Trojka koja je začetnik dinastije

Bez obzira na to da li su se nalazile na pobedničkoj ili gubitničkoj strani, većina automobilskih industrija patila je u periodu neposredno nakon Drugog svetskog rata. Posebno tokom pedesetih godina, kompanije širom Evrope tražile su rešenje i put ka konačnoj obnovi i on je poprimao različite oblike.
Fiat je uspeo da se vrati ponudivši tržištu maleni Nuova 500, Opel je imao model Olympia, a u Britaniji, na savezničkoj strani, pojavio se Mini. Veći izazov imale su fabrike koje su proizvodile luksuzne automobile, pa je tako celokupna francuska industrija propala gotovo bez izuzetaka. Mercedes-Benz se čudesno vratio i do pedesetih ponudio tržištu fantastični 300SL. BMW se tada nalazio u nezavidnoj poziciji malog proizvođača specijalizovanih automobila čiji su planovi za modele 503 i 507 veličanstveno propali. BMW Isetta bila je prvi korak ka spasenju, a onda se 1962. godine pojavila Neue Klasse i zauvek promenila automobilski pejzaž Evrope.
Kompletan članak na sajtu Autoslavia.com