home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Superauto.rs

Američki ukus oduvek se razlikovao od onog koji se neguje na Starom kontinentu. Bilo da je u pitanju muzika, kinematografija, pa čak i neke tehničke “novotarije”, u koje svakako ubrajamo i automobile. Ako igde postoji veća razlika u ponudi modela, to je između evropskog i severnoameričkog tržišta, ma kako to čudno zvučalo.

Počevši od imena modela, koja se vrlo često značajno razlikuju, a čak i onda kada su ona identična, uopšte ne mora da znači da se radi o istom automobilu, naprotiv! Naravno, druga velika razlika jeste privrženost različitim vrstama goriva, odnosno naklonjenost štedljivim dizelima u slučaju Evropljana, te obožavanje velikozapreminskih benzinaca kada su u pitanju Amerikanci. Čak i u slučajevima kada se određeni modeli preklapaju, oni su vrlo često toliko “specijalizovani” za dato tržište, da stičete utisak da se radi o potpuno različitim modelima. Ipak, s vremena na vreme, pojavi se i automobil kojeg jednako dobro prihvate sa obe strane Atlantika, bez prevelike potrebe za dodvoravanjem nekom od pomenutih tržišta. Upravo takav jeste i Hondin model CR-V, koji od 1995. godine, podjednako uspešno “pliva” i u američkim, i u evropskim tržišnim vodama...

Tekst i fotografije: Đorđe Pavićević

Koliko je zapravo CR-V dobar “plivač” i koliko je trenutno tražen, govori i činjenica da se trenutno proizvodi u čak osam zemalja, na tri kontinenta! Drugim rečima, pored proizvodnih kapaciteta u Japanu (Sayama), CR-V stiže i iz evropskih pogona u Engleskoj (Swindon), sa Tajlanda (Ayutthaya), Indonezije (Karawang), pa čak i iz kineskog Dongfenga (Wuhan), a ogromna potražnja za ovim modelom u severnoj Americi, primorala je Hondu da, pored proizvodne linije u Ohaju (East Liberty), otvori i fabrike u Meksiku (El Salto) i Kanadi (Alliston). Podatak kojim se baš ne može pohvaliti puno modela...

Kompletan članak na sajtu Superauto.rs



čitanja : 1298



Komentari

Odličan... šteta samo što je dizelaš preko 2 Litra umesto neki moderni 2.0d sa 170-180ks.

Autor Miki 14 Okt 2013, 17:23

P.S. Novi Sat plus - iz "anonimnih" izvora otkriva da će uskoro da se promeni porez, pa će pri registraciji biti oko 1-1.5 % od tržišne ili kataloške vrednosti. Realno, ovo je dobro za polovna vozila. A za nova, i dalje je 2, 3, 4 puta skuplje nego u okruženju. Tako da je pored toga, neophodan još neki korektivni kriterijum (tipa "popularne" količine CO2, i sl.)

Autor Dikh tu kava 15 Okt 2013, 08:54