Test – Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic: Razumna odluka

Preuzeto sa: Superauto.rs
Tržišni život modela Auris počeo je 2006. godine kada je Toyota odlučila da “razdvoji” svoj najuspešniji model Corolla na dve potpuno različite karoserijske verzije, i time tržištu ponudi gotovo dva različita modela – limuzinu koja je nastavila da nosi ime Corolla, dok je hečbek, kao daleko popularniji oblik karoserije, poneo naziv Auris.
Drugim rečima, iako zvanično postoji tek nešto manje od jedne decenije, Auris zapravo poseduje itekako duboke korene i pedigre, i to kao jedan od najuspešnijih i najpopularnijih automobila, ne samo u Toyotinoj ponudi, već i generalno, kroz istoriju. Nažalost, očekivani uspeh prve generacije donekle je izostao, što zbog potpuno novog imena na koje brojni kupci u Evropi nisu bili “spremni”, što zbog nedovoljno agresivnog nastupa, ali i zbog nešto više cene, koja je konkurisala VW Golfu, kao jednom od najpopularnijih evropskih automobila, uopšte. Nova, druga generacija, usvojila je potpuno različite principe, te je pored daleko atraktivnijeg i agresivnijeg izgleda, na tržištu i cenovno veoma konkurentna, a kao “bonus”, pored hečbek verzije, nudi se i karavan Touring Sports, koji se nedavno našao na našem testu...
Tekst: Đorđe Pavićević
Foto: Đorđe Pavićević, Zoran Živkov
Zapravo, na test su nam stigle čak dve Toyote jer se pored Auris Touring Sports, tu našao i njegov najbliži „rođak“, nova Corolla, koja nam je poslužila kao „reper“ za neke od oblasti u kojima smo analizirali prednosti, ali i mane karavan verzije novog Aurisa, dok ćete ovaj put na detaljan test nove Corolle morati malo da se strpite, ali će i on biti uskoro objavljen. U svakom slučaju, toliko slični, a opet toliko različiti, Toyotini predstavnici u C segmentu ovaj put nastupaju snažniji daleko agresivnije nego li ranije.
Kompletan članak na sajtu Superauto.rs