Predstavljamo: Lexus GX

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Pomalo zaboravljeni Lexus GX460 je dobio prve promene od predstavljanja druge generacije 2010. godine koje bi trebalo da poprave razočaravajuću prodaju.
GX460 je naime imao veoma lošu prodaju kada je na američkom tržištu prodato tek 11,039 primeraka, što je daleko manje od 35,420 primeraka koliko je prodato rekordne 2004. godine. Ovaj SUV i dalje deli platformu i većinu mehanike sa Toyotom 4Runner, jednim od retkih SUV vozila srednje klase koji je ostao dostojan svojoj originalnoj formuli, a promene, iako male, donele su i veliko smanjenje cene.

Sa dizajnerske
strane, GX460 je dobio agresivniji prednji deo sa novim branikom i LED farovima
dok je zadnji deo dobio takođe nove branike i svetla u "Euro" stilu.
Iako agresivniji ovaj dizajn je takođe i elegantniji i dosta podseća na manji Lexusov
crossover - RX, ali i na nedavno predstavljeni veliki LX570.

Enterijer je dobio novi navigacioni sistem sa monitorom od 20 cm, koji takođe obaveštava vozača o dešavanjima u automobilu, a kupac sada može da bira između veće ponude drvenih i kožnih materijala.
Po prvi put u ponudi će se naći i Premium paket opreme koji dodaje navigacioni sistem, sistem za pomoć pri parkiranju, automatsku klimu i grejače u sedištima, a njegova cena iznosi $54,705 (oko 41,300 evra). Za $61,625 (oko 46,600 evra) u ponudi je i Luxury paket koji između ostalog dodaje i veće točkove i nekoliko monitora koji vas obaveštavaju o mrtvom uglu i lokaciji automobila pored vas.
Sa mehaničke strane promena nije bilo što znači da GX460 pokreće 4.6L V8 motor koji razvija 301KS, dok se snaga prenosi na sva četiri točka preko šestostepenog automatskog menjača.
I pored svih unapređenja Lexus je uspeo da spusti početnu cenu za čak $4,710 (oko 3,600 evra) i ona sada iznosi $49,995 (oko 37,800 evra).
Pored Severne Amerike ovaj SUV će se prodavati i na kineskom tržištu.
Autor: Talladega
Slike: Lexus
@dusan,
u poredjenju sa porsche panamerom, bilo koji lexus je dizajnersko remek delo. :)
Uradili su isto ono sto Mercedes as E klasom, od dosadnog modela pokusavaju da naprave najizazovniji u klasi, ali menjaju samo prednji deo; ovo uvek zavrsi neslavno.