Renault Clio Grandtour na probi "Novosti"

Vozili smo novi „Reno klio grandtur“, jedan od najatraktivnijih karavana. Francuzi ponudili, po veoma pristupačnoj ceni, privlačno, porodično vozilo
Karavan vozilo nekada je bilo sinonim na „produženu“ verziju putničkog vozila spremnu da u „nakalemljeni“ gepek primi obilje prtljaga, raznorazne robe, i skoro da niko od proizvođača nije odustao od toga. O lepoti, skladnim linijama, naravno, nije bilo ni govora.
Zato novi „reno klio grandtur“ izaziva toliko uzbuđenja kod poklonika ne samo ovog francuskog brenda, već i kod svih koji bi da istovremeno imaju „limuzinu“, ali i praktičan, svestran automobil.
- Novi „reno klio grandtur“, zamišljen kao skulptura, objekt je čežnje s gotovo ljudskom senzualnošću. Na njemu nema napadnih i oštrih uglova, samo su zastupljene lepo zaobljene linije, koje pobuđuju želju da mu se približite i pogladite ga. Senzualne obline, izrazit prednji deo i sportski oblikovan zadnji kraj - kažu u „Renou“.
Bez obzira na različitost ukusa ovom vozilu bi se teško šta moglo dodati. „Klio grandtur“ je lep, a uz to praktičan i ekonomičan, kakvi karavani uostalom i moraju da budu.
Pri tome uz „ klio grandtur“ vam sleduje oprema kakva je donedavno bila „rezervisana“ za višu klasu. Tu se nalazi multimedijalni tablet računar (R-link), sa ekranom osetljivim na dodir od 17,8 inča. Navigacija, radio-uređaj snage 4h35 vati (zvučni sistem „reno bas refleks“), blutut konekcija, USB i 3,5 mm utičnice, kartica „slobodne ruke“, što znači da vam je za ulazak u automobil i startovanje dovoljno da imate karticu pri sebi (vozilo se i automatski zaključava kada se udaljite od njega), a tu je i pomoć pri kretanju na uzbrdici.
Kompletan članak na sajtu Novosti.rs
Ovaj testirani klijo karavan TCE sa 90 ks košta 12.390 evra. Slažem se da je „skulptura“ ( lep),kako to autor kaže. Ali, „savršen porodični automobil“? Po čemu? Porodica treba mesta, zar ne? Klijo je B segment. Ali, ko ima „Nenadmašan odnos cene i udobnosti boravka“? Logan MCV (bar je to njegova udarna krilatica na sajtu)! Sa istim motorom je izvesno jeftiniji, a gepek mu je za 130 litara veći nego na kliju,tako da se za manje pare dobija značajno više. Ili još bolje – po ceni ovog klija sa 90 ks možete da kupite ceed karavan sa 100 ks? Mislim da porodičan čovek tu nema šta da razmišlja (izmedju malog i potrebno velikog auta za porodicu ) , pri čemu kija nudi i još nešto, što je danas možda bitno, posebno ako dosta vozite. Za potrebe servisa Vaših kola oni dodju kod vas, ostave vam njihovo zamensko vozilo, uzmu Vaša kola da ih odvezu na servis i posle Vam ih vrate. Gde to u Srbiji još ima?
Dakle, klijo kao „skulptura“ – DA, ali kao „porodično vozilo“ - NE
carobnjak
Da,slažem se,ali,kakvo je tvoje razmišljanje na temu klija karavana i ostalih vozila te namene koja mogu da se kupe za te ili slične pare? Zašto klijo karavan,a ne ona dva koja sam pomenuo (ili nešto treće)? Šta to klijo nudi bolje i/ili povoljnije od drugih?
@S & S
samo ovoliko: pravo porodicno vozilo za najmanje para - Fiat 500L! :)
Kako je moguce da novinari Novosti ne mogu da naprave ni jednu pristojnu sliku?
Clio 4 je besmislen u obe izvedbe.
U vezi 500L... u 1.4 verziji troši oko 3l ulja na 10.000 km.
Predrag®
Šta je to besmisleno u Clio 4, koji je najprodavanije vozilo u klasi, u EU, ubedljivo??
Za tebe bi automobil trebalo da liči na kombi, koliko sam razumeo, pa što se izgledom i oblikom približava navedenom, to je bolji?!
Na tvoju žalost, malo ih tako razmišlja, a za njih Renault ima Lodigy.
carobnjak
Nije tema 500L,već klijo 4 karavan,ali kada već pominješ 500L,ja mislim da će postati „porodični automobil“ kada u njega bar u nekoj verziji napred stave dva sedišta za odrasle osobe,a ne kratka sedišta za dečije nogice sa kratkim butkicama
Clio je bestseler i drzi 2.mesto po prodaji u Evropi, odmah iza Golfa!
E sad sto je nekima to ko noz u srce, njihov problem, naravno...
@S & S
uzmi 500 L sa sedam sedista, sedi pozadi a deca nek te voze, i svi zadovoljni! :)
carobnjak
Tema je ova "skulptura". Pa,kada je tebi tako dobar, zašto pre njega preporučuješ 500L?
I zašto je "skulptura" bolja kupovina od dačije logan MCV sa istim motorom?
U čemu je uopšte osnovna razlika karavana (i gde treba da je prednost) u odnosu na nekaravane? U većem prtljažniku! E tu se za iste pare i "nadje" ceed karavan, koji je u svakom korisnom pogledu ( za putnike i prtljag ) veći od "skulpture",a za iste pare sa 100 ks
Predrag®
Pojava Clia 4 je prelepa, izazovna, da se čovek okrene na ulici za njim. Ergonomija perfektna. To što nije pravljen za radnike zidare kad pođu u sihtu, ne znači da nije upotrebljiv.
Osim sto je najprodavaniji i najlepsi u segmentu (ovo je subjektivno, naravno),Clio je i najbezbedniji:
http://www.autoexpress.co.uk/renault/clio/62604/renault-clio-safest-supermini
Cena je dobro odmerena, kvalitet solidan , sta hocete vise??? Najbolje da bude prostraniji od autobusa, karavana C ili D segmenta...
Alo bre!
@S & S 16:55
zasto? Kupujmo domace! :)
Ceed treba da poredis sa Megane karavanom a ne sa Cliom!
Ovaj Clio karavan je prakticno bez konkurencije kao jedini karavan B segmenta, pored jeftinog low-cost Logana i Fabije koja srecom prestaje da se proizvodi...
klijo karavan 90 ke kosta koliko ceed karavan 100 ks. Kako da ih ne poredis?
Sto se tice pominjanja 500 L sa 7 sedista ne treba mi,ali mislim da ti nisi u toku koliko on kosta bas sa 7 sedista. Sa tom cenom ne pomaze ni "kupujmo domace".
@S & S
ne brini,u toku sam, al bas! :)
Problem je sto ti ocigledno ne znas sta hoces...
Ako ti odgovara Ceed, cemu diskusija???
"Tu se nalazi multimedijalni tablet računar (R-link), sa ekranom osetljivim na dodir od 17,8 inča".
17,8 inca?
Pa nije Tesla.
@carobnjak
Ne,ne... okreces teze. Sta je za tebe argument "ZA" klijo karavsn kao "porodicni automobil"? To sto je za tebe "leo"? "Lepota je u oku posmatraca", reci su tvoje.
To sto ga autor smatra "skulpturom"? Bas argument ...
To sto je "drugi po prodaji"? Hocea reci da je za porodicu onda bolji "prvi po prodaji"?
Prosto, nudis zakljucke,bez ikakvih objektivno merljivih cinjenica.
Osim pomena onog busa,u odnosu na sta "autorska prava", pak, pripadaju drugom