home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na jubilarnom 50. PORTUGALSKOM RELIJU, posle drugog dana i 9 održanih brzinskih ispita, Britanac KRIS MIK je svoju prednost prikazao sa velikih 31.9 sekundi. Dobio je čak PET brzinskih ispita i to one najvažnije.

Prvi uvodni je pripao OŽIEU, dva poslednja gradska, od po 1.85 km su najbolje legla NOJVILU, a od onih odlučujućih samo je LATVALA dobio jedan i to „za dlaku“. Posle drugog dana iza KRIS MIKA je OŽIE (+ 31.9 SEK.), treći je SORDO (+ 37.3), četvrti MIKELSEN (+ 52.3), peti NOJVIL (+ 1.12.2 min.). Ako se uzme u obzir da je reč o trenutno naj naj vozačima planete, specijalistima za reli, da se vozi po neopisivo teškim makadamskim stazama Portugala, MIKOVA prednost je baš ubedljiva i ako sve bude kao i danas sjajni as „SITROENA“ će zabeležiti drugu pobedu u karijeri. Medjutim to AKO označava često nešto potpuno drugačije od predvidjenog.

Prvi RELI PORTUGAL (tada nije postojalo reli prvenstvo sveta) je održan 1967. iste godine kada je život započeo i naš YU RELI, na kojem je tada pobedio MILIVOJE BOŽIĆ, sa „zastavom 850 S“ dok je na premijernom PORTUGALSKOM RELIJU slavio KARPINTEIRO ALBINO sa „renoom 8 gordini“.

Na ovom jubilarnom, prekinut je PETI brzinski ispit jer su se dva vozila našla u plamenu. Prvo je izgoreo „hjundai“ Novozelandjanina HAJDONA PADONA a potom skoro na istom mestu i „ford“ Estonca OT TANAKA. Šteta za tako lepe i papreno skupe automobile ali je naravno najvažnije da posade nisu povredjene.

PORTUGALSKI RELI se nastavlja u subotu sa 6 brzinskih ispita, takodje na makadamu, od kojih su dva malo duža, od po 37.67 km a privodi kraju u nedelju sa završna 4 ispita.

Izvor: Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 761



Komentari

Izgleda je Citroen napravio auto, koji će da bije VW.
Ovo je priprema za iduću godinu, kad stvari ulaze u standard - PSA na čelu. Valjda se vraća Sebastijan Loeb u WRC

Autor Oktopod 21 Maj 2016, 00:25

Hahahaha pa da l' je moguce, koja kolicina kompleksa. :D PSA na celu...druze, Citroen da nije imao Loeba sve one godine, tesko da bi bili onako dominantni (ista prica ko i sada Ogier-VW).

Autor nnn 21 Maj 2016, 01:34

Ovaj Krisov ds3 nema veze sa onim sto Citroen testira za 2017.Ovo sto Kris radi sad u Portugalu je samo pokazatelj njegove licne forme u kojoj se nalazi.
Ako se Loeb ne vrati u WRC sledece godine,Citroen je onda u velikom problemu.Bez Loeba u timu moraju da naprave mnogo jacu masinu od VW da bi pobjedili Ogiera.Inace mogu da zaborave na prvo mijesto.

Autor Renault Terminator 21 Maj 2016, 09:31