home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nova „opel insignija“ nedavno je imala svetsku premijeru na Međunarodnom auto-salonu u Frankfurtu. „Opelova“ perjanica blista s još atraktivnijim stajlingom enterijera i eksterijera, prenoseći nagrađivanu filozofiju dizajna „spoj vajarskog umeća i nemačke preciznosti“ na sledeći nivo.

Koliko je ova atraktivna lepotica napredovala na drumu, „Novosti“ su imale priliku da se uvere u prvoj test vožnji koju je „Opel“ za specijalizovane novinare iz celog sveta organizovao u Nemačkoj, u okolini Frankfurta.

Novi snažni i izuzetno efikasni motori s direktnim ubrizgavanjem, poput dva turbo benzinca i novog turbo-dizel motora, s emisijom od 99 g CO2, uvećavaju već širok portfolio agregata. I na drumu oni „insigniju“ čine okretnom, uzbudljivom. Kod modela s četvora i petora vrata, sa šestostepenim manuelnim menjačem i „start-stop“ tehnologijom, obe varijante, različitih snaga (88 k/120 KS i 103 k/140 KS), troše svega 3,7 litara goriva na 100 pređenih kilometara u kombinovanom režimu vožnje (prema propisu Evropske komisije br. 715/2007), dok „sports turer“ postiže potrošnju od 3,9 l/100 km.

S koeficijentom otpora vazduha, koji je nešto ispod 0,25, „insignija“ je sada najaerodinamičniji hečbek sa petora vrata na svetu. Ono što posebno privlači pažnju jeste potpuno nova generacija info-zabavnog sistema.

Kompletan članak na sajtu Novosti.rs



čitanja : 922



Komentari

@Orlo
sto nestadose dugmici sa centralne konzole ako je tako lako navici se na njih?

Autor carobnjak 10 Okt 2013, 11:12

@carobnjak
Sada je fora, pomodarstvo koje diktiraju tableti, smart telefoni i iphone-i, imati veliki ekran pred sobom i sve raditi na dodir... ali niko ne kaze da je tu i dalje milion opcija i podmenija i menija, pa ponekad i jednostavne stvari postaju komplikovane, a paznja se odvlaci od voznje... ali dobro...

Autor Orlo 10 Okt 2013, 11:19

Mnogo bolje izgleda enterijer ne restilizovane s dosta dugmica, ovako lici na Korejca.

Autor englez 10 Okt 2013, 12:24

Centralna konzola je sada neuporedivo praktičnija. Šteta što na zadnjoj klupi nema mesta za sve one pare koje se plate, ali šta je tu je, to fejslift ne može da reši

Autor monoblok 11 Okt 2013, 23:22