home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nove generacije a svi lideri! Neko mora pobediti!

Ima li odgovora na dve najveće srpske kafanske teme:
1. Ko je bolji, polovni Golf ili novi 500L?
2. Mercedes ML i BMW X5

Na prvo pitanje odgovor se zna, jer novo je novo! Na odgovor povodom drugog pitanja, strpite se do kraja uporednog testa

Situacija kada proizvođač automobila gromoglasno najavi novitet, a onda ga jedva i oni koji su ga stvorili razlikuju od prethodnika nije ništa neuobičajeno.

Ta politika sitnih koraka, bez naglih vizuelnih turbulencija je posebno karakteristična za premijum brendove, koji oprezno saopštavaju svojim tradicionalnim klijentima da im ljubimac više nije u modi.

Ovakva situacija je potpuno karakteristična i za dva najveća konkurenta u premijum SUV segmentu. Mercedes ML nove generacije je stigao bezmalo dve godine ranije od novog BMW-a X5, stvarajući nevidljivu paukovu mrežu na tržištu, koja će zaustaviti svakog platežno moćnog kupca u ovoj klasi.

Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs



čitanja : 3863



Komentari

neovisno o ishodu tkz. testa , pored tehnickih gresaka ovo bi bio jedan od najgorih testova i misljenja sto sam ikada procitao. 1-/10.

Autor heha 03 Maj 2014, 10:42

ML je bolji u svakom pogledu,bez diskusije!

Autor Kristijan_Pa 03 Maj 2014, 11:20

@Kristijan_Pa
?!

Autor Đorđe 03 Maj 2014, 11:59

X5 savremeniji i lepsi.

Autor milan 03 Maj 2014, 12:07

Dva sveta. Inace jako "zanimljiv" test SUV-a koji ne ukljucuje off-road test. Postavlja se onda pitanje cemu SUV a ne limuzina onda ?
Limuzina je jos voznija, manje trosi, brza, agilnija itd.

Autor Pit 03 Maj 2014, 12:46

@Pit
Moderni SUV je za kompleksase da gledaju sa visine. Posebno za one koji prodaju sve sto imaju od djedovine i dodju u grad da se hvale.

Autor Masha 03 Maj 2014, 13:16

Mercedes ima bolji sistem glasovnih komandi. To ovako ide otprilike.
Vozac Mercedesa:"Alo, mašinsko! Ubaci u treću!"
Sekundu kasnije....
Mašinac:"Primljeno!"
Dve sekunde kasnije...
Mašinac:"Odrađeno! Vozi Miško!"
:)))

Autor toma 03 Maj 2014, 13:27

A X5 ima najsavremeniju dodatnu opremu, lopatu !
Ako se sidje sa asfalta, must have, setite se samo onog testa ML, X5 i GC, samo X5 se zaglavio. : )))

Autor Pit 03 Maj 2014, 14:40

тома

:)))
Насмеја ме добрано сад!!!

Тешко је ценити које возило је боље јер прво треба дефинисати шта значи "боље" али дефинитивно приликом куповине одлучују афинитети тј склоности у вожњи.
Можда мало и изглед...

Све у свему: Пензос против Спорта па ко шта воли!! ;)

Autor Гагиба 03 Maj 2014, 14:59

Gagiba
Vi jedino mozete tako nesto i da pisete. Ali, istina je malo drugacija. Sto bi vi rekli, sta ne umes da napravis, trk u ZF pa kupis. ML je udobniji, sposobniji off-roader, tj sa njim smes i van asfalta a da se pritom ne izblamiras i ne moras da teglis lopatu u gepeku i kaljace. : )))

Autor Pit 03 Maj 2014, 15:53

Pit
Ona kratka anegdota nine o ML -u, vec o mercedesu, ako kapiras sta hocu da kazem:)
Sto se tice ZF-a, kako komentarises to sti de zf 8-stepeni menkac nalazi i u Audiju i u BMW-u, i uvek u iporednim testovima bmw u toj kategoriji bude mnogo bolji. Razmisli malo. Mali nagovestaj: mehanicmi deo menjaca je samo trecina price. Uskladjenost sa motorom, logicki deo i softver su ostatak price. Taj BMW ZF menjac star 5 godina je nagrdio novi Merc 9tronic u uporednim testovima. Mislim da je i stari bmw zf 6 stepeni menjac prejak za bilo koji mercov. A sledece godine stize zf9:-D
A ti kad ti se onaj iz masinskog odeljenja uspava tesi se da je made in Daimler:-D
Nego, nema te na trmama koncept 9 i i8. Aj, ako mr ne bude mrzelo napravicu u jednoj slici sve naslove iz strane stampe o i8, pa da za cas sve sagledaa jednim pogledom.;-)

Autor toma 03 Maj 2014, 16:54

@Masha
Potpuno se slazem sa tobom! Narocito to vazi za one,ja ih zovem DZIB-ovi, SAV-ove ili kako ih vec zovu (SUV kvazi kupe).

@Pit
Ponasanje van asfalta puno zavisi od montiranih guma.
P.S.
Dobro si spakovao Smarta u avliju, taman je stao izmedju 212 i kapije! ;)))

Autor Optimus Prime 03 Maj 2014, 17:45

toma
Samo jos kad bi bilo istina. ; )
Sto se tice i8, nema tu mene sta da odusevi. Od dizajna pa nadalje. A 9-ka me razocarala ( koncept ), mislio sam da ce mnogo bolje i ozbiljnije to da odrade. Ovako, MB nece morati da izbacuje nista novo. : (
S klasa je avion za ono.

Autor Pit 03 Maj 2014, 18:44

Optimus
Jeste.
A Smartic moze i malo pored, videces ga nekad mozda, samo ga ćušnem sa strane da izadjem sa 212. ; )

Autor Pit 03 Maj 2014, 18:47

ML je mator mator mator mator. Dosta vise. Napravite novi model. Ne znam kako se voze, niti me zanima, ali ne mogu biti ni blizu dobri kao E klasa ili 5 serija, ali na prvi pogled je jasna razlika u enterijeru u korist X5.

Autor Fordovac 04 Maj 2014, 03:00

gde uporedjuju ovog mlakonju sa bmw..om..cccc

Autor ivan 04 Maj 2014, 08:05

Mozete da se prepirete do sutra jel bolji BMW ili Mercedes, ali Golf je Golf, cim se i u ovakvim testovima pominje! :)

Autor Panco 04 Maj 2014, 09:41

Mali nagovestaj: mehanicmi deo menjaca je samo trecina price.
Autor toma 03 Maj 2014, 16:54
Aha, znači to ne znaju da naprave.
Ok.
Znači ZF je livnica samo ?
Ne bi rekao.
Po tvom ZF lije gvošdje, bez ispitivanja, prenosnih odnosa itd.
Pa se same fabrike bave time.
Moguće je da gotov proizvod svaka fabrika malo preradi ili doradi, tačnije ušteluje po svom.

Ali dobro, kad nešto ne znaš, odeš i kupiš gotovo.
Trk ZF, samo da se mole bogu da se ZF ne ugasi. :)))
Inače kad smo već kod menjača, evo te "pobede" :
E359 cdi 9G na 250 kmh ide na 2700 obrtaja, dok 530d 8ZF ide 3200.
E tako stoje stvari, činjenično stanje.

Autor Pit 04 Maj 2014, 12:21

Rikošet
03.5.2014 10:16
17
3
Oba automobila su do te mjere amerikanizirana da američki Jeep Cherokee danas djeluje više proevropski orijentisan od njih. Dizajn je ruku na srce očajan kod oba, jer su neuspješne kopije uspiješnih prethodnika, a od potpune propasti ih spašavaju gabritne karoserije, masne farbe, zasljepljujući ksenoskih farovi, gomile hroma i ogromne alu felge zbog kojih ih je jednostavno nemoguće ne registrovati na ulici. Osim odličnog mjenjača i motora BMW u ovom dvoboju nema šta da ponudi. To što se bolje ponaša na cesti može se slobodno okačiti mačku o rep, jer se od ovakvih vozila ipak očekuje da imaju kakve takve off-road mogućnosti, ako ništa drugo onda da mogu tegliti neku prikolicu i slično. Mercedes je tu dva koplja ispred i pogonski, i elektronskom podškom, i opcionim vazdušnim ogibljenjem, koje omogućava podešavanje klirensa... BMW je isključivo vezan za asfalt pa se postavlja pitanje u čemu je razlika između klasične karavanske petice sa 4x4 pogonom i 3.0d motorom i X5? U klirensu, gumama i položaju za upravljačem? Prava dilema je vrijedi li to 4.500 eura razlike u cijeni, ako se u 99% situacija vozite po asfaltu. Ne vrijedi jer se 5 Touring puno bolje vozi na asfaltu nego X5 kojem u tom slučaju smetaju njegov povišeni klirens i velike gume... Mada nije predmet ovog testa, generalno pored Range Rovera i Jeep Cherokeea, BMW X5 je previše mekan "soft", a ML nažalost dizajnerski potpuno neproporcionalan i zdepast. Da se X5 i ML prave u Evropi kladio bih se u njihovu pouzdanost i izdržljivost, ovako mi se britanski i američki proizvod iza kojih stoji dugogodišnja off-road tradcija čine dosljednijim, potpunijim i logičnijim izborom.

Autor Max 04 Maj 2014, 13:01