home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Preuzeto sa: Superauto.rs

Kako drugačije nego “đavolski” okarakterisati automobil čiji V10 biturbo motor naprosto puca od snage i ispod haube krije pravu ergelu od čak 742 “konja” (u vreme testa), automobil koji i pri samoj pomisli na pedalu gasa, ubrzava kao da sutra ne postoji, a uz sve to, na registarskoj tablici nosi broj 666!?

Nastavljajući druženje sa ekstremnim automobilima nemačkoj tjunera MTM, ovaj put vam, nakon Audija R8 GT3-2, predstavljamo RS6 Clubsport, sada već prošle generacije C6, koji je na probnoj stazi Nardo u Italiji, postigao fantastičnu brzinu od 362,5 km/h.

Tekst i foto: Đorđe Pavićević

Kada se malo bolje analizira situacija na tuning tržištu, može se relativno lako doći do zaključka da „metu” tjunerskih kuća u većini slučajeva predstavljaju automobili koji već i u serijskoj verziji, poprilično privlače pažnju i „vrte glave” prolaznicima, bilo da su u pitanju sportski automobili, bilo veliki i moćni SUV-ovi. Retko ko se „troši” na automobile B segmenta, a čak i u najpopularnijem, C segmentu, uglavnom su hot hatch automobili ti koji dobijaju glavni publicitet. Prilično je redak slučaj da i poslovne, da ne kažem prestižne limuzine, dođu „pod nož” i budu „naturpijane”, i to do tih granica, da bez problema mogu da postide i rasne sportske automobile.

U nemačkoj tjunerskoj kući MTM očigledno smatraju da već ionako veoma zaokružen i bogat proizvod, kakav je Audi RS6, ima još uvek sasvim dovoljno potencijala da pruži dodatnu injekciju adrenalina. Podsećanja radi, RS6 je Audijeva „perjanica” u segmentu poslovnih limuzina, sa izraženo sportskim karakterom, pre svega zahvaljujući snažnom V10 agregatu (u C6 generaciji koja je bila aktuelna do 2012. godine), kojeg potpomažu dva turbo punjača.

Kompletan članak na sajtu Superauto.rs



čitanja : 902



Komentari