Polovni Alfa Romeo 159 JTS 4 na probi "Novosti"

Šest cilindara pruža neverovatno zadovoljstvo u vožnji, uz odličan „kvatro“ pogon
„Alfa“ je „alfa“! Zato nas je mejl naše čitateljke Dragane S. iz Zemuna veoma obradovao i motivisao nas da joj pomognemo.
„Poštovani, volela bih da kupim polovnu ‘alfu 159 JTS’, pa vas molim za mišljenje o tom automobilu.“
Prvo smo proverili da li Dragana slučajno nije „pomešala slova“, pa je, umesto JTD („dizelaš„, mnogo zastupljeniji na našem tržištu), navela JTS, ali nas je Zemunka odmah uverila u to da dobro zna šta hoće.
- Ne, hoću baš taj „benzinac“ sa šest cilindara.
Uporno raspitivanje svih članova „Auto-dodatka“ o tome ko ima takvu „mašinu“ urodilo je plodom - jednu izuzetno očuvanu „alfu“ pronašli smo u rentakar agenciji „Avako“.
Zahvaljujući razumevanju njenog direktora Ljubiše Živkovića, ubrzo smo se našli za komandama „alfa romea 159 JTS 4“.
Kompletan članak na sajtu Novosti.rs
@NemanjaBB,
Trosi kao i svaka dobra riba...
U cenu je uracunat i osmeh na licu :D
Potrosnja i obilje prostora :)) Pozadi iza malo visocijeg coveka mogu da sede samo deca.
Ronsonovska potrosnja goriva kao i kvalitet Alfi predstavljaju glavni benefit ovog italijanskog proizvodjaca. Ako se tome doda kvalitet servisne usluge, njena cena kao i dostupnost rezervnih delova, sasvim je jasno zasto je populatnost ovih emotivnih dizajnesrskih resenja toliko velika. Proslog meseca u Srbiji prodata je cak jedna Alfa, a u celoj prosloj godini citavih 44. To je ipak odlican rezultatobzirom da Mahindra nije prodala ni jedan.
Jos da dodam da je kao polovnjak vrlo interesantna zbog male cene a bogami je i lepa k'o lutka.
Nisam imao priliku da vozim ovu 3.2 (nisam siguran da sam je uopšte i vidio ikada uživo), ali sam određeno vrijeme imao 2.4 JTDm sa 200 KS. Ona je trošila devet litara nafte u gradu sa jako nježnim pritiskanjem gasa.