home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dramatični reli u Meksiku ni poslednjeg dana nije prestao da uzima "žrtve" u obliku preambicioznih vozača kojima je u presudnim trenucima nedostajalo veštine ili samo sportske sreće.

Jedan od takvih je bio Citroenov vozač Kris Meeke, koji je uspešno preživeo tri dana jurnjave po meksičkim bespućima, preživeo je i današnji Guanajuatito brzinac dug 55 kilometara, ali nije stigao do kraja poslednjeg ispita, ujedno bodovanog kao power stage. Susret sa kamenom bio je dovoljan da razvali oslanjanje na njegovom Citroenu i Meeke se oprostio od solidnog rezultata i bodova.

Grešaka u Meksiku je bilo napretek, ali nijednu od njih nije napravio Volkswagenov šampion Sebastien Ogier. Strpljivo je držao automobil na stazi tokom tri dana, boreći se sa Jari-Mattijem Latvalom i Madsom Ostbergom sve dok nije postalo izvesno da je prednost koju je stvorio više nego dovoljna za siguran završetak na najvišoj stepenici podijuma.

Drugo mesto u Meksiku je pripalo Latvali, dok je treći bio Thierry Neuville u Hyundaiju. Belgijanac je na prilično jedinstven način zaključio nastup u Meksiku; po završetku poslednjeg brzinca posada je ustanovila da je probušen hladnjak motora, pa su usledile prilično originalne improvizacije. Ogromne boce Corone, koje je trojici najboljih uručio organizator na cilju poslednjeg brzinca, iskoristili su za povremeno dopunjavanje količine rashladne tečnosti u hladnjaku pa su se tako, uz pomoć piva, dokopali servisa i izlazne vremenske kontrole.

Izvor: Autosport.hr



čitanja : 865



Komentari