home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Enormno visoka temperatura je primorala organizatore da zarad bezbednosti takmičara pre vremena okonča deveti specijalni ispit u devetoj etapi i da rezultate sa odprilike polovine itinerera objavi kao konačne.

Današnji specijal je rešio sve nedoumice oko pobednika u klasi motocikala, pošto je vodeći Australijanac TOBY PRICE (na slici), sa „ktm“, bio ubedljivo prvi i pošto je njegov jedini rival Portugalac PAULO GONCALVES imao velikih problema sa hladjakom svoje „honde“. Sada PRICE drži lidersko mesti ispred Poljaka SVITKA, koji zaostaje ogromnih 24 minuta, pa je mladom asu iz zemlje kengura potrebna rutinska vožnja do cilja i osvajanje prvog DAKARA u karijeri.

Naš motociklista GABOR SAGMAJSTER, polako ali sigurno hita ka cilju. Na specijalu je bio 63. što bi trebalo da znači da je 60. u generalnom. On je, ponovimo amater, ne može se takmičiti sa bogatim timovima koji su imali prave profi pripreme i testove i čiji se vozači nadmeću sa motociklima najnovije generacije. SAGMAJSTER vrlo dobro zna da je cilj svakog relija da se stigne na cilj a pogotovo kada je reč o najtežem maratonu na svetu. Vozi pametno i bilo bi sjajno ako obori sopstveni rekord na DAKARU, kada je pre nekoliko godina osvojio 53. mesto u generalnom plasmanu.

Medju automobilistima je danas bio najbolji veteran KARLOS SAJNC, koji je uvećao prednost u odnosu na timskog rivala STEFANA PETERHANSELA (+ 7.03 minuta), a treći je i dalje NASER AL ATIJAH (+ 14.38).

U kategoriji kvadova sve je isto i ne zna se jedino ko će biti pobednik, da li MARCOS ili ALEJANDRO PATRONELI. Za sada, posle ove etape, i dalje vodi mladji MARCOS, ali ima samo 1.13 minuta prednosti.

U najtežoj kategoriji, Holandjanin DE ROOY drži i dalje prvo mesto  u svom „ivecu“a prati ga  Rus NIKOLAEV, sa „kamazom“ (+ 27.12 min.).

U sredu je na programu 10. etapa i specijal od 278 km za koji se govori da je takodje težak za navigaciju i završavanje.

Izvor: Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 828



Komentari