Restilizovana Opel Insignia na probi "Kurira"

„Opelovo“ oružje: Jedan od lidera u segmentu je sazreo zahvaljujući efektnim izmenama u dizajnu i u kabini, gde je sve kompjuterizovano i ulepšano
Novo poglavlje za „Opelov“ bestseler
Nemački gigant je 2008. godine ukinuo popularnu „vektru“, kao i njenu verziju „signum“, a konkurenciju je napao novim modelom „insignija“. Pet godina kasnije više nego uspešni automobil, koji je sa više od 600.000 prodatih primeraka digao na noge „Opel“ i GM, dobija svoje drugo poglavlje.
Novinar Kurira imao je prilike da se uveri u kvalitete koje donosi restilizovana „insignija“ na test vožnji koju je „Opel“ organizovao na različitim vrstama deonica između Frankfurta i Majnca. Kad se sretnete oči u oči s novom „insignijom“, zaključak je jasan. Nemci su u estetskom smislu uradili fantastičan posao i na najbolji način primenili svoju konstruktorsku filozofiju - spoj vajarskog umeća i nemačke preciznosti.
Kompletan članak možete pročitati na sajtu Kurir-info.rs
Može da vam se dopada ili ne. Da je smatrate praktičnom limuzinom ili ne.
Ali cena... Ona „odvaljuje“.
Recimo, „base“ paket ( niže nema ), motor 2.0 DTL od samo 110 ks ( „zastarelije“ danas ne može da bude ), po cenovniku „Komnenovića“ košta 23.353. Ako to nije „previše“, ne znam šta se može označiti tom kvalifikacijom. Pri svemu tome, ako pogledate testove novog opelovog 1.6 dizel motora ( koji zamenjuje taj 2.0 DTI u verzijama do 130 ks ), sve pohvale na račun novog 1.6 se svode na iznošenje mana starog 2.0 dizela
Jel zna neko kako se osecaju glave putnika na zadnjoj klupi?
@Orlo
"Jedna od najznačajnijih promena u novoj „insigniji“ desila se u unutrašnjosti. Vodeći se kriterijumom „jasno, jednostavno i intuitivno upravljanje“, proizvođač „Opel“ rešio je da raskine s gomilom dugmića na centralnoj konzoli i umesto njih uvede potpuno drugačiji raspored komandi. Sad je jasno izdvojen deo za klimatizaciju, a tu je i displej od osam inča osetljiv na dodir, koji bi mogao biti brži, ali su nam u „Opelu“ rekli da rade na njegovom poboljšanju."
Toliko o tome da je prethodna tabla bila ok... :)
@Sale & Lease back
nisi u pravu za novi dizel, on je postao najbolji na svetu i pre nego je poceo da se pravi, evo i Orlo ce ti reci... :)
@carobnjak
E carobnjak, sada ti je Kurir strucno i merodavno glasilo, a ovamo im se smejes... :)
Ma mozes da puknes od muke, nisi bio u pravu da je dizel Fiat-ov, pa sada mozes samo da blebeces, i da negodujes na PR saopstenja kojima je posao da pisu hvalospeve ...
P.S. Kada budes nasao gde sam napisao da je najbolji, mozes da se javis, ovako... cao, zdravo.
@Orlo
e tako reaguje neko ko je provaljen! :)))
Ne smatram da je Kurir merilo ali je vrlo lepo opisao problem sa prethodnom instrument tablom, koji je naveden u bukvalno svim testovima i svi su se sa tim slozili, osim tebe, jer eto Opel nikada ne gresi...
Sto se motora tice jos uvek ostaje pitanje ciji je, a to da je najbolji ti si stalno propagirao, ali kao na papiru, svi novinari ga hvale itd.
Ocigledno si kratkog pamcenja ali tu sam ja da te podsetim!:)))
Srdacni pozdrav i sa moje strane! :)
P.S. ja sam, kao i vecina, kritikovao Kurir da su im testovi tj. probe smesne jer su na dvadesetak redova, kao i da verovatno nisu ni vozili te automobile!
Informacije su tipa copy/paste kao i skoro sva ostala glasila sto rade.
Nikada nisam postavljao pitanje tacnosti informacija, sto je velika razlika!
Ja sam za "dugmiće", ali logično razbacane na razna mesta( u meri u kojoj je to moguće ), tako da i "na slepo" možete da "napipate" odgovarajući prekidač.
Znači, stara insignija ( sa milion zbijenih dugmića ) nikako, ali nikako ni touch screen (kao mnogi danas). Nema dileme da je danas daleko više funkcija koje traže razne „prekidače“, ali još uvek ima mesta da se to pametno ravnomerno smesti „na sve strane“.
@carobnjak
Pa kada vec prozivas bi bi red da se javim... ne znam sta je tu provaljeno, ali dobro...
Ma samo ti lepo napisi gde sam ja to "propagirao" da je najbolji i sve ce biti ok! Ovako ja samo vidim, bla, bla, bla...
Osim toga izneo sam svoje misljenje, a i dalje stojim iza toga, ono sto si mogao jednim pritiskom, sada moras u 5 menija, ako je to lakse, onda nisam u pravu, a i objasnio sam svoje razloge, a to sto tudje misljenje ne prihvatas, tvoj problem...
Ocigledno Kurirci nisu ni videli prethodnu kada kazu da su sada jasno razdvojene komande klime...
@Orlo
da sam uspeo da te isporvociram, kao i obicno! :)
Sve je u redu, ako treba izvinicu se, vec sam vise puta...
Jel se secas kad si pricao da 1.6 CDTI ima najveci obrtni momenat u klasi, performanse, kako ga novinari hvale a ja sam ti rekao da je jako rano reci da je najbolji i da ce se tek znati za 2-3 godine?
Isto tako sam ti rekao da se Fijatov pokazao kao najbolji u smislu pouzdanosti!
Da li je moguce da se ne secas?
Sto se dugmica tice, kazes mogao si jednim pritiskom, pa jeste ali pod uslovom da ga PRONADJES!
To je sustina problema...
@carobnjak
Ne moras da se izvinjavas, ali kada ma vec spomenes onda je valjda red i da ti odgovorim...
Pazi, da smatram da je ovo idealno resenje i da branim slepo stavove, rekao bih to, ali sam ja pobornik onoga pre restyle i iza toga stojim... slozices se vec.
Sto se tice motora, lako je proveriti, ali nisam rekao da ima najveci obrtni moment, vec mozda snagu i a obrtni medju najvecima - nisam izmislio nista podaci su za sve ostale motore dosupni tako da ne vidim potrebu da lazem. Dalje, odmah sam se distancirao sto se tice cinjenice kakav je motor u eksploataciji jer je jos rano, i to se lako proveri, a osvrnuo sam se na cinjenicu da ga hvale na svim poljima sa prvih testova, i da je to pohvalno za njih s obzirom na cinjenicu da je proslo podosta od zadnjeg njihovog dizela. Eto. :)
@carobnjak
Sto se tice "sume", slazem se da ih ima puno, ali makar nisu sitni kao kod nekih proizvodjaca... doduse svi koji su ih komentarisali, i kojima su mnogo zasmetali, nisu spomenuli neki primer kod drugog proizvodjaca, sa velikim brojem dugmica a da je to sve dobro/odlicno ispalo...