adam“ je potpuno savremen automobil, koji je i više nego spreman da ponudi alternativu „fijatu 500“. U pogledu izgleda, „adam“ donosi ono što je najbitnije – originalnost. Testirani model na najbolji način ilustruje želju Opelovog tima, jer je kombinacija tamno ljubičaste boje, atraktivnih „Rulet“ felni od čak 17 inča i belog krova prava kombinacija. To ne znači da ćete u gradu na popularnom ćošku videti dva takva automobila, jer je ideja upravo da svaki „adam“ bude jedinstven i neponovljiv a da glavni dizajner bude budući vlasnik. Bilo da je reč o prednjem delu koji zahvaljujući neobičnim svetlima i maglenkama ne predstavlja repliku većih Opela, neobičnoj liniji krova ili detaljima „adam“ je poseban i samo svoj. Ništa manje pažnje ne privlači ni enterijer, naprotiv. Ulazak u kabinu samo je potvrdio visoka očekivanja koja Opel više ne mora da krije. Unutrašnjost je impresivna, pogotovo na testiranom Glam modelu čiji spisak opreme u potpunosti opravdava ime.

Kompletan članak na sajtu Topspeed.rs



čitanja : 3229



Komentari

Fiat 500 je dokazao da su stereotipi o lošem Fiatu PROŠLOST.
Fiat 500 je prošao i na bezbednosnim testovima u SAD-u.
Fiat 500 je prodat u 1.100.000 komada, a tražnja ne jenjava.
Adam jeste veći, ali se to unutra ne vidi i ne oseća

Autor Roomster 22 Jul 2013, 08:02

Taj sistem Start Stop, bas dosta umanjuje potrosnju koliko vidim, ja znam da kada sam isprobavao to da gasim auto na semaforima, samo bih povecavao potrosnju :))

I samo nesto, malo mi preterano da na ovolicni auto idu 17-e, koliko god ja voleo vece felne..

Autor NemanjaBB 22 Jul 2013, 10:28

Uzivo ovaj Adam nije nista posebno, cak se moze reci i da je ruzan!
Pored toga nema istorijski pedigre niti smek kao mali 500 koji iako je na trzistu vec 6 godina - ima veliku prednost!

Autor carobnjak 22 Jul 2013, 10:35

P.S. a za one koji misle drugacije (a potom se ponose svojom objektivnoscu) pitanje:
za koliko godina ce ovaj Adam dostici milionsku cifru kao Fiat 500, ili bolje receno da li ce ikada? :)

Autor carobnjak 22 Jul 2013, 10:51

Adam!!

Autor ALEKSANDAR BG 22 Jul 2013, 11:08

Jel je to onaj super najbolji i ultimativniji FIRE benzinac sto je "zveknuo" na supertestu AutoBild-a i na oko 50.000 km?

Autor Orlo 22 Jul 2013, 12:03

@Orlo
nije, to je bio 1.4 100ks!

Evo najobjektivnijeg komentatora, koji nije pristrasan nikad, a samo hvali Opel, medjutim sad je ostao bez teksta... :)))

Autor carobnjak 22 Jul 2013, 12:10

@carobnjak
Uf sada je sve objasnjeno iako je razlika izmedju 1.2 i 1.4 u hodu klipa... :) ... a cinjenica je cinjenica... :P
Zamolio bih te da pokazes gde sam to sada hvalio Opel?
Nadam se da ti je dioptrija odgovarajuca, ili si od vrucine obnevideo... ;)

Autor Orlo 22 Jul 2013, 12:24

@Orlo
zakazao je 1 cilindar, nije imao kompresiju i motor je zamenjen u garanciji!

A ti pitaj vlasnike ostatka od milionceta i kusur da li su imali slican problem?
Desava se, naravno da to jeste cinjenica, kao i ovo sto sam naveo...

Sto se navijanja za Opel tice, ti to ne radis direktno, ali ja to vidim! :)

I sta ti mislis, u koliko primeraka ce biti prodata ova fensi visebojna igrackica?

Autor carobnjak 22 Jul 2013, 12:46

@carobnjak
Znam ja sta je bilo sa tim motorom vrlo dobro, samo sam hipoteticki postavio pitanje... a ti si se osetio prozvanim i potrebu da mi odgovoris... ;)
Meni je drago sto ti to vidis...
:)
Ne znam, prognoze ne radim, ima ljudi koji to rade... ;) ... vidim da im sada lepo ide prodaja...
P.S. Imidz odnosno "istorijski pedigre" je bitan u marketingu, naravno i u prodaji, ali vidim da je jedan deo modela i bez toga uspela na trzistu a neka i nije, jedan od primera je New Bettle... DS3 je dobar primer za uspeh a takodje je lifestyle auto bez nekog istorijskog pretka koji bi mu utabao put uspeha... tako da je sve relativno i neizvesno.

Autor Orlo 22 Jul 2013, 13:07

Čak je i utoBild pisao o Fiatu 500 koji je obišao planetu bez kvarova.
Fiat je podigao kvalitet, nema sumnje.
DS3 je tu da pokida tradiciju, Adam sam video prošle nedelje, bzvz pogotovo farovi

Autor Roomster 22 Jul 2013, 13:14

Adamove serije su oko 100.000 komada godisnje.

Autor Pedja 22 Jul 2013, 13:31

Orlo
pa puno toga je u marketingu, nikako da shvatis...

Autor carobnjak 22 Jul 2013, 14:57

Da dodamo da je adam 50% posto skuplji, makar toliko ruzniji, sa gomilom kich detalja i ni malo stila za razliku od 500.

Autor Fordovac 22 Jul 2013, 16:29

Adam, cool mali autic.
Kad bih nekad kupovao auto u klasi super mini, opel bi prodao jedan primerak vise.

Autor Damko 22 Jul 2013, 19:54

Juče sam ga video prvi put, ne svidja mi se jedino pozadi ispod štopova ona svetla okrugla, kao što su napred maglenke.
Meni u ovoj klasi je najlepši A1.

Autor Pit 22 Jul 2013, 20:01

realno, fiat 500 polako pocinje da pokazuje godine jer ulazi u 6. godinu bez ikakvih godina, a fiat nesto ne spominje da ce da ga osvezi. nije to porsche 911 ili jeep wranger pa da imaju vecne dizajne.

Autor mile antena 22 Jul 2013, 20:02

*ikakvih dizajnerskih promena, ne ikakvih godina.

Autor mile antena 22 Jul 2013, 20:03

Očekivao sam da DS3 ugrozi 500 ali ništa, ne vjerujem u ružnijeg Adama. Opel u domenu motorizacije nije ni blizu Fijatu.

Autor bakicar 23 Jul 2013, 14:12

Citao sam pre neki dan supertest Fiat-a 500 u AB na 200.000 km... i osim sto im je motor zveknuo na 50.000 km i menjac je odsvirao svoje pa su ga nosili da ga pregledaju i ustanovili da je potreban novi menjac koji kosta cini mi se 2.400 eura + troskovi ugradnje... nesto su sredili pa su ih dodatni troskovi opravki izneli tricavih 3.500 eura za naknadne popravke... a vrednost Fiat-a 500 sa tom kilometrzaom na kraju testa - 2.700 eura.

Autor Orlo 31 Jul 2013, 17:47

@Orlo
u kom Autobildu?

Autor carobnjak 31 Jul 2013, 17:49

@carobnjak

autobild.de

Javi i Dejdzi da vidi doktorat... ;)

Autor Orlo 31 Jul 2013, 17:51

@Orlo
mislio sam da je bilo u domacem izdanju, a da sam propustio.
Vodi racuna da su servisni troskovi u Nemackoj par puta veci nego kod nas!

Autor carobnjak 31 Jul 2013, 17:54

@carobnjak
To je jasno, radni sat je mnogo skuplji nego kod nas u servisima... samo sam objavio par cinjenica iz njihovog teksta... naglasak je na sklopu menjac-motor... ;)

Autor Orlo 31 Jul 2013, 17:58

@Orlo
ne samo sati vec i delovi!

Neko je ovde izneo primer, cini mi se za Mazdu , da je u Nemackoj set kvacila oko 1200 eura a kod nas u ovlascenom servisu 150 eura! :)))

Sa sve ugradnjo! Mozda cifre nisu bas tacne ali njihov odnos jeste!

Autor carobnjak 31 Jul 2013, 18:02

@carobnjak
A osim cene tu je i kvalitet delova. Kod njih je neuporedivo bolji...

Autor Orlo 31 Jul 2013, 18:09

@Orlo
aha, i tako kvalitetni se raspadaju a nasima ne fali nista! :)

Da li si se nekada zapitao kako ih voze u redakciji i sta im rade, posebno ako vozila nisu nemacka? Potplacivanje i da ne pominjem.

Mislite o tome...

Autor carobnjak 31 Jul 2013, 18:16

@carobnjak
Nemoj molim te o tome kako ih voze svi (doduse tacno sam znao da ces da okrenes na tu kartu kako bi defekt opravdao), i sve ostale modle na supertestovima su vozili svi clanovi tako da nemoj...

Autor Orlo 31 Jul 2013, 18:43

Sta ste se uhvatili tog jednog cilindra na 500 L što je "zaribao"? Zato auto i ima obično najmanje 4 cilindra, da bi bez problema nastavio kada 1 "zariba". JEltako?

Autor dokker 31 Jul 2013, 18:45

@Orlo
nisam ja rekao SVI nego KAKO su ga vozili, dovoljno je samo jedan koji ne voli Fijat , da recimo pri visokim obrtajima iz cetvrte ubaci u prvu, i?

Samo razmisli da li je i to moguce da se desi, bar kao pretpostvaka...

Neka oni samo testiraju nemacka vozila, to jedino i znaju, posebno kad je VW u pitaju.
Mogu misliti koju lovu dobijaju, jer je upravo AB i najzasluzniji za njihov trzisni uspeh...
Ne zovu ga dzabe VW GLASILO!

Ako mislis da je to nemoguce, onda si naivniji nego sto sam mislio! :)

Autor carobnjak 31 Jul 2013, 18:50

@carobnjak
"dovoljno je samo jedan koji ne voli Fijat" - ma prava teorija zavere protiv italijanskog giganta... :)
Vidim i Kizashi se nije pokazao dobro... mora da i Japance mrze, kao i onaj Passat 2.0 TDI sto im je takodje zveknuo i jos par fenomenalnih "francuza" i "nemaca"...
Da su VW-ovo glasilo u potpunosti se slazem... a da budem iskren mediji imaju uticaja na plasman, ali i na njega uticu i sam (ne)kvalitet proizvoda i neznanje/lakovernost kupca...

Autor Orlo 31 Jul 2013, 19:05

@Orlo
ponavljam: PRETPOSTAVKA!

Zar ti nije sumnjivo da se desio ozbiljan kvar i motora i menjaca na istom vozilu, i to kod motora koji je dokazano pouzdan, pa je mesto nasao i u nasem 500L?

Mozda su nemacka vozila pokvarila lica koja gotive Fijat, otkud znam... :)

Autor carobnjak 31 Jul 2013, 19:10

@carobnjak
Ne bih te vise zadrzavao na ovoj temi... cao, zdravo... :)

Autor Orlo 31 Jul 2013, 19:11

@Orlo
ok, poznata prica... :)

Bolje da si postavio link za taj supertest!

Autor carobnjak 31 Jul 2013, 19:13