home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Nissan Juke 1.0 117KS DCT Tekna

Ovih dana smo po ulicama Beograda imali priliku da testiramo odavno najavljeni i obnovljeni Nissan Juke, sa motorom od 1000 kubika i sa tri cilindra. Utisci su više nego dobro. Svi su već odavno videli šta su dizajneri učinili prilikom kreiranja Nissana Juke i sada je već izvesno da je jedan hrabar i nadahnut poduhvat potpuno prihvaćen, posebno kod mladje i opuštenije populacije. Novi Juke je u odnosu na starijeg brata prve generacije našminkan, ulepšan i novom opremom unapredjen.

Nissan Juke 1.0 117KS DCT Tekna

Ono što bi trebalo istaći odnosi se na njegovu laku pokretljivost i živahnost. Sa masom od samo 1182 kg. i sa tri cilindra, ali uz veliku pomoć dobre turbine i 117 KS, Juke se lako vozi i lepo ubrzava. Ima dobru preglednost i dobre disk kočnice na svim točkovima. Visok je (kao i mnogi krosoveri) i prostran, snabdeven dobrim gepekom sa takozvanim „ćopavim“ rezervnim točkom dimenzije 145/90/R 16), sa puno elektronike i sa izvanrednim ozvučenjem koje ga na nekom lepom otvorenom prostoru, recimo prelepe Tare, pretvara u pokretni disko klub. Naš Juke koji nam je ustupljen za test obuven je u široke Goodyear pneumatike 225/45/ R 19 . Odlično se ponaša u krivinama a u gradovima bi pri umerenoj i disciplinovanoj vožnji, uz blago dodavanje gasa, mogao uz pomoć odličnog sedmostepenog automatskog menjača da postigne potrošnju od 8 litara benzina, što znači da bi na otvorenom putu  trošio i manje. Ipak, po kratkim i uskim ulicama beogradskog Dorćola, uz stalno stani kreni, potrošnja goriva dostiže i 10 litara.

Nissan Juke 1.0 117KS DCT Tekna

Mi smo želeli da čujemo i utiske nekog od automobilskih asova pa smo se obratili našem starom prijatelju i jednom od najpoznatijih majstora volana, 69. godišnjem Pavlu Paji Komnenoviću, čoveku sa kojim se družimo već više od 40 godina i šampionu koji je na raznim trkama vozio, „tristaća“, „fiću“, „zastavu 101“, „juga“, „alfu“, „formulu fau“, „bmw-a“, „opela“, „poršea“, „ferarija“… Usput, recimo da ćemo vam uskoro predstaviti i novi servis za „Opela“ koji će u Beogradu otvoriti i voditi Pavle Komnenović.

Nissan Juke 1.0 117KS DCT Tekna

Paja je detaljno pregledao Juka i naravno provozao ga beogradskim ulicama i našom dugačkom „Gazelom“, a njegovi utisci su ovakvi:

„Ovo je vrlo dobar automobil i vrlo hitar, s obzirom na malu kubikažu i tri cilindra. Turbina mu omogućava dobar start i odličan obrtni moment pa prilikom niskih obrtaja dobro povuče. Juke ima direktno ubrizgavanje goriva u cilindre, pored svećice. To je takozvani GDI sistem. Preglednost mu je dobra, udoban je, ima ekstra originalan dizajn, ima i papučice menjača na volanu što posebno volim a i dobar automatski menjač idealan za grad – sve u svemu vrlo dobar automobil, moja je ocena 10. Sa drugačijim obimom felni i pneumatika mogao bi biti i lakši i još pokretljiviji, i jedna napomena….. takozvanu „ćopavu“ ne valja prilikom montiranja postavljati na pogonske osovine, jer opterećuje diferencijal. Dakle ako se menja prednji točak onda valja postaviti na to mesto onaj od pozadi, a pozadi montirati „ćopavu“ – do prvog vulkanizera“.

Nissan Juke 1.0 117KS DCT Tekna

Tako je o novom Nissanu Juke govorio Pavle Komnenović, naš poznati automobilista, a vama koji razmišljate o kupovini savetujemo da dobro proučite sve tehničke podatke i zaista širok spisak opreme. Posle toga preostaje da recimo u „Hit autu“ zatražite test vožnju i da sami donesete konačnu odluku.

Tehnički podaci:

Nissan Juke 1.0 117 KS DCT Tekna

Karoserija krosover, 5 vrata, 5 sedišta;

d x š x v 4.210 x 1.800 x 1.595 mm,

međ. rast. 2.636 mm;

zapremina prtljažnika 422/1.446 lit,

masa 1.182 kg

Motor benzinski, trocilindarski, redni, turbo, 999 ccm,

117 KS pri 5.250 o/min;

180 Nm pri 1.750 o/min

Transmisija automatska, 7 DCT; pogon napred

Kočnice diskovi napred i nazad

Pneumatici 225/45 R19 napred i nazad

Performanse 0 – 100 km/h za 11,1 s;

180 km/h;

8,7 l/100 km (potrošnja)

emisija CO2 116 g/km

Cena modela na testu: 21.500 eura  (Novi Nissan Juke se nudi sa cenom od 17 do 23.000 eura, u zavisnosti od opreme)

Komercijalna ponuda: 0% kamate, 5 godina garancije

Oprema uključuje sledeće:

Sigurnost:

Sistem hitnog poziva

Tempomat i limitator brzine

Automatsko kočenje u hitnom slučaju sa prepoznavanjem pešaka i biciklista

Inteligentno upozorenje na izlazak iz vozne trake

Automatsko upravljanje dugim svetlima

Prepoznavanje prometnih znakova povezano sa tempomatom

Autom.uključivanje svih pokazivača smera kod naglog kočenja

Sigurnosni prednji i bočni vazdušni jastuci

Sigurnosne vazdušne zavese

Po visini podesivi sigurnosni pojasevi

ISOFIX + gornji remen

Merač pritiska u gumama

ABS (Sistem protiv blokiranja točkova)

EBD (Električni regulator kočione sile)

NBAS (Pojačivač kočione sile u hitnom slučaju)

ESP (Elektronski nadzor stabilnosti vozila)

Active Trace Control – Aktivni nadzor putanje

Active Ride Control – Aktivni nadzor udobnosti

Pomoć na uzbrdici (Hill Start Assist)

Upozoretnje za nezakopčani pojas napred i pozadi

Intelligent Cruise Control – adaptivni tempomat

Intelligent Driver Alertness – sistem prepoznavanja umora vozača

Blind Spot Intervention – sistem za nadzor mrtvog ugla

Rear Cross-Traffic Alert – upozorenje na nadolazeći saobraćaj pozadi

ProPILOT1 sa sledećim funkcionalnostima:

Lane Keep Assist – zadržavanje vozila u voznoj traci

Intelligent Cruise Control – adaptivni tempomat

Traffic Jam Pilot

ISOFIX na suvozačevom sedištu

Unutrašnjost

Bluetooth + USB + AUX + 12V

Monoformna sportska sedišta

Multifunkcionalni upravljač  (audio + tel + tempomat + limitator brzine)

Elektr. podizanje stakala prednjih i zadnjih prozora, impulsno vozačko

Svetlo dobrodošlice & ambijentalno svetlo na središnjoj konzoli

Merač spoljašnje temperature

Štitnik od sunca za vozača i suvozača sa ogledalom

Vozačevo sedište podesivo po visini

Tri naslona za glavu na zadnjim sedištima

Deljiv preklopiv naslon zadnje klupe (60:40)

Pretinac za odlaganje boca u prednjim i zadnjim vratima

Pretinac za odlaganje čaša na centralnoj konzoli

Unutrašnje podno osvetljenje napred i nazad

Osvetljenje u prtljažniku

Hromirane unutrašnje ručice na vratima

Rezervni točak

Connected Services usluge

Automatski klima uređaj

Inteligentni ključ – sistem otključavanja vozila i pokretanja motora

Instrument tabla TFT 7″ ekranom u boji

Elekt. ručna kočnica sa funkcijom Auto Hold

Naslon za ruku

Kožom presvučen upravljač podesiv po visini dubini

Kožom presvučena ručica menjača

USB pozadi (2,4A)

Ambijentalno osvetljenje na vratima i oko konzole upravljača

Drive mode

Džepovi na poleđini sedišta

Impulsno podizanje suvozačevog prozora

Štitnik od sunca sa osvetljenim ogledalom (vozač i suvozač)

Držač kartice na štitniku

Naslon za koleno

Samozatamnjujući unutrašnji retrovizor

6 zvučnika

Zadnji parking senzori

360 Around View Monitor (sistem kamera za parkiranje) sa prednjim i zadnjim senzorima

Sedišta presvučena kombinacijom eko koža/tkanina

Grejana sedišta

Dugme za ProPILOT sistem ili adaptivni tempomat na upravljaču

Navigacija

Spoljašnjost

LED prednja i zadnja svetla, LED dnevna

LED  prednja/zadnja svetla za maglu

Električno podesivi retrovizori u boji vozila sa pokazivačima smera

Ručice vrata u boji vozila

Zadnji spojler

Bubanj kočnice na stražnjim točkovima

STOP/START sistem rada motora

Follow me home svetlo

Zatamnjena stakla

Električno preklopivi i grejani spoljašnji retrovizori

Senzori za kišu

Shark antenna

19″ alu naplatci

Dimenzije guma 225/45 R19

Djordje Djenić / Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 2307



Komentari