Opel Insignia facelift na probi "Novosti"

Nova „opel insignija“ nedavno je imala svetsku premijeru na Međunarodnom auto-salonu u Frankfurtu. „Opelova“ perjanica blista s još atraktivnijim stajlingom enterijera i eksterijera, prenoseći nagrađivanu filozofiju dizajna „spoj vajarskog umeća i nemačke preciznosti“ na sledeći nivo.
Koliko je ova atraktivna lepotica napredovala na drumu, „Novosti“ su imale priliku da se uvere u prvoj test vožnji koju je „Opel“ za specijalizovane novinare iz celog sveta organizovao u Nemačkoj, u okolini Frankfurta.
Novi snažni i izuzetno efikasni motori s direktnim ubrizgavanjem, poput dva turbo benzinca i novog turbo-dizel motora, s emisijom od 99 g CO2, uvećavaju već širok portfolio agregata. I na drumu oni „insigniju“ čine okretnom, uzbudljivom. Kod modela s četvora i petora vrata, sa šestostepenim manuelnim menjačem i „start-stop“ tehnologijom, obe varijante, različitih snaga (88 k/120 KS i 103 k/140 KS), troše svega 3,7 litara goriva na 100 pređenih kilometara u kombinovanom režimu vožnje (prema propisu Evropske komisije br. 715/2007), dok „sports turer“ postiže potrošnju od 3,9 l/100 km.
S koeficijentom otpora vazduha, koji je nešto ispod 0,25, „insignija“ je sada najaerodinamičniji hečbek sa petora vrata na svetu. Ono što posebno privlači pažnju jeste potpuno nova generacija info-zabavnog sistema.
Kompletan članak na sajtu Novosti.rs
@Orlo
sto nestadose dugmici sa centralne konzole ako je tako lako navici se na njih?
@carobnjak
Sada je fora, pomodarstvo koje diktiraju tableti, smart telefoni i iphone-i, imati veliki ekran pred sobom i sve raditi na dodir... ali niko ne kaze da je tu i dalje milion opcija i podmenija i menija, pa ponekad i jednostavne stvari postaju komplikovane, a paznja se odvlaci od voznje... ali dobro...