home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U Ostinu smo imali prilike da vidimo nešto što se veoma retko viđa - kako Valentino Rosi gubi kontrolu nad svojim motociklom.

Doktor nije završio trku u Teksasu, ali daleko od toga da je jedini koji je imao problema sa gripom i Mišlen gumama. Ipak, kao i uvek, nije tražio krivce u drugima.

"Svaka greška se plaća, ja sam pogrešio i završio pored staze. Nema tu šta da se priča o gumama, ako su drugi mogli da završe trku, mogao sam i ja", jasan je Rosi.

On je dodao i to da se samo nada da ga ova greška neće previše koštati kada se na kraju sezone budu sabirali i oduzimali bodovi.

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 1038



Komentari

Mnogo vozača je popadalo, muku muče sa Mišelinom, sa Bridžstonom se nije dešavalo da "gube" prednji kraj.
Nema ko nije pao, što na treningu, kvalifikacijama, što na trci.

https://www.youtube.com/watch?v=tWZtQdpkc0Q

Ne pamtim kad je Rosi zadnji put pao, ali ove godine će Mišelin odigrati glavnu ulogu.
Šteta, solidno je startovao, ali onda se nešto desilo, da li je imao problem ili pogrešio, pre pada.
Prednji kraj samo odjednom skliznu.
Žao mi Dovija, ni kriv ni dužan opet "pokupljen" sa podijuma.
Šteta što su zamenili Bridžston, na Kawi fabrički je došla sa Battlax BT-016.
Posle Metzeler Sportec M5 Interact stavih, ali Bridžston bila daleko bolja.

Autor P1 11 Apr 2016, 12:56

GP Moto je godinama koristio Bridgestone. Motorcikli su razvijani prema tim gumama.
Ono što su pokazale ovogodišnje trke, je da su Michelini mnogo dužeg životnog veka, i praktično nije se dogodilo da neko na kraju trke ostaje bez gripa i da zbog toga gubi vreme.
Čak je i Ducati, koji sa Bridgestonima nije mogao da sastavi trećinu trke, sad gura do kraja.
Mislim da još nisu "uvozali" Michelin.
Mark Markez je 2 puta izvukao premiju, i oba puta je vozio sa mekom gumom napred (jedini u vrhu), i završavao trku bez problema.
Apro po toga, mislim da je Yamaha izabrala pogrešne gume na zadnje 2 trke.
Čudi me da Rosi ne shvati ovo što sam napisao.
I onaj problem sa eksplozijom Michelina, mislim da je isfingiran, i da je Ducati eksperimentisao sa nedozvoljenim pritiscima.
Elelm, ovo su prve trke Michelinu, ali i ne vidim da su vremena lošija nego prošle sezone. Čak je postignut apsolutni rekord staze u Argentini u GP....

Autor Oktopod 11 Apr 2016, 22:18

Oktopod
Bogami Miselinu vidis kako je potrosen, na kvalifikacijama samo.
Problematicne su, barem za sada, daju preporuke da se ne trebaju koristiti odredjene gume koje su spremili za trku.
Miselin jeste rasprostranjen medju automobilima, ali nisam cuo da je popularan kod bajkera.
Eto Metzeler koji svi hvale i koji kao vazi za najbolje gume za motore, pokazao mi se dosta losije od fabrickog BT-016.
Ne stavlja Kawa za dzabe te gume.
Sa Bridzstonom je motor isao kao po sinama, sa Metzelerom je plesao u krivini, odradi, ni blizu siguran ko Bridzston.
Ne verujem da je slucajnost sto su bas oni toliko dugo bili u GP-u, a i svakako da taj razvoj i iskustvo daju rezultate.
Ne znam da li si pratio ove sezone, kako mnogima lako prednji kraj samo odjednom "ode".
Sa Bridzstonom se to nije desavalo.

Autor P1 11 Apr 2016, 22:48

Miselinke su lose naspram bridz. Videlo se na svim trkama do sada , kao sto kaze p1 svi pusta prednji deo to se nije desavalo sa brid.
Ako su tako izdrzljive miselinke sto su u arg.morali da menjaju motore na pola trke,i jos smanjili krugove, trebalo da se vozi 25 ili 26krugova. Sve zbog guma.

Autor neko 12 Apr 2016, 01:38