home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mitsubishi je učestvovao na poznatoj Pikes Peak međunarodnoj brdskoj trci u Koloradu sa dva elekrična vozila MIEV Evolution III.

Pikes Peak International Hill Climb je međunarodna brdska trka koja se održava svake godine u Koloradu USA. Pikes Peak International Hill Climb je Međunarodna auto i moto brdska trka sa tradicijom od 1916. godine, a to je drugo po starosti automobilsko takmičenje u SAD-u. Start trke poznate još i kao 'Race to the Clouds' je na nadmorskoj visini od 2.862 m, ima 56 krivina na ruti dužine 20 km, a sam cilj se nalazi na 4.301 metara nadmorske visine. Uz visinsku razliku od 1.439 metara, atmosferski pritisak, temperatura, vreme i ostali uslovi znatno variraju na početku i kraju takmičenja.

Mitsubishi je učestvovao u trci Pikes Peak u kategoriji električna modifikovana vozila, sa dva Mitsubishi MIEV EVOLUTION III vozila, a ostvario je vrhunske rezultate. Nakon postavljanja  najbržeg vremena staze sa 9 min i 08 sec, Greg Tracy osvojio je Electric Modified Division i drugo mesto u ukupnom poretku. Hiroshi Masuoka napravio je vreme od 9 min i 12 sec završivši kao drugi u Diviziji i treći u ukupnom poretku. Ova trka je pokazala i govori sama za sebe o naprednoj tehnologiji Mitsubishi električnog pogona sa pogonom na sva četiri točka.

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) je učestvovao sa električnim vozilom MIEV (Mitsubishi Innovative Electric Vehicle) Evolution III, kombinaciju MMC tehnologije električnih vozila i pogona na sva četiri točka proslavljenog na reli takmičenjima.

Ovo je sada treće učešće u kategoriji električnih vozila, nakon uspešnog debija 2012. i 2013. godine.

MiEV Evolution III je poboljšana i naprednija verzija prošlogodišnjeg MiEV Evolution II. Glavne promena u odnosu na prethodnika su baterije većeg kapaciteta, jači elektromotori i unapređeni (električni) pogon 4WD. Pogon ovom trkačkom „čudovištu“ daju četiri elektromotora povećane snage sa inovativnim vektorskim upravljanjem, kako bi se osigurala još bolja upravljivost i ležanje u krivinama. Racionalizovaan dizajn šasije i izmenjeni strukturni materijali osigurali su manju masu.

Ukupna snaga četiri motora je povećana sa 400 kW na 450 kW, a gume su 330/680-18. Novi dizajn zadnjeg karbonskog krila i spojleri su optimizovani u vazdušnom tunelu. Evolucijskim razvojem S-AWC integrisanog sistema kontrole dinamike vozila poboljšana je kontrola trakcije i smanjeno je proklizavanje točkova uz precizniju kontrolu.

Izvor: Automania.hr

Foto: Mitsubishi



čitanja : 756



Komentari