home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Sport klub, vozač Mercedesa Luis Hamilton trijumfovao je na Velikoj nagradi Monaka, šestoj trci sezone u Formule 1, pošto je sjajno uspeo da se odupre napadima Danijela Rikarda u bolidu Red Bula.

Branilac titule je na ulicama Monte Karla došao do prve pobede ove sezone, druge u Kneževini, a 44. u karijeri, posle sjajne vožnje, a takođe je i profitirao od greške Red Bula u boksu.

Rikardo, koji je dan ranije osvojio prvu pol poziciju u karijeri, u cilju je imao sedam sekundi zaostatka, a njima dvojici se na podijumu pridružio vozač Fors Indije Serhio Peres.

Velika nagrada Monaka vožena je u promenljivim uslovima, što je začinilo borbu na stazi, pa je viđeno mnogo incidenata, ali i sjajnih manevara. Trka je krenula iza bezbednosnog vozila zbog kiše koja je padala u Monte Karlu pre samog starta, a kako se staza polako sušila, tako je bilo sve više uzbuđenja. U samom finišu trke ponovo su počele padavine, ali to nije doprinelo promenama u poretku.

Rikardo je bio najbolji dok su ulice Kneževine bile još pod vodom, da bi ga Hamilton nadmudrio time što nije otišao u boks sve dok staza nije bila potpuno suva. Australijanac je u jednom trenutku imao više od deset sekundi prednosti na čelu, da bi uspeo da sustigne branioca titule posle odlaska po pneumatike za promenljive uslove. Međutim, šansu da se vrati u vođstvo kada je otišao po pneumatike za suvo propustio je zbog konfuzije u boksu Red Bula, pošto su ga mehaničari dočekali potpuno nespremni.

Hamilton je tada preuzeo vođstvo, a drugu polovinu trke obeležila je velika borba između njega i Rikarda, ali zbog konfiguracije staze Australijanac nije uspeo da izvede pravi napad. Iza njih dvojice, Peres je vodio bitku sa Sebastijanom Fetelom u Ferariju, pošto je prethodno nadmudrio kako četvorostrukog svetskog šampiona, tako i Nika Rozberga u Mercedesu otišavši nekoliko krugova posle njih u boks.

Najbolju četvoricu sledio je Fernando Alonso u Meklarenu, posle sjajne vožnje, zahvaljujući kojoj je, između ostalih, uspeo da pobedi vodećeg u generalnom plasmanu Nika Rozberga. Nemac je u Monte Karlu odvozao svoju najlošiju trku poslednjih meseci, ako se izuzme Velika nagrada Španije koju je završio u prvom krugu. Rozberg je bio drugoplasirani posle starta, ali mu je brzo poručeno da propusti Hamiltona koji je imao bolji ritam i nikako nije uspevao da nađe pravi tempo da bi se umešao u borbu za podijum.

Pobednik prethodna tri izdanja trke za Veliku nagradu Monaka je na kraju morao da se zadovolji sedmim mestom, pošto ga je Niko Hilkenberg u drugom bolidu Fors Indije pretekao u samom finišu trke. Prvu desetoricu, odnosno osvajače bodova, kompletirali su vozač ekipe Toro Roso Karlos Sains junior, Dženson Baton u Meklarenu i vozač Vilijamsa Felipe Masa.

Pored sjajne borbe Hamiltona i Rikarda, trku je obeležilo i odustajanje pobednika prethodne trke Maksa Ferstapena. Mladi Holanđanin je imao sjajna preticanja na ulicama Monte Karla, ali ga je prevelika agresivnost koštala, pa je kao kvalifikacije, i trku završio udarivši u ogradu pored staze. Taj incident je izazvao period viruelnog bezbednosnog vozila, koje je bilo na snazi još tri puta, jednom zbog kese koja je doletela na stazu.

Posle šest trka, Rozberg se nalazi na čelu generalnog plasmana sa 106 bodova, a prate ga Hamilton sa 82 i Rikarda sa 66.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 nastavlja se Velikom nagradom Kanade na stazi „Žil Vilnev“ 12. juna.

Tok trke:


Velika nagrada Monaka startovala je iza bezbednosnog vozila zbog kiše u Monte Karlu, ali je tada već najavljeno da neće biti više padavina. Kvjat je u drugom krugu otišao u boks zbog problema sa volanom i na stazu se vratio sa krugom zaostatka u odnosu na sve ostale vozače. Vozači su polako postali nestrpljivi i tražili su da prava trka krene, pa se tako bezbednosno vozilo povuklo posle sedam krugova.

Rikardo je zadržao vođstvo ispred Rozberga, Hamiltona, Fetela, Hilkenberga i Sainsa, da bi Magnusen jedini nastavio u boks i uzeo pneumatike za promenljive uslove. U prvoj krivini je nedugo zatim viđen veliki udes Palmera, koji je napravio grešku i potpuno uništio bolid.

Na stazi je posle tog incidenta na snazi bilo virtuelno vozilo bezbednosti, da bi se trka nastavila u desetom krugu. Rikardo se odvojio od dvojca Mercedesa, a Hamilton je konstantno pokušavao da se probije pored Rozberga, da bi daleko iza njih došlo do kontakta između Grožana i Raikonena. Finac je prethodno izgubio kontrolu i udario u ogradu pored staze, da bi nastavio da vozi i zasmetao Grožanu i Masi.

Rikardo je vozio mnogo brže od vozača koji su ga pratili i napravio je prednost od osam sekundi u odnosu na Rozberga. Fetel je prvi od vozača otišao u boks i to je učinio u 14. krugu i bio je najbrži na stazi, da bi odmah reagovao i Hilkenberg sa četvrte pozicije. Hamilton je nedugo zatim pretekao Rozberga, kojem je Mercedes poručio da ga propusti, pošto je gubio mnogo vremena, dok je Britanac bio najbrži na stazi.

Fetel i Hilkenberg su se zaglavili iza Mase, dok je iza Ferstapen napredovao, da bi Mercedes u 21. krugu pozvao Rozberga u boks, u kojem je izgubio mnogo vremena. Po nove pneumatike je otišao i Masa, pa su Fetel i Hilkenberg imali čist put pred sobom, da bi u Raskasu došlo do kontakta između Kvjata i Magnusena.

Kada su ostali vozači počeli sa odlascima u boks, Peres je pretekao Fetela i vratio se na stazu iza Rozberga, koji je bio daleko iza Rikarda i Hamiltona. Rikardo je u 24. krugu otišao u boks i prepustio je vođstvo Hamiltonu, ali je za samo tri kruga uspeo da ga sustigne. Međutim, vozač Red Bula nikako nije mogao da napadne Hamiltona, koji je produžio u boks u 31. krugu i uzeo pneumatike za suvo.

Britanac se bez problema vratio na drugo mesto, a redom su ga pratili Rozberg, Fetel, Hilkenberg, Sains i Ferstapen. Zahvaljujući bržoj zameni, Fetel je pretekao Rozberga u boksu, a Rikardo je sledio u narednom krugu, ali Red Bul nije bio spreman za njega, pa je Hamilton bez problema zadržao vođstvo. Njih dvojicu je sledio Peres, ispred Fetela, Alonsa i Rozberg, da bi Ferstapen udario u ogradu pored staze i na stazi je bio proglašen period virtuelnog vozila bezbednosti.

Nedugo zatim trka je bila gotova i za Magnusena, koji se parkirao u boksu, da bi se akcija nastavila, a Rikardo počeo sa napadima na Hamiltona. Vozač Mercedesa se u prvom trenutku odbranio tako što je isekao šikanu po izlasku iz tunela, a malo je falilo da Australijanac potom udari u zid zbog Hamiltonove odbrane. Aktuelni šampion je tada pojačao ritam i Rikardo nije uspevao se održi tik iza njega, pa je razlika u 42. krugu između njih dvojice iznosila dve sekunde.

Međutim, vozač Red Bula je brzo našao svoj ritam i sustigao je Hamiltona, ali nije uspevao da ga napadne, a Peres im se približavao. Vrlo brzo, pošto je Nasru poručeno da propusti Eriksona, u Raskasu je došlo do incidenta između njih dvojice, pa je na stazi ponovo bilo virtuelno bezbednosno vozilo, ali se trka brzo nastavila. Erikson je uspeo da nastavi do boksa i vrati se u trku, dok se Nasr parkirao u garaži.

U međuvremenu, Rikardo je počeo da napada Hamiltona, da bi Britanac pojačao tempo, a potom se i Erikson povukao iz trke. Fetel je sustigao Peresa, ali nije imao pravu priliku za napad, isto kao i Rozberg, koji je bio iza Alonsa. Deset krugova pre kraja, na stazi se našla kesa, pa je proglašen period virtuelnog bezbednosnog vozila, što je usporilo vozače.

Trka je, ipak, brzo nastavljena, a Hamilton je tada pobegao na dve sekunde od Rikarda, da bi sedam krugova pre kraja počela da pada kiša na pojedinim delovima staze. Britanac je tada povećao prednost u odnosu na vozača Red Bula, dok je razlika između Peresa i Fetela bila manja od sekunde.

U poslednja dva kruga, počeo je pljusak u Monte Karlu, koji je omogućio Hilkenbergu da pretekne Rozberga i kao šestoplasirani prođe kroz cilj. Ispred njega je poretak ostao nepromenjen – Hamiltona su sledili Rikardo, Peres, Fetel i Alonso, dok su iza Rozberga bili Sains Baton i Masa, a prvi van osvajača bodova bio je Gutijeres.

Rezultati trke za Veliku nagradu Monaka:

1. Luis Hamilton (Velika Britanija) Mercedes 1:59:29:133
2. Danijel Rikardo (Australija) Red Bul + 7.252
3. Serhio Peres (Meksiko) Fors Indija + 13.825
4. Sebastijan Fetel (Nemačka) Ferari + 15.846
5. Fernando Alonso (Španija) Meklaren + 1:25.076
6. Niko Hilkenberg (Nemačka) Fors Indija + 1:32.999
7. Niko Rozberg (Nemačka) Mercedes + 1:33.290
8. Karlos Sains junior (Španija) Toro Roso + jedan krug
9. Dženson Baton (Velika Britanija) Meklaren + jedan krug
10. Felipe Masa (Brazil) Vilijams + jedan krug
11. Esteban Gutijeres (Meksiko) Has + jedan krug
12. Valteri Botas (Finska) Vilijams + jedan krug
13. Paskal Verlajn (Nemačka) Menor + dva kruga
14. Roman Grožan (Francuska) Has + dva kruga
15. Rio Harjanto (Indonezija) Menor + dva kruga

Odustali:

Markus Erikson (Švedska) Zauber
Felipe Nasr (Brazil) Zauber
Maks Ferstapen (Holandija) Red Bul
Kevin Magnusen (Danska) Reno
Danil Kvjat (Rusija) Toro Roso
Kimi Raikonen (Finska) Ferari
Džolion Palmer (Velika Britanija) Reno

Generalni plasman:

1. Niko Rozberg 106
2. Luis Hamilton 82
3. Danijel Rikardo 66
4. Kimi Raikonen 61
5. Sebastijan Fetel 60
6. Maks Ferstapen 38

Generalni plasman konstruktora:

1. Mercedes 188
2. Ferari 121
3. Red Bul 112
4. Vilijams 66
5. Fors Indija 37
6. Toro Roso 30

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 1380



Komentari

Jadan je ovo pobednik, i gadan čovek. NIje ovde Merc pobedio nego gadan čovek...

Autor Oktopod 29 Maj 2016, 16:20

Eeee moj Red Bull....Dzabe vama i Rikardo i jos 10.000 konjskih snaga da vam isporuci Renault,kad ste ljakseri.

Autor Renault Terminator 29 Maj 2016, 16:23

Hammer time ! :)))
Trčaše pred rudu napaljeni RenoL fanovi, ali prvo treba skočiti pa reći hop.
Bravo za Čeka !

Autor P1 29 Maj 2016, 16:26

Zanimljiva će bit naredna trka, kad mlađani Verstapen bude drao posrnuli Merc.
Gledao sam danas trku posle duge apstinencije, i pokajao sam se, gledajući tehniku gadnog čoveka kako koči trku i nesposobni Red Bull....
Inače, RB za klasu je bolji auto od Mercova u Monte Karlu.

Autor Oktopod 29 Maj 2016, 16:27

Haha, tako si se nadao i za McLaren Hondu pa ćorak.
Drago mi je ako RB izbije ispred Ferrarija na mesto br.2 iza Mercedesa.
Ali ne maštajte da može da ugrozi Merc.
Merc je prvi, nedodirljiv, to uopšte nije pitanje, borba je za pozicije iza Merca. :)
Šampion će biti Merc, kako u kontruktorima, tako i u šampionatu vozača.
Prva dva mesta su rezervisana i šampionska titula konstruktora.
Ostaje samo da se vidi ko će biti treći vozač šampionata i vice šampion u konstruktorima.
Pretpostavljam da će biti Rikardo i RB.
Samo trebali bi i Maxu da daju isti agregat.

Autor P1 29 Maj 2016, 16:34

P1
Samo se ti teši. Vidi gde ti je završio plavi dečko. To je odraz stanja, a ovaj "slučaj" sa gadosti, je nešto drugo.
Jesi video šta uradi gadan čovek na trci u Španiji ?? I sad ga plavušan pustio..... Koji lik.

Autor Oktopod 29 Maj 2016, 16:42

Tačno sam znao da će Merc danas da pobedi, iako nije imao pol poziciju u Monaku. :)))

Autor P1 29 Maj 2016, 16:44

Profesionalac,prvo zahvali Rozbergu sto je morao da pusti Hamiltona jer mu je bilo naredjeno,to je I potvrdjeno odmah poslije trke a i na stazi se vidjelo jasno usporavanje I sklanjanje Rozberga posle prve desne krivine u lijevu stranu staze I velika greska mehanicara Red Bulla u boksu prema Rikardu.Hamilton ni blizu nije imao tempo kao Rikardo,ni na mokroj podlozi,promjenljivoj i na kraju suvoj stazi,staza nije dozvoljavala da Rikardo pretekne Hamiltona,isto kao sto Rozberg nije mogao preteci Alonsa a iz aviona se vidi da je brzi.Tako da budi malo realan i objektivan a ne cinican,jedino ako nisi slijepac pored ociju.

Autor Renault Terminator 29 Maj 2016, 16:45

Ceo viken P1 se nije javljao zbog treninga. Sad dobio snagu. E to je Merc fan. A mene bi bilo sramota kad vidim na šta spade Merc.

Autor Oktopod 29 Maj 2016, 16:48

Rozberg je očigledno imao problema od samog starta, usporavao je Hamiltona, zato se Rikardo odvojio.
Trebao je i ranije da se skloni.
Hamilton je onda sustizao Rikarda, bio je brži.
Zaostatak koji je Rozberg prouzrokovao Hamitlonu, RB je anulirao sa pit stopom.
Kolko ono bi na kraju razlike, preko 5 sekudni ? :)
Jedini način da neko drugi pobedi sem Merca je kao u Španiji, da jedan drugog izbace.
Da li će pobediti Luis ili Nico, videćemo, kao i titula.
A imati mokre snove pa biti razočaran kao neki, nije lako ni prijato. :)
Merc rules ! :)

Autor P1 29 Maj 2016, 16:49

16:48
Razumem ja da su se ponadali mrzitelji Merca i Renol fanovi, zato što Merc jednom nije odradio dobar posao u Q3, upao u gužvu i samo jedan krug.
Ali ne treba se primati na lažne nade, jedna lasta ne čini proleće,
Vidimo se na seledećim trkama i dranja konkurencije od strane Merca. :)
Do tad ja zaključujem F1 temu, vi pišite koliko hoćete. :)
Merc P1, idemo sledeći vikend ! :)

Autor P1 29 Maj 2016, 16:53

Kakve ti nebuloze pises Profesionalac,jesi gledao trku ili igrao F1 igricu pa tripujes ovjde.
Rozberg je mozda i imao problema sa gumama,jer kad je promjenio gume isao je dobro ali ga je sjebo Alonso.Hamilton kad je "presao" Rozberga ni jednu jedinu srotinku nije skinuo Rikardu,13 sekundi je bilo kad je Hamilton izbio ispred Rozberga, to je stajalo sve do odlaska u boksu sa osilacijama od 0,200 sekunde gore-dole po sektoru ili krugu.
Na kraju je Rikardo sam digao nogu sa gasa sto je i normalno u takvoj situaciji jer nema prostora za preticanje,valja sacuvati motor za sledecu trku a i gume do kraja trke,Rikardo je tri kruga pre kraja usporio.Al takve neke stvari ti tesko mozes da shvatis,jer ne koristis mozak i logiku nego stvari gledas emotivno i strogo navijacki bez i malo realnosti.

Autor Renault Terminator 29 Maj 2016, 17:01

P1
Čini se da ćeš se sve manje oglašavati, ko sad za vikend. Izgleda Merc pr.no u fenjer. Jedino gadan čovek da ih vadi na kvarno ko danas. Ko nekad u Meklarenu. Bernijev dečko, rešenje za plaćene trke.

Autor Oktopod 29 Maj 2016, 17:02

Oktopod

Dobro si primjetio,stvarno Profesionalca nije bilo nigdje na temi F1 od Cetvrtka,ni danas se on nebi javio da je Mecka izgubila.To opet govori kakav je on tip covjeka,ni malo sportski a I taj Merc ce da gotivi samo dok pobjedjuje,cim bude posrnuo promjenice boje,npr Ferari itd.
Budi frajer I pravi navijac pa budi uz svoj tim i kad mu ne ide a Mecki ce izgleda kraj dominacije doci brze nego sto sam mislio,ja sam ciljao na 2017 a bome ce Red Bull dobro da nazulja Mercedese do kraja sezone,Renault ima jos 21 token za razvoj motora,Mecka ima najmanje dal 5 ili 7.

Autor Renault Terminator 29 Maj 2016, 17:15

Bolje da sacuvaju tokene za sledecu godinu :)

Autor messi 29 Maj 2016, 18:18

Messi
Haha, trebala bi Mečka da počne da daje "fore" konkurentima, ovako nije zanimljivo. :)
Voleo bi ove godine Rozberg da uzme titulu jer ce Hammer 2017-e.

Autor P1 29 Maj 2016, 18:38

Polako,mirna voda brijeg roni...Cuvajte se iznenadjenja na nekim od staza do kraja sezone.

Autor Renault Terminator 29 Maj 2016, 19:44

Do kraja Merc uzima svaku.

Autor Alberto Ascari 29 Maj 2016, 20:20

Franz Tost sef Toro Rosa:"Sledece sezone se vracamo na Renaultove motore,hvala Ferariju na saradnji".
Heheh...tek smo poceli..

Autor Renault Terminator 29 Maj 2016, 21:25

I Red Bull je produzio ugovor sa Renaultom na jos dve godine.
Idemo dalje,tek smo poceli....

Autor Renault Terminator 29 Maj 2016, 21:30

Ja sam duboko razočaran što je ispred podijuma bio Justin Bieber a ne Kim Kardashian. Sad ozbiljno: komentatori na Sport Klubu su potpuni diletanti. Prenose trku tako da čovek može samo da poludi od njihovih upadanja jednog drugom u reč. Da li oni ikad posle trke pregledaju i preslušaju snimak svojih prenosa???

Autor Nitro 29 Maj 2016, 22:14

Nitro

Slazem se u potpunosti.Daj da pisemo peticiju da skinu ove nase diletante sa SportKluba i stave bivsi dvojac sa HRT-2,Nevena Novaka i Ivicu Blazicka.

Autor Renault Terminator 29 Maj 2016, 22:22

Ranije dok je RTS prenosio komentatorski par je bio odličan
Poz

Autor Raziel 29 Maj 2016, 22:59

Raziel

Donekle.Pokojni Veljko Petrovic ok,drugi koji bude sa njim u tandemu obicno bude neki lijevak koji nema pojma o F1 I naravno takvi najvise blebecu a pokojni Veljko samo cuti kao malo djete kad nesto skrivi pa se plasi javiti.

Autor Renault Terminator 29 Maj 2016, 23:09

Popalile se strasti. 2017 ce harati Honda! Zaboravite ostale.

Autor bk 29 Maj 2016, 23:11

Messi

Sledece godine tokenI nece ni trebati,bice puno veca sloboda proizvodjacima da unapredjuju motor,skoro pa odrjesene ruke.Tako da ako neko i bude na pocetku sampionata u prednosti sa motorom,ovi ostali ce moci puno brze da napreduju i stignu .

Autor Renault Terminator 29 Maj 2016, 23:31

bk

Joj pusti Araia,Denisa I Erica,ko njima jos vjeruje,oni su sa svojim izjavama jos gori od Ferarija,ja mislim da oni ni sami sebi nevjeruju kad tako nesto odvale,npr na sledecoj trci odvalicemo Mercedes,ridiculous..
Mercedes jos uvijek ima prednost ali najozbiljniji rad i progres ima Red Bull,u Kanadi ce neke stvari biti jos jasnije,samo da bude cista trka,da je neodlucuju mehanicari gumari,vec vozaci i stratezi ekipa.Vidcemo brzo,dali Red Bull nakon testova u Barseloni i sa novim motorom moze preskociti Ferari i koliko blizu moze prici Mercedesu.Pobjedu Max u Barseloni ne racunam za neko mjerilo,Mercedesi su bili zaglavljenI u pijesku,Monte Karlo-ulicna staza sa veoma ogranicenim mogucnostima na stazi pa i da je Rikardo pobjedio,nije mjerilo.Kanada i ostalo sto ide dace malo jasniju sliku dali se I koliko ko priblizio Mercedesu.

Autor Renault Terminator 29 Maj 2016, 23:42

Nisam se osvrnuo na njihove komentare nego na cistu statistiku. Pa i Mecki je trebalo dve godine najmanje da urade nesto. Teno je manje vise standardan. Japanci znaju sta rade. Mislim da ce sledece godine biti u vrhu.

Autor bk 30 Maj 2016, 09:35

bk

Pa po nekoj logici bi trebali biti sa najboljima,moj neki licni osjecaj da ce oni biti u sampionatu nesto kao bivsi British American Racing Honda,cuvenI soferi tog tima Baton,Vilnev,Takuma Sato,Davidson...na momente oduseve i to je to heheh..

Autor Renault Terminator 30 Maj 2016, 10:43

@Renault Terminator

Nisam znao da je Veljko Petrović umro. On je bio najbolji komentator F1. Nepretenciozan a istovremeno odličan poznavalac.

Autor Nitro 30 Maj 2016, 10:44

NIje trebalo Mercu 2 godine da uradi nešto, nego je ceo sistem prelaska na male turbo motore i baterije, prilagođen njima da urade nešto. Oni su imali motor i elektriku i pre pravljenja pravila, pa su ona njim prilagođena. Zato je i zabranjen razvoj motora, navodno zbog uštetde i "krize".
Pod pritiskom proizvođača, uvedoše ove "tokene".... Sve jedno, iduće godine Merc ide dole. Mislim da će Hamdija da napusti Merc i pređe u Meklaren, koga bulumenta priprema za šampiona 2018. A Hamdija - Hasan (na engleskom), je dečko za "pobede"
Možda sam omašio u ranijim predviđanjima godinu, jer sa mislio da će ranije pustiti slobodan razvoj motora, ali očigledno, brka je sve dobro platio - domaćinski.

Autor Oktopod 30 Maj 2016, 10:55

Nitro

Davno je on umro,slagacu te sad al ima mozda vec tri godine,nije on ni bio star covjek,tu je bio oko 60 godina,nije imao vise.
Bio je nas najbolji komentator F1 I jos uvijek je,mladi nasi narastaji u tom njegovom poslu nisu mu ni crno ispod nokta.
To je ta generacija,stara Jugina skola novinara,Veljko,Blazicko i Neven,dobro Neven je masinski inzenjer ili tako nesto..

Autor Renault Terminator 30 Maj 2016, 10:58

@ Nitro i Renault Terminator:

https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2015/03/16/preminuo-legendarni-komentator-f1-veljko-petrovic

Autor auto 30 Maj 2016, 11:02

Oktopod

Napravljeno je takvo pravilo da kako si napravio motor na pocetku sampionata tako ti je,nema cackanja.
Pa I da ostanu tokenI I za sledecu godinu kao sto je za ovu,Mercedes nece imati prednost u odnosu na Red Bull,Renault je u 2016 krenuo sa potpuno novim resenjima na motoru u odnosu na 2015.To je potpuno novi motor.Sam Renault kaze da su na startu sezone krenuli sa dosta manje snage nego sto taj motor zaista moze,sad ga polako "odvrcu"..

Autor Renault Terminator 30 Maj 2016, 11:08

Auto

Preminuo je 2015.Bas legenda.

Autor Renault Terminator 30 Maj 2016, 11:12

Veljko Petrovic je bio odličan komentator trka F-1. I sa baš dosta dugim iskustvom u tom poslu.

Autor moron 30 Maj 2016, 11:29

RS16 I ostale masine u Monaku.

https://youtu.be/-jDD-M0BrD0

Autor Renault Terminator 30 Maj 2016, 12:22

@auto: Mogli bi da spomenete i ovaj dogadjaj koji se vozio za vikend. http://www.endurance-info.com/en/a-historic-quadruple-victory-for-mercedes-amg-in-the-2016-24-hour-race/

Autor Milos 31 Maj 2016, 14:27

@ Milos, evo upravo sam objavio i članak o tome, u stvari izveštaj sa sajta Nacionalnaklasa.com

https://autoblog.rs/blog/auto/sport/2016/05/31/24h-nordschleife-mercedes-1-2-3-4

Autor auto 31 Maj 2016, 15:24