home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Od svih japanskih proizvođača, Mazda trenutno proizvodi najatraktivnije automobile. Ne u smislu da su samo najlepši, već kao da su na najbolji način prilagođeni ukusu evropskih kupaca. Teško je u ponudi kompanije iz Hirošime pronaći neki model koji izgleda kao model dizajniran i osmišljen za globalno tržište. Svi su izuzetno atraktivno, sportski orijentisani, a kompletna gama ima jasno definisan vizuelni identitet.

A, ono što najviše podseća na evropsku filozofiju kreiranja automobila je to da se ponuda konstantno širi, tako da smo nedavno u Barseloni imali priliku da testiramo Mazdu CX-3, model pozicioniran u klasi ispod popularne CX-5-ice. Novitet će imati težak zadatak da se nosi sa konkurentima, kao što su Opel Mokka, Renault Captur, Nissan Juke… Spisak je dugačak! Tokom prvih test vožnji pokušali smo da ustanovimo čime kompaktni Mazdin krosover raspolaže u borbi sa izuzetno oštrom konkurencijom.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs



čitanja : 2479



Komentari

Nevezano za koga bi bio kupljen i sta mislimo o ovoj klasi automobila, ovde mi je konkurent i nova Vitara. Da li bi radije kupili CX-3 ili Vitaru (slican motor i oprema, Vitara dosta jeftinija).

Autor Uzelac 01 Sep 2015, 08:17

@Uzelac
CX-3 mi deluje kao bolji izbor, lepsi u svakom slucaju.

Autor Eki 01 Sep 2015, 08:33

Lepa oprema kod benzinca je odnos 16.000 : 21.000€, nije mala razlika.

Autor Uzelac 01 Sep 2015, 08:47

Ova dvosed klasa jeste lepa, ali i značajno skuplja od baznih dvoseda od kojih je nastala. Tako da ne znam sta se podrazumeva pod "dobra kupovina" u ovom segmentu.

Autor moron 01 Sep 2015, 08:54

Besmislena kupovina, bar u Srbiji. Za te pare napucana Octavia, rok trajanja neogranicen!

Autor carobnjak 01 Sep 2015, 10:09

carobnjak
Ti sa obimom hvalisanja škodislava postade "veći katolik od Pape"...

Autor moron 01 Sep 2015, 10:14

@moron
Ja generalno ne volim SUV-ove ali ovaj i ima nekakvog smisla u gradskim uslovima. Malo je izdignut, bolji pregled za parkiranje a male dimenzije.
Plus zaista dobro izgleda...

Autor Eki 01 Sep 2015, 10:22

Ja vozim Superb i poznat mi je odnos ulozeno-dobijeno kod Skode, nego otac bi da proda stan i penzionerski da se preseli u neki brdoviti kraj, pa sam mu predlozio Vitaru, benzinac 120 ks, 4x4, kozna sedista sa grejanjem, navigacija i jos dosta lepe opreme izadje 18.450. Mislim da nema konkurenciju, cak ni medju skodom :)

Autor Uzelac 01 Sep 2015, 10:22

Nema ja dilemu da su mazda CX-3 ili Capture ili 2008 zbog većeg klirensa potencijalno veće upotrebne vrednosti od mazde 2, Klija ili 208. Možda dobijete malo na unutrašnjem prostoru, ali samo možda i samo malo, a na kraju svakako manje nego u C segmentu. Ali razlika cene je ipak značajna, tolika, da to nekada cenom prevazilazi i C segment.
A „dobićete“ i lošiji koeficijent otpora vazduha, veću čeonu površinu ( znači, lošije perfomanse i veću potrošnu goriva ), kao i lošiju stabilnost.
Sve to čovek treba da „izvaga“. I sam da odluči. Nekome baš to nedostaje, taj klirens, koji nudi i sandero stepway.
Ali, ništa od tih vozila nema 4X4 ni kao opciju ( a nekom u brdovitim krajevima će baš to da treba zimi ). Nova „vitara“ nudi i to, ali sam čuo da je taj 1.6 benzinac relativno veliki potrošač goriva ( pa i u verziji 2WD ). Bar su često bili takvi komentari na raznim testovima.

Autor moron 01 Sep 2015, 10:48

то су аутомобили који се у нормалним земљама купују ћеркама кад очисте другу годину на факсу ...

Autor Столе 01 Sep 2015, 14:00

@ moron

Mazda CX3 ima u ponudi AWD i sa dizel i sa benz motorom. Inače, ne kupuju svi automobil "na metar lima" ili nose ceo špajz kad krenu na odmor. Može neko da voli velike automobile, da se divi limuzinama ili da se oseća moćno u velikom SUV-u, ali vozilo kao CX3 je poprilično racionalan izbor za porodicu sa jednim detetom.

Autor Nino 01 Sep 2015, 20:28

Nino
Za početak, hvala za info o postojanju AWD verzije mazde CX-3. Znanje čoveka je očito ograničeno, za razliku od neznanja.
Ne bih se složio da ( skupo ) vozilo bez unutrašnjeg prostora može da bude racionalan izbor sa porodicu sa jednim detetom.
Ja sam imao kratku suzuki vitaru (više od decenije), a u kratkom periodu i sa dva mala deteta. I to je bila moja glupost neopevana (u porodičnom smislu), dovoljna da shvatim da je to "neodrživo rešenje" (mada se meni kao vozaču vitara dopadala nekim svojim osobinama, ali - samo nekim ).
Deci treba "malo prostora", a ne "kavez" u kome ne mogu da pomere noge (a još više mesta treba ako malo dete sedi u dečijem sedištu), kao što celoj porodici treba i pristojan gepek. A sve to u potrebnoj količini nema mazda CX-3.
Ja ne sumnjam da je ona "dizajnerski metak", benzinski G120 mislim da je baš "pogodjen", ali im je dizel od 105 ks nenormalno skup (već sam danas rekao da kao 2WD košta kao veći 3008 BlueHDI), dok kao 4WD (čak i da zanemarim cenu) je izvesno potpuno anemična sa svojih samo 105 ks i relativno slabašnim momentom. I taj će eventualno zaglavljen u snegu sa otporom četiri pogonska točka pre da se ugasi pri pokušaju kretanja, nego što će da "počupa" i krene.
Da se razumemo, ja sam se kao dete vozio "na more" i u "peglici", ali to ne znači da ću danas reći da je, ako je lepši, komforniji manji automobil od većeg. Ova mazda je lepa kao slika. Ali, porodična nije.

Autor moron 01 Sep 2015, 21:48