
Kupovinom novog automobila na Sajmu "Auto show – Novi Sad" mogu se ostvariti značajne uštede, a različiti proizvođači priredili su popuste za posetioce Sajma automobila.
Na štandu "MVM Motorsa", u Hali "Master", popusti se kreću od 1.200 evra – na primer za "astra classic III", pa naviše, u zavisnosti od modela vozila i paketa standardne i dodatne opreme.
Budući vlasnici automobila "pežo" mogu da se odluče za kupovinu na kredit, uz povoljne uslove finansiranja i najnižu kamatnu stopu – 6,96 posto, učešće od 20 odsto i rok otplate 72 meseca, ili za akciju "staro za novo", u okviru koje mogu da uz najpovoljniju procenu starog automobila, uz doplatu postanu vlasnici novog modela "pežoa".
Inače, popularni "peugeot 206 Sedan" 1.4E 75 KS prodaje se po specijalnoj ceni od 8.590 evra, sa mesečnom ratom od 118 evra, dok je "peugeot 206+ urban 1.1E 60 KS", naslednik legendarne 206-ice, u ponudi je već od 8.990 evra, a iznos mesečne rate je od 124 evra. "Peugeot 207 urban 1.4E 75 KS" potencijalnim vlasnicima je na raspolaganju već od 9.990 evra, sa mesečnom ratom od 138 evra.
Uz novi "DS3", "Vitro group" na svom štandu izlaže i model "C1" koji je trenutno na akcijskoj ponudi od 7.490 evra, a za učešće od od 749 evra može se dobiti kredit i odvesti auto. Za model "C4", za dobijanje kredita je potrebno 1.088 evra. Cena "C4 SX1.4i" je 10.880 evra, a paket opreme je vrlo visokom nivou. Pored toga, izloženi su i modeli "C3", "C5", kao i dostavno vozilo "Jumper".
Svim kupcima obezbeđena je i 24-časovna besplatna usluga "Pomoć na putu" u Srbiji i u Evropi. U garantnom roku ta usluga je besplatna i važi 24 meseca od kupovine vozila.
Kada je reč o modelima "Kia", popusti se kreću od 2.000 do 4.000 evra. Kupcima je omogućeno i korišćenje programa "ACP besplatno održavanje", koji obezbeđuje besplatno održavanje automobila prve godine ili do pređenih 30.000 kilometara.
Za posetioce sajma automobila u Novom Sadu, kupce modela "Hyundai" očekuju značajni popusti.
Tako su za modele "i30" i "i30cw" priređeni popusti u zavisnosti od paketa opreme: 1.200 eura za paket opreme "Sporty", "Inspire+Impress" i 1.500 evra za paket opreme "Imagine" ili opcija finansijskog lizinga sa 0% kamate na period do 5 godina uz učešće 32,2 %. Kupci takođe mogu izabrati jednu od dve povoljnosti, kao što su dodatna pogodnost pri kupovini modela "i30" i "i30CW" sa paketima opreme "Sporty" ili "Inspire" uz vaučer u vrednosti od 400 evra za kupovinu 4 kompletna točka (čelične felne sa ratkapnama i zimske gume).
Za model "i10" obezbeđeni su popusti od 300 do 400 evra u zavisnosti od paketa opreme, a za "i20" popust od 800 evra za sve pakete opreme ili finansijski lizing: 0% kamate na period do pet godina uz učešće 32,2%. Za "Hyundai" vozila koja nisu obuhvaćena finsijskim lizingom od 0% obezbeđena je pogodnost za vreme trajanja sajma - finansijski lizing uz kamatu 6,75 % za period do pet godina.
Kompanija "Radulović Group", ovlašćeni
diler vozila BMW i "Mini" za region Vojvodine, predstavila je na
Sajmu automobila aktuelne modele sa specijalnim sajamskim popustima.

Po akcijskoj ceni od 27.500 evra ponuđen je BMW "316d" sa dvolitarskim motorom, dok je BMW "116i" dostupan po ceni od 18.700 evra. BMW "520d" startuje od 41.198 evra, model "530d" koji je izložen na Sajmu košta od 52.394 evra, a BMW "730d" tokom Sajma staje 74.588 evra. Cena modela BMW "X6 3.0d" kreće se od 69.276 evra, a BMW "X1 sDrive 1.8d" košta od 29.969 evra.
"Mini one" sa motorom od 1.4L košta 15.990 evra, a na akciji je i "Mini cooper" sa motorom od 1.6L po ceni od 19.990 evra.
Predstavnici "Radulović Group" najavili su da će na tržište Srbije uskoro stići i potpuno novi "Mini countryman" s četvoro vrata, kao i novi BMW "X3".
Novinarima je saopšteno i da je nedavno u Srbiji počeo da radi BMW "Financial services", koji kao deo BMW grupe pruža atraktivne finansijske usluge kupcima vozila u saradnji sa "Hypo Alpe Adria Leasingom" i "Delta Generali osiguranjem". Za ovogodišnji Sajam automobila, pored specijalnih popusta, pripremljene su i posebne akcije za modele MINI-ja i BMW-a Serije 3, koji se mogu kupiti uz godišnju kamatu od 3,99 odsto i posebne uslove kasko osiguranja.
Pored promocije novog modela auris HSD (izloženi model u Hali "Master" Novosadskog sajma košta 24.740 evra), "GO.TA.CAR.TOYOTA" je na Sajmu automobila izložila kompletnu gamu "Toyotinih" vozila, uz specijalne sajamske popuste. Tako posetioci sajma mogu kupiti popularnu "Korolu" koja je na Sajmu jeftinija za 5.100 evra.

Uz svaki kupljeni automobil SAAB poklanja produženu garanciju na tri godine, bez obzira na to koliko će vozilo kilometara preći. Za model "9-3" kupci na poklon dobijaju Nordik pakete (u vrednosti od 4.000 evra).
Popust za Škodina vozila je 5–14 odsto, u zavisnosti od modela, a nudi se i dodatno sniženje u okviru akcije pod nazivom "6 u 1". Akcija se odnosi na kupovinu vozila preko "Hypo renta", podrazumeva otplatu na 48 meseci, ali može biti dogovoreno i drugačije. Garantni depozit je 25 odsto, koji se vraća kupcu nakon isteka finansiranja. Uz to, u posebne pogodnosti spadaju: garancija na četiri godine ili 120.000 km, besplatno održavanje do pređenih 120.000 km, kasko osiguranje uključeno u ratu, besplatan set zimskih guma.
"Hypo rent" odobrava dodatni popust od 200 evra po vozilu i mogućnost zamene "staro za novo".
Za modele "ego" i "tiggo" kineskog proizvođača ČERI, sajamsko sniženje iznosi 500 evra, dok se za modele "tengo hatchback" i "tengo sedan" odobrava popust od 1.000 evra.

Na Sajmu automobila u Novom Sadu najskuplji model
je "Mercedes S 350 CDI 4matic" koji se prodaje za 112.000 evra.

Pored elegantnog dizajna i unutrašnjosti "Mercedesov" lepotan ističe se dizel motorom od 3000 kubika i snage 230 konja. Prosečna potrošnja je 8 litara na 100 kilometara. Automobil se može videti na štandu Auto-kuće "Mikom" u Hali 3 Novosadskog sajma.
Najjeftiniji model na Sajmu je "Fiat Punto Classic 1,2 Actual" koji se po sistemu "staro za novo" može kupiti 5.699 evra. Taj model karakteriše "Euro 4" motor zapremine 1242 kubika i snage 44 kW. Maksimalna brzina mu je 155 km/h, a ubrzanje do 100 km/h postiže za 14,3 sekunde. Potrošnja u gradu iznosi oko sedam litara, dok na otvorenom putu troši oko 5 litara.
Sajamska ponuda lizing kompanija
Uz popuste koje su za kupovnu obezbedili izlagači na Sajmu automobila, posebne pogodnosti pripremile su lizing kompanije.
"Hypo Leasing" je u saradnji sa "Wiener Stadtische" osiguranjem ponudio finansijski lizing za nova putnička vozila sa posebno prilagođenim nominalnim kamatnim stopama koje se kreću od 4,6%. Efektivne kamatne stope kreću se od 6,53%, period finansiranja je od 2 godine uz troškove obrade od 0,75% i učešća od 18% na bruto vrednost vozila. Takođe, uz specijalnu sajamsku ponudu za nova vozila, tu je i ponuda polovnih vozila sa lagera "Hypo Leasing"-a za koje će važiti popust od 10% tokom trajanja sajma u Novom Sadu.
"Piraeus Leasing" je predstavio specijalne sajamske uslove za nabavku novih vozila putem finansijskog lizinga, koje su namenjene građanima, preduzetnicima, malim, srednjim i velikim kompanijama. Kupovina novih vozila moguća je po kamatnoj stopi od 6,99%, sa periodom otplate do šest godina i uz učešće koje iznosi 6% od neto vrednosti predmeta lizinga.
Ta specijalna sajamska ponuda važi za sve klijente koji podnesu kompletnu dokumentaciju do kraja oktobra. Uz to, obezbeđeno je finansiranje po kamatnoj stopi od 5,99% za sva vozila iz programa Auto kuće "Stojanov", ovlašćenim dilerom vozila marke "FIAT", "Alfa Romeo" i "Lancia", kao i kompanijom "Intersrem", ovlašćenim dilerom vozila marke "Škoda".
Popusti za osiguranje vozila
Na 10. sajmu automobila u Novom Sadu Generalni sponzor Kompanija "Dunav osiguranje" predstavlja specijalne pogodnosti za osiguranje vozila.
Posetioci imaju priliku da ostvare 10% popusta na premiju auto kasko osiguranja novih i polovnih putničkih vozila, bez obzira na oblik kupovine (gotovina / lizing / kredit) i na način plaćanja premije osiguranja. Pored toga, ukoliko osiguranik – ugovarač osiguranja premiju auto kasko osiguranja plaća unapred u celosti, pored navedenog popusta, dobija i polisu osiguranja pomoći na putu za 1 dinar. Ta specijalna akcija važiće na svim prodajnim mestima Kompanije "Dunav osiguranje".
Štand kompanije "Dunav osiguranje" na Sajmu automobila je u Auli Novosadskog sajma.
Radno vreme sajma "Auto Show – Novi Sad" je od 10 do 19 časova, a pojedinačna ulaznica košta 250 dinara. Sajam je otvoren do nedelje, 17. oktobra.
Izvor : Sajam.net
Fiat Punto od 1200 ccm (benzin) trosi 7 litara, a MB S klase od 3000 ccm (dizel) trosi 8 litara :))))))))
P.S. Samo da iznesem tvrdnju da je ovaj podatak za potrosnju S 320 CDI skoro tacan,jer uvek su fabricki podaci jedno a realnost drugo.
Elem taj auto zaista malo trosi, 9 litara prosecno na 70 000 km,licno sam video kod prijatelja na bordu.
To je zaista smesno za takav auto (toliko brz i tezak).
Dok neki gradski trose 9 litara benzina,npr Suzuki SX 4 1.5 ,takodje se licno uverio na bordu.
@milan
Kako kome :)))
Nekom je taj bzv pa kupi S65 AMG od 250 000....
lok
Mislim da je dosla sa "baltickog lagera"... Tamo viska ostalo...
@Moron
Evo mene , stigoh sa sajma!
Opsti utisak - bolji nego beogradski! Konacno je bio izlozen Bravo - sedeo u njemu, detaljno ga "omadjijao" i ispipao, zavrsna ocena - cista desetka!
Drugi model koji me je "opio" je Kia Ceed! Kakav je to enterijer, polozaj za volanom, prostor, prostor... ( 5 vrata), volan, aluminijumske aplikacije, tasteri, sedista, stvarno savrseno! Nije u pitanju osnovni model, ovaj kosta oko 12000, benzinac...
Mesto br.3 - Seat Leon, sve slicno prethodnom, osim sto se osecaju godine, bez obzira na to , daleko ispred Golfa u svakom pogledu!
Citroen DS3, najprijatnije iznenadjenje, napredak za 2 klase, mozda enterijer broj 1 na sajmu! Ali cena preko 21000 za 1.6 HDi...:(((
Sada slede razocarenja:
-Megane, vrlo prijatan enterijer, medjutim, neverovatno skucen napred!
-Polo, Golf, Octavia, Fabia, svi imaju identican enterijer, vrlo oskudan, da ne kazem prost od najjeftinije crne plastike, tuga!
(verovatno su osnovne verzije u pitanju, no kad sam to video nisam nista ni pitao...)
Slicna situacija je i kod Volv-a S60, da ne poverujes!
-Audi A1, ima stvarno dobar kokpit, moderan, kvalitetni materijali ali brate to je malo i za decu, ja nisam mogao da se smestim na vozacko sediste a da ne guram kolenima...Hostesa rece da pomerim sediste unazad, rekoh - ne moze vise!!!
Mercedesi su skoro svi bili u beloj boji, kako limuzine (osim crne S-klase), tako i kombi-ji i SUV-ovi, ucinilo mi se da je pao sneg...
BMW 5 i 7 su unutra kao blizanci (neshvatljivo!)
Peugeot, Opel i Ford sam zaobisao, ne znam iz kog razloga...
Pitaj ako ti je sta na umu...:)))
2 modela iz kojih sam jedva uspeo da izadjem napolje su Mazda 3 i novi C3, neoprostivo!
P.S. pretpostavljao sam da Alfe i Lancie nece biti, ali zasto nema Honde?!?
Pitaj ako ti je sta na umu...:)))
P.S. 2
mala ispravka, nije Mazda 3 u pitanju, nego Mazda 2!
Zaboravih Daciu, Duster njue los za te pare...
i20 nista posebno, i30 je senka naspram Kije Ceed, sto takodje ne shvatam jer se radi o bratskim modelima...
Novi Swift je isti kao stari, jedino je unutra korak napred (ili gore), mali Alto je smesan...:)))
Cruze je extra!
Toyotu i "tresnjicu" takodje zaobidjoh (iz poznatih razloga)...:)))
Ono : "Pitaj ako ti je sta na umu...:)))" je trebalo sada da ide...
P.S. 3
Hostese nisam morao da pitam za "Wb" posto nije znala koji motor je u izlozenom Puntu Evo ( odlican unutra, veliki napredak u odnosu na Grande!) a kad sam pitao za cenovnik rekla je iskreno da ga nisu ni stampali!?!
Posto je bila lepota, oprostio sam joj...:)))
@ostali
ukoliko se iznervirate zbog mojih utisaka, zao mi je, obratio sam se mom drugu, on ce me razumeti ( nadam se!)...:)))
@PITBULL
limuzina je bila grafitne boje, Coupe beli...
Ne bih o "svidjanju", obuzela me polarna svetlost i nisam mogao nista da vidim...:)))
I da znas da je Fiat 500 napred komotniji od vecine modela u kojima sam sedeo! Takodje i DS3...
@ carobnjak
uopšte se ne nerviramo, meni je drago zbog detaljnih opisa jer smo iste visine pa mi je sad sve jasno ne moram ni da idem na sajam, a hteo sam :)))))
inače dodao bih samo Ford Focus kao automobil u koji ne možemo mi veći da se spakujemo jer desnoj nozi smeta centralna konzola i ja nisam mogao dohvatiti papučicu gasa
Ostao sam duzan za zakljucak: kad bih sada kupovao nov auto bio bi to Kia Ceed, i ranije sam smatrao da je best-buy, medjutim sada sam 100% siguran!
I da je 2-3000 eura skuplja (obzirom sta sve nudi) opet bi zakljucak bio isti!
@Logan
onda si ti jedan od retkih ovde ( sto se tice nervoze)...:)))
Videces, javice se oni!
Izneo sam ono sto je u mom "carobnom mozgu", to ne bi trebalo da ima veze sa bilo kim ovde, ako me kapiras...
Po toj logici i kineski Chery je best-buy. Kia je nekada bila bum.. pogledaj samo cene male Venge i sve je jasno, oce leba preko pogace, a kao proizvodjac su jedva stasali na evropskom trzistu.
I da sa cula vida i dodira predjem na culo mirisa...
Interesantno akko svaki model ima drugaciji miris kabine dok je nov...
Mislicete da lazem , ali verujete mi da nova Octavia unutra "mirise" na OVCE!
Pobegao sam u drugu halu, iako veoma cenim taj model!:)))
@lok
govorio sam o Ceed-u, Venga je druga prica, ta "klasa" mi bas i nije jasna...
I Yeti ne odskace od svoje brace sto se tice vozacevog okruzenja...
@lok
po toj "mojoj" logici Chery apsolutno nista ne nudi sto i Ceed! Osim cene (koju trazi)...!
P.S.
Ceed ima super cenu, ali sve ostalo.. tu je skoda sa jeftinim servisom i proverenim kvalitetom ako se bas ide na kvalitet/cena opciju.. ili sto bi neki rekli ovde "da kupujem mozgom a ne srcem" :)
@carobnjak
Beše li novi Kia Sportage???!!
Moj favorit broj jedan za novu kupovinu! :)
@lok
ali te ovce...
Seo sam u 15-ak modela i svakom sam sediste morao pomeriti u krajnji polozaj unazad , kod nekih i spustiti dole...
Jedina 2 modela gde sam morao malo da vratim unapred su Bravo i Ceed! To dovoljno govori!
@Gagiba
uh da, zaboravih! Toliko me opcinila Ceed...
Sedeo i u Sportage i u Sorentu! Ne znas koji je bolji!
P.S. kad sam uporedjivao prostranost nisam uzimao SUV-ove u obzir!
Carobnjak
Drago mi je da ti se svideo bravo. Nije baš djulieta dizajnom, ali tu su negde tehnički i funkcionalno ...
@Logan
sto se Forda tice, Focus spada u modele koje ja ne primecujem...U Mondeu sam se vozio ranije, veoma je prostran ali i tvrd, udobnija mi je Astra H! Jedini Ford koji me je zanimao bila je Fiesta ali je bila izlozena u bordo boji (i spolja i iznutra) pa su malobrojne zene navalile da je pregledaju, a ja sam samo hteo da smestim kolena...:)))
Naravno, odustao sam , bilo je boljih opcija...
Inace je njen enterijer toliko haj-tek, 20 godina ispred Pola, Fabie pa i Corse...
@Moron
vise me je zanimao enterijer, veruj mi da je vrhunski odradjen, najkvalitetniji materijali, kao da je premijum! Uopste ne stoje price o losoj zavrsnoj obradi, to su gluposti! Ista prica je i za Evo i 500, dok Grande ima prosecan enterijer, i vizuelno i materijalno...
pozdrav, ja samao priliku da malo duze testiram ceed stvarno je fenomenalan , i to sam probao dizel verziju. udoban, odlicno drzanje u krivinama , exta oprema i fenomenalna mala potrosnja goriva. stvarno cista 10za ovaj automobil
@Panchev9
setio sam se tebe kad sam shvatio da nema Honde! Za Alfu sam "predosecao" izostanak...
Inace moj drug vozi Accord 2.4, verovatno sam ti vec pricao, nedavno je bio na redovnom servisu, izaslo ga samo 11000 din! Nista naspram citavih 200ks!
P.S. sto se tice A1, obecao sam Dusanu da cu detaljno da je "pregledam", nazalost rezultati su prilcno losi...
carobnjak
Honda je kod nas( zastupnistvo) u problemima... Zato ih i nema...
Kada bi neko preuzeo...
@Panchev9
ista prica kao za Alfu...Gde me nadje, isti zastupnik za moje najomiljenije marke...:(((
Voleo bih da vidim uporedni test Alfe 159 i Honde Accord! Imas neki? Ne znam sta bih izabrao...
P.S. to su 2 auta za moju dusu i srce, naravno! :)))
I krivci zasto mi ne treba premijum...
@carobnjak
Mogao bih sutra da pogledam za uporedni...
Kod mene ipak Accord pa 159...
Kia Sportage, dizel 2 litra i 180 konjića. Sedam godina pune prenosive garancije ili sto pedeset 'iljada po ovim našim kaldrmama?! Ludilo pravo s' Koreancima, a?! :)
@bojan abs show
Koji si to dizel motor testirao u Seedu??
@Panchev9
za tvoj skor znam...:)))
Kod mene je nereseno! Da mi neko kaze idi da probas, ODMAH bih potrcao ka Alfi! A kad bih trebalo da kupim, onda bi to bila Honda...
A posto nema para, nema ni problema! :)))
@Panchev9
mislim da kod Bravo-a ne igra ulogu paket opreme sto se tice materijala u kokpitu, samo se uredjaji doplacuju...
P.S. naglasak je na prostranosti, polozaju i komandama, a to je kod svih isto! Imao je kozni volan , fantastican!
@carobnjak
Alfa se i kupuje "razumom" kao nova...
Posle je sve manje razuma a sve vise kukanja... Nazalost...
@carobnjak
Razlika je u onoj vrsti share koja ide "oko" centralne konzole... Koliko pamtim...
@Carobnjak
Ti se raspisao a nisi mi odgovorio kako ti se svidela E klasa kupe bela koliko sam te razumeo i limuzina siva?
P.S. Limuzina mnogo bolje izgleda u beloj boji,kao i kupe...
@Panchev9
Znam da je ovo full verzija:
http://www.fiat.rs/upload/images/gallery/bravo_13.jpg
Ovo je neki srednji nivo:
http://www.fiat.rs/upload/images/gallery/bravo_16.jpg
Ovaj je bio na sajmu:
http://www.km77.com/00/fiat/bravo/gra/108.asp
Upravo sam dobio sms od komšije:
Kupio glavonja megan, bili smo Kiza i ja večeras kod njega, bruka, kad sam seo, samo sam rekao u sebi sra*e, videćeš, zveči plastika, desno koleno udara u CD, mekana sedišta, nepregledan unazad, ni prići mom fokusu, nije mi dao da ga isprobam.
P.S. obrati paznju na onu reljefnu, izrezbarenu plastiku! Tu me je dobio...Slicno ima Ceed!
carobnjak
Ipak je na sajmu bio tzv. Dynamic...
Cena je niza...
Taj enetrijer sa sajma mi se svidja...
Ovi jaci pod 1 i 2 su "boles'"...
Shara je to sto si opisao kao "izrezbarena"... U drugoj boji i daje na "dojmu"...
@Panchev9
materijali su isti, mozda je taj bolji tamniji tj. crn. Razlike su u ekranima i dugmicima na centralnoj konzoli... Osnovni "dojam" je isti tj. extra! :)))
P.S. da, stvar je u boji, ali je reljef isti...Jel tako izgleda kevlar ili karbon? Lupio sam, sorry...:)))
@carobnjak
Ovo je bazni i on mi se ne svidja...
Vidi se razlika...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=en&id=134699622&pageNumber=1&tabNumber=2
@carobnjak
Da li je bila legendarna G klasa?
Ako je bila ne verujem da su i nju izlozili u beloj boji ;)
@Panchev9
i taj ima "reljef" ali je volan jadan i ima ona 3 prekidaca za ventilaciju...
Moguce da je bio Dinamic na sajmu a da Hostesa prica svoju pricu...:)))
p.s nova BMW 5-ica izgleda ocajno, bezlicno...necu vise nabrajati ;)
@yamaha
nije ocajna ali je samo smanjena sedmica sto sam vec pisao i niko ne moze da me ubedi u suprotno jer sam ih detaljno snimio!
@dragan
https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2010/10/13/mercedes-na-sajmu-u-novom-sadu
Svi su bili beli osim S-klase (crna) i E-limuzina(grafit)...
@Panchev9
prva liga, svi su odusevljeni i zainteresovani! Ima samo jednu manu, nazad niko ne moze da sedne...:)))
@Panchev9
a tek cena 21500, cini mi se...Odmah mi Accord dolazi na um sa dobrom opremom za "samo" 20500!
@carobnjak
Da, ali izlozili su gotovo najskuplji model... Ima ga za nekih 15'iljada kao bonbona...
Evo ga i "Valter" brani Skodilaka (Predrag)...
Slab si organizator... :)
@Panchev9
Pokrenuo sam inicijativu, ali se niko nije oglasio. Čaki ne želi da nas vidi, moron ne obilazi sajmove (odvikava se), a ostali ne reaguju... :))
@Panchev9
cini mi se da je DS4 pun pogodak! Takav je trebao da bude novi C4 ali sa jeftinijom opremom i materijalima a ne ovo... Ovako je Focus atraktivniji od C4?!? Sta jos necemo doziveti...
@Predrag
:)
Ako budem mogao da probam Alfu u subotu, pa...
@carobnjak
Eto cisto iznenadjenje jedno: danas uzeh SAT... :)
Nije bilo lako, ali...
I u njemu je novi C4( bilo i u AB)... Meni se ne svidja mnogo... A pogotovo DS4 koji ce da kosta vise nego neki mnogo ozbiljniji automobili...
@Panchev9
Al imas zato test onog Micubisija,stvarno interesantan test :)))
Mislim da je Dacija Duster mnogo interesantnija.
Ima o novim tablicama,saobracajnoj dozvoli,samo nigde ne pise kad ce nove vozacke dozvole?
I naravno sta policija sme a sta ne sme,opet sarena laza,nista konkretno...
@Predrag
nisam hteo...:)))
Planirao sam danas!
Ti bese provozao Ceed?
@PITBULL
Ako mi verujes( a trebalo bi), kupio sam( posle nekoliko godina) pomenuti magazin zbog teksta o auto-otpadima i njihovom "izumiranju"... Ustvari nije bas tako, nego ce biti strozije i tralala...
Inace od maja naovamo sam se uglavnom smorio sa tekstovima u magazinima...
Novi AB: C-Max, Grand C-Max, duster, Sharan, Galaxy, Alhambra, Multivan, Caddy, Viano... Nisam mogao da verujem... Koliko "ormana"...
@Carobnjak
Je l ti neces da mi odgovoris kako ti izgleda E coupe i limuzina?
Autobild ima takve faze da pise samo o jednoj temi: terenci, pa sportasi, sad vanovi, bezveze!
@PITBULL
ne razumem zasto stalno postavljas to pitanje i sta ti znaci moje misljenje?!?
A odgovor vrlo dobro znas...
@Panchev9
Verujem,sto ne bi.
A najbolji su kad nalaze zamerke,tad se bas nasmejem.
Sitna crevca,ne valja ovo,ne valja ono... :)))
@Carobnjak
Pa posto si video uzivo,zanima me tvoje strucno misljenje.
@carobnjak
Komforan, pregledan, veoma stabilan, veoma tvrd (mislim na oslanjanje), tih... Motor "traži" visoke obrtaje (u prvom i drugom stepenu prenosa automobil lepo ubrzava, a u ostalim stepenima prenosa, po meni, ubrzanja su vrlo loša, posebno kada se vozi na manjem broju obrtaja). Prenosni odnosi su odabrani tako da motor radi na prilično visokom broju obrtaja pri većim brzinama, ali i pored toga, kada na auto-putu pri oko 100 km/h u petom stepenu prenosa dodaš gas, kao da se ništa ne dešava.
Nikada ga ne bih kupio sa ovim motorom.
Mislim da je 1.6 bolji izbor, a 1.6 CRDi 115 KS ima DPF filter.
Hyundai 1.6 CRDi 90 KS na pr. nema DPF...
P.S.
Odlična upravljivost, odlične kočnice, precizna ručica menjača...
@Carobnjak
Naravno da jesam,cim su izasli.
I sedeo unutra.
Nego me zanima tvoje misljenje.
Kako ti izgleda E klasa ( i kupe) i da li je lepsa od konkurencije?
@Predrag
to me je i plasilo da je tvrd tj.neudoban...
Kakav je u odnosu na i30?
Koji bi pre uzeo i zasto?
@Carobnjak
Ne moras ni da budes.
Samo kako ti izgleda spolja i iznutra.
@PITBULL
najljubaznije te molim da ne provociras! Veceras sam dobre volje i zelim da tako ostane...
@carobnjak
Nisam se skoro vozio u tako tvrdom automobilu. i30 nisam probao, ali sam čuo da nije tako tvrd.
Pre bih kupio Hyundai (1.6 ili 1.6 CRDi 90 KS), zbog toga što je u startu (trenutno) jeftiniji i ima jeftinije servise i delove. Kraća mu je garancija, što po meni predstavlja prednost (zbog skupih servisa).
@Carobnjak
Ne vidim gde si ti pronasao provokaciju u mom pitanju?
Najnormalnije sam te pitao da prokomentarises kako ti izgleda auto.
Nema problema,necu te vise nista pitati,da ne bi shvatio to kao provokaciju.
@Predrag
kako mislis jeftiniji? Zasto je Ceed-ov enterijer pet puta bolji nego kod i30?
@carobnjak
i30 1.4 je 10790 eura a Ceed je 10990 eura. U kom smislu je pet puta bolji?
@Predrag
osnovni Ceed je 10490!
U svemu je bolji, materijali, izgled, komande...Odusevljen sam!
Samo ovo da kazem: ako se gleda ozbiljnost uvoznika - Hyundai je mnogo ispred Kia-je...
Kad vidim onu naranzastu kucu...
@carobnjak
To je cena za ProCeed (model sa troje vrata). Meni su njihove komandne table vrlo slične.
Od svih automobila "made in Korea", najviše poveranja imam u Hyundai.
@Panchev9
Dobio sam cenovnik za Bravo na sajmu! Tamo stoji da Dynamic u odnosu na Active ima samo sledece:
-pneumatike 205 umesto 195, suvozacevo sediste podesivo po visini, spoljni retrovizori u boji karoserije i to je sve! Skuplje za 400 eura...
@Predrag
nije, pogledaj na sajtu:
http://www.kia.rs/
i30 mi je grozan i neukusan unutra...
@Panchev9
Slažem se ;)
@carobnjak
Imao sam priliku da kupim Ceed ili i30, međutim pošto sam ovaj put poseban naglasak stavio na performanse, odustao sam zbog njihovih benzinskih motora (a dizele ne volim)...
@Panchev9
To ne mora nista da znaci.
Evo ja sam kupio motor u "MIMOTO"-u.
Kad bi gledao kako im izgleda "salon" odnosno garaza,jer salon ni nemaju,ne bi kupio ni bicikl.
A opet s druge strane,"Petosevic" koji ima nesto bolji "salon" odnosno onu staklenu kockicu je neozbiljan.
Covek narucio motor,sve platio,oni mu posle nekog vremena kazu "ne isplati nam se da dovezemo motor jer nemamo dovoljno porudzbina,da popune kontejner"
I covek ispusi za tu sezonu i za motor.
A platio sve uredno itd.
Kod ovih,jeste neugledno i smesno,ali ispostuju dogovor-rok.
@carobnjak
Nije Čaki, pogledaj linkove:
http://www.kia.rs/pricelist/?model=300
http://www.kia.rs/pricelist/?model=298
Negde ne mora a negde mora...
Kada je Kia u pitanju, znam da su neki kupci zadovoljni, a neki nisu...
Posle toliko prodatih automobila, po meni su morali da naprave "ozbiljniji" salon i propratne sadrzaje...
@Predrag
znam za cenovnik ali na naslovnoj strani pise Ceed od 10490 eura, takodje i Pro ceed 10490 eura, moguce da ide popust na neki lizing...
Ta reklama vec mesec dana ide i u Blicu!
@Panchev9
Pa to zavisi od onog coveka ko uzima zastupnistvo.
Koliko je on finansijski sposoban,takav ce biti salon.
P.S. Mislim da nije los Kia-in salon.
Jes da imaju problema gde da ih naguraju sve al dobro :)))
Bas su se razbili od prodaje.
Meni je njihov salon dosta blizu,pa bi za sestru dobro legla jedna proceed.
Jako je povoljna,a servis blizu.
Gde ces bolje :)))
Je li neko uzivo video karavan megane 3 i nagkb z.soerke? Kao da je liftbek... Ne dopada mi se, nije 'funkcíonalno', ne lici na kncku pozadi...
Moron
Evo za tebe jedan po tvom ukusu... Moze i orman, i zamrzivac i trosed...
http://www.b92.net/zivot/vesti.php?nav_id=237532
Panchev9
Volvo 245 je bio bas dobra "kocka", sa prtljaznikom do oko 2,15 m3.
Ne rece mi, da li je normalno da megane karavan ima "polozeniju" zadnju soferku od HB-a
Moron
Vec neko vreme i karavani "zude" da lepo izgledaju, a to znaci da im zadnji krajevi ne budu "pod 90"...
Meni je Volvo 850 primer za karavana... Ali to su prosla vremena...
Pa, sadašnji accord karavan pozadi svojom "kocka" pojavom više liči volvu 850 nego megan karavanu i ostalim "savremenicima". On, dakle, ne robuje modnim trendovima i nižem otporu vazduha po cenu gubitka karavanske funkcije ...
@Moron
Pa nije Accord bas "kocka"...
Prosli si mozda video... On je bio pod "sekirom"...
Inace, ne volim da vidim Hondu karavan... Srecom, to je samo Accord( i dosta ih je manje od limuzinske verzije)...
Panchev9
Novi je, novi accord... Gledao sam ja njega dobro, spolja, iznutra (jedan besan novi primerak, 2,2 dizel, "auto", sav u koži ), sedeo, telom premeravao svuda, čak sam i gepek "gledio", malo me i vozili ( "za dušu" ). Sve je ok, ali dizajn dupeta mi se baš i ne svidja. Tačnije, ono od C do D stuba, oblik bočnih prozora u tom elu ( i njihovo "sužavanje" ka zadnjem kraju vozila ), kao i sama zadnja hauba ( delom u funkciji branika ). Ali, ipak accord jeste "kocka" u odnosu na jednog, recimo, avensisa karavana, koji ipak ima malo zakošenu zadnju šoferku.
Ako mene pitaš, po uspešnosti dizajna dupeta, accord karavan i 308 SW su skoro braća ...
Nije ovo "kocka"...
Hoces da udaris na Hondu, ali pogresan model...
Evo vidi...
http://www.gotbroken.com/2009-honda-accord-tourer
Ovaj prosli je "Topalovic"...
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/used_car_honours_2007/208062/honda_accord_tourer.html
Panchev9
Auuu. Greška. Do groba molim za oprost i iskazano neznanje... Pa, zato je taj čovek prošle godine onako jeftino uzeo tog accord karavana ( kao, bio redovno 35, a on ga uzeo za 27-28 ). Uzeo je staroga ...
Ali, brate, i kod novog zadnja hauba ima funkciju branika, mada svakako nije kocka.
Pozdrav i laku noc
Moron,
samo te slušam (čitam) :)))
"accord karavan = 308 SW"
U 23:00 svatih da si se "poludeo" :)
Za mene subjektivno je aktuelni Accord-tourer (samo vizuelno), dom kulture sa pokretnom bibliotekom i bilijar salom u odnosu na 308 SW, ponavljam samo vizuelno, ali lepota je u oku... :)))
Djenka
Sa ove jutarnje distance i ja shvatam da mi bas nije bilo neko mudro vece.
Sto se SW tiče, da nije odsečen pozadi "kao sekirom" ( kako neki opisiju taj oblik ), pozadi u gepek niko ne bi mogao da sedne. Pa i ovako glavu skoro da naslanja na "grejač" zadnje šoferke. Eh, kad bih nekada mogao da u taj grejač pustim "malo" jaču struju ...
Djenka
moron
Ludjaci... :)
Inace taj tvoj prijatelj bas lik kad je prosle godine toliko dao za "Topalovica"... U leto 2008g. prestala proizvodnja i prodaja tog modela...
Moron
Najviše znaju oni koji znaju koliko ne znaju. A mudrost je veština razmišljanja u okvirima iskustva i znanja.
Mudrost je tvoja jača strana a jedno veče ne može ništa promeniti :)
Moron
...i još glavom "masti" zadnje staklo...
Za "jača struja-grejač" si pobedio, kao i mnogo puta do sad :)))))))))))))
Verujem da se i (fudbaler) nasmejao bar upola kao ja!
Mange
Al ga sroči, alal ti ćufte!
Jel to dok "čekaš", čitaš knjige? :)))
Taksista beše? (šatro) :)))
Đenka
Ja ti dođem TAXI driver, nekako slično kao Danijel u serijalu Taxi :)
Djenka&Moron
U zadnje vreme glavni razlog posecivanja bloga sa moje strane jesu vase "ruke delo"...
Ne znam koliko je to dobro za zdravlje...
A Mange(ta) sam provalio sta "raducka"... :)))
I Djenka - ono sto je vazno kod tebe jeste kvalitet(mudro se ubacis pomalo), dok se mi ipak izgubimo u kvantitetu...
Panchev9
Podržavam tvoju izjavu u vezi tima Moron, Djenka ali i tebe tu pridodajem.
Žao mi je što nema Predraga.
Ja sam se ovde i vratio zbog nabrojanog društva.
A moj posao mora biti "konspiracija" inače ne bi smeo ovako da mlatim...
Mada sam sebi ličim na taksistu iz Taxi-ja.
Vala ga ljudi preteraste... Kao da nad svojim grobom slusam 'pomen' i cekam jos cvece da se stavi...
p.s. Jos da nadjemo gde je Mangeu njegov taxi terminal :)
Mange
Izuzetno pomno procitam tvoje "vozacke" komentare koji su vrlo korisni... Slabije ucestvujem kod diferencijala, krajeva spona, el. i meh. serva... :)
Pozdrav
Moron
Stvarno su fenomen ako i to mozes da "slusas"... Ne smem vise prema tebi iz straha da se obratim...
Istina je sve sto sam rekao...
"Zli ljudi & auto-manijaci"
na suštinu komentara (16:39 ; 17:01)
mogu da stavim i svoj potpis!
Ima ovde ljudi koji zavređuju pažnju i bogate mi "duh" od svakodnevnog habanja. Prija mi ovaj vid "socijalizacije", valjda ćemo ga jednom podići i na nivo "vizuelnog"! Po meni, šteta bi bilo da ne bude tako...ima tu (zle) dobre energije!
:)))))))))))))