
Već više puta smo od iskusnih vozača čuli da kažu: “Za trku je potrebno samo dvoje“. Ova teza, ma koliko nekima zvučala čudno i neprihvatljivo, jer mnogi smatraju da je bez prave konkurencije sve bez veze, možda bi se mogla primeniti u slučaju ovogodišnjeg RELIJA ARGENTINA.
Jedan od najboljih vozača sveta, Finac JARI MATI LATVALA (učestvovao na 159 WRC relija i 16 puta pobedio), fabrički vozač VOLKSWAGEN MOTOR SPORTA, sve do 14. brzinskog ispita je sigurno držao prvu poziciju na tom teškom makadamskom reliju. Imao je solidnu prednost od 14.5 sekundi u odnosu na Novozelandjanina HAJDENA PADONA, sa „hjundaiem“ i čak 31.9 sekundi nad timskim rivalom i sjajnim Francuzem SEBASTIJENOM OŽIEOM.
LATVALA je osetio da mu je u Argentini veliki rival baš PADON, 29-godišnji as HJUNDAI MOTOR SPORTA (do sada nikada nije pobedio na nekom WRC relij ) koji je subotnju bitku počeo sa dve pobede, na brzincima 10 i 11. Onda je ispite 12 i 13 dobio LATVALA, a kada je verovatno želeo da potvrdi svoju superiornost i da podseti da je na minulom reliju u Meksiku bio najbrži, došlo je do greške. Na ispitu LOS GINATES – CANTERA EL CONDOR 2, dugačkom 38.68 kilometara, negde u drugom delu, gde se posle uspona vozi nizbrdo i veoma brzo tamno plavi „volkswagen polo R WRC“, se našao pokraj staze i to prilično havarisan. Srećom vrlo brzo je LATVALA javio svom timu da suvozač i on nisu povredjeni.
Sada, samo tri brzinska ispita ostaju do kraja relija. Pred PADONOM je životni uspeh – PRVA POBEDA NA WRC-u, ali, veliko je pitanje da li će uspeti da se odupre napadima uvek užasno brzog SEBASTIJENA OŽIEA, koji ima zaostatak od 29.8 sekundi.
Pa ako smo koliko u petak konstatovali da je WRC počeo da liči na dosadnu Formulu 1, onda razvoj situacije na RELIJU ARGENTINA 2016, navodi na drugačije komentare.
PLASMAN posle 15 brzinskih ispita, od ukupno 18:
1. PADON
2. OŽIE + 20.8
3. MIKELSEN + 44.3
4. SORDO + 1.02.0
5. OSTBERG + 3.46.2
Izvor: Mojsvetbrzine.rs