Zastava je na ovogodišnjem 45. salonu automobila u Beogradu konačno prikazala i serijsku verziju dugo i željno očekivane Floride dizel. Dugo jer je prototip predstavljen još pre 2 godine a željno jer će to biti najjeftiniji dizelaš na našem tržištu. Ne treba zaboraviti da je ovo i prvi dizel automobil, koji je Zastava ikada proizvela. Naravno ovaj common-rail dizelaš od 1,4 litra je iz PSA grupacije a osim u francuske automobile, ugrađuje se i u Mazdu, Ford i Toyotu. Motor je zapremine 1398 ccm, razvija 50kW/68KS i 160Nm obrtnog momenta a prosečno troši 4,5 litra na 100 km puta mada u Zastavi tvrde da može da "padne" na samo 3,15 litara (!). Uz motor, Florida je dobila i Peugeot-ov menjač a komanda gasa je elektronska. Kako su u Zastavi nanovo projektovali oslanjanje motora i ojačali neke delove karoserije, vibracije i buka u kabini su ostali na nivou varijante sa benzinskim motorom. Zanimljivo je da je umesto fabričkih 155 km/h, na testu emisije SAT postignuta brzina od 161 km/h i ubrzanje od nešto preko 13 sekundi. Test emisije SAT smo već preneli pre više od mesec dana a ponovo ga pominjemo zato jer su redakcije te emisije i revije SAT Plus jedine imale mogućnost vožnje prototipa i pre zvaničnog predstavljanja na salonu u Beogradu. Tako da je dosta ovih podataka, koje objavljujemo preuzeto sa tog testa. Spolja se, osim nove oznake TDC, ova dizel Florida ni po čemu ne razlikuje od benzinskih verzija ali unutra ima jedan novi mali detalj. Naime, instrument tabla je osavremenjena odnosno dobila je savremenije pokazivače brzinomera i obrtomera i ekran od tečnog kristala sa podacima o pređenoj kilometraži (na trećoj slici). Za kraj i informacija o ceni. U vreme kada je emisija SAT imala Floridu dizel na testu (sredinom februara) govorilo se o cifri od 6600 evra a sada se najavljuje da će cena ipak biti veća. Kada u junu na tržište stignu prve Floride In TDC, koštaće oko 7200 evra bez PDV-a. Bez obzira na ukupnu cenu od oko 8500 evra sa PDV-om očigledno je da će biti mnogo zainteresovanih jer se na salonu u dane rezervisane za posetioce, od mase znatiželjnika jedva moglo prići izloženom primerku Floride TDC pa smo imali muke da napravimo ove fotografije !
Hteo bih da kupim floridu diesel na lizing da taksiram sa njom,ali mi je cena preskupa,pa se dvoumim da kupim daciu diesel,zato sto sam cuo da se zastavini automobili kvare posle puno predjenih kilometara.
Interesuje me kontakt osoba u vezi reklamiranja,tj prezentacije benz. pumpe u emisiji "SAT".
kontakt osoba:
Jovićević Ivica
+38267-491-373 ili na e mail adresu ivica_mn@cg.yu
Pokušajte preko revije SAT Plus, koja je kao i emisija SAT, deo SAT Media Grupe. Telefoni 011/301-89-61 ; 301-89-59 i 319-39-50. Fax : 011/319-39-57. E-mail SAT Plusa : redakcija@satmediagroup.net Kontakt osoba za merketing je Nina Pavlović. S druge strane, budući da se emisija SAT emituje na RTS-u,telefoni za marketing RTS-a su 00381(011)3226-515, 3226-516 ; e-mail : marketing@rts.co.yu Internet adresa : www.rts.co.yu
Sa ovim podizanjem cene su izgubili veliki deo trzista. Koja je sada prednost u odnosu na Logana?
hteo bih da znam kolliko mu je ceena i da li muje francuski motor jos nesto kako ako bih ga isporucio na kosovu kako ima li garancije motor ili karoserija sve najbolje iz pristine ilir hasani
Nažalost,prodaja Floride In TDC za sada još nije počela a najavljena je cena od 7200 evra bez poreza (sa PDV-om 8500 evra).U ovu Floridu ugrađivaće se i Peugeotov dizel motor i Peugeotov menjač. Zastava inače na svoje modele daje garanciju od dve godine.
Interesujeme pravni savet vezano za uvoz atomobila za invalide sa tel.ostecenjem 80%,gledao sam emisiju SAT gde se kaze da je moguce uvesti vozilo sa euro 2 motorom.
Budući da je vest emitovana u emisiji SAT, možda je najbolje da se za pomoć i savet njihovih stručnjaka obratite SAT-ovom Savetovalištu za potrošače, i to na adresu : SAT Plus, Poštanski fah 116, 11070 Novi Beograd ili na telefon 011/316-09-23
Pohvale:jako malo buke u vozilu,eksterijer i enterijer malo bolje izgleda,precizan menjac,preglednost napred i nazad,sedista su udobna i pozadi ,prtljaznik je veliki.
Kritke:instrument tabla i plastika je slabog kvaliteta i zavrsne obrade, nema seriski servo(bmw 89-to god.ima servo,a florida 07 nema!Srs,airbag nepostoji, podesavanje volana po visini i dubini, nedostatak klime.
Enterijer i eksterijer moraju da promene po ugledu na pezo! Ako ne zele da popadnu resenje moraju potraziti od Pezoa! Pozdrav
Ako hocete da bacite pare, kupite floridu. Dovoljno je reci da su prekidaci ocajni i da dovode do spaljivanja kompletne instalacije. Pa ko zeli nek "izdimi" 8.500E
Toliko o kvalitetu
Ne mogu da verujem da Zastava isporucuje tako neispravne automobile da ga sa parkinga nisam mogla preuzeti kada je stiglo novo vozilo... a da ne pricam koje probleme imam i dan danas oko delova koji treba da stignu iz Zastave a jos malo pa prodje godina od prve registracije a desna vrata ne mogu otvoriti sa spoljne strane posto je ugradjena polomljena brava.
Imam pune 3 sveske ispisane o neispravnosti vozila i vise me glava boli od razmisljanja sta dalje preduzeti da se resi problem.
Ogorcena sam sa Floridom koju sam kupila od Zastave a i takodje i sa predstavnicima te iste firme jer se ne trude da zadovolje kupca vec da prodaju neisprvno vozilo.
CULA SAM DA POSTOJI BESPLATNA PRAVNA SLUZBA KOD VAS PA AKO JE MOGUCE DA MI POSALJETE MAIL ILI TELEFON RADI PRAVNOG SAVETA. HVALA NA POMOCI
Mislim da ce dizel motor za kratko vreme da razbije karoseriju Floride,jer je ona suvise meka za vibracije tog motora.
U emisiji u kojoj je bila reportaza o putu do Crne Gore preko Bosne i Hercegovine pricali ste o vili na Drini koja moze da se iznajmi.Interesuje nas gde se tacno nalazi ta vila i na koji nacin moze da se iznajmi.Svaka informacija o tome bi nam puno znacila.Unapred hvala
Slazem se sa kaznenim novim zakonom u saobracaju ineresujeme dali ce se promenuti ponsanje ljudi koji nose uniforme (pomoc upozorenje pa tek drasticne prekrsaje sakcionisati) kome se zaliti na bahatost ljudi koji nose uniforme da nebudemo lovine za lovce sa uniformama pa mene propusti a mog kolegu po ušima zato sto mu svetlo jedno( POZICIJA ILI POSTOJECE NE RADI Koju mi vozaci imamo zastitu od ljudi koji su dobili uniformu i zloupotrebljavaju je hvala ja sam ipak za stroze kontrole ispravnosti vozila i vozaca siromasna smo mi drzava a kad se poveze bahatost DUSAN
taj auto ni u benzinskoj varijanti ne može da traje dugo jer se raspada koliko je mekan i loše konstruisan,dizel motorsigurno neće dugo da trpi
kojim slucajem, bas sam ja kupio ovu floridu dizel, sa gornje slike, a koja je bila na sajmu, i ja sam prezadovoljan sa ovim autom. Motor je za svaku pohvalu, menjac takodje, auto se lepo ponasa na drumu pa je velika steta sto ovaj auto nije zaziveo u serijskoj proizvodnji. A ako nekome trebaju neke informacije u vezi ovog auta neka se obrati na e-mail: schone@verat.net
Danas sam kupio baš ovu Floridu 1.4 HDI, koja je prikazana na sajmu 2007. i 2008. godine.
Ima servo, klimu, centralno zaključavanje, svetla za maglu... prešla je 25.000 km (vozilo je samo osoblje instituta od 2008. do 2009. godine), a platio sam je 2800 €
:)))
P.S. Ima Peugeot-ov motor i menjač, a napravljeno ih je ukupno 6 ;)
@ Predrag
Wow, kralju, svaka čast. Ipak je HDI mnogo dobar motor, ali judi to ne znaju
Reci mi šta je sa starom floridom i yugom?
Kako vuče ovaj motor 1.4 floridu?
Gde si je našao?
Oglasi?
@Dejan L
Stara Florida i Yugo uskoro idu na prodaju ;)
1.4 HDI u Floridi ide extra. Ne mogu da verujem da ima samo 68 KS :)) Nije puno bučan, vibracije su minimalne, menjač je vrlo lako ulazi u sve stepene prenosa...
Kupio sam je u KG, sasvim slučajno, a jedina je od tih 6 koja nije korišćena za testiranje (to su mi potvrdili inženjeri iz Instituta sa kojima sam ostao u kontaktu) ;)
Treba sada da izađem iz kuće, pa pišem kasnije ;)
Ovo je ona "tajna" koju sam krio ;)
@ Predrag
Nadam se da ćeš preneti najbolje utiske o HDI motorima, ljudi obično kažu francuzi...
A pola njih ne zna da su novi HDI motori izrađeni zajedno sam BMW-om
Da su bili savremeniji i efikasniji od TDI čvaktaša itd...
@Predrag
jel ima i Peugeot-ov enterijer? :)))
P.S. nije lose, plasio sam se da je neka hibridna-supersonicno-uzaludna Lada...
@carobnjak
Nema ;)
Dopada ti se moj izbor? :))
Čim položim diplomski, sleduje joj kompletna restauracija ;)
Ojačanja (stubovi, pragovi, pod...), dorada kočnica (servo za kočnice, a možda i zamena prednjih kočnica), veći točkovi (175/65 R14), dorada zvučne izolacije, dorada sedišta (i naslona za glavu), zaštita limarije (unutra, spolja i šupljine), dorada unutrašnjeg osvetljenja,...
@Predrag
Super je sto nasao taj auto. Sto se tice mene licno, ne bih to kupio ni da mi ga daju za 500 eura.
@McLaren
Pa kako je super ako je ti ne bi kupio ni za 500 €? :))
@Moron
A što sam ja slep? ;)
Predrag
Uzeo si zastareo motor, bez DPF filtera, što je totalno odsustvo ekološke svesti ...
@Moron
Hahahaha :))))
Nema DPF (hvala Bogu, inače je ne bih kupio), ali je Euro 4 i bez njega ;)
Evo joj ga motorče, dok je još bilo novo (klikni na sliku):
http://www.autovesti.com/cms/view.php?id=1017
Proizvodnja je započeta 2005., motor je spakovan 2006., pripremljena je za sajam 2007., a dorađena za sajam 2008. godine. Vožena je samo od 2008. do 2009. godine ;)
@Moron
Skinuću joj ovo TDC i zalepiću niklovanim slovima HDI ;)
:)))
Dobar je taj tvoj motor ako im je trebalo 2 godine da ga sastave...Da je 'hand made' pre bi to bilo :) Bez sale - odlican motor. Cela 'kombinacija' je takodje ok, em si dobio nesto za dusu, em delom nesto da nije potpuno nekvalitetno ... Kao da stavis hondin agregat u onaj Toro roso ili kako vec bese ...
@carobnjak
Koliko ih ima tvoj Punto? Kada je budem ojačao, biće kao tenk :)) Pitaj morona, jer je video skice ;)
@Moron
A pošto je sve ostalo vrlo izdržljivo, to znači da neće biti problema ;)
@Predrag
2, sasvim dovoljno...
Mozda zahvaljujuci tebi Zastava vaskrsne...:)))
@ Predrag
Samo za tebe: https://www.youtube.com/watch?v=dFkBZSlOJ0Q
Kralju
@Dejan L
Ne mogu da verujem da ja imam automobil sa gornjih slike :))
Jeee ;)
@Čaki & Co.
Ovako je Florida sa gornje slike (sa sajma 2008.), a sada moja Floridizacija, izgledala u svom skoro najrasturenijem stanju (u "višku" su farovi, zadnja svetla, tzv. "sanke", donji nosač motora, zadnja maska i još neke sitnice):
http://www.dodaj.rs/f/1Z/n8/2USJJZYq/1/dscn1884.jpg
Pre 2-3 nedelje je izgledala ovako:
http://www.dodaj.rs/f/10/dl/3GuZK6Eu/dscn2031.jpg
A uskoro će biti najlepša i najbolja od svih ikada proizvedenih ;)
Predrag
Pa eto bices najsrecniji covek na svetu a nevezano za Skodu! :)))
P.S. to sto si ti uradio su trebali uraditi Zastavini "strucnjaci" koje ti toliko cenis ( a niko nije ni cuo za njih) jos pre 20 godina...
@carobnjak
Ne baš pre 20 godina, ali pre 10 sigurno ;) Sa njima sam bio u stalnom kontaktu zbog konsultacija pri kupovini i doradi auta i pomoći oko nabavke delova. Neki delovi koji su išli za prvu ugradnju su već deficitarni, a oni su mi pomogli da napravim zalihe (šolje prednjih amortizera 450 din./kom. (ukupno 2 kom.), čaure za oscilujuća ramena kod balans štangle - 50 din./kom. (ukupno 12 kom.)), da nabavim neke specifične delove...
Ponudili su i da mi srede instalaciju za motor ako majstor ne bude mogao (ostalo mi je još samo to, da vratim komandnu tablu i da malo "ublažim" kočnice pošto sam preterao ;)
I Floridizacija će konačno ući u eksploataciju :))
Ojačana, delimično ofarbana, ispolirana, sa dorađenom zvučnom izolacijom, antikorozionom zaštitom, farovima, kočnicama, nosačima motora, sedištima i kompletnim enterijerom, podizačima, alarmom, parking senzorima, unutrašnjim osvetljenjem, šarkama, kvakama, bravama, točkovima, retrovizorima, prepravljenim komandama...
Spolja se skoro ništa ne vidi,a razlika je ogromna ;)