Zastava je na salonu automobila u Beogradu, osim Floride dizel i Zastave 10 sa Euro4 motorom, izložila i Koral In L sa pogonom na gas TNG (tečni naftni gas). Dakle u kombinaciji sa francuskim PSA motorom od 1124 ccm sa 44kW/60KS i uređajem za pogon na tečni naftni gas (TNG) kompanije Landirenzo čiji je produkt sagorevanja i ispuštanja otrovnih materija manji za 60 odsto. Petar Jovanović, glavni savetnik za razvoj Zastave kaže da je ovim motorom Zastava napravila veliki pomak jer motor automobila na gas, sa lambda sondom, kontrolisano sagoreva gas i benzin odnosno sa ovakvim načinom rada, uz sondu renomiranog italijanskog proizvođača Landirenzo, smanjuje se emisija štetnih gasova za 60 odsto. Pritom, tečni naftni gas se u samom procesu sagorevanja ponaša gotovo kao benzin, pa za njegovo korišćenje nije potrebno uraditi veće izmene na motoru. Na motoru Juga se zapravo ništa ne menja, već su samo dodati elementi da bi moglo da se koristi novo pogonsko gorivo. Da dodamo da je ubrizgavanje gasa sekvencijalno a Koral In sa ovim pogonom ima mali gubitak snage prilikom vožnje na gas. Još jedna novina vezana za 27 godina stari Jugo jeste i nova jednodelna instrument tabla sa obrtomerom. Ista je onoj u Floridi TDC dizel a ima i digitalni brojač pređenih kilometara. Tu su i novi retrovizori. Cena ovakvog Korala In L TNG je veća za 70.000 dinara u odnosu na standardni model.
pa i obican laik zna da ovako malu bocu ,,samo u obliku tocka moze da stavi ispod gepeka,,a mi nikad necemo napraviti nestop da valja.ja vozim zastavu 128 i kunem vladu zasto ne odobri uvoz ,,stranog otpada ,,koji je bolji od nasih novih autica.;bezbednost pre svega;