home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sebastien Ogier i Julien Ingrassia u finalnom danu Rally France su izdržali pritisak i nisu napravili grešku. Francuska posada je uspešno nastupila na svim "sprint" brzinskim ispitima finalne sekcije relija Francuska, i Citroën Total World Rally Team-u donela devetu pobedu na jedanaest održanih takmičenja ove sezone.

Ova pobeda, pomaže francuskom timu da zadrži komfornu prednost u konkurenciji proizvođača. Sa druge strane, situacija u konkurenciji vozača je dodatno dramatizovana, jer samo tri boda dele Sebastiena Loeba, Mikku Hirvonena i Sebastien Ogiera.

U poređenju sa dugim brzinskim ispitima Rally France, održanim u petak i subotu, brzinski ispiti finalnog dana bili su sprint karaktera. Posade su napustile park ferme u Strasbourgu u 6.20h, a čekale su ih dve sekcije po tri brzinska ispita, bez zasutavljanja u servisu. Ukupna dužina nedeljnih brzinskih ispita iznosila je 42 kilometra i izgledali su kao šetnja u parku. Ali, Sebastien Ogier nije imao vremena za opuštanje, jer je Dani Sordo bio manje od 10 sekundi iza njega.

Prvi brzinski ispit "Gravière de Bischwiller" predstavljao je jedinstven izazov, jer je prvi deo "brzinca" činila šljunkovita podloga. Ogier je izgubio 3 sekunde od Sorda, na 5,52 km dugačkom brzinskom ispitu. "Oklevali smo duže vreme oko našeg izbora pneumatika u servisu, i na kraju smo se odlučili za tvrđu smesu." - objašnjava vozač Citroën-a. "Znali smo da ćemo izgubiti vreme na Bischwiller-u, ali naš izbor je bio bolju za letnje uslove koji su nas čekali na sledećim brzinskim ispitima."

To je bio pravi način, da vozač Citroën-a DS3 WRC bude ravnopravan sa svojim rivalima na sledećim brzinskim ispitima. Ogier je na brzinskom ispitu broj 22 (Vignoble de Cleebourg), bio najbrži, a do kraja je ostao samo specijalni Power Stage brzinski ispit na ulicama mesta Haguenau. Vozač Citroën Total World Rally Team-a je zabeležio treće vreme i osvojio jedan bonus poen. "Naša odluka da idemo na tvrdim gumama, nije se isplatila, jer smo "potrošili" puno vremena u fazi regrupinga, pre brzinskog ispita. Na kraju sam morao da startujem na poptuno hladnim gumama, i nisam bio u stanju da uradim ništa bolje." - izjavio je Ogier.

Osvajanjem 26 poena na Rally France, Ogier se vratio među najbolje plasirane vozače u konkurenciji vozača. "Ovo je bio veoma dug reli za mene, jer sam nosio odgovornost celog tima na mojim ramenima. Srećan sam što mogu da se opustim. Očigledno, ova pobeda je veoma značajna za mene, sa stanovišta individualnih vozačkih bodova.

Pet pobeda u sezoni je prilično dobar uspeh. Želim da se zahvalim timu, koji mi je dao perfektan automobil. “ – zaključuje Ogier.

Rally de France 2011:

1. S. Ogier - J. Ingrassia (Citroën DS3 WRC) 3:06:20,4

2. D. Sordo - C. Del Barrio (MINI John Cooper Works WRC) + 6,3

3. M. Hirvonen - J. Lehtinen (Ford Fiesta RS WRC) + 3:26,6

FIA WRC - konkurencija vozača (11/13):

1. S. Loeb 196 bodova

2. M. Hirvonen 196 bodova

3. S. Ogier 193 boda

FIA WRC - konkurencija timova (11/13):

1. Citroen Total World Rally Team 372

2. Ford Abu Dhabi World Rally Team 318

3. M-Sport Stobart Ford Rally Team 133

VITRO GROUP Marketing



čitanja : 939



Komentari

I Xsara je bila zmaj, pa C4 coupe, a sad i DS3 WRC.
Samo napred, Citroen se odavno vratio na mesto koje mu pripada.

Autor Dejan L 04 Okt 2011, 15:20