
Bojan Milanović i Darko Veljković odustali su zbog kvara automobila u drugoj etapi Dakar relija, voženoj u okolini peruanskog grada Piska.
Srpska posada u sastavu Bojan Milanović–Darko Veljković (Opel Antara RR3) imala je dosta problema od početka specijalnog ispita. Na 36. kilometru razišli su se sa trkačkim kamionom Opel Dakar tima i od tog trenutka ostali su bez podrške na stazi.
"Prevrnuli smo se na 60. kilometru, posle toga je skakala temperatura ulja, motor se pregrevao, plavi dim je izlazio iz auspuha, ni po ravnom nismo mogli normalno da vozimo. Negde oko 80. kilometra motor je "izdahnuo". Jako mi je žao, verovali smo da možemo mnogo više, ali je ipak "opel antara RR3" preslaba za ove dine. Dosta smo se mučili da prilikom uspona na dine. To je stvarno bilo nešto novo za nas", ekskluzivno za Internet portal RTS-a istakao je Bojan Milanović.
Automobil je došlepan u kamp takmičara, ali nije u voznom stanju.
"Iz pustinje nas je izvukao jedan meštanin sa svojim džipom. On se sa serijskim vozilom peo na dine koje mi nismo mogli da prođemo sportskim automobilom. Proveli smo pola noći u pustinji, ali sad smo u bivaku i pratićemo ceo karavan do Santjaga."
Kod motociklista Sagmajster je osvojio 81. poziciju sa motorom marke KTM. U generalnom plasmanu posle dva dana Gabor zauzima 87. mesto. Specijalni ispit dug 242 kilometra prešao je za 3 sata 31 minut i 19 sekundi.
Izvor: Rts.rs
@auto
molim za podatak... koji je dzip u pitanju koji je doslepovao ekipu u antari....
da se zna sta valja za te dine
@ ipanema, u vesti sa sajta RTS-a (odakle je i preuzet ovaj članak) taj podatak nije otkriven.
@ipanema
Znas kada veces hejtujes Opel barataj cinjenicama... to sto oni voze, od Antare ima mozda samo blok motora i te delove karoserije sto podsecaju na izgled Antare i nista vise, da si je video uzivo znao bi da to samo podseca na istu... to kako ce se ona ponasati u voznji po bespucu u mnogome zavisi od toga kako je napravljena i kvaliteta delova/mehanike i inzenjerskog umeca onih koji su je sklapali... da imaju vise novaca verovatno bi bili mnogo istreniraniji (vozaci) za ono sta ih je ocekivalo na reliju i upotrebili bi mozda i skuplju tehniku/mehaniku ispod lima... a oplatu/karoseriju su mogli da stave i od Porsche-a ili Ferrari-ja kada bi im on dao neka novcana sredstva odnosno bio sponzor...