home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Juče je otvoren "Auto-Moto Fest Niš 2012", sajam automobila, motora i prateće opreme. Ovo je 4. po redu sajam ovog tipa u Nišu u organizaciji City Marketing Centra, a pod pokroviteljstvom Grada Niša.

Radno vreme sajma je od 10-20h, a cena ulaznice je 200 dinara.

Za fotografije se zahvaljujem Davoru Todoroviću, posetiocima Autobloga poznatiji kao MasterHaosis

Foto galeriju možete pogledati OVDE.

Ivan Mitić – Autoblog.rs 



čitanja : 3512



Komentari

dobre slike master, hvala.

Autor BiH_USA 20 Okt 2012, 02:41

BIH_USA, Nema na čemu, drago mi je da sam doprineo nečemu.
I drago mi je da ti se sviđaju slike.
Samo da znaš, onaj u srvenoj majici i košulji sam ja. Slikao sam se sa promoterkom.
Ekstra su auto i njegov brat odradeli posao! Svala čast!
Auto, samo trebao si i da postaviš sliku od te devojke što sam se lsikao sa njom, ja mislim da ima tu njena slika kad je sama iz blizine. Ona je po meni najlepša tamo bila, zato sam se i slikao sa njom!

Ej momci, samo da znate ima i nekih fotki koje auto nije hteo da objavi. S obzirom da vidim da ste već glasali za promoterke u galeriji, da ste ljubitelji, a ja sam to znao, pa sam uhvatio i neke lepše slike, od pozadi, da im vidite pozadinu, pa gole noge s obzirom da su u minićima i suknjicama uglavnom. Ima nekoliko takvih slika. Ali džaba što smo mi fanovi toga kad auto nije, znao sam da neće to da objavi.
Kako god bilo, sada možete da diskutujete kada je sve sređeno, a ne kao malopre da nagađate naslepo.
Na žalost, Klio 4 je bio prekriven tako da nisam mogao da ga uhvatim.

Autor MasterHaosis 20 Okt 2012, 04:16

@ Master Haosis
Interesuje me sledeće, a to su tvoje impresije:
1. A klasom
2. A3 sportbekom
3. Fiatom 500L
4. Kijom Sid
5. Fiat Pandom
6. Reno Meganom
I od onih koje nisam pomenuo, šta te iznenadilo prijatno, a šta te razočaralo?
Hvala za slike!

Autor Dejan L 20 Okt 2012, 09:43

Ako je u međuvremenu Clio 4 otkriven, kakvi su utisci?
I još nešto, radi eliminacije subjektivnosti, šta ti je najviše smetalo na 500L?
Onda ću ja reći šta je meni.

Autor Dikh tu kava 20 Okt 2012, 11:08

@Dikh tu kava
meni to sto je previsok, pored cene naravno...
Jel si "izmaltretirao" plastiku u 500 L, jel prosao tvoje testove? :)))
Pozdrav!

Autor carobnjak 20 Okt 2012, 11:13

@ Master Haosis

Hvala i svaka cast na trudu stvarno!

Autor Nino 20 Okt 2012, 11:13

Ok momci, red je na mene.

Nino, hvala brate!

Samo, treba se i auto pomenuti, lik ne samo što je uplodovao sve to, nego je morao i da smanjuje veličinu slike, svake pojedinačno.

Dejane L,
1. A klasa mi se dopada, nije loš auto, samo sam mislio da je malo manji nego što jeste. On je veći od baznog A1 i Pola. Ali dobro izgleda uživo i daleko je bolji od onog malog odvratnog kombija predhodne A klase.

2. A3 je bio i A1 Sportbek, nisam siguran da je bio A3 Sportbek.
Epa, A1 Sportbek je ekstra, moj omiljeni definitivno. Eno vidiš na slici kako mogu dve ribe da se smeste komotno napred, verovatno i pozadi.
Samo što teško da možeš da razlikuješ te novije modele, pogotovo kad gledaš on napred A3 i A6.
A A3 je isto dobar, malo veći od A1 logično, tu negde sa sportbakom. Više prostora ima koliko sam video.
Takođe mi se ne sviđa kod tih modela za naše tržište što nemaju farove onako kako ih reklamiraju nego jeftinije.
A4 i Q5, nema šta da se priča za njih, dobri kao i predhodni. To je to od Audija, ništa senzacionalno ali nisu se obrukali. Dobri su.

3. Fijat 500L. On je svakako bio atrakcija ovde, mnogi su sedeli u njemu. Nisam sedeo ali sam zagledao unutra, i opipao sam sedište i naslon, deluju mi udobni,unutrašnjost slična kao kod običnog 500, malo detinje izgleda, sjajni materijali, i meni smeta malo što je visok i naravno visoka cena. Ali sigurno je ubedljiv na ulici po izgledu. Začas ga prepoznaš.

4. Ne samo KIja Seed nego i ostali modeli mi se onako relativno dopadaju. Zanimljiv dizajn imaju kako spolja tako i unutra.

5. Panda. haha. Zanimljiv model, interesantan, kao običan 500. Dobro deluje, prostran je za neki transport robe i putnika, nije loša cena. Naravno, uvek može da bude manja. Ne očekuje se ni više ni manje od ovog modela.

6. Reno Megan. Ne interesuje me toliko taj, ne sviđa mi se nešto. Spoljašnjost Megana i Lagune mi je odvratna. Klio 4 bi me interesovao već.

7. Tojota GT-86, šta da se kaže o tome. S obzirom da je Tojota, ekstra izgleda, unutrašnjost mu je dobro urađena, papučica za gas još bolje hahaha! Ali inače pravi sportski auto.

8. Seat Ibiza, daleko je lepši po meni od predhodnika. Predhodna linija mi se uopšte nije dopadala kod Seatovih vozila, ova je mnogo oblja, podnošljivija.

9. Škoda Citygo. Haha sviđa mi se dizajn te lešine. Šteta što nisu predstavili VW Up i Seat Mi da ih uporedim direkno na mesto. Ali auto je dobar za gred, prefinjen, i tu su dve ribe fobro stale.

10. BMW kec, trojka, nema tu šta da se mnogo kaže. Dobra spoljašnjost i unutrašnjost, kao kod Audija. X6 je standardni.

11. Mini. I ta lešina je bila zanimljiva. Dobri materijali unutra, ali mi se ne svia onaj retardirani ogromni brzinometar od pola metra u obimu.

12. Hjundaji ima dobru gamu. I 30 je dobar, I20 novi je isto ekstra, dobro izgleda, eno i farove sam mu slikao.

13. Merdže. Za A klasu sam već rekao, B lkasa onako, bar po meni bolja od predhodne, C klasa je imala neki sportski paket koliko mi se čini, vrhunski odrađeno, GLK terenac za pohvalu, dobro su ga uradili.

14. Čeri kineski je solidan. Onaj Ego nije loš, onaj Terenac Tiggo je ekstra, začudili biste se kako su ga dobro uradili unutra, i kako je prijatan. I spolja dobro izgleda.

15. Promoterke. Tu nema šta da se kaže, kao po običaju, dobre ribe izaberu, sa atributima. Nema šanse da se zagledaš u auto pored njih. Čak ni ja nisam mogao da odolim da se ne slikam sa onom. Sutra bi trebalo da bude izbor za najlepšu devojku i auto sajma.

Autor MasterHaosis 20 Okt 2012, 13:07

haha legendo! dobro odradjen posao! pozz :))

Autor NemanjaBB 20 Okt 2012, 13:57

@master,
wow, izgledaš jako mlad na toj slici?!
Ta mala je za desetku, plus carapice joj mecuju tvoju košulju.:-)

btw,
zašto si tako ozbiljan na toj slici (kao da si mona lisa):-) j/k

Autor BiH_USA 20 Okt 2012, 14:31

@ Master Haosis
Hvala na odgovoru! Skoro u svemu se slažemo!

Autor Dejan L 20 Okt 2012, 14:48

Carobnjak

500L i onaj predmet pipanja od pre par dana jednostavno su neuporedive konstante. U Pop Star varijanti plastika mu jeste tvrda (kažu da je u Lounge mekana), ali uopšte ne deluje nekvalitetno, naprotiv. Sve deluje jako lepo spojeno, vrata imaju onaj kvalitetni(ji) zvuk pri zatvaranju, gepek odličan, zadnja klupa prostrana (u širinu, i dovoljno u dužinu).. Negativ je naravno cena, motorizacija (uslovno rečeno, nisam probao, pa se ograđujem), i ono što mi je najviše zasmetalo u NS (a i danas u salonu na NBG) - izuzetno kratka sedišta, bukvalno mi dođu do pola butine (a sa 185 i nisam neka visina). Slično je i pozadi. Da li je to trik da auto izgleda prostraniji, ne znam, Samo znam da ne znam kako bih to podneo na nekom dužem putovanju. Kako god, sledeće nedelje bi trebalo da testiram benzinca, pa se možda utisci poprave tokom vožnje.

Autor Dikh tu kava 20 Okt 2012, 14:55

BIH_USA, evo je ta devojka,
http://i35.servimg.com/u/f35/11/75/26/39/19102010.jpg
baš je lepa. Autu se ne sviđa nešto.

Nego, brate, haha dobar si sviđa mi se tvoj američki humor!
Ovo za čarape je bilo dobro.
Ali pazi, bile su promoterke baš u crveno obučene skroz, kao ja. Tp su one na početku što dele letke i promocije neke.

Dejane L, e šteta prijatelju, što nisam mogao da uhvatim tog čuvenog Klija.
A da, pitao si me šta me je oduševilo a šta razočaralo.
Epa sinoć sam napisao onamo, izgleda da je auto greškom obrisao sa sve komentarima, kada ste se prepucavali za ono.
Oduševio me eto, FIjat, koji na primer do sada osim klasika na sto načina ništa nije prikazivao u Nišu, sada već je tu 500L i nova Panda.
Audi, BMW i Mercedes su ispunili moja očekivanja, zadovoljan sam.
Hjundai i Kija su me oduševili sa novitetima.
Reno me zbog ovog sranja sa Klijom nije nešto impresionirao.
Čeri me isto prijatno iznenadio, oni uvek dođu.
Razočarali su me Alfa Romeo i Lanča koji nisu bili prisutni na sajmu. Bruka s obzirom da je Fijat ovde domaći priizvođač i da Lanča ima novitete ove godine. Ali oni nikada nisu ni bili na sajmu u nišu.
Razočarali su me posebno Pežo i Citroen koji su prisutno dosta na domaćem tržištu, i do sad su bili, a ove godine ništa, truba!
Ford me uvek razočara jer je dosta prisutan a ništa nije prikazao.
A najviše me razočarao VW, najveći proizvođač automobila, a ništa nije pokazao. A za divno čudo njegove firme su bile prisutne.
O Suzukiju i Micubišiju neću ni da govorim. Ja neznam kako neko hoće da bude ravnopravan i da se takmiči kad na najobičnijem sajmu ne može da dođe ili neće. Taj je po meni već izgubio.
A da, da ne zaboravim, General Motors je isto razočarenje, Opel i Ševrolet uopšte nisu bili. A o Saabu uopšte neću ni da govorim, to se podrazumeva.

Autor MasterHaosis 20 Okt 2012, 16:41

@ Dikh tu kava
Aha, tu si, e baš lepo. Tu te čekam i radujem ti se! Kad sam ja za plastiku enterijera i za zvuk vrata pisao za Megan Dženerejšn da je slaba tačka, napali me kako nemam pojma. Da to nije bitno. Aha, vidim i tebi nije, hehe
@ Master Haosis
A enterijer Megana? Ima li dosadnijeg u celoj C klasi, ima li plastičnijeg u celoj C klasi?

Autor Dejan L 20 Okt 2012, 16:51

@Dejan L:

Ima plasticnijeg i dosadnijeg: Seat Leon!!

Autor ALEKSANDAR BG 20 Okt 2012, 17:42

Dejane L, nisam se probližavao Meganu, ne interesuje me taj model. Laguna i megan ove generacije mi se uopšte ne sviđaju po izgledu. E sad vozne osobine i unutrašnjost može da bude nešto drugo, nemam pojma.
Klio 4 mi deluje dobar onakav kakvog su ga prikazali.

Autor MasterHaosis 20 Okt 2012, 18:21

MasterHaosis
Dobar "posao". Cestitke

@ Dikh tu kava
Taj kratak sedalni deo znači da je vozilo "prijatelj male dece". Doduše, ne bi napred baš tako trebalo da bude ...

Autor Moron 20 Okt 2012, 18:25

Megane Generation po sveopštem kvalitetu po meni deluje kao da znatno zaostaje za Berlinom. Možda zato što se ne proizvode u istim fabrikama, a možda iz drugih, znatno racionalnijih razloga.
A za Leon nažalost moram delimično da se složim. Volan je sasvim OK, kao i onaj deo table koji je presvučen gumiranom plastikom (malo podseća na nivo prethodnog i30), dok je plastika donjeg dela table, centralne konzole i na vratima, kao i tkanina na vratima i sedištima u najmanju ruku - neatraktivna (subjektivno). Ako je po tome sudeći,SEAT je po VW lestvici ipak rangiran ispod Škode (Octavia ima znatno bolji enterijer), dok mi se čini da su platforme koliko-toliko ravnomerno podelili (sa određenim odstupanjima, tipa nova Ibiza na platformi novog Polo-a, a Fabia ne, itd.)

Autor Dikh tu kava 20 Okt 2012, 18:34

čarobnjak, a šta ti kažeš na ove slike?
Dikh tu kava, pa na čijoj je platformi onda Fabija? Ja koliko znam i ona je na Polovoj platformi, ali onaj stariji Polo.

Autor MasterHaosis 20 Okt 2012, 18:51

Master Disaster,
Pravi si "Đenka" (ne k`o ja)... još bioskop da otvoriš... sa sve Bilijevom jedinicom ćerkom... :)))

Autor Đenka 20 Okt 2012, 18:51

Đenka hahaha!
Ma daj brate onu jedinicu što sam se slikao sa njom ili neku od njih, i odma da otvorim ne bioskop nego sopstveni filmski studio!
Znači dopadaju ti se slike?

Moron, hvala ti, drago mi je da ti se sviđa.
Izgleda da se sva ona muka sa autom sinoć do dva ujutru isplatila.

Autor MasterHaosis 20 Okt 2012, 18:58

@ carobnjak
Vidi šta kaže Dikh tu kava, Seat ispod Škode

Autor Dejan L 20 Okt 2012, 20:53

@Dejan L
ma nema on pojma... :)
Jel mislio na cene mozda?

Autor carobnjak 20 Okt 2012, 20:57

@MasterHaosis
svaka cast za trud ali imam jednu zamerku a to je ugao iz kojeg si fotografisao, sve su iste, nemoj ih slikati od napred, nego iz ugla (prednjeg ili zadnjeg), takve fotke mozes naci svuda pa i na blogu...
Pozdrav! :)

Autor carobnjak 20 Okt 2012, 20:59

@carobnjak
Ceo zivot si nezahvalan,decko ode tamo plati kartu slika,blic radi samo tako a tebi ugao ne valja,mada ako cemo realno ja sam mislio da ce neko drugi tu da kaze za slike da ne valjaju-ekspert za vizuelno i opipljivo preko slike,a prepoznace se ovde je gLavni.hahahahaaah

Autor Batko 20 Okt 2012, 21:05

Seat jeste pozicioniran ispod Skode, bar po onome sto sam ja imao prilike da vidim i vozim!!

Autor ALEKSANDAR BG 20 Okt 2012, 21:13

@ALEKSANDAR BG
po cemu? Zasto je onda Seat skuplji?

Autor carobnjak 20 Okt 2012, 21:16

Batko, čarobnjak, HAHAHAHAHA to carevi! Ovo je bilo odlično, uhvatio sam screenshot, to mora da se ima u memoare!

čarobnjak, brate znam, ali dođi da vidiš kako je ovde, razmak između automobile je negde i po metar, na kratkom prostoru su bukvalno navrljali automobile kako su mogli, Čeri, Reno, Dačija, Tojota, to je ispremeštano gde je ko imao mesta bukvalno, ne da su automobili jedan iza drugog, nego neki su bočno, neki popreko, neki su napred, neki pozadi, ma to je haos.
A Audi i BMW su dobro postavljeni svi jedan pored drugog ali uza zid, tako da je razmak od zida i auta bukvalno metar! I j kada se udaljim i nabijem uza zid, opet telefon ne može da uhvati ceo auto,a da ne pričam za bočno. Zato sam morao da hvatam slike uglavnom od pozadi.
Kija i HJundaji su imali prostor za manevar donekle jer su odmah na raksrsnici gde je staza za prolaz.
A da ti ne pominjem što je gužva bila pa ljudi prolaze samo tako, pa video si šta su mi uleteli u kadar.
Tako da je ovaj ugao perfektan.

Autor MasterHaosis 20 Okt 2012, 21:56

sledeci put bolje ne slikaj jer su nezahvalni

Autor batko 20 Okt 2012, 22:01

MasterHaosis
Lepo si ti ovo islikao. pusti "zlobne".
Nego sutra da odeš i uslikaš tog Clia 4, iznutra, spolja, motrni prostor i gepek, i imaš od mene ocenu 5.
Ipak je Clio 4 No1 novitet na sajmu, a ti ga nemaš u kolekciji ;)

Autor Mange 20 Okt 2012, 22:02

Materhaotik
Čestitam..
Ogroman trud..
Sreća pa smo u digitalnoj eri, inače bi imao samo 32 pokušaja" i to ti je to(pa menjaj "film").. Najbolje su ti slike prednjih svetlosnih grupa..
I meni deluje da od manjka prostora nekim automobilima ne mogu vrata da se otvore do kraja..
I što reče Bih_Usa, nasmej se pored cure(ovako izgleda kao da ti je drugar neko strašilo)..
See najubo

Autor Panchev9 20 Okt 2012, 22:37

Momci, postoji mogućnost sutra da idem ponovo na sajam oko pola šest tako nešto taman da dočekam izbor za najlepšu hostesu, i da uslikam tog Klija i još nešto ako je moguće.
Ali postoji mogućnost. Ja sutra u to vreme bi trebao na rođendanu jednom da budem zato nije sigurno, ali mogu da izmuvam nešto.

Inače na zvaničnom sajtu ovo piše:
,,Nedelja, 21.oktobar 2012. (3.dan sajma)
- Izbor najlepše hostese sajma (18:00h)
- Izbor najautomobila sajma (od strane časoposa AUTO BILD, na osnovu broja glasova čitalaca i posetilaca sajma)"
Ako im je verovati, onda bi trebalo da imamo još slike od devojaka. To je bonus.

Autor MasterHaosis 20 Okt 2012, 22:38

Haosni Masteru
Super slike! Uslikaj onu piolunakazu Clia 4, učini našem MangeTU a i meni kako bih dokazao da sam u pravu!

PozZ!

Autor Predrag 20 Okt 2012, 23:17

D. L, Carob.

Imam i Škodu, a skoro i SEAT, objektivniji ne mogu da budem sve i da hoću.. ;) Po meni, SEAT jedino što je lepši od Škode.

Master H,

Čestitke na trudu. Pridružujem se zahtevu za Clio 4, inside & out, probaj da se raspitaš za preliminaran cenovnik, kod nas startuje 29.10. I daj malo više women-a..

Autor Dikh tu kava 20 Okt 2012, 23:19

Clio 4 startuje od osnovne cene 9300€, a uskoro će biti i ispod 9000€.
Dugo godina će to biti car klase, kao nekad što beše...
Ove škodice, fiatčići, korejčići i sl paceri će moliti za milost, a PSA će kopirati, a ACEA če podnositi sudske tužbe za monopol. Spremite se renomrzci, mrzci udobnih, jeftinih a dobrih kola, dolazi Clio olujaaaa :)))
Uzgred Renault je spremio bezkamatni kredit na 36 meseci. Ponesete 4300 jevrića i vozite clia kući!

Autor Mange 20 Okt 2012, 23:30

Ne verujem da će odmah biti ispod 9000, možda sledeće godine i to onaj 1.2 16V, koji će se verovatno selektivno nuditi po Evropi, ne svuda.
U Hrvatskoj - na 5 sajtova, 5 različitih podataka o cenama. Uglavnom počinju negde oko 12.000, a za 1.5 dCi 90 ks našao sam podatke od 13.200 (!) do 16.100. Ako kod nas bude jeftiniji, a sasvim je verovatno da hoće, onda će zaista da bude dobra kupovina.

Autor Dikh tu kava 20 Okt 2012, 23:47

Dtk
Dobra kupovina?

Autor Predrag 20 Okt 2012, 23:51

Predrag
Neće biti dobra kupovina, nego odlična, prvoklasna!

Autor Mange 20 Okt 2012, 23:58

Mange
hahahah
Možda, ali tek kada bih mu promenio sve što treba.

Autor Predrag 21 Okt 2012, 00:03

Master Disaster,
`ebeš utomobile, slikaj te "neradnice" ("akcentuj" i zadnji trap) to je suština... o kolima ionako svi sve znamo, sve stručnjak do stručnjaka i to po brendovima čak! :)))

Autor Đenka 21 Okt 2012, 00:11

Mange
Hajde ponovo, nisam uspeo da pročitam od @auta. Nešto si spomenuo padanje cene i navikavanje. Na takve stvari neću moći da se naviknem. Možda, ali tek kada urade debeli redizajn, ali ni tada neće ukloniti sve nedostatke.

Autor Predrag 21 Okt 2012, 00:14

Predrag
Udobniji, lepši, pregledniji, brži, manja potrošnja, bolje koči, bolje leži, kvalitetniji, pa čak i jeftiniji od ... Fobije, budući Clio 4.
Čemu bi se navikavao i šta bi menjao, ako si se već na Fobiju navikao?

Autor Mange 21 Okt 2012, 00:18

Mange
Kako znaš da je udobniji, brži, da manje troši, bolje koči, bolje leži, da je kvalitetniji, jeftiniji... Pregledniji nije sigurno. Na Fabiju se nisam navikavao jer mi odgovara.

Fabija 2 ima jedan od najkraćih zaustavnih puteva u B segmentu - ispod 37 m sa 100 km/h.

Autor Predrag 21 Okt 2012, 00:23

P.S. Nemam nameru da menjam auto, ne za Renault, a pogotovo ne za novi Clio. Poslednjih nekoliko godina ne prave ništa što bi došlo u obzir. Poslednji su bili Megane i Laguna 2. A da je Clio 3 imao podešavanje volana po dubini i manje odvratan enterijer možda bi i došao u obzir.

Autor Predrag 21 Okt 2012, 00:29

Predrag
Ja samo znam da Škoda u klasi ima najgore kočnice. Jeti je prvi primer strahote... sledi Fabija, a kad bi se samnom vozio, brzo bi to shvatio...
Fabija Mk2 ima najnepregledniji prednji kraj u klasi, a sa strane visoko podignuta vrata, uz najuža sedišta u klasi (nasledila od Mk1) je klaustofobična.
Meni ni položaj sedenja ne odgovara, jer si kao na stolici...
1.2 TSI se ni ukom pogledu ne može porediti sa novim TCE, ni po snazi, potrošnj, elastičnosti, jednostavno je zastareo a nepouzdan i to za primer. Mada ćemo videti poutdanost novog TCE (nada ja ne sumnjam, posebno što im je druga generacija)
O izgledum ne bi, mada je Fabija na granici prihvatljivosti.
jedino, Fabija je čeklješastija i možda bolja za trotoare...

Autor Mange 21 Okt 2012, 00:30

Bio sam na promociji Clia 4 , i mogu reći da je Fabia u odnosu na njega , jadna ko siroče , a 0.9TCe me oduševio pozitivno u svakom pogledu , a posebno u odnosu na stari 1.2 16v.

Autor Đorđe 21 Okt 2012, 00:38

Mange
Kočnice kod Škoda su iste kao i kod svih ekvivalentnih modela u grupaciji. Znači moje su iste kao kod Pola 1.2 TSI. Napred ventilirajući diskovi od 288 mm, a pozadi obični od 230 mm. Koči samo tako, uz odličnu mogućnost doziranja sile kočenja. kažem ti da su testovi pokazali da ima jedan od najkraćih zaustavnih puteva u segmentu...

Da, jako je nepregledna, to je istina, a ujedno i jedini ozbiljni nedostatak koji bih promenio. Upravo zbog toga sam postao oprezniji nego inače, i zasad je nigde nisam zakačio. Pu pu

Sedišta su joj odlična kakvih ima. Da li si seo u novu corsu? Tvrda i uska sedišta koja žuljaju.

Hajde pronađi podatke za snagu i obrtni moment tog novog 1.2 TCE. Da nije malo previše reći za TSI da je zastareo kada samo par proizvođača uopšte pravi takve motore?

Previše veruješ Renou, a oduvek su bili krhki, a tako i izgledaju. Meni je izgled novog Clia (naročito zadnji kraj) skandalozan.

Autor Predrag 21 Okt 2012, 00:42

Đorđe
Čekamo 1.2 TCE. To će biti ršum.
Svako poređenje novog Clia 4 i Fabije je smešno.

Autor Mange 21 Okt 2012, 00:42

Predrag
Još od Golfa 2, VW ima jadne kočnice. Zaista, Fabija ima solidne diskove, ali na žalost nešto fali. U prvom redu Fabija Mk1 je opasnost po pitanju kočnica.
Nađi na Youtube, pa pogledaj novi 1.2 TCE. Sve što ima jedan BMW ima i taj motor i nešto što još niko nema, male olakšane bregaste, presvučene specijalnom cementacijom, baš kao Renault F1, uljnu pumpu promenjive geometrije.....
Meni se sviđa izgled Clia. Čekam RS da razmislim o kupovini.

Autor Mange 21 Okt 2012, 00:48

Mange
Stvarno mi je žao što ovaj put ne možemo da se složimo. Kod većine proizvođača je svaki novi model gori od prethodnog. Jeftina šminka za zaslepljivanje masa. Donekle te razumem jer je tvoj omiljeni Reno u pitanju, ali svi rade isto. Sve to sve više nema veze sa kvalitetom, i sa ispunjavanjem osnovnih zahteva.

Autor Predrag 21 Okt 2012, 00:50

Predrag
Pratim Renault jako dugo.... a dugo sam ga i mrzeo.
I znam, osećam, da će ovaj auto biti po svemu solidniji od Clia 3, koji je imao mana, sitnih, ali baš vidnih, posebno za pacer posmatrače. Pominješ Lagunu 2, a ja ti kažem da je laguna 3, dve generacije iznad nje, i da je razvijana na sličan način kao ovaj Clio. Na žalost, narod nije spoznao kvalitet Lagune3, zbog prethodnice....
Jedna od najvećih mana je ručica menjača (clio 2 dci ima sličan mehanizam ručice), o kojoj si pisao neko veče i siromašan enterijer.

Autor Mange 21 Okt 2012, 00:55

Mange
Laguna 3 je toliko odvratna da to prevazilazi sve granice. Ne bi joj pomoglo ni da je najkvalitetnija na svetu. Moguće je da će Clio 4 imati istu prođu kao i Laguna 3, upravo zbog odvratnosti zadnjeg dela. Kvalitet o kojem govoriš je zatrpan i ne vidi se od svega lošeg i ružnog.

Autor Predrag 21 Okt 2012, 00:59

Predrag
Zadnji kraj avangarda. Pogledaj novi Merc A klase. Ne samo što nosi i Renault DCI, nego ima i njegovog daha i to baš od ovoga Clia.
Uzgred, ovaj Clio će sigurno imati bar 500€ manju čenu, zbog unifikacije delova u Renault Nisan grupi, ali isto tako ujednačen kvalitet, kao što ima Tojota recimo, što do sada niej bilo.
Navikavaj se na ovaj oblik i dizajn budućnosti. Nije dizajn najvažniji, nije ni na drugom mestu, ali Clio 4 je baš cakan :)
Kad se sedne u njega i provoza, videćemo...

Autor Mange 21 Okt 2012, 01:05

Mange
Kada god su se igrali sa zadnjim krajem prošli su loše: Avantime, Vel Satis, Laguna 3... Ako ovakvi budu bili novi modeli svih proizvođača, onda automobile ne menjam do daljnjeg. Sigurno neću voziti ovakve nakaze kod kojih je pored toga što su odratni narušena i njihova funkcionalnost.

Autor Predrag 21 Okt 2012, 01:11

Predrag
Sad je sazreo zadnji kraj. Biće kopiranja sa svih strana.

Autor Mange 21 Okt 2012, 01:13

Mange
Ma ti mene zavitlavaš?

Autor Predrag 21 Okt 2012, 01:14

Predrag
Ne, ozbiljno. Bilo je promašaja, mada Laguna 3 nema veze sa ovom pričom.
Evo, videćemo kako će prodaja ići i to u ova krizna vremena.
Zadnji kraj, tako mu daje neku sportsku notu, širinu, baš ono što sam godinama sanjao.
Prednji kraj je malooo preteran sa farovima, ali za svaki reno treba vremena da se navikne. Često nije ljubav na prvi pogled. Pogledaj kako Clio 3, Mk1 napred izgleda sveže. Svežije nego kad se pojavio. Mk2 je sran...e

Autor Mange 21 Okt 2012, 01:19

Mange
U prvo vreme će ići dobro, a posle toga ne verujem.

Kabina je previše sužena u zadnjem delu. Klaustofobija u najavi. Svaki reno koji mi je bio ružan prvog dana mi je ružan i dan danas. Na ružno ne može da se navikne ;)

Autor Predrag 21 Okt 2012, 01:22

Predrag
Nije pozadi sužena kabina. Sve je na uštrb zadnje police, koja i onako nije ničemu i povećanjeu gepeka.
Iskreno, Clio 3 i Tvingo 2, su mi ružni i dosadni od pozadi. Bilo je vreme da se menja...
I slepac, reče videćemo....
Laku noć, ne zameri...

Autor Mange 21 Okt 2012, 01:26

Objavljeno je ranije da ce cena Klija ici od 9990 eura!

Autor carobnjak 21 Okt 2012, 02:24

Lele ljudi pa vi ste legende! Već 60 poruka imamo ovde, raspisasmo se samo tako.
Znači vama definitivno trebaju slike Klija 4 da vam nahrane požudu.

Đenka, vidiš li ti ovo? Svi se živi napališe na automobile i razglabanje o Kliju 4, a retko ko primeti prave vrednosti, izgleda da se samo mi razumemo ovde.
Ej da znaš da si u pravu d su neradnice. Ja sam prišao kod par njih i nisu htele da se slikaju. ,,ne volim da se slikam" a neće ni da izađu iz auta. Oće sam oda sede tu i da im prolazi vreme pojedine.
Lele kako mrzim to ponašanje. Pa to joj je posao, jel ja trebam da se slikam umesto njih? Ako bre, ja ću sutra (ako dođem) da im kažem da pogledaju blog, pa koja je htela da se slika ta je izbila u galeriju, koja nije htela molim lepo. Ima lepota da prođe neopažena od strane javnosti. Zamisli da dođe čarobnjak na posao u ordinaciju, i da kaže ,,ja neću da radim danas, ne volim ovo da radim". I ja ne volim da idem na fakultet, ni na ispite pa me niko ne pita. Ali najozbiljnije tako mi rekla, ja sinoć nisam mogao celo veče da se načudim. I baš si me podsetio sa time da su neradnice.
Videćemo, sutra je zatvaranje, u deset valjda nemam pojma, a ja ako budem mogao ići ću u šest da stignem na izbor za najlepšu devojku na sajmu, možda tad i auto bild bude izabrao pobednika. I ako budem mogao da slikam Klija 4 čuvenog, da im objasnim situaciju da me puste da slikam unutra, pa možda čak i da sednem unutra. Ja nikad na sajmu nisam seo nigde.

Autor MasterHaosis 21 Okt 2012, 03:32

@Predrag
ti ako se uskoro ne zaposlis u Skodi, nista nisi uradio... :)

Autor carobnjak 21 Okt 2012, 03:49

Dobro jutro (kad god vam to bilo)

Elem, Predrag, ako ćemo dlaku u jajetu, redizajnirao bih prednji deo (farove, logo..), retrovizore i unutrašnjost (mnogo šljašti), što se ostalog tiče, ne bih bio gadljiv na Clio samo zato što je Clio. Inače sam ljubitelj svedenijeg, hladnijeg, mirnijeg, minimalističkog (neko bi rekao dosadnog) dizajna, posebno unutrašnjosti,kakav je npr. kod Fabije (1,2) ali ljudi jednostavno ne prate trendove. Ne znam da li znaš, kod aktuelne Fabije USB ne može ni uz doplatu. Poštujem Škodu, ali stvarno u nekim stvarima kaskaju. Uzmeš Yeti sa serijskim ksenonima, i ko zna čime još, a moraš da doplaćuješ za vazdušne zavese..?! Kao bitnije mi je da su mi zadnja stakla zatamnjena, da me ne udara sunce u glavu, nego da me ne udari bandera u glavu?

Inače, kad bih mogao da biram, ne bih uzeo ništa od navedenog, zadovoljio bih se Qashqai-jem 1.6 dCi, ili ASX-om 1.8 D.

P.S. Mnogo bolja vozačka pozicija je kod Fabije 1 nego kod Fabije 2, bar meni.

Mange,

Nisam do sada imao problem sa kočnicama, doduše ja imam 4 nova diska i sve nove pločice i ne vozim na ivici razuma.

Autor Dikh tu kava 21 Okt 2012, 10:23

@Dikh tu kava
a koji Seat imas?

Autor carobnjak 21 Okt 2012, 10:28

Carobnjak,

"A za Leon nažalost moram delimično da se složim.."

"a skoro i SEAT" = često u posedu, duge/kratke relacije, grad/auto-put..

1.2 TSi, Style, 2011. Po meni, 1.4 TSi = mnogo adekvatnija motorizacija. Kao i 1.6/2.0 TDi

Autor Dikh tu kava 21 Okt 2012, 11:14

@Dikh tu kava
iz svega sto si napred naveo, zakljucujem da ti je Fobija bolja od Leona?!?
Ili sam u krivu (nadam se) ? :)

Autor carobnjak 21 Okt 2012, 11:21

Mange
Laguna 3 je toliko odvratna da to prevazilazi sve granice. Ne bi joj pomoglo ni da je najkvalitetnija na svetu. Moguće je da će Clio 4 imati istu prođu kao i Laguna 3, upravo zbog odvratnosti zadnjeg dela. Kvalitet o kojem govoriš je zatrpan i ne vidi se od svega lošeg i ružnog.

Autor Predrag 21 Okt 2012, 00:59

Reče čovijek koji vidi ljepotu u Škodi Fabiji :))))))))

Autor Đorđe 21 Okt 2012, 11:27

@Đorđe
najveci hit na blogu su mi Skodoljupci, upravo kada ocenjuju izgled drugih modela... :)))

Autor carobnjak 21 Okt 2012, 11:30

Dikh tu kava
Kod Fabie 2 USB može da se dobije uz doplatu kao MDI (Mobile Device Inteface) i košta 110 €.

Pakete opreme za naše tržište kreira AutoČačak, pa sve zavisi od njih šta će da se nalazi u kom pakteu. A kako to uglavnom rade nestručna lica, jer se jedino stručno koje imaju bavi drugim stvarima, sve je moguće pa i takve nelogičnosti.

Autor Predrag 21 Okt 2012, 11:30

Carobnjak

Odosmo u teški off. Ajde samo da kažem da mi je SEAT manje lepši od adekvatne Škode nego što je Škoda kvalitetnija od adekvatnog SEAT-a (Fabia - Ibiza, Leon - Octavia...).

O voznim karakteristikama ipak ne bih, s obzirom da je Leon turbo, a Fabia atmosferski benzinac. I jedan i drugi imaju prednosti i mane. Pored toga što nisu ista klasa.

Autor Dikh tu kava 21 Okt 2012, 11:42

@Svi moji napadači
A ko kaže da sam oduševljen izgledom svog automobila? Pa ima toliko lepših. Uvek sam govorio da je maksimalno funkcionalan, skladan i klasično lep i da zbog toga neće da mi dosadi ni za nekoliko godina, ali da je pojam dizajna to nikada nisam izjavio! Jedina velika mana koju sam isticao je nepreglednost zbog visoko postavljenih staklenih površina.
Mogu da vozim i Tavriu, ali to mi ne umanjuje mogućnost da komentarišem izgled i karakteristike drugih automobila. Nije valjda da svi vozite Jaguare, Mercedese, Aduije, Rols Rojseve... pa ste privilegovani da komentarišete druge modele?

Autor Predrag 21 Okt 2012, 11:44

@Dikh tu kava
a u cemu se razlikuju po kvalitetu?

Autor carobnjak 21 Okt 2012, 11:49

Predrag

Ne sumnjam da je to što si rekao tačno. Jedino što sam ja informaciju o nemogućnosti naručivanja USB-a dobio upravo od tih koje si spomenuo. A onda me više apsolutno nije zanimalo što na njihovom sajtu eventualno piše da je to moguće da se naruči. Takođe, verujem da u nekoj drugoj državi Yeti dolazi sa 6 vazdušnih jastuka (trebalo bi proveriti), ali ne i u Srbiji. Dokle god dileri kapiraju da su bitnije felne 18-ice od glave, ja takvog "dognam-prodam" dilera ne uzimam za ozbiljno. Nažalost, ja se uopšte ne pitam. Dokaz za to su flote mnogih firmi širom Srbije. A o tome kako AČ skoro uvek dobija tendere, ovom prilikom možda bolje ne ;)

Autor Dikh tu kava 21 Okt 2012, 11:53

Carobnjak,

Znaš da sam da ne kažem šta za enterijer, o njemu prevashodno govorim. Jedino da ih stavim jedan pored drugog, pa da se skenira deo po deo. U suprotnom moglo bi da se zaključi da sam subjektivan, a nisam. Što se mehanike/itd tiče, tu se ne bih mešao. Jedino da prijavim da su kod Leona počeli zvučnici da gube kontakt, i da je kod Fabije mnogo kvalitetniji zvuk. Primera radi.

P.S. Lepo vreme, odoh na izlet..

Autor Dikh tu kava 21 Okt 2012, 12:01

auto, slikao sam danas sve živo, i Klija 4 spoljašnjost, unutrašnjost, promoterke, menadžere, go go igračice

Autor MasterHaosis 22 Okt 2012, 00:25