
Najbolji srpski automobilista Dušan Borković, član Nisotec Racing Team-a, zabeležio je i petu pobedu u pet održanih trka u ovogodišnjem Evropskom šampionatu u brdskim trkama (FIA European Hill Climb 2012.). Nakon pobeda u Francuskoj, Austriji, Španiji i Portugaliji, Borković je bio najbolji u Češkoj (ECCE HOMO Sternberk).
U evropskom šampionatu u brdskim trkama sledi pauza. Nastavak sezone zakazan je za 30. jun, kada će u Italiji biti održano šesto takmičenje u okviru ovogodišnje serije (62° Trento Bondone).

U Češkoj je Borković još jednom opravdao ulogu favorita. Posle sjajnih nastupa u dosadašnjem delu sezone, pančevački šampion je bez obzira na brojne probleme još jednom postavio rekord staze – 4 rekord na 5 trka. Ovime je Borković bez sumnje opravdao poverenje svih onih koji ga podržavaju u cilju da osvoji titulu evropskog šampiona. Pre početka sezone Dušan je obećao da će pokušati da zabeleži 12 pobeda u 12 trka. za sada je na pravom putu – 5 trka 5 pobeda.

U trenutku kada je razvio maksimalnu brzinu od 240 km/h Borkoviću je u prednje vetrobransko stakolo uletela ptica, ali srećom taj incident je prošao bez bezbednosnih problema po našeg šampiona i veliki broj gledalaca pored staze. Prema zvaničnim podacima organizatora Dušan Borković je postavio novi rekors staze, razvio je maksimalnu brzinu od 240 km/h, a prosečno je vozio 135 km/h.
„Srećan sam što sam uspeo da opravdam očekivanja navijača i da održim obećanje – trijumfovao sam u svim do sada održanim trkama. Hvala sponzorima, navijačima... Vremena za slavlje nema. Pauzu u evropskom šampionatu ću iskoristiti da se saradnicima iz Nisotek racing Team maksimalno pripremimo za nastavak sezone i nove izozove koji se pred nama. Sve više verujem da Srbija može već ove godine imati šampiona Evrope u automobilizmu.“ – rekao je Dušan Borković po završetku trke.
Nisotec Racing Team
Svaka cast!
Samo sam dva puta video njega na medijima, mislim da zasluzuje vise paznje.
Mogao bi i autoblog da obavi neku intervju sa njim i pukne samar svim tv kucama :)
Daleko od toga da je Duca najbolji srpski automobilista.
Na čast novinarima.
@ Mange, molim Vas da obratite pažnju na kraj teksta. Ovaj članak nije napisao neko od novinara Autobloga, već se radi o PR saopštenju Nisotec Racing Team-a, što je jasno naznačeno na kraju teksta.
@ Mange
Ali je jedini koji je nogama na zemlji i koji ne leti po nebesima kao većina. I zbog toga je još veći u mojim očima
@ Mange
I meni se ne dopada što sva PR saopštenja Nisotek-a počinju istom rečenicom, ali se ne bih složio ni sa tim da je daleko od toga. Po mom mišljenju, od tenutno aktivnih, jedino Mikica Vesnić može da se poredi sa ovim momkom. Molio bih Te da malo proširiš svoj komentar, baš me zanima na koga si mislio.
@ auto
slažem se sa Nemanjom, da je Dušan Borković zapostavljen u medijima i cenim što prenosite PR tekstove njegovog tima, ali mi ne bi smetalo, a verujem i drugim čitaocima, da se malo angažujete i dostavite i neke dodatne informacije o samom takmičenju, poneku tabelu sa plasmanima i slično.
Можда је Павловић у контексту али за мене је дефинитивно Дуца најбољи! Браво мајсторе!! 5-5!!!
@ Гагиба
Tačno. I on dečko baš vozi, ali se ni o njemu ne priča nešto puno pa sam na njega u ovom trenutku zaboravio. Ove i prošle godine su ga spomenuli samo par puta kao člana Sanred Ford tima u svetskoj GT1 seriji.
Ex Italo fan
Delim mišljenje za Mikicu. Uopšte respektujem Vesnić-family.
Inače počinjem da primećujem neke mlade snage tj.sinove "starih kuka"...
Mali Miljković, braća Milovanović itd...
Pozdrav :)
@Ex..
Милош је потпуно запостављен а једини је возач из Србије који је бар на корак био од Ф1. Надам се да ће Душан боље проћи и да ће му се врата од ВРЦ-а једног дана отворити... :)
Иначе има клинаца талената код нас гомила али ауто-спорт је суров да суровији не може бити. Не помаже ти сав таленат овог света ако немаш тату или бар ујака...јбг...
ima boljih verovatno, samo je Pavlovic bio na korak od F1.
ali ovaj decko postize sada internacionalne pobede, za postovanje.
auto
Nisam primetio čiji je članak, ali opet sve jedno, ovo je delo neko novinara, zaposlenog u NIS, ili jednostavno naručen članak.
Žao mi je što mi niste objavili prvi komentar, gde sam dao opasku o tehničkoj regularnosti ovog vozila, koje epostiže najveće brzine na pravcu a tehnički se verovatno ne moža porediti sa konkurencijom koja ima bolje uslove. Ima vremena, možda stigne neka takva vest...
Ex Italo fan
Što se tiče Mikice Vesnića on je klasa iznad u odnosu na Borkovića, ali poenata je po ko zna koji put započeti članak "najbolji srpski vozač". Borković jeste dobar, ali ima tu masa durgih. Recimo Vlada Petrović je talanat za Borkovića.
Ko je Zoran Pavlović?
Moj školski drug i Culetov sin.
Puno ćestitki za NIS i sponzorisanje.
Mogle bi i druge firme da se uključe u sponzorisanje, a ne samo da "kukaju", a na drugoj strani "prazne firmu".
Онај који постиже добре резултате на европским, или светским првенствима је најбољи и ту је крај приче.
Свака част мајсторе, само тако настави.