
Borković prvi vozač sa Balkana koji će u jednom od najatraktivnijih takmičenja voziti Chevrolet
Pre samo dva dana kada je iz Francuske stigla loša vest da je kvar motora Seat Leona - automobila sa kojim je naš as zabeležio istorijsku pobedu u Austriji – nerešiv do naredne trke svima se činilo da Dušan Borković neće biti u prilici da vozi na trkama na Siciliji narednog vikenda. Svima, ali ne i Dušanu Borkoviću i Kompaniji NIS. U poslednji čas sa uspehom je rešen neplanirani problem sa automobilom.
U Engleskoj je obezbeđeno vrhunsko Chevrolet vozilo o čijim mogućnostima govori podatak da ga je sklapao i održavao RML - renomirani Chevroletov fabrički tim. Srpski i evropski auto as na predstojećim takmičenjima voziće automobil kakav i priliči njegovim mogućnostima i ambicijama.
Poseban kuriozitet predstavlja činjenica da će Borković biti ne samo prvi Srbin za volanom Chevrolet-a u jednom od najprestižnijih takmičenja koje se organizuje FIA već i prvi vozač sa ovih prostora u Chevroletu.
“Nismo se predavali i uspeli smo. Verovao sam da ćemo i iz ovog problema izaći jači i to se i dogodilo. Zahvaljujući NIS Petrolu obezbedili smo Chevrolet auto koji ću voziti u završnici debitantske sezone u ovom velikom takmičenju. Idemo ka novim uspesima na radost naših navijača u Srbiji i širom sveta. Hvala NIS Petrolu i celoj kompaniji NIS što veruju u mene.
U ekspresnom roku NIS Petrol Racing Team uspeo je i da u saradnji sa vrhunskim stručnjacima iskreira dizajn Borkovićevog Chevroleta koji će voziti na predstojećim ETCC trkama na Siciliji (14.07.2013.) i u Češkoj (06.10.2013.) - (u prilogu Vam dostavljamo sliku kako će izgledati automobil).
“Borković prešao u Chevrolet” glavna je vest koja je danas postavljena na oficijelnom sajtu FIA ETCC (http://www.fiaetcc.com/html/default.asp).
Prenos ETCC trka sa autodroma u Pergusi (Sicilija)
ljubitelji automobilzma u Srbiji mogu pratiti u nedelju na RTS 2 (12:00) i
Europsport 1 (11:15).
PR NIS Petrol Racing Team
Šta znači "ubosti" pravog sponzora. Imaš iza sebe i medije i sredstva.
Tako recimo Mikica Vesnić, verovatno No1. vozač iz Srbije, koji predhodnih dana imao 2 triumfa u Evropskim takmičenjima, skoro da se nije ni video u medijima. Vozi automobil koji je sam osmislio, tjunirao i finansirao u manju pomoć Optime i manjih sponzora Užičkog kraja, a koji je star preko 10 godina (Opel Vektra) i koji je kao dinosaurus na stazi i na zaprepašćenje svih gore - pobedi.
To sto Borkovic ima dobrog sponzora ne znaci da je ni za procenat losiji vozac od Vesnica. Nije "NIS" blesav pa da bude sponzor svakome...
@RS
Borković je vozač klase recimo Žarka Terzića, koji ga je razvaljivao u realnosti.
Žarko Tezić je učenik Vesnića, i bar klasa ispod.
Problem Vesnića je što nije u Beogradu ili u njegovoj blizini.
Uglavnom, sa Vesnićem ne može niko ovde da se vozi. To znaju i ptice :)
Bio je i Kolundžić (imao seanse u Porshe kupu, mnogo jače takmičenje od ovoga iz vesti), Brkići (takođe jaki sponzori), Đelmaš, Cvetić Susi, Paja Komnenović i svi uvek sa boljim kolima i uvek isto... Vesnić bez problema No 1. A pre njega, njegov tata, sa nekim gore nabojanim i nekim još mnogo jačim iz bivše Juge :)))
I uvek je postojala tendencija beogradkih klubova i pojedinaca, da ih pomnože sa nulom na razne načine :)
Uopste ne vidim potrebu za poredjenjem. Mikica je stvarno klasa, ali godine su na Ducinoj strani uz neverovatan potencijal da napreduje.
Duci svaka cast jer verujte mi nije u danasnje vreme lako ubediti nekoga da trosi pare uz sve benefite od reklamiranja.
Napred Duco! Drzim palceve.
Vesnicu skidam kapu ali rodjen 1976 imao ako se dobro secan izlet u renault clio cup sa zepterom u nesretno vrene 90-tih godina .
Duca je mlad decko i treba mu skinut kapu eto desila se i prva pobeda sto znaci da moze . Ajde da lajemo posle Sicilije ... .