home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Suzuki Vitara Hybrid

Posle višednevne vožnje po Beogradu i odlaska do Najlon pijace u Novom Sadu, tek da pazarimo pogačice sa čvarcima, domaću kobasicu i pekmez od kajsija, zaključili smo da je najnovije izdanje Vitare jedan lep i ekonomičan krosover, snabdeven sa puno korisnih dodataka…

Potrošio nam je za tih nekoliko dana tačno 6.3 litra benzina na 100km, uz često korišćenje inercije na nizbrdicama i dopunjavanje elektro motora, a uvek i obavezno uz poštovanje ograničenja brzine i blago dodavanje gasa. Elektro motor se uključuje i najviše znači pri startovanju iz mesta i prilikom ubrzavanja, a smanjuje + oslobadjanje štetnih gasova CO2.

Suzuki Vitara Hybrid

Ovo je već četvrta generacija VITARE, a na stranici matičnog distributera u Srbiji, poznatog i uglednog Euro Sumara navedeno je sledeće…

„Još od lansiranja na tržište 1988. godine, začetnik SUV koncepta, Suzuki Vitara, je zavredela epitete dobrog stila, kompaktnog, gradski orijentisanog dizajna, udobne vožnje na putu sa odličnim off-road sposobnostima. Tokom vremena, Vitara je evoluirala kroz promene u veličini, tehnologiji i nameni. Danas, posle više od četvrt veka od debija originalnog modela, nasleđe Vitare je oličeno u novoj SUV inkarnaciji. Suzuki SUV dizajn je prepoznatljiv na prvi pogled. Vitara izgleda snažno, kompaktnih dimenzija koje zadovoljavaju potrebe savremenog korisnika. Od Vitare očekujete mnogo, njeno ime asocira na kvalitet i slobodu. Efikasni, snažni motori, veliki točkovi, visok klirens, najsavremeniji pogon na 4 točka – ALLGRIP i najnaprednija tehnologija komfora i bezbednosti opravdaće Vaše poverenje.“

Suzuki Vitara Hybrid

Vitara se lako vozi, vozač ima odličan pregled puta a kamera za vožnju u nazad i parking senzori napred i pozadi, olakšavaju manevrisanje. Snadevena je brdom dodataka i valja ih dobro proučiti pa tek onda krenuti na putovanje. Odabir najbitnije opreme je takodje veoma bitan prilikom kupovine automobila. Osnovni primerak ima takodje puno toga korisnog, ali, tri paketa opreme (comfort, premium, elegance i exclusive) zahtevaju detaljno sagledavanje i odgovarajući izbor. Uglavnom se mnogi odlučuju za Premium opremu i takva Vitara ima cenu od 18.390 evra.

Suzuki Vitara Hybrid

Naši utisci o najnovijoj Vitari su više nego odlični. Jednostavno rečeno ovaj laki hibrid i simpatični krosover nema manu. Može biti startan kada to zatreba, može se voziti i brže, udobnost mu je baš dobra. Napred i pozadi se sedi takodje komotno. Naravno sve se to odnosi na putnike prosečnih dimenzija. Našem fenomenalnom košarkaškom asu, 25. godišnjem Somborcu Nikoli Jokiću Vitara bi verovatno bila malo tesna, ali ako bi se vozačevo sedište povuklo imamo utisak da bi se i visoki centar Denver Nuggetsa (2.13 sm.) uglavio za volan nove Vitare. Šalu na stranu, pisac ovih redova je rodjen u Somboru (1949 god.) pa stoga asocijacija na briljantnog Nikolu. Ako već pominjemo prostor u kabini Vitare mislimo i ponovimo da je sasvim pogodan i za vozača i za njegove saputnike, i napred a i pozadi. Vitara ima dobru geometriju, stabilna je, dobro ubrzava i dobro koči i zaustavlja se, a to je ono najbitnije za bezbednost (nikako bezbedonost). Kažu da joj je maksimalna brzina 190 km na sat. Ali, ako vozite upola manjom brzinom (nikako duplo manjom) onda će i potrošnja biti rentabilna.

Kao i obično, na kraju svake naše priče o vožnjama, ako ste zainteresovani, valja prošetati do mesta gde se odredjena vozila mogu pogledati a takodje i probati. U ovom slučaju to je Euro Sumar. Vojislava Ilića 145 (pored auto puta za Niš, na izlasku iz Beograda), telefon 011 288 95.54, kao i na adresi Omladinskih brigada 86 v (lokal 4) West 65, telefon 011 318. 57.36

Euro Sumar

Tehnički podaci sa Suzuki Vitara, 1,4, 4×4,140 KS elegance:

agregat : benzinski 1.4 litra BOOSTER JET, snage 140 KS (računajući i jačinu elektro motora)

dimenzije : dužina/ širina / visina   4.175 / 1775 / 1693 mm.

medjuosovinsko odstojanje : 2500 mm.

klirens : 185 mm. emisija CO2 : 139g/Km.

masa : 1195 kg.

pogon : 4×4

rezervoar : 47 litara

gepek : 371 l.

menjač : manuelni sa 6 brzina

pneumatici : Zimski „Toyo“ 215/55R 17 sa crnim aluminijumskim felnama

kočnice : diskovi napred i nazad

ubrzanje : od 0 do 100km/h – 9.5 sek (maksimalna brzina 190 km/h)

obrtni moment : 235 Nm

masa : 1195 kg.

potrošnja na testu : 6.3 litra

cena : od 17.490 evra za paket comfort, do 24.340 evra za maksimaolnu opremu i paket exclusive

(vozilo na testu 22.940 evra)

Djordje Djenić – Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 8032



Komentari