home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW E21

Bez obzira na to da li su se nalazile na pobedničkoj ili gubitničkoj strani, većina automobilskih industrija patila je u periodu neposredno nakon Drugog svetskog rata. Posebno tokom pedesetih godina, kompanije širom Evrope tražile su rešenje i put ka konačnoj obnovi i on je poprimao različite oblike.

Fiat je uspeo da se vrati ponudivši tržištu maleni Nuova 500, Opel je imao model Olympia, a u Britaniji, na savezničkoj strani, pojavio se Mini. Veći izazov imale su fabrike koje su proizvodile luksuzne automobile, pa je tako celokupna francuska industrija propala gotovo bez izuzetaka. Mercedes-Benz se čudesno vratio i do pedesetih ponudio tržištu fantastični 300SL. BMW se tada nalazio u nezavidnoj poziciji malog proizvođača specijalizovanih automobila čiji su planovi za modele 503 i 507 veličanstveno propali. BMW Isetta bila je prvi korak ka spasenju, a onda se 1962. godine pojavila Neue Klasse i zauvek promenila automobilski pejzaž Evrope.

Kompletan članak na sajtu Autoslavia.com



čitanja : 692



Komentari